collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Sierpień 12, 2017, 20:14:40 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 38 | Komentarze: 0


San Fazenda, Deliverance - Kriet

Oto krótki news przed następną aktualizacją, której można się spodziewać w czwartek 17 sierpnia. Tego dnia wypuścimy system autostrad do publicznych serwerów gry! Niestety skrzyń na zwierzęta nie będzie w tej aktualizacji, nadal mamy kilka problemów związanych z przenoszeniem ich przez granice, ale za to stojaki na skrzynie już są gotowe!
 
Testy i nauka systemu autostrad
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o systemie autostrad to serwer testowy jest otwarty dla wszystkich, a GM lub developer z przyjemnością wspomogą was surowcami lub narzędziami, gdy będzie taka potrzeba, wskoczcie w nasz IRC i pytajcie! W ciągu tego tygodnia będziemy rozdawać formularze deed'ów potrzebne do budowy i łączenia dróg, więc jeśli chcecie lepiej je zrozumieć - teraz jest na to najlepszy moment!

Zrzuty map
Wprowadzenie tej aktualizacji będzie miało ogromny wpływ na podróżowanie w Wurmie, obiecaliśmy również udostępnienie zrzutów map, które wyjdą tego samego dnia lub w weekend.

Podczas testów używaliśmy specjalnego zrzutu map by widzieć drogi na testowym serwerze, postaramy się by kolejne zrzuty wyglądały w taki sposób, pokazywały podgląd na drogi i na to jak biegną przez serwer! (deed'ów nie będzie na niej widać)
 
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

Przeróbka Blossom
Znalazło się czterech żwawych chętnych do przebudowy Blossom, jednego z najbardziej popularnych (jeśli nie NAJBARDZIEJ popularnego). Zorganizujemy głosowanie w następnym tygodniu.

Do Whitefay nikt nie złożył propozycji, ale to nic! Temat nadal będzie otwarty przez jakiś czas, zerkniemy tam później, czy ktoś się tam nie zgłosił.
 
Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał jest najnowszym filmem od Factional fight, w którym dzielą się swoimi przemyśleniami i pomysłami co będzie wkrótce dodane do Wurm'a, co sądzicie o ich pomysłach?  Które z nich chcielibyście ich zobaczyć w grze?

To wszystko na ten tydzień! Oczywiście po wprowadzeniu systemu autostrad przyjrzymy się innym projektom, które w międzyczasie rozwijały, podzielimy się informacjami o nich w najbliższej przyszłości, a póki co wurmujcie dalej!

 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Sierpień 04, 2017, 23:25:44 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 89 | Komentarze: 0


Karma - Angelklaine

Witajcie wszyscy!
Ten news zaczniemy niespodzianką, długo oczekiwanym dodatkiem, ale to nie wszystko. Przypomnę co się działo w ciągu ostatniego tygodnia! Ale najpierw...

Lista zmian:
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,730.0.html

Skrzynkowa niespodzianka
Z wyjściem 1.3 przedstawiliśmy kilka nowych pojemników jak beczki i stojaki na nie, stojaki na doniczki i stojaki na amfory. Dziś przedstawiam wam nowy rodzaj stojaka, długo na niego czekaliście, stojak na skrzynie!


Ten stojak pomieści 30 large crate'ów i aż 50 small crate'ów, zbieractwo stało się o niebo łatwiejsze!

Testy autostrad
Mieliśmy kilka wyścigów w tym tygodniu przy użyciu nowego systemu tras, dobrze się bawiliśmy, a przy tym jest bardzo łatwy w użyciu. Nadal będziemy organizować takie wydarzenia z uprzedzeniem, ale zachęcamy was by spróbować ich na własną rękę. To olbrzymi system z wieloma możliwościami, więc nie spieszcie się ucząc się go!
 
Temat dotyczący testów i poradnik znajdziecie tu:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/156408-highway-testing/

Event Midsummer zakończony!
Chciałbym podziękować Wam wszystkim za udział w tym evencie i za dzielenie się swoimi opiniami. Świetnie się bawiliśmy i nauczyliśmy się kilku ważnych rzeczy, które wykorzystamy w przyszłych eventach (już niebawem!). Mamy w planach kolejne eventy, czekajcie na więcej informacji.
 
Niestabilny klient!
Niestabilny klient jest ekstremalnie bliski stania się stabilnym i zastąpieniem istniejącego, przez co niezwykle ważne jest byście je wypróbowali i zgłaszali WSZYSTKIE problemy jakie macie z nim. Jeśli macie problem z wydajnością, wyłączaniem się gry, czymkolwiek co przeszkadza Wam w grze w przeciwieństwie do stabilnego - niezwłocznie zgłoście te problemy zanim niestabilny stanie się stabilnym. Nie zrobienie tego może się zemścić później utrudniając wam zabawę, a tego na pewno nie chcemy!

Tu znajdziecie link do niestabilnego:
http://www.wurmonline.com/client/wurmclient_unstable.jnlp

Materiał od społeczności - konkurs gobelinów
Zgłoszono niesamowite przykłady gobelinów (tak wiele, że nie mogę wybrać, który lepszy!), osobiście proponuję poświęcić swój czas i ocenić je. Może nieco pomarudzę Saroman'owi by zrobić więcej niż jednego zwycięzce...
 
Pracujemy nie tylko nad systemem autostrad, prace nadal trwają nad aktualizacją valrei, poruszaniem się stworzeń i nowej umiejętności, która zostanie dodana do gry. Dużo się dzieje, wszystkim chętnie się podzielę tuż przed ich zakończeniem. A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Sierpień 04, 2017, 23:01:20 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 108 | Komentarze: 0

Zmieniono i dodano:
- Dodano tytuł za 100poziom w shield smithing
- Dodano oczy do listy przedmiotów, które można dostać przy patroszeniu huge spider

Poprawki:
-Usunięto problem związany z przesuwaniem przedmiotów na mosty podziemne jak również przesuwanie przedmiotów przez drzwi, nad którymi były mosty.
-Usunięto Cooked meat z listy przedmiotów potrzebnych do misji.
-Studnie i fontanny powinny się same wypełniać jeśli stoją na tile'u ze źródłem wody.
-Usunięto problem niszczenia ścian w podziemnych budynkach nawet jak miały właściciela.
-Poprawiono problem z pozwoleniami przy przerzucaniu przedmiotów do przytwierdzonych bin'ów.
-Poprawiono linki do wiki w grze.
-Runa zmniejszające zużycie paliwa powinny teraz działać jak należy.
-Poprawiono spadek mocy run przy użyciu przedmiotów.
-Enchanted arrows nie mogą już być wrzucane do pojemników masowych.
-Usunięto struktury epic z listy misji do tworzenia przedmiotów.

4.0 Client:
-Poprawiono problem rozmieszczenia stworzeń.
-Poprawiono problem znikających graczy, którzy wypłynęli
-Poprawiono jasność na drzwiach budynków.
Lipiec 29, 2017, 00:14:58 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 119 | Komentarze: 0


Winterscape - Jonydowy

Witajcie wszyscy!

Kolejny tydzień minął wraz z owocami naszej pracy nad wieloma projektami. Ja również nie mogę się doczekać klatek i jeszcze dojdzie coś, czego nie zapowiedziałem, ale to będzie musiało poczekać na datę bliższą aktualizacji, więc bądźcie cierpliwi i czytajcie wiadomości. W tym tygodniu wspomnę o nadchodzących event'ach i zawodach!

Przeróbki Blossom i Whitefay
Propozycje przemodelowania Blossom i Whitefay już wiszą na forum, jeśli jesteście zainteresowani umieszczeniem własnych pomysłów, zbierzcie własną drużynę i zacznijcie działać! Tematy dotyczące propozycji można znaleźć tu:

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/156375-build-a-blossom-pristine-starter-deed-competition/
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/156377-whitefay-starter-deed-redesign/

Wurm'owy fanart w grze!
Od wtorku, pierwszego dnia miesiąca rozpoczną się zawody dla wszystkich, którzy chcą umieścić własny deseń na gobeliny. Zasady są bardzo proste, mogą to być prace oryginalne, screenshoty (brak praw autorskich!) i każda osoba może umieścić tylko jedną propozycję. Rozsądna rozdzielczość też powinna być użyta, dopilnujemy by obrazy zostały dobrze dopasowane.
Zwycięzca otrzyma wersję supreme swojego gobelinu, gdy już on zostanie dodany do gry!

Weekendowe testy autostrad
Zaplanujemy kilka przykładów do testów nowego systemu autostrad w ten weekend, zapewnimy potrzebne materiały do budowy jak również możliwość używania systemu do wyznaczania tras. Będziemy się również przyglądać innym wydarzeniom na serwerze testowym wykorzystujące nowy system jak również możliwość otrzymania nagród na serwerze publicznym!

Ostatni weekend eventu Midsummer!
 
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

Nie przegapcie! Event kończy się z końcem miesiąca, więc to jest ostatnia szansa by złapać niezwykłą Mask of Rebirth w nagrodzie! Słyszałem pogłoski o nowych mapach, jeśli czekaliście na jakiś poradnik, teraz jest najlepszy moment!

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał również dotyczy autostrad, pokazuje niezwykłą drogę zbudowaną przez Shyruban z pomocą wielu innych. Osobiście podoba mi się mech na brzegu, przez to brzegi są czyste i zielone! Pełna lista szczegółów o drodze a także kilka screenshot'ów możecie znaleźć tu, wygląda niesamowicie!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/155753-new-southern-xanadu-very-long-highway/
 

To wszystko na ten tydzień, mam nadzieję, że zobaczę wielu z was na serwerze testowym, a póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Lipiec 23, 2017, 04:48:01 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 225 | Komentarze: 2


Crystal Bay Estates - Finndar

Witajcie wszyscy!

Dzień aktualizacji za nami, a problemy związane z najnowszą wersją java zostały usunięte. Wiemy już o problemie z koniami i cart'ami, jak również źródłami wody, zajmiemy się tym w ciągu weekendu. Mam mnóstwo do opowiedzenia w tym newsie więc wskakujmy! 

Ale najpierw...

Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,725.0.html


Przeróbka Valrei
Wspomnieliśmy jakiś czas temu, że podzielimy się informacjami o nowym systemie valrei i zaplanowanej jego przeróbce, a teraz jest na to czas!

Mamy zaplanowane zmiany dla Valrei, systemu misji i Epic. Te zmiany już są w trakcie prac i gotowe powinny być w ciągu następnych tygodni.
 
By zacząć, wraz z nowymi bogami dodanymi do gry w ciągu kilku lat, konieczne jest przyjrzenie się ich wpływowi na całe Valrei. Wraz ze zmianami bogowie zostaną usunięci z Valrei, gdy już przejdą z półbogów na pełnoprawnych bogów.
 
Gdy gracz użyje klucza do Niebios, zostanie on dodany do Valrei jako statyczny byt połączony z ich bogiem, ale gdy ich bóg zwycięży w scenariuszu - stanie się prawdziwym bogiem i zostanie usunięty z Valrei. Gdy do tego dojdzie, bóg ten nadal będzie generować misje dla graczy, ale misje te nie będą wpływać na Valrei w żaden sposób, ani dawać punktów scenariuszowych.

Nagrody scenariuszowe również ulegną drobnym zmianom. Z najbliższą aktualizacją wprowadzony zostanie wymóg posiadania statusu premium by otrzymywać punkty scenariuszowe jak również karmę przy zakończeniu misji. Gracze non-premium wynagrodzeni zostaną tylko karmą i sleep bonusem.
 
Na koniec scenariusza będą 3 tiery nagród. Najwyższy tier nagród będzie dla najlepszych 20% uczestników scenariusza i będzie zawierać najlepsze nagrody jak tom do jednorazowego użytku lub małą szansę na klucz do niebios albo smocze jajo dla tych, którzy znajdują się w pierwszych 5% najlepszych. Po tym tierze jest drugi zestaw dla najlepszych 50% graczy, w nim są trzy przedmioty, które później zostaną wyjawione. Ostatni tier to nagrody dla 100% graczy biorących udział w scenariuszu, będzie to 5 szans na powyższy nieznany przedmiot albo moon metal lump. To wpłynie jedynie na serwery Epic, serwery Freedom nie otrzymują nagród ze scenariuszy.
 
Prócz tego przerobione zostaną typy, trudności i nagrody z misji. Niektóre istniejące misje zostaną usunięte, niektóre nowe misje zostaną dodane, przejrzymy wszystkie typy misji czy ich trudność jest właściwa i ilość nagród (karma, sleep bonus i punkty scenariuszowe) skaluje się do trudności misji.
 
Z większych zmian w tym systemie, tiery trudności zmienią się ze skali 4-stopniowej do 7-stopniowej, gdzie trudność misji decydowana jest na podstawie liczby udanych misji pod rząd dla danego boga. To znaczy, że dopóki zaliczane są misje dla boga ich trudność i nagrody będą się zwiększać. Ta zmiana dotyczy Epic i Freedom serwerów, gdzie dodatkowym bonusem na Epic będzie zwiększona pomoc dla tego boga, gdzie zmniejszany będzie czas ich ruchu w zależności od trudności misji. Podobnie jak jest teraz, niektóre misje będą dostępne w przyjaznych rejonach, a niektóre na wrogich w zależności od trudności. Nagrody sleep bonus i karma za udział w misji zmieni się do równego 1000 karmy i równych 30minut sleep bonusu za misję, zamiast skalowania według trudności misji, gdzie bardzo łatwe dawały mniej od przeciętnej, a wyższe trudności dawały więcej niż przeciętnie.
 
Żadnych innych zmian nie zaplanowano dla Valrei na Epic, jednakże nie jesteśmy jeszcze do końca gotowi wyjawić szczegóły tych zmian. Więcej informacji udzielimy później.
 
Pozamykane
Długo oczekiwana zmiana do gry, to możliwość ładowania zwierząt na pojazdy, bez owijania w bawełnę przedstawiam wam...



Dokładnie, w najbliższej aktualizacji załadujemy klatki na nasze pojazdy! Różne stworzenia zajmować będą różne pojemności, będzie trzeba je zaprowadzić zanim będą załadowane (statki pełne pająków!). Przy transporcie między serwerami, stworzenia zachowują wszystkie informacje o swoich cechach. Statusy parentage i cared pojawiają się ponownie przy powrocie na oryginalny serwer.

Testy nowych autostrad
Przygotowujemy się na otwarte testy nowego systemu autostrad w nadziei na wypuszczenie go w następnej wielkiej aktualizacji! Zajmiemy się organizacją testów otwartych, ale najlepszą rzeczą jaką można zrobić to wskoczyć na serwer testowy i porobić drogi z catseye.

Trwająca dyskusja na ten temat znajduje się na naszym forum:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/154691-highway-protection-system/

Cuda na Celebration
Iberis (znana w grze jako Hexd i Mizova) znów to zrobiła! Tym razem, przechadzamy się z nią w wycieczce po Celebration, a także chce ona poznać, co jeszcze ciekawego można zobaczyć na tym serwerze. Jeśli masz pomysły, albo znasz jakiś dobry punkt widokowy to daj jej znać!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/156148-wonders-of-celebration/
 

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał od społeczności to film od qwizat, przechadzamy się po jego bliżniaczych deed'ach Eden i Dune. Jego wioska jest otwarta dla nowych graczy, więc jeśli szukasz miejsca by gdzieś zacząć, skontaktuj się z nim!


Mnóstwo dobrego nas czeka w nadchodzącej aktualizacji, a nawet nie zacząłem wam opowiadać o nowym skill'u, który zawita do Wurm'a. Co to będzie? Poczekajcie a zobaczycie. A póki co wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Valrei International 031 wysłana przez Marcando
[Sierpień 12, 2017, 20:14:40 pm ]


Sestra[7xSkill,6xAction,Mods] wysłana przez MrLolan
[Sierpień 12, 2017, 16:12:13 pm ]


Gra się wyłącza wysłana przez Ibexx
[Sierpień 10, 2017, 13:50:22 pm ]


Valrei International 030 wysłana przez Marcando
[Sierpień 04, 2017, 23:25:44 pm ]


Poprawki 31/07/17 wysłana przez Marcando
[Sierpień 04, 2017, 23:01:20 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 5
  • Kropka Roboty: 1
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 648
  • stats Wiadomości w sumie: 3090
  • stats Wątków w sumie: 621
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98