collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Październik 13, 2017, 19:28:33 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 67 | Komentarze: 0


"Naucz człowieka łowić ryby, a będzie mógł się wyżywić do końca życia. Ta... to sam spróbuj! Mam do dziurki w nosie ryb! Ryby na śniadanie. Ryby na obiad. Ryby na kolację. Dzień w dzień, posiłek za posiłkiem, ryba, ryba, RYBA! Myślę by uciec w góry, tak daleko jak tylko możliwe by uciec od ryb!" - Sir Witwicky na pokładzie swojej łodzi na środku oceanu.

Witajcie!

Oto tydzień ważnych wieści, bardzo chciałem się nimi z wami podzielić, oto próbka tego co was czeka w linku
https://i.imgur.com/5gMYtUe.jpg
 
Ale najpierw...
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)


Epicki plan
Wraz z nadchodzącą wielką aktualizacją, chcemy zmienić sposób w jaki działają transfery między Freedom a Epic. W przeciwieństwie do tego jak teraz jest gdy wasze postacie z Freedom i Epic liczone są niezależnie, gdy użyjecie portalu do przejścia na EEpic to wasze skill'e statystyki przejdą z wami, nadpisując te z postaci na Epic, gdzie były one niższe. Transfer ten będzie tak działać tylko w jedną stronę. Wszystkie transfery z Epic na Freedom będą działać po staremu, gdzie wracać będziecie na swoją postać na Freedom z jej własnymi statystykami.
 
Na przykład, jeśli posiadacie 60 carpentry na Freedom i 30 na Epic, następnym raziem, gdy przejdziecie na Epic, wasz carpentry zostanie nadpisany do 60. Wszystko co wyskillujecie na Epic zostanie na Epic, a po powrocie na Freedom, carpentry nadal będzie niezmiennie na poziomie 60.

Transfer z Epic na Freedom jest nieco bardziej skomplikowany, będziemy prowadzić na ten temat dyskusję jeszcze przed wielką aktualizacją.

Mamy nadzieję, że opcja gry na Epic stanie się atrakcyjniejsza dla wielu graczy, którzy spędzają większość swojego czasu na Freedom, gdy nie będzie potrzeby szkolenia się we wszystkim od początku.
 
Prócz tego, będziemy zmieniać to w jaki sposób działa skillowanie na klastrze Epic pod kilkoma względami. Najpierw zmienimy system awansowania na "nowy" system, który jest głównie używany na serwerach WU gdzie wystarczy używać danej umiejętności by ją trenować, zamiast obecnego systemu, który polega na długości wykonywania czynności i udanemu rzutowi kostki 0-40. Dodatkowo, doświadczenie na Epic będzie zwiększone do 2x jak również długość akcji zwiększona do 2x. To sprawi, że większość akcji zostanie skrócona do połowy czasu i zdobywanie doświadczenia będzie podwójne, sprawiając trenowanie nieco łatwiejsze dla nowych graczy pojawiających się na Epic.

PvP, które jest ostatecznym celem na Epic - chcemy upewnić graczy, że można szybko dojść do tej fazy gry, nawet gdy się ledwo zaczęło. Nie tylko to, ale wszelkie przygotowania ekwipunków, narzędzi, broni i innych aspektów systemu PvP będzie znacznie łatwiejsze do odzyskania po stracie.
 
Dodając do tego możliwość wpadania do i wychodzenia przez portale Epic na Freedom będzie można znacznie łatwiej dołączyć do akcji i mamy nadzieję, że zwiększy to aktywność graczy.
 
Medytacja
Medytacja od dawna oczekiwała na zmiany i już wspominaliśmy o planach zmiany tego skill'a, wprowadzimy niewielkie zmiany wraz z aktualizacją na Epic. Jak już wymieniano w wielu miejscach, medytacja na Epic nieco się różni od tej na Freedom. Krzywa przyrostu bardziej przeszkadza niż pomaga w tym wypadku (wymóg dla 70 poziomu jest równy 91 poziomowi) przez co jest trudniej go szkolić.

W tej aktualizacji zmienimy to. To znaczy, że wysokie poziomy będą znacznie łatwiejsze do wytrenowania, na przykład 11 poziom wymagać będzie około 47 poziomu normalnego zamiast 70, ale to nie wszystko.
 
Skrócimy również czas, którą zajmuje każda ścieżka o połowę, gdzie maksymalna długość czekania na ścieżkę trwa 24 dni, teraz będzie trwać 12dni.
 
To oczywiście jest wymierzone w nowych i istniejących już graczy wchodzących z Freedom by spróbować PvP. Po wprowadzeniu zmian będziemy je monitorować jak się sprawują.
 
Sleep bonus
Zmienimy również sposób w jaki transfery działają na graczy, gdzie za przejście na przeciwny klaster gracze będą zdobywać sleep bonus. Naszym zamiarem jest zachęcanie graczy do podróży między nimi, bo będą dawać ładny bonusik.

Jak pewnie zauważyliście, wszystkie te zmiany są skupione na poprawie dostępności PvP na epic.

Zmiany Valrei
Jest cała masa zmian, które wejdą wraz z systemem Valrei na Epic i Freedom, więc poruszę jedynie kilka z wielu punktów, a później rozwinę je w następnych newsach.

Pierwsze, jedna z większych zmian jak Valrei będzie działać, to sytuacja gdzie gracz-bóg nie jest już na pokładzie Valrei. Gracze posiadający klucz do niebios będą istnieć na pokładzie Valrei jako demigod (heros?), ale gdy ostatecznie awansują do bycia bogiem zostaną oni usunięci z pokładu by żyć swoim życiem jako bogowie. Istniejący gracze-bogowie również zostaną usunięci z pokładu wraz z wyjściem tej aktualizacji, jednakże nadal będą mogli wydawać misje i posiadać inne przywileje jakie mają bogowie. Misje od graczy-bogów będą traktowane jak inne misje, ale nie będą wpływać na pokład Valrei w żaden istotny sposób - zamiast tego będą dawać jedynie bonusy i nagrody, jakie gracze dostają za zwykle wykonywanie misji.
 
Przejrzeliśmy wszystkie rodzaje, trudności i nagrody z misji by były nieco lepsze niż obecnie. Każdy rodzaj misji będzie posiadać swój własny poziom trudności i nagrody będą adekwatniejsze do trudności. Więcej informacji będzie dostępnych w grze w tych misjach, będzie widoczne co trzeba zrobić i co gracz (i bóg) otrzyma za wykonanie misji. Wykonanie misji dla boga spowoduje pojawienie się następnej misji z trudniejszym poziomem trudności (i wyższą nagrodą za wykonanie), a niepowodzenie w misji sprawi, że następna misja będzie o niższym poziomie trudności.
 
W nawiązaniu do tej przeróbki jak działają nagrody ze scenariuszy, gdzie nagrody były dzielone na wiele różnych tier'ów w zależności od udziału gracza w scenariuszu. Większy udział w misjach scenariuszowych znaczyć będzie większą szansę na otrzymanie nagrody na koniec scenariusza, a także wyższą szansę otrzymania lepszej nagrody, niż gracze z niższym udziałem. Bóg, który wygra scenariusz również podlegać będzie poprawionemu systemowi nagród.
 
Ostatnie jakie wymienię to zmiana jak istoty na Valrei walczą ze sobą albo jak się poruszają. Obecnie istoty te mają dwie statystyki, atak i witalność - te statystyki są używane w walkach jeśli jedno ze istot próbuje wyjść z tile'a, na którym znajduje się wróg. Te statystyki zostaną całkowicie zmienione i wyzerowane w tej aktualizacji do 7 charakterystycznych skill'i z gry - Body Strength, Body Stamina, Body Control, Mind Logic, Mind Speed, Soul Strength i Soul Depth. Wszystkie te statystyki będą używane w bardziej złożonym systemie walki, gdzie istoty mogą się poruszać z różnymi dostępnymi akcjami - jak ataki dystansowe, rzucanie czarów i ataki fizyczne. Jeśli dojdzie do walki, zostanie ona zapisana w historii serwera i będzie ona dostępna dla graczy, gdzie będzie możliwe obejrzenie powtórki z walki czy wasz ulubiony bóg przegrał (albo zwyciężył!)
 
Inne zmiany na Epic
Zaplanowano inne zmiany dla Epic, niektóre z nich są wyłącznie dla potrzeb mechaniki PvP, a inne dla reszty mechanik gry eliminujące niektóre nieco niechciane cele graczy na serwerze Epic, a także systemy, które nie działały jak było to zaplanowane. Więcej informacji udzielę później.

Zmiany dla systemu dróg
Jak już wspomnieliśmy będziemy wycofywać się z istniejących zasad dróg na poczet nowego zestawu zasad wraz z następną aktualizacją. Celem jest oddanie kontroli nad systemem dróg w większości graczom, ale nadal pozostawiając możliwość ingerencji zespołu GM'ów gdy będzie to konieczne.

 
Cytuj
Drogi
Droga jest definiowana jako wyrobiona część terenu łącząca dwa lub więcej waystone'ów poprzez catseye.

Zasady dróg:
A) Nie wolno Ci w sposób celowy wyłączać połączenia aktywnej drogi poprzez usuwanie catseye bez obejścia lub szybkiej podmiany.
1>Deed'y mają prawo do odłączenia się z systemu dróg poprzez usunięcie swoich waystone'ów a także nieaktywnych catseye na swoim deed'zie i jego okolicy.

Kara: Możesz otrzymać ponaglenie, ostrzeżenie albo nawet i zostać zbanowanym w zależności od sytuacji.

Te zasady mogą jeszcze ulec zmianom przed wyjściem aktualizacji, więc bądźcie z nimi na bieżąco. Można je znaleźć na naszym forum w dziale City Hall.
 
Wurm Unlimited na Humble Bundle!
W tym tygodniu mieliśmy okazję zobaczyć wyjście niezwykłego Humble Bundle, jeden zawierał Wurm'a! Widzieliśmy MASĘ nowych graczy na serwerach i chciałbym ich przywitać. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić i że zostaniecie zjedzeni jedynie przez pięć pająków. Jeśli jeszcze nie sprawdziliście tego bundla, to oto i on!
https://www.humblebundle.com/endless-rpg-lands-bundle

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał od społeczności to piękny screenshot zrobiony przez kasymi, na porządku dziennym zwiedza lądy i robi jedne z najlepszych zdjęć jakie wurm widział, naprawdę niezwykłe!
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/040/screenshot.jpg

To wszystko na ten tydzień, wrócę w przyszłym tygodniu z kolejną dawką wiadomości. Niektórzy mogą myśleć, że zostawiamy najlepsze na koniec... W następnym tygodniu sprawię, że zgubicie swoje bawełniane skarpety z wrażenia!
A póki co, wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Październik 10, 2017, 21:22:01 pm wysłana przez Warlander | Wyświetleń: 111 | Komentarze: 1


Wurm Unlimited jest obecnie dostępny w Humble Endless RPG Lands Bundle
Za 1 dolara otrzymujemy Wurm Unlimited, The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut oraz Borderlands.
Promocja trwa do 24.10.2017
Październik 08, 2017, 10:12:52 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 115 | Komentarze: 1


Vynoras Grace - Killin U softly - Steam


Witajcie wszyscy!
Nie musicie dłużej czekać, w tym tygodniu ogłosimy nowy skill, który wejdzie do Wurm Online, a zrobimy to wraz z braćmi Factional Fight! Usiedliśmy z nimi w tym tygodniu, omówiliśmy wszystkie za i przeciw nowego skill'a, o tym co można dzięki niemu zrobić. Śmiało obejrzyjcie ten film, poczekam.

https://youtu.be/hZIO5u0gTQw

Nienawidzę słuchać własnego głosu...
Tak czy siak, jestem pewien, że niektórzy z was już zgadli, ale na wszelki wypadek, nowy skill to Archeologia!

Jak pokazano na filmie, dzięki niemu można znajdować fragmenty przedmiotów rozsianych po świecie Wurm'a. Szukając śladów historii i dawno zapomnianych wiosek nauczycie się nieco historii o nich i tych, którzy niegdyś w nich mieszkali.

Oczywiście to nie wszystko, ukryliśmy przed wami fakt, że dojdzie jeszcze jeden skill, związany z Archeologią, a będzie to Restoration (Odnowienie, Przywracanie). Wyszukiwanie będzie dawało niewielkie fragmenty przedmiotów, nad którymi będziecie musieli popracować za pomocą dłuta (chisel) i pędzla (brush) by zidentyfikować je. Po identyfikacji fragmentów będziecie mogli wykorzystać je do odtworzenia przedmiotu, którym kiedyś były. Niektórzy wurmianie, którzy odnaleźli te z pozoru nieistotne relikwie odkryli, że przedmioty te posiadają niezwykłe właściwości, jakby zostały pobłogosławione przez same bóstwa Valrei...
 
To nie koniec. Zgłoszono nam, że badania na dawno zapomnianych deed'ach pozwalają znaleźć nieznane przedmioty. Czy te rozproszone fragmenty mogą być pozostałościami starożytnych wurmian? Któż inny mógłby być?

https://www.wurmonline.com/wp-content/uploads/2017/10/hhStatue1024i.jpg
Oto tajemniczy posąg złożony przez wyprawę badawczą na Celebration - nieznana data pochodzenia.

Losowy Enki
Nie zauważyliście dziwnych rzeczy w swojej okolicy? Czy twój dach tajemniczo lśni? Czy twoje skrzypiące drzwi już uchylają się bezszelestnie? Czy twój zepsuty wagon lśni i jest sprawny?

Jeśli odpowiedziałeś "tak" chociaż raz, mogłeś być ofiarą losowego Enki!

W jego dążeniu do poznania świata i wlewaniu przerażenia w serca wurmian, Enki zaczął serię zadań, pojawia się w losowych miejscach w świecie Wurm'a. Ktokolwiek go znajdzie i zaliczy jego zestaw zadań otrzyma to co posiada w swoich kieszeniach w tym czasie (a są to dziwne kieszenie, raz dostałem miętówkę, dwa bilety na Superbowl z 1992 roku i drugą część "Przeminęło z wiatrem" na kasecie Beta-max).
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/157933-random-enkounters/

Miejcie oczy szeroko otwarte na dziwne rzeczy, noście ze sobą zepsute fragmenty napędu na wszelki wypadek by go rozproszyć i uciec!

WU Beta
Beta WU została uruchomiona w zeszłym tygodniu z nowym klientem renderującym jak WO i wszystkimi aktualizacjami, które do niego wyszły do tej pory. Będziemy pracować nad problemami, które zostały zgłoszone w zeszły weekend, planowany czas wypuszczenia tej wersji będzie 9 października. Dobrze się przygotujcie na to!

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiałem jest film z Wurm Unlimited z serwera Wyvern Reborn! To świetny trailer pokazujący unikalne cechy serwera prowadzonego przez Sindusk, niezwykłego moddera i gospodarza. Zajrzałem na ten serwer i muszę przyznać, rogate koniki są OP!
https://youtu.be/pl6QkcfW2g4
Sprawdźcie ten trailer tutaj, a jeśli szukacie nowego miejsca do zwiedzania, to ten koniecznie trzeba sprawdzić.

To wszystko na ten tydzień, jest sporo do przetrawienia i jestem pewien, że już planujecie swoje przygody wraz z nadchodzącą aktualizacją. Przygotujcie się na potężną aktualizację na koniec miesiąca, jest jeszcze dużo do pokazania, między innymi nowy system Valrei i wiele innych. A póki co, wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Wrzesień 29, 2017, 21:31:40 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 159 | Komentarze: 0


Zaćmienie - Yaga

Witajcie wszyscy!
W tym tygodniu mieliśmy okazję zobaczyć (nieco kłopotliwą) aktualizację przed tą wielką, w której będzie nowy skill, przeróbka Valrei i mnóstwo nowych systemów i zmian. Każdy z nich zostanie omówiony w nadchodzących tygodniach zaczynając dziś!

Ale najpierw...
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,750.0.html

Furman!
Wprowadzenie systemu dróg było częścią pierwszą, wraz z częscią 2 wprowadzamy furmanów (wagoner)!
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/038/wagoner.png (Pamiętacie tą postać?)

Furman pozwala przesyłać wielkie ilości przedmiotów (brick itd) do konkretnego deed'a na wpół zautomatyzowany sposób. Dostawy mogą być przedpłacone lub zapłacone przy odbiorze. Maksymalnie 20 large crate'ów może zostać wysłanych za jednym razem, a transport będzie się odbywać między deed'ami.

Furmani używają specjalnego wagonu do swoich dostaw. Przy wykonywaniu zlecenia, furman/ka ładuje swój wagon, jedzie nim z miejsca wysyłki do miejsca odbioru i wyładowuje dobra zanim wróci do swojego ojczystego deed'a. Furmani używają nowego systemu dróg do poruszania się, miejsca odbioru i wysyłki muszą być połączone do tego samego systemu dróg. Furmani będą dostępni poprzez kontrakty sprzedawane u handlarzy jak również publiczni przy początkowych deed'ach. Mogą mieć ustawioną drobną opłatę za wykorzystywanie ich skrzyń lub będą za darmo.
 
Pokaz drzwi do jaskiń
Już mówiłem o złotych i stalowych drzwiach, a dziś pokazuję wszystkie cztery nowe rodzaje!
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/038/doors.jpg

Kamienne pozostaną niezmienne by się dobrze wtapiać, bo przecież czasem nie zależy wam na tym, by być dostrzeżonym.

Materiał od społeczności - oficjalny Discord
W związku z tym, że discord staje się coraz bardziej popularny, coraz częściej zaczęły się pojawiać pytania o oficjalny discord, a dziś go uruchamiamy!

Discord jest czatem tekstowo/głosowym, którego można używać na komórce, w przeglądarce lub w klinecie. To świetny sposób komunikacji i poznania innych braci wurmian, więc wskakujcie i wypróbujcie go dziś (może nawet coś będziemy na nim rozdawać!)
 
https://discord.gg/TTr9KPm

Wystarczy wejść na ten link, zapiszcie się jeśli nie używaliście przedtem Discord'a i zacznijcie!
 
Jeszcze więcej ma wejść wraz z następną aktualizacją. Niebawem wrócimy z Factional Fight i wyjawimy wszystkie szczegóły dotyczące nowego skilla w specjalnym filmie, w którym wystąpię ja i Budda! Jestem pewien, że nie możecie się tego doczekać, więc bądźcie czujni!
 
A póki co, wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Wrzesień 29, 2017, 21:00:30 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 171 | Komentarze: 0

Zmieniono lub dodano:
-Ciała rasowych zwierząt mogą być przeszukane jedynie przez tych, którzy mieli pozwolenia do ujeżdżania/prowadzenia ich przed jego śmiercią i "ochrona" ta działa do czasu restartu serwera.
  • Nie musisz należeć do wioski - wystarczy posiadać pozwolenie do ujeżdżania/prowadzenia zwierzęcia przed jego śmiercią.
  • Gracze bez pozwoleń nie mogą brać, otwierać, patroszyć, zakopywać ani ruszać ciała.
  • Ochrona usuwana jest po restarcie serwera - po tym ciało jest dostępne dla wszystkich.
-Można teraz jeść jedzenie z zamkniętych pojemników wewnątrz budynków, do których masz pozwolenie "May enter" i "May open" do kontenerów.
-Klikanie prawym myszy na kontenerach z cieczami będzie odblokowywać opcję "drink".
-Pułki o zmienionych nazwach w kontenerach nie będą już pokazywać rodzaju półki ani rodzaju drewna, tylko będą pokazywać wybraną nazwę.
-Pułki w kontenerach będą mieć jako właściciela osobę, która ją zrobiła albo ostatnią osobę, która ją podniosła/upuściła zamiast sytuacji, w której kontener jest właścicielem pułek.
-Poprawiono zaklęcia przeciw psuciu by działały lepiej przy akcjach anulowanych lub przerwanych przedwcześnie.
-Kolizje z drzewami zostały włączone.
-3 nowe gobeliny z konkursu zostały dodane, autorami są: Mclavin, Ehizellbob i Evening.
-Posąg Lady Fighting Anaconda HoTA została dodana po nieudanym debiucie w maju 2017.


Zmiany w poruszaniu się stworzeń (tylko dla Celebration):
-Stworzenia nie powinny się już skupiać na brzegach wody.

Poprawki
-Poprawka dla "przeklętych" HoTA posągów z RGB 0 0 0.
-Poprawiono wiadomości i teksty błędów.
-Palne przedmioty, którym spada jakość zamiast wytrzymałości powinny już prawidłowo zasilać w paliwo rozpalone przedmioty.
-Usunięto opcje hedge i flowerbed z menu tworzenia gdy jest się w kopalni.
-Nie można już odzyskać życia z Life Transfer, gdy obrażenia są anulowane przez stworzenie.

Aktualizacja klienta
-Ogólna poprawa stabilności.
-Suwak jasności został dodany do ustawień klienta pod zakładką "graphics"
-Poprawiono niewidzialne til'e ozdobne, (trawa, uprawy itd.).
-Dodano kolorowanie obrażeń przedmiotów w plecaku (żółty/pomarańczowy dla 0-20 i czerwony powyżej 20 obrażeń) jak również opcję do włączania tej funkcji.
-Skróty klawiszowe o Archery zostały dodane:
SHOOT
SHOOT_LEGS
SHOOT_TORSO
SHOOT_FACE
SHOOT_HEAD
SHOOT_RIGHTARM
SHOOT_LEFTARM
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Mod na kopanie z wozu wysłana przez Hegemont
[Październik 17, 2017, 22:11:10 pm ]


!Uwaga! - WAMPIR wysłana przez Hegemont
[Październik 17, 2017, 20:50:31 pm ]


Water Dragon Hatchling wysłana przez Malajane
[Październik 15, 2017, 11:55:05 am ]


Tutorial na początku (?) wysłana przez akkadyjczyk
[Październik 14, 2017, 08:05:04 am ]


The venerable Champion black dragon wysłana przez Krivak
[Październik 14, 2017, 07:13:48 am ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 14
  • Kropka Roboty: 0
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 656
  • stats Wiadomości w sumie: 3201
  • stats Wątków w sumie: 650
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98