collapse

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!


Zapraszamy na polski serwer DISCORD - KLIK!
Marzec 27, 2020, 08:43:44 am wysłana przez Bakeruss | Wyświetleń: 16663 | Komentarze: 14



WITAJCIE DRODZY WURMIANIE!

Jak pewnie zauważyliście mieliśmy dłuższą, kilkumiesięczną przerwę w działaniu. Niestety (albo stety) mój ogromny sentyment do Was i do poczciwego Wurma okazał się silniejszy i postanowiłem reaktywować nasze forum. Cały czas można na nim znaleźć wiele perełek i zobaczyć jak gra oraz jej systemy zmieniały się na przestrzeni lat. Ostatnio rozwój znacznie przyśpieszył i pojawiło się dużo nowości, a także zmian. W niedalekiej przyszłości Wurm Online zawita także na Steam! Mam nadzieję, że wszystko to przyczyni się do powiększenia naszej sympatycznej polskiej społeczności.

W związku z powrotem zaplanowałem delikatne odświeżenie forum i dodanie kilku nowych funkcjonalności. (Propozycje mile widziane)



Wszystkich nowych graczy zapraszam na nasz kanał Discord, na którym chętnie z Wami porozmawiamy! - https://discord.gg/7zAPZgd

*Nikt się nie spodziewał oprócz Votipa.
Wrzesień 08, 2018, 09:59:09 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 16241 | Komentarze: 0


Fo - Theodin

 
Witajcie wurmanie! Czas leci szybko, gdy się dobrze bawimy, a wciągu tych dwóch tygodni wyjątkowo szybko zleciał! Pracowaliśmy w pocie czoła podczas testów i poprawek najnowszego systemu czarów i zmian dla duchownych przed oficjalnym wprowadzeniem. Niestety, póki co trwają testy wewnętrzne z racji ogromnej ilości materiału, który należy sprawdzić. Nowy system nie jest jeszcze gotowy, by trafić do otwartych testów, ale prócz tego mamy kilka ciekawych rzeczy, którymi mogę się dziś podzielić. Ale najpierw...
 

Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,847.0.html

 Piekielnie uroczy
https://i.imgur.com/KdibQkL.jpg

Zgadza się! Wraz z nowym modelem źrebaków, dochodzi ich odpowiednik dla piekielnych koni! Zachowany zostanie ich kolor oryginalny kolor. Oczekujcie ich przy następnej aktualizacji.

Nowy renderer
Chciałbym podziękować wszystkim za ich wsparcie przy testowaniu nowego renderera. Usunęliśmy kilka problemów związanych z jego stabilnością i zużyciem pamięci (z klientem - nie jestem pewien czy to samo można powiedzieć o nas). Od najbliższej aktualizacji, nowy renderer będzie ustawiony jako standardowy. Jego poprzednik nadal będzie dostępny przy użyciu ustawień, ale i on z czasem zniknie na dobre.

Discord i Twitter!
Dzięki jednemu z naszych bywalców na discordzie, a dokładniej Capi, zintegrowaliśmy naszego twittera z naszym discordem! Dzięki temu, będziecie na bieżąco jak: zakładaniem nowych deedów, pojawianiem się legendarnych istot i HoTA!

Odwiedźcie nas, by to wszystko przetestować!
https://Discord.gg/wurm

Opieranie się!
Od dawna pada pytanie, jak odporności będą działać przeciwko czarom, gdy możliwości w ataku i AOE są coraz większe. Chcielibyśmy uniknąć sytuacji, że czary mogą być nadużywane i zwiększyć tym samym ich różnorodność rzucania. Wprowadziliśmy system, który będzie brać pod uwagę indywidualne odporności, każdy biorący pod uwagę konkretny czar.

To daje nam możliwość wyrównania odporności przeciwko efektom czarów, bez wpływania na same rzucanie czarów. Odporność na czary będzie trwać od 2 do 5 minut przy odporności na 100% i będzie widoczna w efektach i ikonach czarów.
 
Nie mogę się doczekać, mam nadzieję, że wy też!

Lepsza strona spring
Temat przeróbki Newspring miał dwie zgłoszone propozycje, teraz czas na wasz wybór. Odwiedźcie forum, jeśli chcecie wziąć udział w głosowaniu:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/165079-newspring-starter-deed-voting/

To wszystko na ten tydzień. Prace nad nowym systemem dla duchownych powinny przebiegać do następnego tygodnia i może wtedy przejdziemy do fazy otwartych testów. Nadal nasz zespół developerów pracuje pod maską, by mechanika była sprawna. Po tym będziemy oczekiwać was i waszych opinii podczas kilku eventów. Będziemy symulować złożone walki i słuchać waszych opinii na temat każdego czaru, a gdy poczujecie, że dany czar jest zbyt potężny lub za słaby - również nas o tym informujcie.

A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Sierpień 26, 2018, 06:38:42 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 15659 | Komentarze: 0

- Poprawiono zarządzanie pamięcią i zmniejszono jej zużycie.
- Skrót klawiszowy do aktywacji powinien działać w otwartych oknach pojemników.
- Usunięto problem sklonowanych postaci i stworzeń.
- Poprawiono problem przedmiotów, które stawały się niewidzialne, gdy były kładzione na obiektach.
- Poprawiono niepoprawne ładowanie tekstur w jaskiniach.
- Modele przedmiotów nie powinny już być widoczne przez drzewa.
- Nie powinno już dochodzić do kolizji z niewidzialnym drzewem po przejściu na inny serwer.
- Usunięto niewidzialne/migające postacie i obiekty.
Sierpień 17, 2018, 12:49:04 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 15176 | Komentarze: 0


Calico nocą - Pristine - Joelle

Cóż, aktualizacja uprzedziła news, więc przyjrzymy się temu, co wyszło (to miałem w planach!) no i rzucimy okiem na projekty, które wyjdą w przyszłości.

Ale najpierw...
Lista zmian

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,845.0.html
 
Aktualizacja zbrój
Dzisiejszej nocy wyszła aktualizacja zmieniająca to, w jaki sposób działają zbroje - zbalansowaliśmy redukcję obrażeń dla różnych rodzai obrażeń. To zwiększyło efektywność zbrój studded leather i chain, przy okazji plate też dostało lekkiego buffa, zmniejszyliśmy karę do prędkości ruchu. Nie zapominajcie, że wartości wymienione w liście zmian są tylko dla części z żelaza, co oznacza, że plate i chain mogą zyskać dodatkową redukcję obrażeń z innych rodzai metali, a studded już nie.

Dzięki tym zmianom zwiększyliśmy przeżywalność dla wszystkich rodzai zbrój, daliśmy wam większy wybór, więcej pracy i więcej zabawy.

Sindusk podzielił się obrazkiem ze swojego kalkulatora zbrój, który zrobił dla swojego serwera na WU, miejcie na uwadze, że podane wartości są dla części z 100 jakości, rzeczywiste wartości mogą się różnić!

https://i.imgur.com/2jVvxkI.png

WU beta
Z tą aktualizacją wyszło trochę poprawek, dzięki którym będziemy mogli wypuścić betę WU, możemy teraz zacząć pracę nad nową betą z wszystkimi nowościami z poprzednich kilku aktualizacji! Dorzucimy również kilka opcji wyłącznie dla WU, żeby zarządzanie serwerem było nieco łatwiejsze, bądźcie czujni!

Coś dla kapłanów
Spędziłem dziś sporo czasu z Buddą, obrywając mocno podczas testów wewnętrznych systemu kapłanów i czarów. Poświęcono mu ogromną ilość czasu, a zespół developerów ciężko pracował nad jego wprowadzeniem, poprawkami i usuwaniem błędów, a balansowanie ma jeszcze potrwać do końca tego tygodnia.
 
Po testach wewnętrznych, podzielimy się informacjami o tym co się zmieniło i czego oczekiwać, damy wam możliwość wzięcia udziału na serwerze testowym, by wszystko wypróbować, znaleźć błędy i dowiedzieć się jak fajnie wszystko działa.

A co to za radocha jeśli nie mam się czym podzielić? Wykradłem kilka tajnych informacji z ich notatek i będę mógł się nimi podzielić przed wypuszczeniem nowego systemu!

Przeróbka Demise
Istnieją dwa rodaje demise: demise bez bóstw, i demise bóstw i protekcji.
Animal’s Demise, Dragon’s Demise, Human’s Demise, i Selfhealer’s Demise pozostają zaklęciami na broniach. Nie będą dawać zwiększonej celności i szans na obrażenia krytyczne. Zamiast tego będą oferować niewielki bonus do obrażeń. Dragon’s Demise będzie miał zmianę nazwy na Legendary Demise i będzie działać na wszystkie legendarne (unique) stworzenia. Selfhealer’s Demise zostanie zmieniony na Monster’s Demise i będzie działać na wszystkie potwory.

Te zmiany powinny otworzyć nowe możliwości. Do tej pory efekty Dragon’s Demise i Selfhealer’s Demise pokrywały się częściowo i dzięki tym zmianom nie będzie dochodzić już do konfliktów. Zmiana z szans na krytyczne obrażenia na zwiększone obrażenia została wprowadzona, by efekt był bardziej widoczny. Do tej pory wyjątkowo trudno było oszacować o ile Demise zwiększało twoje szanse na uderzenie, nowa wersja daje wam dokładną ilość siły, którą łatwo jest porównać z innymi opcjami.

Protekcje
Demise bóstw i protekcje, jak Fo's Demise i Libila's Shielding, zostały zmienione na zaklęcia do biżuterii. Zwiększają i zmniejszają obrażenia od konkretnych rodzajów obrażeń. Każde bóstwo daje jeden ofensywny i jeden defensywny bonus z nowych zaklęć. Od teraz macie wyraźną konkurencję między bóstwami Fo vs Libila i Magranon vs Vynora

Fo: zwiększa zatrucie, zmniejsza kwas
Libila: zwiększa kwas, zmniejsza zatrucie
Magranon: zwiększa ogień, zmniejsza lód
Vynora: zwiększa lód, zmniejsza ogień

Nowe zaklęcia dla biżuterii rywalizują ze sobą nawzajem. Gracze na PvE mogą dzięki nim zdobyć przydatne bonusy do konkretnych sytuacji, a gracze PvP muszą dokonać wyboru między zwiększoną skutecznością broni, a osłabieniem w obronie.

Zmiany do zaklęć biżuterii zostały wprowadzone, bo poprzednie wydawały się słabe i archaiczne. Stary system nie pasował dobrze do gry i poczuliśmy, że to będzie świetna okazja by, upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Jesteśmy ciekawi, jakich kombinacji zaczną używać gracze, by zwiększyć swoje szanse w walce.

Zagadkowy labirynt!
Bracia z Factional Fight powracają ze swoim ukończonym labiryntem!
Wpadłem do nich zwiedzić ten labirynt i podjąłem się próby przejścia go. To zagmatwana łamigłówka, która pokazuje jakich niezwykłych rzeczy można dokonać w naszej grze, mam nadzieję, że bracia są dumni ze swojego dzieła! By uczcić jego zakończenie oferujemy wyjątkową nagrodę za przejście go! Poprosiłem ich, by napisali o nim co nieco, dorzucę odnośnik do tematu, gdy tylko się pojawi! Mam nadzieję, że wkrótce się tam zobaczymy!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/164836-you-are-invited-to-a-puzzle-labyrinth-adventure/

Przeróbka Newspring
Czas najwyższy wziąć się za kolejną przeróbkę deed'a, tym razem to Newspring! To kamienista wyspa znajdująca się na Xanadu, jest domem fok, fok i jeszcze raz fok!

Szukamy projektu na deed startowy na Newspring, dajemy wam okazję zaprojektowania własnego deed'a startowego, o którym marzyliście! Jak zwykle zajmiemy się materiałami, wy zbieracie drużynę, plan budowy i zostawiacie trwały ślad po sobie w grze!

Poniżej znajduje się temat ze szczegółowymi informacjami i projektem do deedplanera:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/164817-newspring-more-like-a-better-view-spring-im-sorry/

To wszystko na ten tydzień, wkrótce będziemy siebie razić, zamrażać, palić i robić inne paskudne rzeczy nawzajem. Muszę się odegrać na Buddzie i odzyskać swój tytuł mistrza, spodziewajcie się wielu krzyków agonii(mam nadzieję).

A póki co, wurmujcie dalej!
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Sierpień 17, 2018, 11:32:41 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 15630 | Komentarze: 0

Aktualizacja klienta 11/08/18
- Trawa powinna się teraz ładować z płynnym przejściem, zamiast zwyczajnie się pojawiać kratka po kratce, jak to było do tej pory.
- Mapowanie normalne zostało dodane do budynków i jaskiń.
- Poprawiono problem nowego renderera z kartami graficznymi Intela. Uwaga: żeby nowy renderer działał z dowolną kartą graficzną, w ustawieniach grafiki (zakładka compatibility) wszystko musi być ustawione na "core".
- Poprawiono błąd graficzny z czarem Oakshell rzuconym na graczach.
- Poprawiono ryby, które pojawiały się nad wodą.
- Poprawiono przerośnięty ogień w niektórych lampach wiszących.
- Poprawiono błędy związane z dużymi rozdzielczościami.

Lista zmian 14/08/18
- Nowość: umiejętności na poziomie lub wyżej są chronione przed utratą przy śmierci, pomijając skille walki i cechy postaci.
- Zmiana: ilość rasowych zwierząt w wiosce będzie widoczna w oknie informacji o wiosce.
- Zmiana: zamarzanie powierzchni przy użyciu Path of Power również zamarza tile w jaskini.
- Zmiana: przy identyfikacji krwi ze stworzeń legendarnych pojawi się informacja, z którego stworzenia ona pochodzi, tak samo przy przesyłaniu wiadomości z krwią informacja będzie widoczna po najechaniu na nią kursorem.
- Zmiana:  “Kingdom of” kategoria uprawnień do pojazdów została dodana.
- Zmiana: Dodano opcję przytwierdzania kwiatów bezpośrednio na tile z trawą bez konieczności przygotowania podłoża.
- Zmiana: nowy system zbrój używany do tej pory na Epic funkcjonuje już na wszystkich serwerach. Zmiany do podstawowych redukcji obrażeń:
  • Leather od 45% do 60%
  • Studded od 50% do 62.5%
  • Chain od 55% do 62.5%
  • Cloth od 35% do 40%
  • Drake, Scale i Plate bez zmian (65%, 70%, 65%)
- Zmiana: modyfikatory ruchu dla noszonych zbrój:
  • W zbrojach płytowych powinno się teraz poruszać nieco szybciej
  • Zmniejszono redukcję ruchu z wszystkich hełmów.
  • Glimmersteel i Seryll posiadają dają teraz 10% bonusu do prędkości ruchu.
  • Zbroje z Adamantine mają teraz 5% bonusu do prędkości ruchu.
- Zmiana: redukcja różnych typów obrażeń dla zbrój (mniejszy % oznacza mniejszą efektywność zbroi przeciwko temu rodzajowi obrażeń, 100% to brak modyfikatora):
  • Leather: 90% vs gryzione, przebicie i kwas; 110% vs cięte i od ognia; 100% vs inne.
  • Studded: 90% vs cięte i kwas; 105% vs gryzione; 110% vs przebicie i zimno; 100% vs inne.
  • Chain: 92.5% vs przebicie i zimno; 107.5% vs gryzione, miażdżone i ognia; 100% vs inne
  • Plate: 95% vs miażdżone i ognia; 105% vs gryzione, cięte i kwas; 100% vs inne.
  • Cloth: 80% vs gryzione, cięte i ognia; 120% vs miażdżone i zimno; 100% vs inne.
  • Drake: 95% vs cięte i kwas; 105% vs miażdżone i zimno; 100% vs inne.
  • Scale: 95% vs miażdżone i zimna; 105% vs przebicie i ognień; 100% vs inne.
- Zmiana w PvP: akcje specjalne pojawiają się jako wielokolorowy tekst w zakładce z walką. Dodatkowo zostanie wyświetlona wiadomość na środku ekranu na obu klientach.
- Zmiana w PvP: okno z uprawnieniami dla zwierząt jest dostępne w menu body. Zawiera ono wszystkie uprawnienia na freedom, łącznie z uprawnieniami dla wrogich królestw (członkowie wrogich królestw mogą robić wszystko).
- Zmiana w PvP: poprawiono okno Królestwa:
  • Pokazuje % ziem do dwóch miejsc po przecinku.
  • Ma teraz znak %
  • Użyto dużych liter w nagłówkach każdej kolumny.
  • Pokazuje teraz szansę na powodzenie w procentach.
  • W przypadku resetu królestwa, posiadana ziemia królestwa stanie się jego bazową ilością ziemi.

Poprawki
- Poprawka PvP: zombie przyzwane przez czary religijne nie będą już atakować graczy z tego samego królestwa.
- Poprawka PvP: Wyjście z PMK poprzez opcję "Change Kingdom" nie będzie wymagać 14 dni odnowienia.
- Poprawka PvP: stworzenia Valrei bez królestwa mogą już być atakowane przez strażników z deed'ów.
- Poprawka PvP: Deed'y pod atakiem, które posiadają równo 10 strażników, powinny ich przyzywać prawidłowo w falach zamiast po 1 na raz.
- Poprawka PvP: Odliczanie czasu przy włamywaniu nie będzie resetowane przy zamykaniu/otwieraniu drzwi/bram przez broniących się.
- Można już impować metalowe drzwi do kopalni jeszcze przed umieszczeniem ich.
- Żeby bash'ować drzwi od kopalni, musisz znajdować się 1 tile od nich.
- Można teraz usuwać grupy/podgrupy z ekwipunku z przedmiotem aktywowanym lub bez.
- Poprawiono ustawienia wiadomości w profilu tak by były bardziej przejrzyste co do pokazywania/chowania powiadomień o śmierci.
- Wszystkie bronie dwuręczne powinny teraz wykorzystywać animację walki dwuręcznej.
- Zakładka śmierci PvE powinna teraz wyświetlać statusy stworzeń. Na przykład: stary wściekły Large rat, stary czempion Black wolf zamiast stary duży rat i stary Black wolf.
- Opcja Unequip ignoruje przedmioty założone w pojemnikach.
- Musisz znajdować się na tym samym poziomie, by móc naprawić ściany/płoty.
- Walka powinna teraz przerywać naprawy i czynności związane z budową.
- Summer hat powinny teraz mieć swoje stare wartości obronne jako zbroja.
- Zbroje skórzane posiadają bonus 30% do łucznictwa i rzucania czarów, tak jak powinno być.
- Prowadzenie stworzenia, które nie umie pływać do wody pozwala teraz na odprowadzenie go na ląd. Jeśli stworzenie utknie w wodzie, automatycznie przestanie podążać za tobą.
- Opcje otwierania i zamykania pojemników na ziemi, powinny teraz być dostępne jeśli masz te opcje do wyboru w menu po prawym przyciskiem myszy.
- Nie można już budować/kontynuować budowy płotu lub wejścia do kopalni z jej wnętrza.
- Biżuteria z riftów nie będzie pobierać ładunków z identycznych przedmiotów, które znajdują się w ekwipunku.
- Modlitwa nie zostaje zaliczona na poczet 5 dziennych prób jeśli nie zdobędziesz z niej faith, zdarza się tak jeśli jest się graczem bez premium.
- Poprawiono błąd tracenia kapłaństwa przy dokładnie 30 faith przy przechodzeniu na inny serwer.
- Poprawiono problem, który uniemożliwiał podnoszenie własnego ciała na deed'zie jeśli nosiłeś ciało stworzenia w momencie śmierci.
- Nie można poświęcać dowolnego stworzenia, dopóki nie ma na nie misji.
- Ciała będą zapamiętywać informacje o ostatnim właścicielu, by mogły być podniesione ponownie, jeśli zostaną wyrzucone.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Status serwera

* Najnowsze posty

Wielki powrót - nikt się nie spodziewał!* wysłana przez Lorak
[Luty 10, 2023, 07:56:18 am ]


Wysyłajmy opinie na Steamie wysłana przez Bakeruss
[Listopad 30, 2020, 20:18:55 pm ]


Poradnik dla początkujących wysłana przez MrLolan
[Październik 31, 2020, 01:20:45 am ]


BONDS OF THE DAMNED V2 - PVP 100xSKILL 100xACTION wysłana przez Dedey
[Październik 15, 2020, 11:46:31 am ]


Co czytacie? wysłana przez Clasin
[Wrzesień 15, 2020, 13:01:17 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 12
  • Kropka Roboty: 0
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 694
  • stats Wiadomości w sumie: 3539
  • stats Wątków w sumie: 745
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 403