collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Listopad 19, 2017, 19:20:02 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 171 | Komentarze: 0


"Nigdy nie wiadomo co znajdziesz w jaskini, więc lepiej wysłać kogoś innego najpierw."
Sir Baggins przy wejściu opuszczonej jaskini.

Witajcie!
Kolejny tydzień minął, nieco spóźniłem się z newsem dziś przez trwające aktualizacje i poprawki, jak również masy wypowiedzi od graczy i innych ciekawych rzeczy, które niesie ze sobą ta wielka aktualizacja.
 
Ale najpierw...
Lista poprawek
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,783.0.html

WSA Rasowe
W dzisiejszej aktualizacji wprowadziliśmy nową grupę uprawnień dla rasowych zwierząt, grupujące każdego z uprawnieniami na rasowe stworzenia na deed'zie. Do tej pory były one indywidualnie dodawane, czego skutkiem było to, że w wypadku odejścia z wioski, uprawnienia pozostawały. Dzięki tej aktualizacji, każdy kto opuści wioskę zostanie pozbawiony tych uprawnień. Można też zabronić dostępu dla tej grupy jak np. posiada się osobistego wierzchowca.

W.S.A. Obecnie ta grupa nie działa na zwłokach tych stworzeń, więc nie będzie możliwe uzyskanie przedmiotów z nich. To zostanie poprawione wraz z następną aktualizacją. Jeśli obawiasz się o swoje wyposażenie prosimy o użycie stosownych nazw dla zwierząt.
Nie dopisali tego, ale pewnie chodzi o to by nazwy wskazywały właścicieli tych stworzeń, by ewentualnie później mogli łatwiej zwrócić przedmioty?

Discord!
Kilka tygodni temu uruchomiliśmy własny Oficjalny Kanał Discrod'a, a w tym tygodniu zostaliśmy zaakceptowani! Nasz serwer posiada własny link dla zaproszeń i kanały głosowe na serwerach o wyższym priorytecie. To nie tylko oznacza, że jest on absolutnie oficjalny, ale też zajefajny (mówię poważnie)! Jeśli nie jesteś obyty z Discord'em, jest on naprawdę wart wypróbowania, to świetny sposób by mieć kontakt z wszystkimi Wurmianami poza grą, a także można dołączać do własnych małych społeczności. Jest już kilka takich społeczności potworzonych, więc je wypróbujcie! Ale przede wszystkim zerknijcie na nasz oficjalny discord, do którego zaproszenie znajdziecie tu:
https://discord.gg/wurm

WU Beta
Wiem, że wraz z wyjściem Archeologii, Restoration i wszystkich innych cudów wielu graczy WU obgryza paznokcie z niecierpliwości za nimi by wziąć się za nie. Obecnie naszym celem jest wypracowanie wszystkiego by działało gładko na WO, będziemy kontynuować prace nad poprawkami i waszymi opiniami na ich temat, dopóki nie osiągniemy zadowalającego efektu, dopiero wtedy wypuścimy betę.

Nie ma daty wyznaczonej na betę, ale pracujemy nad tym, więc bądźcie czujni w nadchodzących tygodniach!
 
Creature Crates
Przy każdym cotygodniowym newsie jest słusznie zadawane pytanie "ale co z klatkami na stworzenia?!". Wiem, czekanie na nie może być nieznośne. Prace nad nimi trwają, tylko że powoli z powodu wielu innych prac, które jednocześnie mają miejsce. W wielu przypadkach jesteśmy zmuszeni przerobić systemy, których nie zamierzaliśmy ruszać by przenoszenie stworzeń było możliwe. To długotrwały proces i mamy nadzieję, że w przyszłości unikniemy dzięki niemu innych problemów. Póki co nie mamy daty wyjścia dla nich.

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał od społeczności to weteran Ondar, który zdradza swoje sposoby grindu, a także co go motywuje. Nadal nie potrafię pojąć jednego z jego zdań "Ta... stary dobry WS. Za trzecim razem jest o wiele łatwiej go wytrenować." bez wątpienia znak wypaczonego stanu umysłu! Ondar stworzył niezwykły blog gdzie dzieli się swoimi doświadczeniami ze swoich przygód, a także powodami dla których grinduje, co grindujesz i po co?
http://unrealondar.blogspot.com.au/2017/11/grindity-grind-burnity-burn.html

To wszystko z wiadomości na dziś, zaczynamy planować przyszłe aktualizacje na rok 2018, uwierzcie dużo się dzieje! Co to może być? Będziecie musieli poczekać...
A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Listopad 19, 2017, 18:32:27 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 208 | Komentarze: 0

Poprawki 12/11/17
Transfery skilli z Epic do Freedom
Dojdzie do jednorazowego transferu skilli kont z Epic tak jak to miało miejsce 2 listopada w tej aktualizacji. Usuniemy podwójny przyrost skilli i przeliczymy skille Epic do równowartości tych z Freedom. Skille z Freedom będą maksymalnie mieć poziom tych z oryginalnie z Epic i będą mieć potrójny przelicznik, który jest dostępny na Freedom.

UWAGA: TO DOTYCZY TYLKO SKILLI EPIC JEŚLI SĄ WYŻSZE OD TYCH Z FREEDOM. JEŚLI TWÓJ SKILL Z FREEDOM JEST WYŻSZY, SKILL Z EPIC NIE PRZEJDZIE.

Cechy postaci i skille Medytacji będą przechodzić w stosunku 1:1.
Faith, Favour i Alignment nie będą przenoszone.
Więcej informacji na ten temat można zleźć tu:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/158305-some-epic-things/
Dodatkowo, wszystkie konta premium, których dotyczyły transfery otrzymają dodatkowe 10 dni premium za opóźnienie w transferach.

Ogólne zmiany
-Dodatno uprawnienie "May plant"(Może przytwierdzać) do ról w wiosce
-Umieszczanie kontenera dla furmana (wagoner container) wymaga uprawnienia "May plant"
-Umieszczanie furmana teraz wymaga uprawnienia “May place merchants” (Może umieszczać handlarzy)

Poprawki
-Różne literówki.
-Ikony dla mostów  Rounded stone mają teraz poprawne obrazy.
-Przepis na czekoladowe mleko nie powinien się już wyświetlać jako pod-przepis gdy mleko jest wymagane.
-Budowanie nad przytwierdzonymi przedmiotami pod ziemią powinno umożliwiać opcję zbierania, tak jak to działa na powierzchni.
-Pasek akcji powinien teraz prawidłowo identyfikować co zbierasz (kelp, reed lub grass) na podstawie rodzaju tile.
-Poprawiono wiadomość podczas przeglądania historii rasowych zwierząt przy pomocy opcji "permiossions".
-Pulp i papier teraz poprawnie wyświetlają rodzaj drewna.

Poprawki dla klienta
-Poprawiono blokowanie deszczu na niektórych sterownikach graficznych w Linuxach, które powodowały crash'e.
-Blokowanie deszczu jest połączone z opcją Detailed Weather w ustawieniach.
-Poprawiono problem pojawiania się płaskich drzwi do kopalni.
-Ogólna poprawa wydajności.
-Poprawa dla problemów z pamięcią.

 
Poprawki 15/11/17
Poprawki dla transferów Epic do Freedom
Postacie, które miały wyższy niezmodyfikowany skill z Epic, ale niższy po modyfikacji powinny mieć już właściwą wartość na Freedom.

Poprawki dla misji
-Nieukończone struktury epic nie będą już dłużej generować misji rytualnych.
-Poprawiono teksty opisów misji.
-Poprawiono pojawianie się stworzeń wodnych (misyjnych) na lądzie.
-Trudności misji zostały dopasowane.
-Nagrody z misji zostały nieco podwyższone.

Poprawki dla Archeologii
-Zmieniono czas opuszczonych deed'ów podczas badań na czas z gry.
-Zaklęcia na narzędziach teraz powinny działać prawidłowo z akcjami badań i identyfikacji.
-Poprawiono wagę dużych i małych amphorae złożonych z fragmentów.
-Wszystkie fragmenty będą tworzyć kupki na ziemi.
-Uszkodzone fragmenty nie mogą być naprawione.
-Zmniejszono prędkość psucia fragmentów.
-Usunięto podwójną opcję Identyfikacji w ekwipunku.

Ogólne poprawki
-Poprawka: Gracze dołączający do PMK z portalu powinni prawidłowo pojawiać się na liście członków.
-Poprawka: Poprawiono tekst podczas badania żyły soli kamiennej.
-Poprawka: Znak zdrajcy (Mark of the traitor) nie powinien się pojawiać w wiadomości po opcji "examine" dla stworzeń nie związanych z misją.
-Poprawk: Masowe przenoszenie zapamiętuj ilość przedmiotów, jeśli jest zakolejkowane.

 
Poprawki 17/11/17
-5 godzin sleep bonusu dodano wszystkim kontom w związku z rollbackiem (cofnięciem danych do stanu sprzed określonego przedziału czasowego).
-Misje graczy-bogów nie powinny się już dłużej pojawiać na Freedom.
-Stworzenia zamiast bycia indywidualnie dodawanych wraz z nabyciem statusu rasowego będą teraz otrzymywać specjalną rolę dla mieszkańców, którzy posiadają uprawnienia związane z "brand" na deed'zie. To oznaczna, że w momencie odejścia z wioski wszystkie uprawnienia na stworzeniach rasowych zostaną cofnięte.

Ogólne poprawki
-Poprawka: Okno uprawnień dla bizonów powinno teraz prawidłowo wyświetlać "Can Lead" zamiast "Can Ride".
-Poprawka: Usunięto problem z misjami typu "zabij championa", w których postęp się nie zmieniał.
-Poprawka: Misje z ofiarami ze zwierząt dla Libilii zostały usunięte z Freedom.

Poprawki 19/11/17
-Uprawnienia grupy dla rasowych stworzeń teraz powinny prawidłowo działać po ich śmierci, pozwalając graczom w tej grupie na odzyskiwanie przedmiotów z trupów.
Listopad 11, 2017, 00:02:43 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 585 | Komentarze: 0


"Może nie potrafię zmienić praw fizyki Kapitanie, ale dajcie mi dobrą gorącą kuźnię i mocny młot to z pewnością je zagnę." - Sir Burton podczas targowania się na rynku.

Witajcie wszyscy!
Kolejny tydzień z aktualizacją 1.6, kolejne poprawki, zmiany, kalibracje i inne wszystkie słowa jakie wpadają na myśl o trwających aktualizacjach wymierzonych w załagodzenie wszystkich problemów jakie napotkaliśmy. Wzięliśmy również inne problemy pod lupę jak: czas psucia się fragmentów i innych związanych z graczami Epic i Freedom.


Ale najpierw...
Lista zmian:
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,779.0.html

Transfery
Niestety w zeszłym tygodniu byliśmy zmuszeni przełożyć transfery z epic na freedom. Naszym celem było zakończenie tego problemu wcześnie w tym tygodniu wraz z większymi poprawkami i poprawkami do wersji 1.6, która niestety została opóźniona. To jest nasz obecny priorytet, by poprawić to tak szybko jak się da.

Dobrą wiadomością jest fakt, że wszystko będzie mogło zadziałać po restarcie potrzebnym by zaktualizować bazę danych, ale jest tak wiele zależności, które dotyczą wszystkich kont, które były na epic.
 
Wiemy, że czekanie na to jest frustrujące, ale też chcemy załatwić ten temat tak szybko jak się da, doceniamy waszą cierpliwość.
 
Poprawki dla Archeologii
W tej aktualizacji wprowadziliśmy poprawki dla Archeologii, w tym sprawienie, że akcje są nieco łatwiejsze do wykonania przy wysokim skill'u poprzez zmniejszenie trudności. Dopasowaliśmy również ilość fragmentów na maski, mamy wrażenie, że liczba 10 fragmentów jest sensowna i przyjrzymy się innym fragmentom w ciągu najbliższych tygodni.

Wypowiedzi na temat skill'i
Z aktualizacją zdobywania skilli na epic, uruchomiliśmy specjalny temat na forum, w którym możecie się wypowiadać o prędkości zdobywania skilli i statystyk. Jest kilka kluczowych kwestii w nowym systemie, które należy zrozumieć, ale temat jest dla ludzi by dzielić się logami, doświadczeniami i zadawać pytania i by pozwolić nam dopracować ten system.

Zmiany w misjach i poprawki
Wprowadzaliśmy zmiany i poprawki dla systemu misji, celowaliśmy w bugi, gdy się pojawiały i zwiększyliśmy sleep bonus na uczestnika upewniając się, że skalują/balansują się prawidłowo.

Jeśli natraficie na jakiekolwiek problemy z misjami Valrei prosimy o zgłaszanie ich, by zostały one usunięte z najbliższą aktualizacją!
 
Dachu z liści przepadnij!
Ostatnia aktualizacja to dawno oczekiwana opcja, jedna z korzyści nowego klienta, blokowanie deszczu! To znaczy, że deszczu nie będzie widać w budynkach! To był powód frustracji wielu wurmian, dach wykonany z liści prowadził do kiepskiego snu, różnych malarii i innych ameb, ale to już koniec.

Jeśli doświadczacie spadku wydajności lub klatkowania po ostatniej aktualizacji, wyłączenie GLSL shaderów powinno poprawić wydajność chwilowo dopóki nie uporamy się z innymi problemami. Tylko pamiętajcie je włączyć z powrotem!

Materiał od społeczności
Zapraszamy! Summerholt Fall Festival, prowadzony przez NEXA się zaczął! Pokaż się, weź udział w wyścigach koni, impowaniu, grach i sermonach, a także poznaj ludzi żyjących w północno-wschodniej części Xanadu jak również podróżników z dala!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/157911-summerholt-fall-festival-november-10-12-2017-by-nexa/

To wszystko na ten tydzień, będziemy ciężko pracować nad problemami z transferami przez ten weekend i na początku następnego tygodnia, więc zgłaszajcie błędy jakie znajdziecie, wypowiedzcie się w tematach na forum!

Do następnego razu, wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Listopad 10, 2017, 23:13:39 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 583 | Komentarze: 0

Zmiany ogólne:
-Dodano opcję "Identify" (zidentyfikuj) dla fragmentów poza ekwipunkiem.
-Usunięto wiadomości faworyzowanych graczy-bogów
-Dopracowano najwyższą trudność dla akcji z archeologii by się skalowały zgodnie z wyższymi poziomami.
-Zmieniono karę do prędkości dla wszystkich hełmów płytowych by była równa.
-Teraz potrzeba 10 fragmentów maski zamiast 3 by je połączyć.
-Dopracowano kod poruszania się w walce valrei, postacie już nie tańczą w miejscu i nie marnują ruchów.

Zmiany dla misji
Zmieniono sposób w jaki wyświetlane są nagrody z misji i jak one działają:
-Misje, które nie dawały prawidłowo nagród, teraz powinny to robić prawidłowo.
-Nagrody powinny być ogólnie nieco wyższe teraz i wyświetlać się prawidłowo w oknie misji dla każdego typu misji.
-Będziemy monitorować prędkość zaliczania misji i adekwatnie reagować w następnych tygodniach.
-Poprawiono szanse wystąpienia określonych rodzajów misji, zmniejszono szansę na misję "zbuduj epic strukturę".
-Zmieniono misję "złóż ofiarę ze stworzenia" tak by nie trzeba było być wiernym danego boga, by złożyć ofiarę.
-Dopóki będziesz znajdować się w domenie tego boga będziesz w stanie ofiarować je, nie otrzymasz za to favor'u jeśli nie jesteś wiernym tego boga.
-Poprawiono misje na epic struktury by poprawnie akceptowały nowo zbudowane struktury, które znajdują się we właściwej lokacji.
-Poprawiono misje związane ze stworzeniami by nie umieszczały na mapie niedojrzałych osobników (lamb, foal, itd)
-Poprawiono misje wrogów na własnych serwerach by mogły się prawidłowo pojawiać na niższym poziomie trudności.
-Poprawiono misje graczy-bogów na wszystkich serwerach prócz epic by się nie pojawiały.
-Poprawiono walki Valrei by gracz-bóg nie był umieszczany w losowych walkach.
-Poprawiono pojawianie się avatarów w złych królestwach dla misji.

Ogólne poprawki
-Poprawiono ujeżdżane stworzenia ze znakiem "zdrajcy", by nie przetwarzały się w Huge(ogromne).
-Poprawiono identyfikację fragmentów by było to możliwe podczas płynięcia łodzią.
-Poprawiono niszczenie dróg wewnątrz jaskiń.
-Poprawiono dragon armour by metal brush nie mógł usuwać z niej koloru.
-Fragmenty nie mogą być już przetapiane.
-Poprawiono połączone fragmenty, które wyszyły z negatywnymi zaklęciami.
-Poprawiono przenoszenie przedmiotów w FSB do innych masowych pojemników w stanie nienaruszonym.
-Poprawiono oswojone stworzenia, które same opuszczały swoje miejsce i uciekały.
-Poprawiono handlarzy by mogli zaopatrywać graczy w kontrakty wagoner'ów.
-Poprawiono wiadomości o wpływu królestwa, które pokazywały złe procenty.
-Poprawiono stworzenia, które atakowały przez ściany i z dużych odległości.
-Poprawiono fragmenty, by prawidłowo wyświetlały ikonkę imp cały czas.
-Poprawiono problem z materiałami fragmentów.
-Poprawiono problem przy używaniu portalu z GV do Xanadu, który nie zachowywał informacji o deed'zie
-Poprawiono problem z pierwszymi opłatami za premium, które nie synchronizowały się poprawnie z serwerem logowania.

Zmiany klienta:
-Dodano barierę deszczową - deszcz i śnieg nie będzie się dłużej pojawiać pod dachami. (GLSL i FBO muszą być włączone w twoim kliencie by to działało prawidłowo).
Uwaga: to nie znaczy, że fragmenty drogi w budynkach nie będą miały tekstury.
Added rain occlusion – rain and snow will no longer appear under roofs. (GLSL and FBO must be enabled in your client for this to properly work)
-Nowe drzwi do kopalni, powinny się teraz prawidłowo pojawiać gdzie powinny.
Listopad 05, 2017, 12:13:17 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 472 | Komentarze: 0


"Idąc spać mówię sobie, że nie ma czegoś takiego jak giant spidery. Prawie bym w to uwierzył gdyby nie to, że jeden gapi się przez okno." - Panna Bell przy wykopaliskach.

Witajcie!
Krótkie przypomnienie co się działo w tym tygodniu jak ciężko pracowaliśmy z problemami, które pojawiły się wraz z aktualizacją. Będziemy mieć oko na to co będzie się dziać przez weekend i zajmiemy się nimi w razie potrzeby.

Ale najpierw!
 
Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,776.0.html
 
Przyrost skilli na Epic
Wraz ze zmianami w systemie przyrostu skilli wielu graczy zgłosiło mniejsze czasy akcji. Można było się tego spodziewać, gdyż częstość wykonywania akcji została zwiększona, ale przyjrzymy się temu bliżej i wprowadzimy zmiany jeśli będzie taka potrzeba.

Jest to sprawa bieżąca i może to nam zająć kilka aktualizacji by dojść do zadowalającego efektu, wolimy tego nie załatwiać za jednym razem żeby uniknąć zbyt dużych przyrostów, a potem być zmuszeni do zmniejszania go, bo będzie to sprawiać więcej problemów w późniejszym czasie. Będziemy monitorować sytuację przez weekend i postaramy się wprowadzić zmiany w miarę szybko.
 
Klient low memory
Jesteśmy świadomi problemów związanych z klientem low memory i staramy się go uruchomić tak szybko jak się da. Mamy nadzieję, że uda się to zrobić wciągu tego weekendu.

Transfery Epic do Freedom
Niestety doszło do opóźnienia w transferach z Epic do Freedom, ale będą one naszym priorytetem w nadchodzących dniach. Gdy już upewnimy się, że wszystko działa sprawnie, damy znać i zrobimy aktualizację koniecznych poprawek dla skilli i graczy by mogli swobodnie przekraczać te klastry.

Kontrakty Wagoner'ów

Doszło do czegoś, czego się nie spodziewaliśmy, kontrakty nie pojawiły się w istniejących handlarzach na deed'ach. Zajmiemy się tym problemem, ale póki co zresetowaliśmy istniejących handlarzy na początkowych deed'ach by byli zaopatrzeni w kontrakty, więc jeśli potrzebujecie ich to śmiało wyruszcie do najbliższego startowego deed'a i odbierzcie swój kontrakt!
 
Będziemy mieć baczne oko na wszystkie problemy i starać się je usunąć tak szybko jak się da w ciągu tego weekendu. Prawdopodobnie będziemy potrzebować czasu na wprowadzenie niezbędnych zmian starając się ograniczyć czas wyłączenia serwerów do minimum byście mogli się cieszyć nowymi możliwościami!
 
A póki co dziękuję za wasze wsparcie i cierpliwość w czasie gdy walczymy z robactwem w kodzie tej aktualizacji i jak zwykle wurmujcie dalej!
 

Lista poprawek 3/11/17
-Przyrost skilli został zwiększony
-Zredukowano przyrost skilli z akcji tworzenia przedmiotów (oprócz skilli, które używają tylko akcji tworzenia)
-Przyrost cech został zwiększony
-Długość odliczania będzie teraz brać udział w długości akcji, zamiast każdej akcji liczonej jako 10 sekundowa akcja.
-Fragmenty nie powinny już zamieniać się nieistniejące przedmioty gdy są identyfikowane w pojemnikach.
-Poprawiono błąd przerywający generację misji.
-Usunięto problem związany z kupnem pierwszego premium.
-Emotki i examine po użyciu podwójnego kliknięcia powinny teraz działać z używanym przedmiotem.
-Drzwi od kopalni powinny się teraz wyświetlać i prawidłowo.
-Stworzenia powinny teraz unikać ogrodzeń.
-Dodano 10 godzin sleep bonusu wszystkim kontom w ramach przeprosin za wyłączanie serwerów.


Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Polowanie na PVP wysłana przez Malajane
[Listopad 22, 2017, 21:06:38 pm ]


Valrei International 045 wysłana przez Marcando
[Listopad 19, 2017, 19:20:02 pm ]


Poprawki 12, 15, 17 i 19 listopad 2017 wysłana przez Marcando
[Listopad 19, 2017, 18:32:27 pm ]


Nowy mod - Naramienniki wysłana przez Votip
[Listopad 19, 2017, 15:36:55 pm ]


Sestra[7xSkill,6xAction,Mods] wysłana przez MrLolan
[Listopad 15, 2017, 01:52:25 am ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 11
  • Kropka Roboty: 2
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 666
  • stats Wiadomości w sumie: 3272
  • stats Wątków w sumie: 673
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98