Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Valrei International 028  (Przeczytany 226 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Doświadczony mieszczanin

  • Offline
  • ****

  • 67
    • Zobacz profil
Valrei International 028
« dnia: Lipiec 23, 2017, 04:48:01 am »

Crystal Bay Estates - Finndar

Witajcie wszyscy!

Dzień aktualizacji za nami, a problemy związane z najnowszą wersją java zostały usunięte. Wiemy już o problemie z koniami i cart'ami, jak również źródłami wody, zajmiemy się tym w ciągu weekendu. Mam mnóstwo do opowiedzenia w tym newsie więc wskakujmy! 

Ale najpierw...

Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,725.0.html


Przeróbka Valrei
Wspomnieliśmy jakiś czas temu, że podzielimy się informacjami o nowym systemie valrei i zaplanowanej jego przeróbce, a teraz jest na to czas!

Mamy zaplanowane zmiany dla Valrei, systemu misji i Epic. Te zmiany już są w trakcie prac i gotowe powinny być w ciągu następnych tygodni.
 
By zacząć, wraz z nowymi bogami dodanymi do gry w ciągu kilku lat, konieczne jest przyjrzenie się ich wpływowi na całe Valrei. Wraz ze zmianami bogowie zostaną usunięci z Valrei, gdy już przejdą z półbogów na pełnoprawnych bogów.
 
Gdy gracz użyje klucza do Niebios, zostanie on dodany do Valrei jako statyczny byt połączony z ich bogiem, ale gdy ich bóg zwycięży w scenariuszu - stanie się prawdziwym bogiem i zostanie usunięty z Valrei. Gdy do tego dojdzie, bóg ten nadal będzie generować misje dla graczy, ale misje te nie będą wpływać na Valrei w żaden sposób, ani dawać punktów scenariuszowych.

Nagrody scenariuszowe również ulegną drobnym zmianom. Z najbliższą aktualizacją wprowadzony zostanie wymóg posiadania statusu premium by otrzymywać punkty scenariuszowe jak również karmę przy zakończeniu misji. Gracze non-premium wynagrodzeni zostaną tylko karmą i sleep bonusem.
 
Na koniec scenariusza będą 3 tiery nagród. Najwyższy tier nagród będzie dla najlepszych 20% uczestników scenariusza i będzie zawierać najlepsze nagrody jak tom do jednorazowego użytku lub małą szansę na klucz do niebios albo smocze jajo dla tych, którzy znajdują się w pierwszych 5% najlepszych. Po tym tierze jest drugi zestaw dla najlepszych 50% graczy, w nim są trzy przedmioty, które później zostaną wyjawione. Ostatni tier to nagrody dla 100% graczy biorących udział w scenariuszu, będzie to 5 szans na powyższy nieznany przedmiot albo moon metal lump. To wpłynie jedynie na serwery Epic, serwery Freedom nie otrzymują nagród ze scenariuszy.
 
Prócz tego przerobione zostaną typy, trudności i nagrody z misji. Niektóre istniejące misje zostaną usunięte, niektóre nowe misje zostaną dodane, przejrzymy wszystkie typy misji czy ich trudność jest właściwa i ilość nagród (karma, sleep bonus i punkty scenariuszowe) skaluje się do trudności misji.
 
Z większych zmian w tym systemie, tiery trudności zmienią się ze skali 4-stopniowej do 7-stopniowej, gdzie trudność misji decydowana jest na podstawie liczby udanych misji pod rząd dla danego boga. To znaczy, że dopóki zaliczane są misje dla boga ich trudność i nagrody będą się zwiększać. Ta zmiana dotyczy Epic i Freedom serwerów, gdzie dodatkowym bonusem na Epic będzie zwiększona pomoc dla tego boga, gdzie zmniejszany będzie czas ich ruchu w zależności od trudności misji. Podobnie jak jest teraz, niektóre misje będą dostępne w przyjaznych rejonach, a niektóre na wrogich w zależności od trudności. Nagrody sleep bonus i karma za udział w misji zmieni się do równego 1000 karmy i równych 30minut sleep bonusu za misję, zamiast skalowania według trudności misji, gdzie bardzo łatwe dawały mniej od przeciętnej, a wyższe trudności dawały więcej niż przeciętnie.
 
Żadnych innych zmian nie zaplanowano dla Valrei na Epic, jednakże nie jesteśmy jeszcze do końca gotowi wyjawić szczegóły tych zmian. Więcej informacji udzielimy później.
 
Pozamykane
Długo oczekiwana zmiana do gry, to możliwość ładowania zwierząt na pojazdy, bez owijania w bawełnę przedstawiam wam...



Dokładnie, w najbliższej aktualizacji załadujemy klatki na nasze pojazdy! Różne stworzenia zajmować będą różne pojemności, będzie trzeba je zaprowadzić zanim będą załadowane (statki pełne pająków!). Przy transporcie między serwerami, stworzenia zachowują wszystkie informacje o swoich cechach. Statusy parentage i cared pojawiają się ponownie przy powrocie na oryginalny serwer.

Testy nowych autostrad
Przygotowujemy się na otwarte testy nowego systemu autostrad w nadziei na wypuszczenie go w następnej wielkiej aktualizacji! Zajmiemy się organizacją testów otwartych, ale najlepszą rzeczą jaką można zrobić to wskoczyć na serwer testowy i porobić drogi z catseye.

Trwająca dyskusja na ten temat znajduje się na naszym forum:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/154691-highway-protection-system/

Cuda na Celebration
Iberis (znana w grze jako Hexd i Mizova) znów to zrobiła! Tym razem, przechadzamy się z nią w wycieczce po Celebration, a także chce ona poznać, co jeszcze ciekawego można zobaczyć na tym serwerze. Jeśli masz pomysły, albo znasz jakiś dobry punkt widokowy to daj jej znać!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/156148-wonders-of-celebration/
 

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał od społeczności to film od qwizat, przechadzamy się po jego bliżniaczych deed'ach Eden i Dune. Jego wioska jest otwarta dla nowych graczy, więc jeśli szukasz miejsca by gdzieś zacząć, skontaktuj się z nim!


Mnóstwo dobrego nas czeka w nadchodzącej aktualizacji, a nawet nie zacząłem wam opowiadać o nowym skill'u, który zawita do Wurm'a. Co to będzie? Poczekajcie a zobaczycie. A póki co wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2017, 22:24:26 pm wysłana przez Marcando »

Ibexx

  • Osadnik

  • Offline
  • *

  • 7
    • Zobacz profil
Odp: Valrei International 028
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 23, 2017, 12:32:27 pm »
Te klatki baaardzo przydatne!  ;D To pomysł z wurm unlimited czy dopiero dewsi WO to wprowadzą do WO?

Warlander

  • Administrator
  • Obieżyświat

  • Offline
  • *****

  • 318
    • Zobacz profil
Odp: Valrei International 028
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 25, 2017, 11:59:41 am »
Myślę że pojawia się jako pierwsze w WO, jest to pomysł zaczerpnięty z sugestii jednego gracza na forum WO.