collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Czerwiec 07, 2018, 09:01:12 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 99 | Komentarze: 0


Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
- Gracze premium od teraz mogą przeszukiwać tile w poszukiwaniu "specjalnych fragmentów" event będzie trać przez tydzień.
- Znajdź i zidentyfikuj je wszystkie, by dostać jeden z prezentów z okazji rocznicy Wurma.
- Szansa na znalezienie kolejnych fragmentów jest jak 1 do 15.
- Gdy je połączysz, nie będziesz w stanie połączyć kolejnych, ani wyszukać nowych.
- Szukanie i łączenie ich będzie dostępne od 6 do 13 czerwca.

Zmieniono i/lub dodano
Zmiany dla archeologii:
Przedmioty w archeologii można znaleźć we wszystkich rodzajach metalu:
- Jeśli zbadasz metalowy fragment, który nie jest ore ani lump'em, będzie on wykonany z materiału "metal".
- Jeśli znajdziesz fragment, który miał stalowy materiał (zamiast żelaznego), będzie on z materiału "alloy".
- Wszystkie istniejące żelazne fragmenty można połączyć z fragmentami metalowymi (zostaną przekonwertowane w "metal" po połączeniu).
- To samo dotyczy stali i innych fragmentów z "alloy".
- Gdy skompletujesz przedmiot z fragmentów metalowych, przedmiot ostateczny będzie mieć szansę stania się jednym z metalowych rodzajów (iron, tin, lead, gold, silver, copper, zinc) w zależności od tego jak dobrze zidentyfikowane zostały fragmenty - z naciskiem na żelażo.
- Gdy skompletujesz przedmiot z fragmentów z alloy, przedmiot ostateczny będzie mieć szansę stania się jednym ze stopów metali (steel, brass, bronze) w zależności od tego jak dobrze zidentyfikowane zostały fragmenty - z naciskiem na stal.
- Jeśli fragmenty z alloy będą wyjątkowo dobrze zidentyfikowane, podczas połączenia będą mieć małą szansę stania się jednym z rodzajów moonmetal (seryll, glimmersteel, adamantine) i tu ponownie, największe szanse są na stal.
- "metal" fragmenty mogą być połączone z innymi "metal" fragmentami, a "alloy" fragmenty z innymi "alloy" fragmentami.

Nowość: możesz teraz stworzyć archeologiczny dziennik, który pomoże w twoich badaniach (podziękowania dla moddera Bdew z Wurm Unlimited za wykorzystane pomysły!)
- Dodaj strony do dziennika poprzez aktywację papieru lub papirusu i wybraniu opcji z menu na dzienniku "Add report".
- 22 reporty mogą mieszczą się do dziennika.
- Dane będą dodawane do twoich raportów wraz z rozwojem twoich badań i zbieraniem informacji.
- Gdy uzbierasz dość informacji w jednym raporcie, będziesz w stanie wykorzystać go do odnalezienia tego deed'a ponownie, gdy tylko zechcesz.

Zmiany:
- Dodano nowe posążki.
- Rzadkości i zaklęcia/runa na złożonych broniach i głowach narzędzi będą przechodzić na skompletowany przedmiot.

Poprawki:
- Usunięto błąd pozwalający na badanie pomijające maksymalny udźwig.
- Tile, na których użyto opcji "pave" powinny teraz mieć zresetowane informacje o badaniach.

Umieszczanie przedmiotów:
- Od teraz można układać przedmioty na stołach i innych przedmiotach.
- Aby umieścić przedmiot, użyj opcji na nim drop -> place. Możesz ustawić go przy pomocy myszy na stole, przedmiot powinien się pojawić dokładnie tam, gdzie chcesz.
- Przedmioty można umieścić na wybranych powierzchniach:
  • square table
  • round table
  • dining table
  • bed
  • bench (stone)
  • bedside table
  • open fireplace
  • canopy bed
  • tripod table
  • high bookshelf
  • low bookshelf
  • round marble table
  • rectangular marble table
Dodano nowe przedmioty, na których można umieszczać itemy:
  • Empty High Bookshelf
  • Empty Low Bookshelf
  • Bar Table

Zmiany dla stworzeń:
- Nowość: Creature cage (klatka na stworzenia) - wymaga 60 Carpentry by ją zacząć i kontynuować.
- Nowość: Creature Transporter - wymaga 25 Fine Carpentry by ją zbudować.
- wymagane 23 body strength by załadować klatkę na pojazd.
- Nie można załadować stworzeń w ciąży.
- Nie można załadować rannych stworzeń.
- Nie można załadować stworzeń z przedmiotami.
- Stworzono modele dla zamkniętych stworzeń: bison, sheep, ram, cow, bull, horse, foal, hell horse. Reszta zwierząt będzie mieć wspólną grafikę zamkniętej klatki.
- Na jednym tile mogą się znajdować maksymalnie 4 klatki.
- Zamknięte stworzenie będzie chodzić w klatce uszkadzając ją.
- Gdy klatka osiągnie 80 obrażeń, stworzenie ucieknie.
- Jeśli stworzenie ucieknie z klatki na łodzi, zwierzę trafi do wody i zacznie otrzymywać obrażenia jeśli nie jest stworzeniem pływającym. Jeśli stworzenie będzie agresywne i nie nieoswojone, nie będziesz w stanie go ponownie oswoić.
- Nie można naprawić ani zimpować klatki ze stworzeniem w środku.
- Ilość klatek jaką można przenosić w pojazdach:
  • Caravel – 8
  • Cog – 6
  • Corbita – 5
  • Knarr – 4
  • Sailing boat – 0
  • Rowing boat – 0
  • Creature transporter – 4
  • Wagon – 2
  • Large cart – 0

Zmiany dla celi osobistych:
- Pojedynki na serwerach PvE będą uruchamiać cel ‘defeat another player xxx’.
- Niektóre z trudniejszych celi zostały przeładowane na inne (np. cele do których potrzebne były tomy lub stworzenia z pvp lub inne mechaniki)

Poprawki:
- Opis dla celu ‘Sysyphos Says Hello’ został zmieniony by poprawnie wyświetlał ilość wymaganych napraw na 6250 zamiast 6000 napraw dla płotów, ścian i podłóg.
- Cel  ‘pilot a xxx boat’ powinien się uruchamiać poprawnie, nawet jeśli był u was zbuggowany przedtem. Spróbujcie ponownie po tej aktualizacji.
- Cel na zniszczenie struktury przy pomocy katapulty, powinien również działać prawidłowo.
- Cel na włamanie się do 5 łodzi powinien działać.
- Cele, w których bierze udział fermentacja wina, powinny się uruchamiać nawet gdy gracz jest offline.
- Poprawiono osiągnięcie na wykopywanie kamieni szlachetnych.
- Poprawiono opisy w celach osobistych.
- Epic Finalizer (osoba, która zaliczy misję Epic) powinien działać prawidłowo.
- Operation Cleanup (wkładanie przedmiotów do śmietnika) powinno działać prawidłowo, nawet gdy do zniszczenia dochodzi, gdy gracz jest offline.
- Nowość: można teraz bezpośrednio otwierać saddlebags/saddlesacks używając skrótu klawiszowego OPEN lub używając menu na pod prawym przyciskiem myszy na koniu lub jednorożcu.
- Nowość: dodano możliwość tworzenia książek.
- Zmieniono: przepis na stworzenie almanac'a wraz z dodaniem książek.
- Kings robes będzie wyglądać jak zbroja łuskowa, póki co.

Zmiany w kliencie gry:
- Pozycje okien i statusów zostają teraz zapamiętane dla plecaka, kołczanu i innych grup wyposażenia. Przedtem to działało dla okien pojemników.
- Poprawka: usunięto problem przedmiotów blokujących umieszczanie.
- Poprawka: Blokada okna jest zapisywana na wszystkich oknach, których pozycje są zapamiętywane, z obecnej i poprzednich gier.
- Dodano skrót klawiszowy dla włączania plecaka i kołczanu.

Poprawki:
- Dla misji: więcej warunków, by uniknąć błędnych misji na struktury.
- Usunięto błąd pozwalający na noszenie nieprawidłowych przedmiotów/zbrój na nieprawidłowych stworzeniach.
- Kolejny warunek sprawdzający, czy nowe misje pojawiają się poprawnie po ukończeniu lub niepowodzeniu poprzedniej misji.
- Misje rytualne powinny się kończyć po 84 godzinach (3 i pół dnia) jeśli nie były ukończone w 33%.
- Poprawka: Dodano komunikat mówiący o tym, że dany przedmiot nie może być włożony do pojemnika, skrzynki pocztowej itd. by było wiadomo, że jest tak celowo.

Translated by Marcu, all rights reserved.
Maj 26, 2018, 18:41:05 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 188 | Komentarze: 0


Vynora spogląda na krainę, pełną wersję można znaleźć pod linkiem:  https://i.imgur.com/FbpItnR.jpg


Drodzy Wurmianie
W ostatnim czasie niewiele mogłem wam powiedzieć o nowościach, ale żeby wynagrodzić waszą cierpliwość przeszukałem biurko Buddy. Prócz pustych butelek po burbonie, znalazłem kilka ciekawych rzeczy, zerknijmy na nie!
 
Osobiste cele (personal goal)
Od dłuższego czasu osobiste cele były dosyć frustrującym elementem gry dla niektórych. To przez cele, które były trudne do osiągnięcia, często polegających na szczęściu. Podkreśliliśmy fakt, ze pragniemy poprawić ten system, ale jednocześnie wyjaśniliśmy niebezpieczeństwo płynące z faktu, że system wybiera cele losowo, bez dokonywania zapisów. Ewentualne zmiany doprowadziłyby do wylosowania nowych celi dla wszystkich, a tym samym wielu graczy doznałoby bólu głowy.

Po wielu dyskusjach i testach, zdecydowaliśmy się zapobiec dalszym problemom i usuniemy część diamentowych celi. Jeśli przedtem posiadałeś jeden z nich, wygenerowany zostanie dla ciebie nowy cel na tym samym poziomie.
 
Z osobistych celi zostanie usunięte:
-Create fantastic item (stwórz przedmiot o rzadkości fantastic)
-Conquer the world (podbij świat)
-Rule a kingdom (rządź królestwem)
-Become a demigod (stań się półbogiem/herosem)
-Become an arch mage (zostań arcymagiem)
-Become a planeswalker (naucz się magii)
-Become a shadowmage (zostań magiem cienia)
-Become a magician (zostań czarownikiem)
-Mine a fantastic gem (wykop kamień szlachetny o rzadkości fantastic)
 
Mamy w planach całkowitą przeróbkę celi osobistych i z czasem obecny system zostanie usunięty. Jeśli chcecie osiągnąć tytuł zwycięzcy za ukończone cele, radzimy pracować nad nimi, bo szansa za ich zaliczenie później będzie niedostępna.

PRZEDMIOTY! NA STÓŁ!
Od dawien dawna oczekiwana (pojawiła się nawet jako modyfikacja) możliwość umieszczania przedmiotów na stołach i półkach. Wszyscy tego pragnęli, gracze i developerzy, jesteśmy dumni, że możemy to w końcu pokazać!

https://i.imgur.com/GFcMhDP.jpg
https://i.imgur.com/A4Wqh5Y.jpg
https://i.imgur.com/xLp2Adz.jpg

Korzystanie z niego ściśle współpracuje z możliwością umieszczania przedmiotów, więc, by umieścić przedmiot na stole, wybierasz opcję na przedmiocie "place" i ustawiasz kursorem miejsce, gdzie ma się pojawić obiekt. Przesuwanie stołu (a nawet podniesienie go) sprawi, że wraz ze stołem zmienią miejsce przedmioty na nim.

Lista przedmiotów, na które można położyć obiekty:
-square table
-round table
-dining table
-bed
-bench (kamienny)
-bedside table
-open fireplace
-canopy bed
-tripod table
-high bookshelf
-low bookshelf
-round marble table
-rectangular marble table
 
Dodatkowo wprowadzimy trzy nowe przedmioty:
-Empty low shelf
-Empty high shelf
-Bar top
https://i.imgur.com/2Lv6V7y.jpg

Ta funkcjonalność daje wiele możliwości do dekoracji. Nie możemy się doczekać, gdy wejdzie ona do gry. Gdy do tego dojdzie, ogłosimy konkurs na najlepiej urządzony pokój, więc przemyślcie jak wykorzystać swoje dekoracje!

Przedstawiamy klub tworzących content Valrei Entertainment Network!
W poprzednim newsie pisałem o małym konkursie dotyczącym nowego programu wspierającego streamerów, było mnóstwo dobrych nazw, ale ostatecznie obstawiliśmy na Valrei Entertainment Network podesłany przez CIRAY.

Do programu zgłosiło się kilka osób, w najbliższym czasie możecie się spodziewać ogłoszenia w tej sprawie!
 
Klatki na zwierzęta
Wprowadzamy coś nowego, nikt przedtem o tym nie słyszał, a my milczeliśmy na ten temat: klatki na zwierzęta! (żarcik, nie mamy amnezji). Planujemy uruchomić testy publiczne w ten weekend albo w następnym tygodniu.

https://i.imgur.com/NJknrDV.jpg?1
To nadal szczur w klatce

Będziemy zwracać szczególną uwagę na transport klatek między serwerami, nasz cudowny tester Alectrys wykonał kawał niezwykłej pracy psując klatki w każdy możliwy sposób. Zostanie założony temat poświęcony testom i wszystkiemu z nim związanemu, mam nadzieję, że nie możecie się na nie doczekać!

Teraz pewnie pytacie "jak długo będziemy czekać, aż to wejdzie" mam dobre wieści! Te nowości powinny wejść przy następnej aktualizacji! Co prawda, to nie jest pewna data, ale planujemy to i coś jeszcze na 12 rocznicę wurma, więc przygotujcie się!

Jest na co czekać, nowe stoły, praca nad swoimi celami, przygotowanie swoich pociech do transportu między serwerami, z pewnością będziecie bardzo zajęci! Nie zapomnijcie wziąć udział w testach!

A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Maj 11, 2018, 10:01:20 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 324 | Komentarze: 0


Podziemne doki - Valo

Witajcie wurmianie!

Wracamy z kolejnym Valrei International. W tym tygodniu uruchamiamy zapisy do naszego programu wsparcia streamer'ów i omówimy nieco nadchodzące mapowanie normal i specular.

Program wsparcia dla streamer'ów
Uruchamiamy zapisy do naszego programu wsparcia dla streamer'ów. Wykorzystamy go, by pomóc tym, którzy poświęcają swój czas na dzieleniu się swoimi przygodami w wurmie, w Youtube lub streamując.

Formularz:
https://goo.gl/forms/b83txasEqBCMHcdE2

Osoby przyjęte do programu, otrzymają pomoc w wielu formach, między innymi będą brać czynny udział w mediach społecznościowych, będą mogły robić giveaway'e, które związane są z nadchodzącymi aktualizacjami i wiele więcej.

Jeśli jesteś streamer'em albo znasz taką osobę, która byłaby zainteresowana takim programem - wypełnij ten formularz. Wymagania do tego programu są następujące:
- Posiada kanał z minimum 10 obserwatorami (follower) lub subskrypcjami, a także kompletny publiczny profil, którym łatwo jest się podzielić.
- Posiada dobrą opinię w grze i na forum (sprawdzimy!)
- Streamuje wurma minimum 2 godziny tygodniowo (nie musi to być nagrane za jednym razem, może być nagrywane na przykład we fragmentach po 15 minut)
- trzymać się zasad streamowania (nie łamać zasad ustalonych na danej platformie)

Program wsparcia dla streamer'ów może brzmieć nieco niepoważnie, z pewnością przyda się jakaś inna nazwa. Zaproponuj własną nazwę dla tego programu. Pierwsza osoba, która zaproponuje zwycięską nazwę otrzyma miesiąc premium (i prawo do chwalenia się tym!) Zwycięzcę ogłosimy w następnym Valrei International.
 
Wracając do normalności
Saroman ciężko pracował z mapowaniem normal i specular, wymaga to pracy nad prawie każdym modelem w grze, ale postępy już widać, oto niezwykłe nagranie:

https://youtu.be/uAVnxuLi5fA

Praca nad tym wymaga czasu, zmiany będą wprowadzane falowo, pierwsza prawdopodobnie będzie dla zaktualizowanych tekstur terenu i podzielimy się nimi, gdy będziemy na to gotowi.


Wurm Unlimited 1.6.3.2
WU został uruchomiony w wersji 1.6.3.2 i jest teraz na równi z WO. Jest jeszcze paskudny graficzny bug z oświetleniem, który można chwilowo usunąć poprzez włączenie max dynamicznego oświetlenia i ustawienia go na około 4-8. Postaramy się usunąć ten problem jak najszybciej.

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiałem jest Friend-A-Long! Mieszkańcy Pristine zebrali się na specjlany impalong, z typowym impowaniem, modleniem, graniem w gry i oczywiście okazyjnymi, przypadkowymi morderstwami graczy.

Potrzebują wolontariuszy do impowania i nieco surowców, jeśli macie nadmiar to z pewnością skontaktujcie się z gospodarzami wydarzenia w tym temacie:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/162738-friendship-bay-summer-impalong-friend-a-long/

Nawet jeśli musisz przebyć 500mil, pokaż się tam i zawiąż nowe przyjaźnie!

To wszystko na ten tydzień! W następnym newsie powiemy więcej o mapowaniu, jak również powiemy o nadchodzących beta testach wielkiej, długo oczekiwanej aktualizacji, trzymajcie kciuki!


 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Kwiecień 28, 2018, 13:17:45 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 435 | Komentarze: 2


Hej Alectrys! #ToJasnaCzerwień

Wróciły w pełni kolorów! Dokładnie, dzisiejsza aktualizacja przywraca piękne kolory i nie mogę się ich doczekać! Przejdziemy do tego zaraz, ale najpierw...

Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,828.0.html

Warunki środowiskowe
Do długim czasie powróciły! Dzisiejsza aktualizacja przywraca długo oczekiwane kolory środowiskowe na stworzeniach. W przeciwieństwie do tych z przeszłości, stworzenia mają subtelniejsze kolory i w trosce o bezpieczeństwo wurmian, nowo utworzona Wurmiańska Unia Reprezentacji Mobów (W.U.R.M.) zebrała zdjęcia tych ulotnych warunków w dziczy.

https://i.imgur.com/SVB2KPx.png
Czający się czarny niedźwiedź (drugi ulubiony rodzaj)

https://i.imgur.com/NrgH8fH.png
Powolne i przestraszone gobliny

https://i.imgur.com/j0j6YES.png
Podstarzały wściekły krokodyl

https://i.imgur.com/fNk59rh.png
Utwardzony, czujny i chory jednorożec

https://i.imgur.com/RPeg942.jpg
Chytry lava spider

https://i.imgur.com/pimuS51.png
Zły lew górski

https://i.imgur.com/cUxqYHk.png
Zielonkawy wielki szczur
 
https://i.imgur.com/HVJm00n.png
Powolny skorpion

https://i.imgur.com/KOgZvuk.png
Chory huge spider

https://i.imgur.com/zgtyJI9.png
Zielonkawy i wolny troll

https://i.imgur.com/QKy5WGH.png
Ostry czarny wilk

Mamy nadzieję, że ten poradnik pomoże wam podczas waszych wypraw! Jak zwykle, noście dużo wełny, trzy bukłaki z wodą i rozpałkę, powodzenia!

Z daleka
Jako część naszych prac nad oprawą wizualną wurma, zaczęliśmy pracę nad poprawą rzeczy, które widać każdego dnia, na przykład tekstury terenu. Pierwsze zadanie to poprawa wyglądu terenów odległych, z lepszym nakładaniem się tekstur unikamy kwadratowych krawędzi, jak widać to poniżej:
https://i.imgur.com/e9xNziY.jpg

Jak widać, dalekie tekstury nie są już takie kanciaste i lepiej wtapiają się ze sobą.
 
Będziemy również aktualizować niektóre starsze tekstury, by móc pracować z mapowaniem normalnym i specular, a także zwiększeniem rozdzielczości (wymagania sprzętowe znacząco się różniły dziesięć lat temu!)
 
Te rzeczy wpłyną na ogólną oprawę wizualną w grze, a wiadomo, że taki liftting był bardzo potrzebny.

Affinity z PvP
Inne zmiany, które dziś weszły do system affinity za zabójstwa w PvP, chciałbym je nieco omówić.

Zwiększyliśmy szansę na otrzymanie affinity przy zabiciu kogoś, ale również poprawiliśmy sposób, w jaki są one oddawane. Pierwsza osoba, która ma otrzymać affinity jest wybierana losowo i ona będzie mieć szansę na otrzymanie go, jeśli nie może, to dochodzi do kolejnego losowania innego atakującego. Jeśli żadnemu atakującemu się nie poszczęści, to pierwsza osoba wylosowana otrzyma tymczasowe affinity.

To zwiększy szansę na transfer affinity i pomoże w dystrybucji affinity między wieloma atakującymi graczami. Będziemy monitorować sytuację, ale możecie się spodziewać, że teraz znacznie lepiej to będzie funkcjonować.

WU Beta
Skoro już mamy tą aktualizację za sobą, będziemy mogli uruchomić wersję beta WU, w piątek 27 kwietnia, dla wszystkich modderów i właścicieli serwerów, by mogli wszystko sprawdzić, zanim ta wersja wejdzie w życie. Wprowadzimy nowy system, który generuje dane archeologiczne, dla serwerów, które nie posiadają jeszcze historii. To nie są dane z serwerów oficjalnych, dane są generowane na podstawie wielkości mapy, wypróbujcie go!

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiałem jest krzyk radości od Inspira z Xanadu, która ukończyła dwa legendarne tytuły i zrobiła to tego samego dnia! To niezwykły wyczyn, jestem pewien, że będzie z nich dumna na długi czas, więc gratulacje!

To wszystko na dziś, więcej informacji za dwa tygodnie w środę (muszę nafarmić lajki przed aktualizacją!) i pokażę wam wszystkie dziwne i cudowne rzeczy, które trafią do Wurma. A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Kwiecień 28, 2018, 12:39:41 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 396 | Komentarze: 0

Affinity z PvP i zmiana rang:

Rangi w PvP:
-Ranga jest teraz rozkładana równomiernie między atakującymi. Ranga zyskana/stracona zależy od średniej wszystkich rang kontra zabity gracz.
-Jeśli ilość atakujących przekracza dwukrotność wartości rangi do podziału, połowa zostanie równo rozłożona a druga rozdana na podstawie rangi każdego z atakujących (atakujący z mniejszą rangą otrzymują jej więcej od atakujących z wyższą rangą).
-Jeśli rangi jest dosyć by była podzielona po równo, żadne bonusy nie będą brane pod uwagę.
-Jeśli rangi nie ma dosyć, by została podzielona na równo, będzie ona podzielona na podstawie rangi atakującego.
-Zabity gracz traci 75% rangi zdobytej przez atakujących, zamiast 100%.

Na przykład: 20 rangi zostaje podzielone na 5 atakujących, każdy z nich zyska podstawę w wysokości 2 rang. Pozostałe 10 rang będzie podzielone na podstawie ich indywidualnych rang - najniższy rangą może otrzymać bonus wysokości 3 (łącznie 5), następny 2 (łącznie 4), a atakujący z najwyższą rangą 1 (łącznie 3). Zabity grac trafi 15 rang, zamiast 20.

Affinity z PvP:
-Affinity będzie trafiać do jednego z atakujących, zamiast to atakującego, który zadał najwięcej obrażeń.
-Zmieniono szansę dla affinity by zostało utracone bez transferu: jeśli wylosowany atakujący już ma więcej niż 2 affinity w danych umiejętnościach jak zabity gracz (zanim affinity zostało utracone), będą oni mieć tylko 50% szans za zyskanie affinity. Jeśli on nie otrzyma affinity, inny atakujący otrzyma szansę na affinity. Jeśli affinity nie otrzyma żaden z atakujących, losowy atakujący otrzyma affinity na tydzień. Zabity gracz nadal traci affinity.
-Wszyscy atakujący zdobędą affinity, które będzie trwać od 1 do 2 dni w umiejętności, jaką straciła te affinity.
-Chempioni będą teraz tracić affinity podczas śmierci, nawet jeśli to będzie ich jedyne affinity.
-Jeśli zabity gracz nie oddaje affinity (posiada tylko jedno, albo żadne przy chempionie), otrzymane zostanie losowe affinity dla wszystkich atakujących trwające od 3 do 6 godzin.

Zmiany dla misji PvP:
-Spełnienie warunku właściwego regionu przy budowie struktur dla misji w pvp.
-Zmniejszono ilość gracy wymaganych do misji pvp.
-Poprawiono listę nagród za misje z budową.
-Zmieniono misje typu stwórz/poświęć by lepiej brały pod uwagę większe ilości przedmiotów (na przykład: bell tower liczy się więcej niż dwa razy)
-Serwery PvP powinny teraz otrzymywać mniej misji "wymagane jest x graczy" przy wyższych stopniach trudności.

Zmiany ogólne
-Zmiana: Poprawki dla trwających zmian w poruszaniu się stworzeń, by nie wchodziły na góry i trzymały się z dala o płotów jeśli są w obrębie deed'a. Stworzenia będą wolały chodzić po płaskich powierzchniach, niż po stromych zboczach.
-Zmiana: Icony dla kołków, masztów i czopków zostały dodane.
-Zmiana: Można teraz wyrównywać teren z łodzi, a wykopany piach/ziemia będzie trafiać na pokład, o ile jest na nie miejsce.
-Zmiana: Teraz podczas ujeżdżania/powożenia można używać opcji: yoyo, prune, pick sprout i harvest.
-Zmiana: Kopie kluczy zrobione z miedzi będą się od teraz nazywać: key copy, copper by łatwiej było je odróżnić od innych miedzianych kluczy zrobionych z miedzianymi zamkami.
-Zmiana: W czacie event pojawi się wiadomość o nabyciu affinity poprzez używanie umiejętności.

Poprawiono:
-Poprawka: Kiln'y z powrotem mają działającą opcję bash.
-Poprawka: Poprawiono wiele tekstów i opisów.
-Poprawka: Małe dzwonki powinny wychodzić tego samego rodzaju metalu, z jakiego było wykonane ich serce, zamiast zawsze wychodzić jako mosiężne.
-Poprawka: Rodzaj metalu przy wytrychach powinien teraz działać prawidłowo dając bonusy do włamań.
-Poprawka: Adamantowa runa jackal'a powinna prawidłowo zmieniać drugorzędny kolor dla zbrój drake/scale zamiast ich kolor bazowy.
-Poprawka: Poprawiono test na głębokość przy wyrównywaniu terenu w płytkiej wodzie.
-Poprawka: Kolejkowanie akcji zostaje przerwane podczas budowy płotu, gdy stoisz w miejscu ukończenia go.
-Poprawka: Poprawiono test dla wzmocnionych podłóg w niektórych przypadkach, gdy kopie się krawędzie tile.
-Poprawka: Usunięto sadzonkę winorośli z misji na przedmioty.
-Poprawka: Poprawiono akcje pogłębiania, która czasem powodowała zmniejszenie nachylenia o 1 dirt nawet przy pełnym pogłębieniu.
-Poprawka: Rasowe i hodowlane stworzenia na deed'zie stracą aggro jeśli odejdziesz od nich i wybierzesz brak celu (no target).
-Poprawka: Poprawiono problem przy przeciąganiu przedmiotów z rasowego/oswojonego konia na nierasowego/nieoswojonego konia.
-Poprawka: Poprawiono problemy przy wybieraniu i otwieraniu stert razem z pojemnikami.
-Poprawka: Poprawiono potencjalny problem ze stworzeniami unikalnymi, które wcześnie umierały.
-Poprawka: Mosiężne lampy olejne można już poprawnie impować.

Zmiany w kliencie:
-Zmiana: Dodano nowe kolory stworzeniom, które znajdują się pod wpływem środowiska.
-Zmiana: Dalekie tekstury terenów będą lepiej pasować do pobliskich.
-Zmiana: Dodano ustawienie Very High do ustawień Terrain/Shadow Detail (Teren/Szczegóły cieni)
-Zmiana: Poprawiono brzydkie tło, które było widoczne przy wyłączonej opcji distant terrain (dalekich terenów)
-Zmiana: Zredukowano migotanie światła.
-Zmiana: Nowe kamienne płoty powinny się prawidłowo exportować do Deed Plannera 2.8+
-Zmiana: Podłoże slate i marble brick powinny się prawidłowo exportować do Deed Plannera 2.8+
-Zmiana: Ustawienie rozmiaru tekstur powinno teraz prawidłowo działać dla wszystkich obiektów.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Bicie wysłana przez Snax
[Czerwiec 14, 2018, 21:10:11 pm ]


Lista zmian 05/06/18 - Rocznica wysłana przez Marcando
[Czerwiec 07, 2018, 09:01:12 am ]


Valrei International 60 wysłana przez Marcando
[Maj 26, 2018, 18:41:05 pm ]


Bicie!!! 12/05/2018 wysłana przez Raxas
[Maj 12, 2018, 08:53:44 am ]


Valrei International 59 wysłana przez Marcando
[Maj 11, 2018, 10:01:20 am ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 15
  • Kropka Roboty: 0
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 675
  • stats Wiadomości w sumie: 3450
  • stats Wątków w sumie: 719
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98