collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Kwiecień 18, 2018, 11:43:31 am wysłana przez Bakeruss | Wyświetleń: 35 | Komentarze: 1




UWAGA!
Informujemy, że w najbliższych dniach forum zostanie przeniesione na nowy hosting, który zapewni dalsze funkcjonowanie naszego forum.
Możliwa jest dłuższa przerwa ze względów technicznych. Prosimy Was o cierpliwość!


FORUM PRZENIESIONE! :)


O postępach będziemy informować Was na bieżąco, na naszym fanpage w serwisie Facebook - https://www.facebook.com/wurmonlinepolska/
Kwiecień 15, 2018, 12:39:30 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 63 | Komentarze: 0

Magranon's Run - Jakerivers


Witajcie!

Wracam z kolejną porcją wiadomości po tym jak podczas stream'a Emoos'a pokonałem noobka, który szukał guza ode mnie. Mam dla was najświeższe informacje od naszych developerów (a przynajmniej te, o których mogę powiedzieć). Zaczynajmy!

Ale najpierw...

Lista zmian

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,823.0.html
 
Kompatybilność z Mac'ami
Użytkownicy mac'ów doświadczyli wielu problemów w ostatnim czasie z klientem na ich system operacyjny,  a teraz mamy przyjemność ogłosić zmianę klienta, a problemy powinny ustać. Jak już było wspomniane, zmiany ustawień nie będą prawidłowo działać z włączonym klientem, ale będą działać po dokonaniu zmian przed uruchomieniem gry, więc korzystajcie! Pracujemy nad lepszym rozwiązaniem, ale może to trochę potrwać, więc wyczekujcie kolejnych informacji na ten temat.

Nowy dev na dzielni
W poprzednim newsie wspomnieliśmy, że naszym celem jest usuwanie błędów, które istnieją w grze od dawna i planujemy rozjechać te całe robactwo. Będziemy ubijać bugi z każdą aktualizacją, celem wszystkich gier jest usuwanie ich, ile się da, a my od innych gier się nie różnimy. Przy okazji, ktoś kto jest znany z forum, Darklords dołączył do naszego zespołu!

Darklords będzie pracować nad usuwaniem błędów i testowaniem większych zmian do gry, od dawna był graczem Epic i Chaos. Liczymy na udaną współpracę z nim i gratulujemy! (albo może składamy kondolencje)

Poprawki do oprawy wizualnej
Jedną z większych rzeczy jakie mamy zamiar dodać to mapowanie tekstur specular i normal. Dla tych, którzy nie znają tych definicji (jak ja, Saroman prawie osiwiał próbując mi to wytłumaczyć) pokrótce wytłumaczę je.
 
Normalne mapy: to warstwa nakładana na istniejący model, symuluje grudki i guzki, pozwalając na renderowanie cieni i światła bez konieczności używania złożonych obliczeń oświetlenia lub bardzo szczegółowych modeli, co oznacza, że tekstury nie będą już takie płaskie.

Mapy specular: to sposób na podyktowanie jak model lub tekstura "lśni" w określonych miejscach np. sprawia, że złoty element modelu świeci się, a kamienny element już nie.

Oba rodzaje mapowania znacznie zmienią odczucia z gry. Ich wprowadzenie potrwa, gdyż wymaga to od nas stworzenia map normalnych i specular dla każdej tekstury, więc będą one wypuszczane paczkami z biegiem czasu, a gdy do tego dojdzie z pewnością damy wam o tym znać!

Odcienie zieleni, czerwieni, żółci i błękitu
W poprzednim newsie umieszczona była zagadka, którą wielu z was próbowało odgadnąć, a niektórym nawet się udało! W tym tygodniu pokażemy wam stworzenia, których barwy zmieniają się w zależności od warunków!

Wiem, teraz pewnie sobie wszyscy myślą, że kolory wyglądały jakby wyszły prosto z mojej pracowni, umazane od barwnika (lub wydmuchane z nosa), ale bez obaw! Saroman ciężko pracował (razem z Samool'em) i jest w trakcie zmian kolorów zależnych od warunków dla tych stworzeń!
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/008/conditions.jpg
Macie oto zestaw uroczych robaczków jaskiniowych, przy których użyto mapowania normalnego i specular, jak widać ich pancerzyki wyglądają zdecydowanie inaczej (i nie tylko z powodu zmiany koloru!)

Stream'owanie Wurma i tworzenie zawartości
My (ja) obecnie jesteśmy w trakcie tworzenia programu wspierania, tych, którzy poświęcają swój czas na pokazywanie innym tego co robią w wurmie. Streamują albo wrzucają filmiki na youtube, sprawiają, że miło się ogląda te materiały i przyjemniej się gra. Chcemy te osoby wesprzeć na różne sposoby, w tym promowanie ich w naszych mediach socjalnych i umożliwienie udziału na niektórych naszych stream'ach! Oczywiście będziemy mieć wymogi, które te osoby będą musiały spełnić, więcej informacji już wkrótce!

Znacznie więcej prac jest w trakcie i niebawem będę mógł się nimi z wami podzielić jak tylko będziemy wiedzieć, że zmiany będą gotowe do publicznych testów (ciekawe co to może być?)

A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Kwiecień 07, 2018, 17:27:52 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 130 | Komentarze: 0


Zmiany dla struktur Epic:
-Wszystkie struktury epic mogą zostać ulepszone.
-Wszystkie struktury epic mogą być przesuwane i obracane przez właściciela.
-Wszystkie struktury epic  nie mogą być przesuwane i blokować deed'ów jeśli biorą udział w aktywnej misji.
-Struktury epic blokujące deedy, nie będą uwzględnianie przy losowaniu na misję.

Poprawka: Zliczanie będzie teraz sprawdzane dla przedmiotów spadających na ziemię przy ich tworzeniu, by zapobiec tworzeniu stert większych niż 100 przedmiotów.
Kwiecień 07, 2018, 17:19:07 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 96 | Komentarze: 0


Zmieniono i dodano:
-Czar leczenia będzie teraz leczyć minimum 30% życia i będzie się skalować do 100% w zależności od mocy czaru (cast power).
-Szansa na złożenie ofiary ze stworzenia dla misji będzie teraz brać pod uwagę FS gracza i CR stworzenia:
  • słabsze stworzenia będzie można ofiarować przy większej ilości życia
  • istniejący wymóg 50% lub mniej życia stworzenia pozostaje bez zmian
  • opisy misji będą pokazywać zmianę pozostałego czasu do ukończenia misji

Poprawki:
-Nie można już umieszczać artefaktów w saddlebag/saddlesack.
-Nie można już ściągać cięciwy z łuku, dopóki nie znajduje się on w ekwipunku.
-Można teraz wykopywać klify bez otrzymywania błędów.
-Poprawiono wiele literówek i błędów w tekstach.
-Przy otwieraniu prezentu w pojemniku, jego zawartość trafi do ekwipunku gracza.
-Piece hutnicze (smelter) i piece (kiln) nie powinny już otrzymywać obrażeń na deed'ach, gdy deed jest opłacony na dłużej niż 30 dni.
-Pnie po drzewach powinny teraz pasować do rodzaju drewna ściętego drzewa.
-Tworzenie parapetów z sandstone powinno teraz wymagać właściwej ilości cegieł z sandstone.
-Akcja dokończania płotu będzie teraz przerywana, jeśli gracz stoi w miejscu płotu.
-Czary globalne rzucane przez graczy-bogów będą teraz prawidłowo ogłaszać imię osoby rzucającej go.
-Misje będą wyświetlać prawidłową wartość karmy na przedmiot, gdy wymagane są wieloczęściowe przedmioty.
-Misje rytualne guard tower powinny się prawidłowo pojawiać i wyświetlać nazwę wieży jak również przynależność do królestwa.

Kwiecień 07, 2018, 16:37:47 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 98 | Komentarze: 0


Z przyjemnością pragnę ogłosić poprawkę dla klienta dla komputerów Mac, z którymi były problemy.

Ta aktualizacja jest dla klienta stabilnego (dla preview jeszcze nie działa), który będzie działać na mac'ach, ale jak wspomnieliśmy wchodzenie do opcji w trakcie gry może powodować problemy.

Zalecamy do zmieniania opcji w oknie uruchamiania gry, do czasu, gdy znajdziemy długotrwałe rozwiązanie dla tego problemu.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Przenosiny forum na nowy hosting. wysłana przez Bakeruss
[Dzisiaj o 10:34:59]


Valrei International 057 wysłana przez Marcando
[Kwiecień 15, 2018, 12:39:30 pm ]


Budujemy mosty wysłana przez akkadyjczyk
[Kwiecień 12, 2018, 20:39:24 pm ]


Aktualizacja serwera - 05.04.2018 wysłana przez Krivak
[Kwiecień 10, 2018, 17:53:09 pm ]


Lista zmian 6/04/18 wysłana przez Marcando
[Kwiecień 07, 2018, 17:27:52 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 18
  • Kropka Roboty: 2
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 675
  • stats Wiadomości w sumie: 3434
  • stats Wątków w sumie: 713
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98