Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Problem z ustawieniem gry  (Przeczytany 3202 razy)

Czemielo

• Osadnik

• *

• 6
Problem z ustawieniem gry
« dnia: Luty 21, 2016, 10:50:15 am »
Witam. W wurma gram od wielu miesięcy na tym sprzęcie, było całkiem nie źle ale od kilku dni jakość poważnie zmalała, nie wiem co jest przyczyną, kiedyś np. w kopalni miałem ok. 60 fps teraz ok 30. poza kopalnią  dawniej ok. 30 obecnie 10-15. Ramu mam 6G. system win10, java 8 wer 74. Inne gry steemowe także jakby gorzej działają, W wurmie usunąłem pliki lokalne i grę zainstalowałem na nowo, bez zmian, ustawienia robiłem różne, nie było efektu. Nie mam więcej pomysłu co robić.
Pytanie, czy system win10 który sam ciągle się aktualizuje czy wersja javy nie ta? skanowałem i wirusa nie widać.
I jeszcze jedno, gdzie zapisują się ustawienia gry?, instalacja była nowa a ustawienia poprzednie.
Nie chcę rezygnować z gry. :( I jeszcze dla wyjaśnienia, obecnie gram na polskim serwie Gniazdo, próbowałem na innych serwerach ale efekty podobne (lagi).

MrLolan

• Doświadczony mieszczanin

• 77
    • Strona serwera WU
Odp: Problem z ustawieniem gry
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 21, 2016, 12:53:25 pm »
System 64bit?
Java 64bit?
Możliwe, że to wina samego windowsa 10, który się ciągle aktualizuje i może jakiś update coś namieszał w samym systemie i jego wydajności.
Ustawienia gracza są zapisywane w folderze wurmluncher->playerfiles->configs
« Ostatnia zmiana: Luty 21, 2016, 12:55:01 pm wysłana przez MrLolan »

Pravy

• Doświadczony mieszczanin

• 98
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 21, 2016, 14:41:55 pm »
Jedyne co Ci moge powiedziec to napewno nie Win 10. Sam gram na 10-tce i nie mam zadnyh problemow aa aktualizacje caly czas wlaczone i na bierzace sciagane. Sprobuj moze cos z java

Czemielo

• Osadnik

• *

• 6
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 21, 2016, 15:08:34 pm »