collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Czerwiec 24, 2017, 06:19:36 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 102 | Komentarze: 0


Nieznany deed - Wiczan

Glad Midsommar!
Kolejny pracowity tydzień minął dla zespołu developerów, teraz z mostami z drogi, co może być następne? Poczytajcie dalej by się dowiedzieć, ale najpierw..

Lista zmian:
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,710.0.html

Więcej płotów!
Wraz z aktualizacją tekstur i płotów, wielu zaczęło wypytywać o inne możliwości jak parapety, wysokie ściany i inne. Jak już przedtem wspomniano, prace te wymagają kilku większych zmian by móc zwiększyć różnorodność płotów, a to niestety nie polega tylko na dodaniu nowych tekstur. Z przyjemnością mogę oświadczyć, że ten projekt został rozpoczęty z wysokimi kamiennymi ścianami, bramami, wysokimi żelaznymi murami/bramami, kamiennymi parapetami, płotami o teksturze slate, rounded stone, pottery brick, sandstone, rendered, i marble! To pewnie rozpocznie u niektórych trzeci lub czwarty remont deed'ów, ale przy tak wielu opcjach kto by narzekał?
 
Zmiany champion'ów
W tym tygodniu wprowadziliśmy zmiany dla champion'ów, których limit sięga do 3 na królestwo, a dokładniej 1 na boga, gdzie królestwo może mieć 3 bogów. To oznacza, że wszystkie królestwa mają równe szanse przy wyborze swoich champion'ów, więc mądrze wybierajcie! Dzięki temu królestwa Mol-Rehan mogą wybrać champion'ów Fo i Vynor, a królestwa Jenn-Kellon champion'a Magranon'a. Oczywiście Libila pozostaje jedynie dla HotS.

Event na Xanadu
Jutro początek naszego event'u w środku lata na Xanadu, do wygrania są unikalne nagrody, dla tych, którzy go ukończą.
Dziś mamy dla was zapowiedź nagrody by was zachęcić!


Ta unikalna maska będzie do otrzymania wyłącznie przez ten event, który skończy się wraz z końcem lipca, więc postarajcie się rozwiązać tajemnicę!

Monitorowanie wydajności
Przez następne kilka tygodni będziemy wyjątkowo zwracać uwagę na wydajność serwerów, zaczynając od pewnego małego serwera. Dzięki nowemu systemowi będziemy szybciej znaleźć powody problemów, dzięki czemu sprawniej przebiegać powinny poprawki i modyfikacje poprawiające je.
Monitorowanie nie będzie działać na serwerze, na którym przebiegają zmiany dla stworzeń, ale oczywiście będziemy was informować, pokazywać wyniki i nasze cele na przyszłość.

Materiał od społeczności
To nieco starszy materiał, ale użytkownik z forum Iberis (Hexd) przebył Exodus i pokazuje wyniki swojej podróży!
Sprawdźcie widoki i niezwykłe miejsca Exodus'a, ciekawe gdzie jeszcze ją poniesie!
https://youtu.be/aBkCzxiX5x0

To będzie wszystko na ten tydzień, mam nadzieję, że zobaczymy się wszyscy w ten weekend! A póki co Wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Czerwiec 23, 2017, 08:29:09 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 121 | Komentarze: 0

  • Można używać skrótów klawiszowych do FLATTEN i LEVEL na tile'ach granicznych powodując ich podnoszenie lub obniżanie.
  • Mniej losowe nachylenie przy kopaniu wprzód, zależne od poziomu umiejętności:
- umiejętność mniejsza od 50, +-3 (obecnie)
- umiejętność = 50, różnica jest +- 2
- umiejętność = 70, różnica jest +- 1
- umiejętność = 90, brak rozbieżności

  • Tile narożnikowe są teraz dostępne na mostach.
  • Zmiany dla champion'ów:
- królestwa nie wymagają gracza-boga, który ich faworyzuje by powstał champion
- każde królestwo może mieć jednego champion'a na każdego boga, czyli maksymalnie posiadać trzech champion'ów

  • Courier i dark messenger nie posiadają już cooldown'ów
  • Genesis ma teraz cooldown o długości 30 sekund.
  • Poprawka: Stworzenia, które nie posiadają ciał powinny teraz umierając wykonywać poprawną animację zanim znikną.
  • Poprawka: Czar Strange devices może być ulepszony o ile znajduje się we właściwiej domenie duchów.
  • Poprawka: Usunięto błąd pokazujący opcję "pave" na packed dirt tile'ach z deskami podłogowymi, która doprowadzała do powstania gravel tile'a.
Czerwiec 23, 2017, 08:13:53 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 108 | Komentarze: 0

Poprawka: Problem, który sprawił, że znikły zamki od wrót i płotów podziemnych został znaleziony i usunięty. Wszystkie podziemne domy i bramy, które był zamknięte po aktualizacji znów będą zakluczone, ale będzie konieczne odnowienie uprawnień na nich. Niestety by usunąć ten błąd konieczne będzie usunięcie wszystkich zamków z podziemnych domów i płotów wybudowanych od wczorajszej aktualizacji. PROSIMY by skrupulatnie sprawdzić wszystkie drzwi i płoty, które zostały zbudowane tego dnia.
Poprawka: Mosty można teraz prawidłowo wybudować w podziemiach (odnośnie problemu zbyt "słabych" ścian)
Poprawka: Wzmocnione ściany są teraz płaskie w wysokich jaskiniach
Czerwiec 23, 2017, 08:04:43 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 95 | Komentarze: 0


OSTRZEŻENIE: W wyniku nieoczekiwanego błędu wszystkie zamki w domach i bramach znajdujących się w jaskiniach znikły. Wymiana ich na nowe jest chwilowo zalecaną czynnością do czasu gdy rozwiążemy problem. Każdy, kto będzie przyłapany na kradzieży zostanie surowo ukarany. Zabezpieczcie swoje przedmioty!

W trybie natychmiastowym została załączona całkowita blokada przed PvP, o zdjęciu blokady poinformujemy później.
http://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/137025-pvpraid-ban-directives/

*Zalecane - wymienić utracone zamki, nawet gdy sprawa jest w trakcie wyjaśniania
** Każdy przyłapany na kradzieży bez konieczności niszczenia lub używania wytrychów by się dostać do przedmiotów zostania surowo ukarany w trakcie trwania tej dyrektywy.

Dziękujemy wam za wyrozumiałość i cierpliwość.

Zespół Wurm'a.

Czerwiec 16, 2017, 20:45:36 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 213 | Komentarze: 0



Witajcie wszyscy!
Dziś wielka aktualizacja wprowadzająca podziemne mosty do Wurm'a! Podziemne budownictwo zostało wprowadzone rok temu, wiele się zmieniło od tamtego czasu z wykładaniem dróg, wzmocnieniami, a teraz z mostami. Co będzie następne? Kto wie...

Ale najpierw...
 
Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,705.0.html

Zdolności stworzeń
W tym tygodniu widzieliśmy devblog Budd'y poruszającego temat działania AI, jak również planów nad jego poprawą i sposobem poruszania się stworzeń na serwerach. Najpierw czeka nas nieco testowania, później przeniesiemy to na mniejsze serwery, by sprawdzić jak rozmieszczają się stworzenia, a także jak wpływa to na wydajność serwerów. To wielka zmiana dla nas wszystkich, jesteśmy ciekawi jak wszystko się potoczy!

Event na Xanadu
Wspomniany w zeszłym tygodniu odbędzie się na Xanadu! Powodem wyboru Xanadu jest fakt, że event będzie odbywać się
w centralnej lokacji dostępnej z wszystkich startowych deed'ów (tak jak w przypadku libiryntu). Nie musicie podróżować ani brać ze sobą koni. Z racji, że nagroda z event'u będzie wyjątkowa gracze z Epic'a będą mogli poprosić o transfer z Freedom do Epic!

Event zacznie się w sobotę 24 czerwca o godzinie 16 czasu serwera (UTC+1) i otworzy się na wszystkich deed'ach startowych!
 
Opóźnienia WU Beta
Gdy nabraliśmy pewności, że podziemne mosty wyjdą w tej aktualizacji zdecydowaliśmy opóźnić betę by w następnej becie mieć jeszcze więcej nowości! Wiem, że czekanie bywa frustrujące w oczekiwaniu na WU, ale z pewnością będzie tego warte.

Poprawa wydajności tekstur graczy
W tej aktualizacji również doszły poprawki dla tekstur graczy, co oznacza lepszą wydajność w gęsto zaludnionych rejonach PvP, eventach i walkach. Będziemy monitorować takie wydarzenia by namierzyć co jeszcze można poprawić.

Głosowanie
W tym tygodniu wystartowało głosowanie na temat rzadkości składników i narzędzi wpływających na affinity z meal'i. Obecnie głosowanie nie działa na serwerze Xanadu, ale głos można oddać z innych serwerów, jeśli chcesz zagłosować to na co czekasz?
Wynik głosowania ogłosimy w wiadomości za tydzień.

Materiał od społeczności
Mówiliśmy o nich tydzień temu i oto oni! Bracia Factional Fight wrócili z wyprawy z Linton. To wspaniały deed startowy i widać, że włożono dużo pracy w niego, więc musicie mi wybaczyć, że tak często go wspominam.
Sprawdźcie film tutaj w naszym Showtime theatre na forum, gdzie można dzielić się filmami z WU i WO! Jeśli masz jakiś film, który chcesz by został przeniesiony z kategorii Artisans Bench zgłoś to i nasi mili moderatorzy go przeniosą!
https://youtu.be/4tXfuRLmOSs
 
To wszystko na ten tydzień, wiem, że wszyscy byliście zajęci budowali, więc wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

WTB Sandstone wysłana przez Votip
[Czerwiec 27, 2017, 23:16:20 pm ]


Pytanie dotyczące moda wysłana przez Warlander
[Czerwiec 27, 2017, 13:43:19 pm ]


Propozycja moda/pluginu wysłana przez Malajane
[Czerwiec 27, 2017, 09:51:06 am ]


Sestra[7xSkill,6xAction,Mods] wysłana przez MrLolan
[Czerwiec 25, 2017, 18:02:21 pm ]


Valrei International 024 wysłana przez Marcando
[Czerwiec 24, 2017, 06:19:36 am ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 12
  • Kropka Roboty: 2
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 644
  • stats Wiadomości w sumie: 3054
  • stats Wątków w sumie: 608
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98