collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Kwiecień 28, 2017, 18:52:09 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 27 | Komentarze: 0


Wyrenderowana latarnia - Yaga

Aktualizacja w tym tygodniu za nami, a my patrzymy na kolejną część gry, którą zaktualizujemy. Nim do tego dojdzie, aktualizacje będą drobne (jeśli wogóle będą), ale jest na co czekać! W międzyczasie będziemy pokazywać co dla was szykujemy, czego możecie się spodziewać i jak niesamowite to będzie, ale najpierw...

Lista zmian:
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php?topic=682.0

Oko ...kota?
Niektórzy z was byli na tyle bystrzy by zauważyć zielone obiekty na zeszłotygodniowym screen'ie, i pewnie wielu z was zastanawiało się do czego one mogą służyć. Dziś rozpoczniemy odkrywać przed wami nasze plany odnośnie ulepszenia systemu dróg!
Reguły dróg dawno stały się koniecznością by infrastruktura nie znikła wciągu jednej nocy, ale sam proces okazuje się być zbyt czasochłonny przez papierologię i pozwolenia. Mając to na uwadze podjęliśmy kroki by większość kontroli nad drogami przenieść na graczy z nowym systemem dróg.
Te przedmioty nazywają się catseye i są fundamentem wielkiego systemu dróg, pozwalają graczom na budowę, łączenie i chronienie dróg na wszystkich serwerach PvE bez konieczności udziału GM'a i pozwoleń.

System będzie wymagał łączenia istniejących dróg i będzie on działał w parze z systemem punktów drogi (waypoint), dający oznaczenia lokalnych wiosek (jeśli na to pozwolą) i startowych deed'ów. Poruszanie się po serwerze, identyfikowanie najbliższych startowych miast, lokalnych wiosek będzie pestką.
 
Wioski mogą zdecydować by nie być brane pod uwagę przy oznaczaniu, jednakże jakiekolwiek drogi przecinające wioskę nie wywołają żadnego zagrożenia (będzie to egzekwowane przy użyciu mechaniki zamiast ogólnych zasad).
 
Modyfikacje dróg będą niemożliwe bez usunięcia ochrony połączenia (link protection) i przekierowania co znaczy mniej papierkowej roboty dla zespołu GM, a tym samym gładsze operacje dla was wszystkich.
 
To nie znaczy, że całkowicie pozbywamy się zasad dróg, samowolne niszczenie dróg i inne nadużycia nadal będą podchodzić pod zasady freedom, a udział GM'ów stanie się mniejszy. W ten sposób można zabezpieczyć wasze jaskinie!
 
To zmieni definicję drogi. W przeszłości pojedyncza paved droga sąsiadująca z piaskiem albo gravel'em zostały zaakceptowane, z tą aktualizacją drogi te będą mieć szerokość 2-3tile. Jeśli chcesz zaktualizować swoje drogi o szerokości 1 tile w oczekiwaniu na ten nowy system wyślij prośbę do supportu.
 
Będzie też okres przejściowy by pozwolić istniejącym drogom by zostały oznaczone w nowym systemie, dając wszystkim dość czasu na jego zrozumienie gdy on już wyjdzie (będziemy pracować ściśle z zespołem wiki by wszystkie informacje były udostępnione przed aktualizacją) więc nie obawiajcie się, że będziecie niedoinformowani.
 
WU live
Najnowsza beta wyjdzie dla Wurm Unlimited w ciągu następnego tygodnia, doczepcie się do naszego discord'a albo śledźcie nas na Facebook'u by poznać jego datę.
 
Rozrost zespołu Developerów
W tym tygodniu przywitaliśmy Keenan'a do naszego dev zespołu wraz ze wzrostem godzin pracy w jego kontrakcie przez co stał się oficjalnie developerem Wurma w niepełnym wymiarze godzin. Jego celem w najbliższym czasie będą procesy działające w tle i kilka różnych projektów, które czekały na kogoś uzdolnionego by się za nie wziął, życzymy mu powodzenia w pracy i cierpliwości w radzeniu sobie z Budda'ą jeszcze częściej niż do tej pory.
 
Chcieliśmy również przywitać Ausimus'a do zespołu, który obecnie dołączył jako ochotnik. Po doświadczeniach z kodem WU i tworzeniem modyfikacji już dał o sobie znać z poprawkami, które wyszły w tym tygodniu.

Materiał od społeczności
Materiał w tym tygodniu nie musi być przedstawiany, jej projekt pokazano na massively OP, vice, i paru innych stronach, więc chcielibyśmy wam pokazać co to jest! Nasza własna Malena ciężko pracowała by odtworzyć świat Ultima Online w Wurmie, to niezwykłe, sprawdźcie pierwszy film z jej serii.
https://youtu.be/ikpzwk5NhWA

Sprawdźcie pełny temat o jej przygodach tutaj:
http://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/153021-my-new-project-ultima-nostalgia-server-based-on-uo-map/

Podpisz TO!
Pamiętając o ostatnim konkursie zdecydowałem wydać kolejną edycję, zwycięzca otrzyma klucz na miesiąc premium.
Obraz ten pochodzi od mieszkańców San Escobar, niezwykły samochód z Wurm'a!


To wszystko na ten tydzień! W następnym tygodniu wyjawię kilka rzeczy na temat następnej aktualizacji, a póki co Wum'ujcie dalej!
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Kwiecień 27, 2017, 15:25:33 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 57 | Komentarze: 0

  • Połączenie CA help :
-CA help dla serwerów Freedom (prócz Chaos) zostały połączone w jeden CA help.

  • Poprawki dla broni oblężniczych :
-Battering ram ma nieco zmniejszone obrażenia.
-Poprawiono problem niewidocznych pocisków.
-Poprawiono sprawdzanie pochyłości terenu dla battering ram.
-Usunięto problem dla cata/treb, które mogły niszczyć niezniszczalne przedmioty.
-Pociski z cata/treb przy trafieniu sprawdzają uprawnienia na przedmiotach na serwerach pve.
-Zmniejszono obrażenia cata/treb dla pocisków, które lądują na przedmiotach.
-Archery tower i turret nie stack'ują (nawarstwiają) obrażeń na celu na tym samym tile.
-Tylko jedna archery tower lub jeden turret może strzelać w dowolny tile (lub coś na nim).
-O tym, które strzela tower lub turret decyduje QL i odległość od celu. W podobny sposób działają ołtarze.
-Lepsza wizualizacja zasięgu strzału (i tile, które są trafiane) dla każdego turret'a i tower'a pojawi się w przyszłych aktualizacjach.
-Poprawiono rodzaj obrażeń zadawanych przez turret by pasował do nich.
-Poprawiono szybkość oddawania strzałów z archery tower i turret.
-Dodano okno z odliczaniem 30 sekund pomiędzy używaniem/przeciąganiem ram'a przez inną osobę. Osoba używająca ram, powinna móc go przeciągać pomimo tego okna.

  • Tytuły legendarne będą wręczane przy aktualizacji umiejętności, a nie jak do tej pory - dopiero przy następnym zalogowaniu.
  • Jajka wielkanocne będą się psuć na deed'zie.
  • Opcje wyboru spawn'u na Xanadu (lokacji startowej w tym wypadku) umieści ciebie poprawnie na deed'zie startowym.
  • Poprawki tekstowe związane z konwersjami Smeagain i picnic basket.
  • Avatary bogów nie mogą być już wskrzeszane.
  • Przytwierdzone (planted) flagi na deed'ie nie będą już otrzymywać obrażeń.
  • Sterty kłód drzew nie mogą już przekraczać ilości 100 przy ścinaniu drzew w wagonu.
  • Zgłoszono problem ze stworzeniami Rift'owymi, które można zdominować.
  • Niedokończone przedmioty ozdobne będą tworzyć kupki jeśli znajdzie się ich więcej niż 18 na tile.
Kwiecień 22, 2017, 09:12:31 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 104 | Komentarze: 0


Elentari to potwór bez sumienia

Witajcie!
Mam nadzieję, że wszyscy mile spędzili wielkanocne święta, ja na pewno! Nadal przyglądamy się efektom naszej najnowszej aktualizacji, usuwamy błędy, które jak zwykle pojawiają się po wypuszczeniu do gry, ale to nie znaczy że nie pracowaliśmy ciężko w tym czasie.

Ale najpierw...
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,678.0.html

Umacniając styl
Wzmocnione ściany były dosyć nudne, wraz z wprowadzeniem nowych ścian, nasi developerzy wpadli na pomysł...
Już wkrótce, w najbliższej jaskini wprowadzimy stylowe umocnienia! Będzie je można zrobić z ulepszonych reinforcement beam'ów, które naprawdę udekorują Twoją jaskinię! Przyjrzymy się również podłogom, ale potwierdzenia na ten temat jeszcze nie ma.

http://content.wurmunlimited.com/News/2017/015/walls.jpg

Połączona CA Help
Wraz ze zmianami personalnymi po naszej stronie dojdzie do połączenia CA Help na wszystkich serwerach freedom z następną aktualizacją. Po tym będziemy monitorować go przez kolejny tydzień by mieć pewność, że przepływ informacji przebiega bez problemów, w najgorszym przypadku przywrócimy system do poprzedniego stanu jeśli sytuacja wyjdzie spod kontroli. Po tym przyjrzymy się też opcjom dla CA Help na serwerach Epic i zaczniemy pracować nad rozwiązaniem, które poprawi doznania nowych graczy na serwerach Epic, które spełnią nasze wymagania.

WU beta
Nadal jesteśmy w trakcie usuwania błędów, które pojawiają się w aktualizacji budowniczej, gdy się już ich pozbędziemy otworzymy betę dla WU, spodziewamy się, że dojdzie do tego w ciągu następnego tygodnia. Sama aktualizacja wejdzie do WU wkrótce po tym.

 
Rewolucja Gloomshade
Nakręcony nowymi ścianami, Enki i ja mieliśmy swój udział przy poprawianiu startowych deed'ów, a tym razem kolej na Gloomshade! Deed startowy Elevation dla HotS również został przerobiony, chociaż mam mieszane odczucia czy na lepsze.

 
Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał, to jeden ze screenshot'ów, który znalazłem w pokaźnej kolekcji, ma niesamowity design, takiego jeszcze nie widziałem. Nie znam serwera ani właściciela, jeśli to jest Twój to daj znać, zaktualizuję to!
Przyszłe PMK (królestwa stworzone przez graczy) róbcie notatki!

 
To wszystko, życzę wam udanego weekendu i jak zwykle Wurmujcie dalej!
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Kwiecień 22, 2017, 08:41:59 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 110 | Komentarze: 0

  • Oleander może teraz zostać użyty w gotowaniu.

Bronie oblężnicze - poprawki i usunięte błędy:
  • Poprawiono wiadomość o budynkach w jakie trafiasz.
  • Dodano wiadomość o niepowodzeniu do catapult/trebuchet.
  • Zmniejszono odchył obrażeń dla battering ram, niepowodzenie teraz będzie zadawać 1/5 obrażeń zamiast 0.
  • Ograniczono obrażenia dla pocisków gdy lądują na ziemi - powinny być takie same jak w przypadku trafienia w obiekty.
  • Poprawiono pociski cata/treb które czasem nie trafiały w płoty.
  • Zmniejszono trudność w użyciu battering am - płoty mają mniejszą trudność od ścian.
  • Zaplanowane podłogi/ściany teraz są poprawnie ignorowane przez cata/treb.
  • Poprawiono obliczenia dla dachów i podłóg:
    -Pociski, które wyraźnie przelatywały przez dach teraz powinny w niego trafić.
    -Obszar który używany jest przy obliczeniach nie jest taki sam, więc jeśli pocisk przelatuje nad dachem, spróbuj zmniejszyć kąt lub siłę by pocisk lądował bliżej dołu dachu niż celować w wyżej by zwiększyć celność.

  • Zmniejszono obrażenia archery tower i turret'ów.
  • Turret'y powinny teraz być w stanie strzelać z góry domu lub mostu.
  • Archery tower zadają teraz mniejsze obrażenia wraz ze wzrostem odległości.
  • Bramy i drzwi, które mogą otwierać obu graczy nie będą dłużej blokować ataków.
  • Poprawiono tekst przy poszukiwaniu sandstone vein.
  • Podgłogi sandstone slab można teraz budować.
Kwiecień 22, 2017, 08:23:21 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 148 | Komentarze: 1


Króliczek wielkanocny jest wykończony po zeszłorocznej masakrze, musiał biegać po startowych deed'ach i nie miał dość czasu by pochować jajka w trawie własnymi łapkami!
By pomóc mu, mamy kod dla was wszystkich by króliczek mógł wypocząć w cieniu.
Aby otrzymać prezent wpisz w czacie /redeemkey 9VMY486QSC8D-QH84F6O8UMSN (potrzebny jest premium!)

Wesołej Wielkanocy!
Happy Easter!
Zespół Wurm Online.

P.S. W tym roku nic nie popsuliśmy. Jajek nie da się tym razem wyzbierać przy pomocy opcji "forage', ale króliczek nadal będzie skakać po startowych deed'ach.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Wiadomość do Quadrimona - przedmioty z Deeda wysłana przez Votip
[Dzisiaj o 08:32:42]


Valrei International 016 wysłana przez Marcando
[Kwiecień 28, 2017, 18:52:09 pm ]


Poprawki 27/04/17 wysłana przez Marcando
[Kwiecień 27, 2017, 15:25:33 pm ]


Małe pytania wysłana przez Piech
[Kwiecień 25, 2017, 23:21:53 pm ]


Wurmclock na naszym serwerze wysłana przez Gniewosz
[Kwiecień 25, 2017, 17:12:10 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 14
  • Kropka Roboty: 3
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 639
  • stats Wiadomości w sumie: 2950
  • stats Wątków w sumie: 577
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98