Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Lista zmian 1.6 2/11/17  (Przeczytany 258 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Doświadczony mieszczanin

  • Offline
  • ****

  • 92
    • Zobacz profil
Lista zmian 1.6 2/11/17
« dnia: Listopad 05, 2017, 11:44:07 am »

W tej aktualizacji na stałe żegnamy się ze starym klientem gry, nie będzie się on już dłużej uruchamiać. Będziemy nadal pracować nad zgłoszonymi problemami ze stabilnym klientem. Jeśli nadal macie problemy z nim używajcie klienta low-memory.

Nowość: Dodano Wagoner (furmani) dla dostaw masowych.
-Furmani używają systemu dróg do dowożenia masowych ilości dóbr w okręgu serwera.
-Gracze mogą zatrudnić publicznego furmana lub wykupić go na kontrakt za 15 silverów od handlarza. Więcej informacji można znaleźć nahttps://www.wurmpedia.com/index.php/Wagoner

Nowość: Archeologia i Restoration (Przywracanie)
-Gracze mogę teraz badać tile przy użyciu trowel'a do znajdowania przedmiotów.
-Badanie miejsc z opuszczonych wiosek daje szansę wyszukania unikalnych przedmiotów.
-Niezidentyfikowane fragmenty muszą być zidentyfikowane przy użyciu chisel'a lub metal brush'a.
-Każda akcja identyfikująca redukuje wagę fragmentu.
-Gdy fragment osiągnie wagę oryginalnego fragmentu, stanie się rzeczywistym fragmentem przedmiotu.
-Użycie poprawnego narzędzia do identyfikacji zwiększać będzie szybkość utraty wagi.
-Fragmenty mogą być później połączone by utworzyć kompletny przedmiot.
-Dodano nowe skróty klawiszowe: INVESTIGATE, IDENTIFY i COMBINE_FRAGMENTS

Zmiany w sposobie opłat za premium
-Pierwszy premium dla nowych graczy został ograniczony w cenie do 2 silverów.
Uwaga: Nie będzie w nim referrala i 2 silverów zwrotu, a późniejszy zakup ze sklepu nie będzie zawierać referrala i 2 silverów zwrotu.
-Zakup pierwszego premium ze sklepu nie uległ zmianie, czyli nadal dostaje się referrala zwrot silvera.
-Dodano opcję zakupu 15 dni premium za 5 silverów.

Nowość: Można teraz przerobić tile drogi bez konieczności niszczenia catseye i waystonów nie zaburzając systemu dróg.
Uwaga: Ponad 20 body strenght jest konieczne do wykonania tej akcji.
-Pozwolenia są wymagane w obrębie wioski.
-Można też wykonywać tą akcję na częściach mostów, jeśli są one częścią drogi.

Nowość: Prócz możliwości zmian nazw szuflad w Bulk Storage unit można teraz zmieniać nazwy półek w larderze i large storage unit.

Nowość: Zaktualizowano tekstury drzwi do kopalń i dodano animacje.
-Umieszczenie drzwi do kopalni teraz wyrówna poziom górnej granicy wejścia do kopalni do najniższego boku.
-Jeśli granica jest dzielona z budynkiem albo płotem,nie  zostanie ona zmieniona.
-Górna granica musi być wyrównana by animacja otwierania była widoczna.
-Jeśli górna granica jest nierówna to nowe tekstury będą widoczne, ale animacji otwierania nie będzie.
-Drzwi do kopalni można teraz usuwać przy pomocy crowbar.
-By usunąć drzwi do kopalni musisz być właścicielem lub posiadać uprawnienia do zarządzania.

Nowość: Przenoszenie między pojemnikami masowymi
-Ilość przenoszona zależy od twojej siły w zależności od wagi przedmiotów jakie przenosisz. Jeśli możesz nosić po 20 to możesz przenosić 20 na raz. Jeśli możesz nosić (wagę) 2000, to będziesz przenosić po 2000 na raz.
-Trzeba też brać pod uwagę wagę przedmiotów, jakie masz obecnie w ekwipunku.
-Akcję przenoszenia można wykonywać co sekundę, więc czekać długo nie trzeba.
-Wiele akcji przenoszenia można kolejkować.
-Akcja jest uruchamiana poprzez przerzucanie przedmiotów z jednego pojemnika masowego do drugiego, nadal będą dostępne standardowe opcje przenoszenia (do 50 w ilości) MAX lub liczbę, którą można wprowadzić ręcznie. Jeśli masz 500 iron lumpów, a chcesz przenieść tylko 430, wprowadź cyfrę w pole.

Trawienia w twarz będą brać pod uwagę pancerz założony na głowie.

Dodano: Zbroje płytowe:
-Podstawowa redukcja obrażeń to 63% na Freedom i 65% na Epic.

Czas odnowienia ścieżki medytacji został zmniejszony z 24 dni do 18.
-Level 1: 12 godzin
-Level 2: 1 dzień
-Level 3: 2 dni
-Level 4: 4.5 dni
-Level 5: 8 dni
-Level 6: 12.5 dnia
-Level 7+: 18 dni
Jeśli poziom twojej medytacji jest wyższy x 15 (piętnastokrotnie) czas zostanie skrócony o połowę (na przykład mając 45 medytacji czas pomiędzy 3 a 4 będzie trwać 2,25 dnia zamiast 4.5 dna).

Nowość: Nowy system poruszania się stworzeń został wprowadzony na wszystkich serwerach.

Poprawki
-Poprawka: Wykopane artefakty będą mieć poprawną ilość ładunków (30).
Uwaga: To dotyczy wszystkich wykopanych artefaktów, wykopane artefakty przed tą aktualizacją będą musiały być doładowane przed upływem 4 miesięcy, a ilość ładunków będzie zredukowana do 30 jeśli mają ich więcej.
-Poprawka: Można teraz jeść z pojemników jeśli ma się odpowiednie uprawnienia na zamkniętym pojemniku.
-Poprawka: Usunięto możliwość umieszczania catseyes (i waystones) pod mostami.
-Poprawka: Usunięto nazwy graczy z niektórych posiłków, w których ich nie powinno być.
-Poprawka: Grupy przedmiotów nie będą już niszczyć podłoża ani otrzymywać obrażeń.
-Poprawka: Czasy wykorzystywane do wyrównywania i spłaszczania granicznych tile zostały poprawione.
-Poprawka: Czasy używane przy miningu powinny się teraz prawidłowo skalować zaczynając od 25 sekund od poziomu 1.
-Poprawka: Kolorowy tekst od teraz powinien mieć ten sam kolor co użyty barwnik.

Zmiany dla Epic:
-Gracze używający portalu do Epic z serwerów Freedom będą przenoszeni do Epic ze swoimi skillami.
-Jeśli gracz był już na Epic zaktualizują się tylko te skille, które są wyższe w momencie transferu. Skille wyższe z Epic pozostaną niezmienione.
-Skille wyższe z Freedom nadpiszą skille z Epic jeśli obecnie skill nie ma 3x przyrostu (np. nie doszło do jego utraty w ostatnim czasie)

Zmiany w redukcji obrażeń dla zbrój:
-Leather z 45% do 60%
-Studded z 50% do 62.5%
-Chain z 55% do 62.5%
-Cloth z 35% do 40%
-Drake, Scale i Plate bez zmian (65%, 70%, 65%)

Zmiany do obrażeń na podstawie rodzaju metalu dla zbrój:
-Glimmersteel i Seryll z 10% do 5%
-Steel z 2% do 2.5%

Zmiany w prędkości poruszania w zależności do noszonej zbroi:
-Poruszanie się w zbroi płytowej powinno być teraz nieco szybsze.
-Zmniejszono redukcję szybkości poruszania się z wszystkich hełmów.
-Zbroje Glimmersteel i Seryll mają teraz bonus 10% do szybkości poruszania się.
-Zbroje Adamantowe mają teraz bonus 5% do szybkości poruszania się.

Zmiany do redukcji obrażeń do zbrój (mniejszy % oznacza mniejszą skuteczność przeciw rodzajowi obrażeń, 100% brak modyfikatora)
-Leather: 90% vs bite(ukąszenia), pierce(przekłucie) i acid(kwas); 110% vs slash(cięcie) i burn(oparzenie); 100% vs inne.
-Studded: 90% vs slash i acid; 105% vs bite; 110% vs pierce i cold; 100% vs inne.
-Chain: 92.5% vs pierce i cold; 107.5% vs bite, crush i burn; 100% vs inne.
-Plate: 95% vs crush i burn; 105% vs bite, slash i acid; 100% vs inne.
-Cloth: 80% vs bite, slash i burn; 120% vs crush i cold; 100% vs inne.
-Drake: 95% vs slash i acid; 105% vs crush i cold; 100% vs inne.
-Scale: 95% vs crush i cold; 105% vs pierce i burn; 100% vs inne.

Zmiany do skalowania się obrażeń z Bloodthirst na wyższych poziomach mocy:
-Bonus do obrażeń z Bloodthirst został zmniejszony do 33% obrażeń broni przy 10.000 mocy.
-Przyrost mocy Bloodthirst spada po 5.000 przeciw stworzeniom.

Zasięg Locate Soul został zredukowany do 200 tile'ów. Wszystko poza tym zasięgiem będzie wyświetlać “No such soul found”. (nie znaleziono duszy).

Utrzymanie Spirit guard'ów
Utrzymanie Spirit gaurd'ów na serwerach Epic będzie się skalować od tego ilu ich jest, zaczynając od 1 silvera na miesiąc za pierwszego strażnika i zwiększać się będzie po 50 coppera za każdego kolejnego.
1 guard 1 silver utrzymania
2 guards 2.5 silver utrzymania (pierwszy 1 silver, drugi 1.5 silver)
3 guards 4.5 silver utrzymania (pierwszy 1 silver, drugi 1.5 silver, trzeci guard 2 silver)

Zmiany dla Oakshell:
-Oakshell teraz prawidłowo spowalnia mount'y na podstawie mocy czaru.

-Czar poniżej 70 mocy nada stworzeniu rare'owy blask, czar powyżej 70 mocy nada mu supreme'owy blask.
-Gracze w kopalniach będą mieć promień zasięgu widzenia na 20 tile w każdym kierunku, koniec szpiegowania w kopalniach na 80 tile pod ziemią.
-Podróżowanie przez portal Epic będzie generować sleep bonus na serwerze, z którego wyszedłeś w takim samym tempie jakbyś poszedł spać.
-Wpływ królestw na serwerach Epic będzie się dynamicznie aktualizować, gdy wieże zostaną schwytane lub zniszczone bez konieczności restartu.
-Zbroje scale i drake nie będą wyrzucane na ziemię w momencie wychodzenia z gry.

Nowość: Nowy system poziomowania na serwerach Epic
-Akcje będą 2x szybsze od akcji na Freedom.
-Zdobywanie poziomów zostało również podwojone.
-Zdobywanie postępu w poziomie będzie następować po udanej akcji.
-Akcje w tworzeniu będą dawać mniej przyrostu poziomu.
-Przyrost będzie z bonusem jeśli trudność akcji jest bliska poziomowi gracza.

Gracze-bogowie
-Jeśli gracz stał się pół-bogiem nadal będzie mógł kontrolować losową kratkę na planszy, związaną z bogiem, który faworyzuje jego królestwo i wrogim dla innych. Porażka usunie ich z planszy.
-Jeśli ich bóg zwycięży i poprze sojusznika, ten gracz awansuje na pełnego boga.
-Gracz-bóg zostaje usunięty z planszy Valrei, ale nadal będzie mógł posiadać swoich wyznawców, księży, czary. Nie będą mogli się poruszać po planszy Valrei lub wydawać misji.
-Statystyki bóstw zostały zmienione z Vitality i Strenght na:
Body Strength, Body Stamina, Body Control, Mind Logic, Mind Speed, Soul Depth, i Soul Strength

Walki bóstw:
Gdy bóg spotka drugiego boga na tile, oboje przechodzą na mniejszą mapę składającą się z mniejszych sześciokątów. Walki mogą być oglądane i odtwarzane z mapy Valrei.
Podczas walki, bogowie mogą wykonywać różne akcje, wykorzystują częściej te, w których mają wyższe statystyki.
-Atak z dystansu – Body stamina, Body control
-Regeneracja czaru – Mind logic, Mind speed
-Walka wręcz – Body strength, Body control
-Obrona (działa pasywnie) – Body strength, Body stamina
-Rzucanie czarów bóstw – Soul strength, Soul depth
-Rzucanie czarów czarowników – Mind Logic, Soul depth
-Czar obronny (pasywnie) – Mind speed, Soul strength

Trudność misji
-Misje będą się generować na określonym poziomie trudności. Im wyższa trudność misji tym więcej punków scenariuszowych, sleep bonusu i karmy będzie ona dawać.
-Obecna trudność, dostępny sleep bonus i karma może być sprawdzona w oknie szczegółów misji.
-Za każdą udaną misję trudność misji zostanie podniesiona o 1.
-Niepowodzenie lub nie zakończenie misji zmniejszy trudność nowej misji o 2.
-Jeśli członek innego królestwa zrobi sabotaż misji, którą da się sabotować (np. ścięcie drzewa), misja skończy się niepowodzeniem i zmniejszy trudność następnej misji o 2.
-Rodzaje misji są podzielone na trudność, niektóre serwery będą otrzymywać łatwiejsze misje, wrogie serwery trudniejsze.
-Sleep bonus jest teraz dzielony wśród uczestników w podobny sposób jak dzielona jest karma.
-Misje zakończone sukcesem będą dawać bonusy do statystyk bóstw. Jeśli bóstwo zwycięży scenariusz, zachowa ono swoje statystyki z bonusami do następnego scenariusza.

Zmiany dla misji - nowe rodzaje misji
-Zniszcz guard tower na terenie wroga
-Złóż ofiarę ze stworzeń - polega na zmniejszeniu życia stworzenia i użyciu sacrificial knife na stworzeniu
-Zabij tower guards

Zmieniono rodzaje misji
-Stworzenia, które są przeznaczone do zabicia lub ofiarowania w misji będą się pojawiać specjalnie do tych misji...
-W misjach typu "zdrajca" stworzenia będą oznaczone specjalnym efektem i będą nosić oakshell.
-Drzewa oznaczone na misje będą nosić specjalny efekt.

Nagrody ze scenariuszy
Nagrody za zakończone scenariusze będą dzielone na 3 tiery:
-Tier 1 (1 zwycięzca): top 20% uczestników – losowy tom jednorazowego użytku.
-Tier 2 (3 zwycięzcy): Top 50% uczestników – trzy losowe tomy jednorazowego użytku.
-Tier 3 (5 zwycięzcy): całą pula uczestników – Seryll lump lub losowy fragment tomu
-Jeśli gracz już otrzymał nagrodę, nie będzie mógł otrzymać ponownie nagrody z puli nagród tego scenariusza.
-Zwycięzcy z tieru 1, którzy znajdują się w top 5% uczestników mają niewielką szansę otrzymania huge egg lub klucza do niebios zamiast tomu.
-Nagrody bóstw z scenariuszy zostały nieco zmienione ze względu na zmienione umiejętności używane w walce i zbalansowano nagrody.

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.