collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Grudzień 15, 2017, 22:40:30 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 45 | Komentarze: 0


Targowisko Delish, Deliverance - Jberg i spółka

Witajcie w ostatnim Valrei International roku 2017! Ten rok był przepełniony zmianami i nowościami dla WO. Wszyscy weźmiemy wolne po ostatniej aktualizacji i powinniśmy wrócić gdzieś w połowie stycznia.
Chcieliśmy wszystkim życzyć Wesołych Świąt, byście spędzili je bezpiecznie i radośnie, uważajcie na siebie i bawcie się dobrze z rodzinami!

Oczywiście to nie koniec, jest jeszcze wiele rzeczy, nad którymi będziemy pracować do końca roku, a część z nich wyjdzie już dziś!
 
Następna łatka
Przez kolejne kilka aktualizacji ku nowemu rokowi, będziemy się przyglądać aktualizacjom, które długo czekały na wprowadzenie. Najpierw to będą dwa nowe skróty klawiszowe PAVE i PAVE_CORNER.
Obecnie każdy rodzaj podłoża używa różnych rodzajów materiałów, dodaliśmy te skróty by pomóc tym biednym drogowcom, by nie musieli się męczyć w święta!
Jest więcej w planach, ale wiadomości na ich temat muszą poczekać!

Następna łatka tego roku wyjdzie w czwartek 21 grudnia.

Zrzuty map
Pod koniec roku wypuścimy zrzuty map, wraz z nowym rodzajem zrzutów! Będą to zrzuty dróg dla wszystkich serwerów, pozwolą wam zobaczyć sieć dróg, a także zobaczyć postępy prac wraz z kolejnymi zrzutami.
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/049/markers.png

Niech mnie kule biją
Dawno temu, na serwerze daleko, daleko stąd każda łódź miała własne tekstury: cedar, willow i olive (najlepsza). To wszystko zmieniło się wraz z wprowadzeniem nowych modeli okrętów, pojemników masowych, ale to wszystko może wkrótce ulec zmianie...
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/049/boat.png

Dla niewprawionego oka to wygląda jak zwykła łódź, w rzeczywistości ta łódź posiada własną teksturę drewna! Dokładnie, prace się rozpoczęły nad wprowadzeniem różnych rodzajów drewna z powrotem do łodzi przy użyciu shader'ów, a to nie wszystko, bo wraz z nimi dojdzie możliwość farbowania konkretnych części łodzi!
 
Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiałem jest Nowy Targ Delish w Deliverance!
Trudno jest je przeoczyć przez przytłaczającą ścianę zbudowaną z 15 pięter. Oto informacja, którą można znaleźć na miejscu:

Cytuj
Witamy w Delish.

Wiele ludzi w Deli słyszało jak w kółko marudziłem ostatnio o kopaniu, zbieraniu ziemi, robieniu zaprawy i cegieł... itd... od miesięcy. Projekt miał być ukończony we wrześniu - niestety dopadły mnie sprawy w realu. (Pierońskie obowiązki, na cholerę one komu.)

Teraz W KOŃCU deed znajduje się w stanie, który uznaję  za "styknie na razie". Jest jeszcze sporo drobiazgów, które można dorobić, jak rozszerzenie terenu placu dla graczy, założenie dachów na budynki. Zadań jest od groma i z czasem też się za nie wezmę, ale przyszedł czas by zaprosić was wszystkich - Wurmian - byście przybyli sprzedawać i kupować.

Możecie zapytać: o co chodzi z Delish? Po co kolejny targ?

Proste. Deed został postawiony na krawędzi serwera (dokładniej południowo-wschodni róg, T23 na mapie gry) na najmniejszej możliwie mapie dla ułatwienia podróży przy użyciu mechanik przekraczania granic. Deed również posiada ogromną tablicę, przez którą ciężko jest ją przeoczyć nawet z dużej odległości. (Uwaga, to zależy od ustawień graficznych renderowanej odległości.) 

Motywem przewodnim jest funkcjonalność i łatwość dostępu. Rzecz, której moim zdaniem brakuje wszystkim targowiskom - blokada lądu i/lub bycie na Xandu.

Wkład pracy był ogromny. Nie byłbym w stanie zrobić tego wszystkiego sam. Oto lista osób, którym chciałbym podziękować za pomoc:
Mani
Odynn
Delightfuldee
Darmalus
Mrcoolman
Karidwen
Yaga
Xxxpoisonxxx
Epryss
Garfius

Na targu znajduje się publiczny Furman i mała magiczna skrzynka, w której można znaleźć wysokiej jakości jedzenie za darmo. Znajduje się również skrzynka pocztowa o mocy 99. No i całość jest podłączona do sieci dróg w Deliverance!

Witajcie kupujący. Witajcie sprzedający.
Jberg (Właściciel)

To wszystko na ten tydzień i dla Valrei International w 2017! Wrócimy w nowym roku z wiadomościami od Affliction do Xanadu, więc dbajcie o siebie, nie obżerajcie się za bardzo i jak zwykle wurmujcie dalej!


Obraz bezwstydnie wykradziony od Mclovin.

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Grudzień 11, 2017, 16:11:41 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 469 | Komentarze: 0


Jesienny wieczór w Crystal Bay Estates, Independence - Finndar

Oto kolejny krótki i zarazem słodki news w czasie, gdy przygotowujemy się na koniec roku i ostatnim Valrei International, który wyjdzie w następny piątek. Święta są za rogiem i mamy nadzieję, że już macie zakupy za sobą i nie będziecie ich robić na ostatnią minutę (jak ja!).
 
W każdym razie...
 
Trwające prace
Dwoma głównymi celami naszych obecnych prac są trwające dyskusje i zachowanie równowagi w aktualizacji 1.6 na podstawie waszych wypowiedzi, a między innymi:
-Wymagania misji i nagrody - misje o wysokim poziomie trudności, balansowanie ich, podział nagród, dostępność championów
-Mechaniki archeologii i fragmentów - wysoka szansa niepowodzenia przy wysokim skillu, rzadkość występowania fragmentów
-Wyniki Restoration - moce zaklęć i częstość run zostały zgłoszone jako bardzo słabe
-Wzrost skilli na Epic - zdobywanie statystyk, poziomów poprzez akcje kontra prędkości
Wielu z was poświęciło swój czas na wypowiedziach (i zgłoszeniach problemów) i bardzo to doceniamy. Wiele z tych problemów zostało zgłoszonych przez graczy. Nadal będziemy mieć ba-czne oko nad tymi problemami.

Drugim głównym celem są zapowiedziane pojemniki do siodeł i klatki na zwierzęta. Prace nad nimi trwają (niektórzy pewnie zauważyli jak cichaczem dorzuciliśmy do nich grafiki w poprzedniej aktualizacji) a klatki będą prawdopodobnie otwarte testy przed wypuszczeniem ich, więc miejcie oczy otwarte na nie. Póki co nie znamy daty ich wprowadzenia.

Aktualizacja klienta
Jak wspomniałem parę tygodni temu, wczorajsza aktualizacja wprowadziła nowy system renderowania modeli graczy wraz z ulepszonym wykorzystaniem pamięci i wydajnością, będziemy to monitorować i czekać na wasze reakcje. Jeśli traficie na sytuacje mocno obciążające pamięć w wieloma graczami w jednym rejonie, prosimy o zgłoszenie tego problemu. Każda informacja może być przydatna dla nas!
 
WU Beta
Otrzymaliśmy s-poro pytań o betę WU, póki co nie mamy wyznaczonej daty na nią, ale powoli zbliżamy się do momentu, że obecny system jest stabilny na tyle by mógł być wprowadzony do WU, więc bądźcie czujni!
 
Przerwa świąteczna
Jak już wspomniałem wcześniej, w następnym tygodniu będzie ostatni Valrei International na ten rok. Przez kolejny tydzień będzie trwać przerwa świąteczna, a nadal jest tyle do zrobienia. Czas świąt i nowego roku będzie dla nas czasem odpoczynku, spędzania czasu z rodzinami i przygotowywań na pracę w nowym roku. Tak wiele rzeczy zapowiedzieliśmy, a jeszcze więcej chcemy wprowadzić!

Materiał od społeczności
To kolejny coroczny Shrimpalong! Znany również jako Blackmoor Christmas Impalong, którego gospodarzem jest Shrimpiie (wolę nazwę Shrimpalong), która zaczyna się dziś za 15 godzin i będzie trwać do 17 grudnia. Ten impalong jest doskonałym sposobem na poznanie ludzi z innych serwerów, pracowania razem w grach, impowaniu i dobrej zabawie. Będziemy wpadać od czasu do czasu by wyrżnąć lokalnych graczy lub zamienić Shrimpiie w marchewkę. Do zobaczenia na miejscu! Więcej informacji znajdziecie w temacie poniżej!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/158062-blackmoor-christmas-impalong-2017/

To wszystko na ten tydzień, mam nadzieję, że wielu z was spotkam na Shrimpalongu w tym tygodniu i jak zwykle wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Grudzień 11, 2017, 14:15:14 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 470 | Komentarze: 0

-Dodano opcję "anchor" w oknie skilli do blokowania dolnej lewej krawędzi lub górnej lewej przydatnej podczas dodawana/usuwania skilli.
-Znacznie ograniczono zużycie pamięci w sytuacjach, gdy w pobliżu znajdowali się gracze. Związane jest to z pobraniem sporej paczki grafik, ale zredukuje ogólny rozmiar i zużycie pamięci tej paczki.
-Poprawiono problem nie pasujących kolorów głowy i tułowia.
-Szereg optymalizacji ogólnych.


Grudzień 02, 2017, 17:11:02 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 7898 | Komentarze: 0


"Morze nie jest naszym wrogiem! To te przebrzydłe olbrzymie szczury, które przegryzły się przez kadłub i poczęstowały się naszym rumem! To one są naszymi jedynymi prawdziwymi wrogami." - Sir Nimoy w dokach.


Witajcie.
W tym tygodniu news będzie krótki i przyjemny, gdyż zajęci jesteśmy pracami nad kapturami i trwającymi dyskusjami, jest kilka rzeczy, które się pojawiło i jeszcze nie zdecydowaliśmy co z nimi zrobić, ale mimo wszystko mam co przekazać!

Ale najpierw...
Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,788.0.html

Rekrutacja na Community Assistant
Podania na CA są teraz otwarte! Szukamy ludzi z wiedzą i entuzjazmem dla graczy, by dołączyli do naszej drużyny CA by pomóc nowym i starym graczom, jeśli chcecie dołączyć i spełniacie wymagania - śmiało próbujcie!

Jeśli chcecie dołączyć, ale nie jesteście pewni czy spełniacie wymagania to minimalną ilością przegranego czasu w grze to 30 dni i bierzemy pod uwagę aktywność na czacie CA HELP by upewnić się, że posiadacie niezbędną wiedzę, więc grajcie dalej, odpowiadajcie na pytania i uczcie się!
 
Trwające optymalizacje
Naszym głównym celem teraz jest optymalizacja nowego klienta, a część z tego skupia się na większych grupach graczy (czy to chodzi o podróż, eventy czy PvP). Jednym z naszych rejonów, nad którymi pracujemy to system tekstur graczy używający skompresowanych formatów, które pozwolą na szybsze ładowanie postaci graczy (mniej przycinek, szybsze przełączanie ekwipunku) i mniejsze obciążenie pamięci, gdy w pobliżu jest dużo graczy i płynniejszą grę z innymi graczami.
Nie możemy się doczekać czasu, gdy wprowadzimy te usprawnienia, w samą porę na aktywności świąteczne!

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał to niesamowity plac, na który trafiłem podczas podróży po Release. Zbudowany przez Leifar'a (i może też innych, sorki!). Złożony z wielu rodzajów podłóż układających się w niesamowity wzór, przydatny dla zagubionych (biorąc pod uwagę kiepski stan dróg na Release). Widzieliście podobne wykorzystane tych elementów, umieśćcie je poniżej!
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/047/paving.png

To wszystko na ten tydzień, w następnym tygodniu odwiedzimy WU betę i mam nadzieję, że zbliżymy się do wypuszczenia pojemników na siodła i klatkom na stworzenia (zaciskamy kciuki!), więc miejcie oczy otwarte na nie! A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Grudzień 02, 2017, 16:09:11 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 896 | Komentarze: 0

Zmiany ogólne:
-Wire (kable) mogą być wkładane do pojemników masowych.
-Dodano informację wyjaśniającą do Manage Role dla "May Place NPCs" by upewnić się, że fragment odpowiedzialny za furmanów jest dla mieszkańców.
-Lurker in the woods rzucony na pendulums będzie pokazywać nazwę championa zamiast "presence".
-Lurder in the woods i Lurker in the deep rzucony na pendulum będzie się skalować według rozmiaru serwera:
2048 tile serwra / 100 x 64 = promień w tile'ach.
4096 100 x 128 = promień w tile'ach.
8192  tile serwra / 100 x 256 = promień w tile'ach.


Zmiany dla misji i poprawki
-Jeśli misje nie są ukończone w 33% po połowie czasu ich trwania, wygasną po 12 godzinach.
-Luder in the Dark na pendulum będzie mógł wyszukiwać zdrajców z misji.
-Poprawka: stworzenia dla misji z głębokich wód nie powinny się już dłużej pojawiać w płytkich wodach.
-Poprawka: drzewa dla misji powinny się poprawnie pojawiać w promieniu deed'ów zamiast w dużych odległościach od nich.
-Poprawka: nazwy zdrajców i blask na stworzeniach nie powinny znikać po restarcie serwera jeśli misja jest nadal aktywna.

Ogólne poprawki
-Poprawka: poprawiono problem z dodawaniem/usuwaniem nowych grup rasowych pokazywanych w historii jako "Unknown". Teraz powinny prawidłowo się wyświetlać z nazwą "Brand Group".
-Poprawka: poprawiono "That item is already busy" podczas przesuwania masowych pojemników po uprzednim ich opróżnieniu.
-Poprawka: połączone fragmenty zbrój powinny teraz mieć poprawny rodzaj materiału.


Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Sojusz na Independence wysłana przez Lotr
[Dzisiaj o 12:47:29]


Valrei International 049 wysłana przez Marcando
[Grudzień 15, 2017, 22:40:30 pm ]


Valrei International 048 wysłana przez Marcando
[Grudzień 11, 2017, 16:11:41 pm ]


Lista zmian 7/12/17 wysłana przez Marcando
[Grudzień 11, 2017, 14:15:14 pm ]


Polowanie na PVP wysłana przez Krivak
[Grudzień 11, 2017, 13:58:38 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 5
  • Kropka Roboty: 0
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 666
  • stats Wiadomości w sumie: 3309
  • stats Wątków w sumie: 682
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98