Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Valrei International 044  (Przeczytany 337 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Doświadczony mieszczanin

  • Offline
  • ****

  • 92
    • Zobacz profil
Valrei International 044
« dnia: Listopad 11, 2017, 00:02:43 am »

"Może nie potrafię zmienić praw fizyki Kapitanie, ale dajcie mi dobrą gorącą kuźnię i mocny młot to z pewnością je zagnę." - Sir Burton podczas targowania się na rynku.

Witajcie wszyscy!
Kolejny tydzień z aktualizacją 1.6, kolejne poprawki, zmiany, kalibracje i inne wszystkie słowa jakie wpadają na myśl o trwających aktualizacjach wymierzonych w załagodzenie wszystkich problemów jakie napotkaliśmy. Wzięliśmy również inne problemy pod lupę jak: czas psucia się fragmentów i innych związanych z graczami Epic i Freedom.


Ale najpierw...
Lista zmian:
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,779.0.html

Transfery
Niestety w zeszłym tygodniu byliśmy zmuszeni przełożyć transfery z epic na freedom. Naszym celem było zakończenie tego problemu wcześnie w tym tygodniu wraz z większymi poprawkami i poprawkami do wersji 1.6, która niestety została opóźniona. To jest nasz obecny priorytet, by poprawić to tak szybko jak się da.

Dobrą wiadomością jest fakt, że wszystko będzie mogło zadziałać po restarcie potrzebnym by zaktualizować bazę danych, ale jest tak wiele zależności, które dotyczą wszystkich kont, które były na epic.
 
Wiemy, że czekanie na to jest frustrujące, ale też chcemy załatwić ten temat tak szybko jak się da, doceniamy waszą cierpliwość.
 
Poprawki dla Archeologii
W tej aktualizacji wprowadziliśmy poprawki dla Archeologii, w tym sprawienie, że akcje są nieco łatwiejsze do wykonania przy wysokim skill'u poprzez zmniejszenie trudności. Dopasowaliśmy również ilość fragmentów na maski, mamy wrażenie, że liczba 10 fragmentów jest sensowna i przyjrzymy się innym fragmentom w ciągu najbliższych tygodni.

Wypowiedzi na temat skill'i
Z aktualizacją zdobywania skilli na epic, uruchomiliśmy specjalny temat na forum, w którym możecie się wypowiadać o prędkości zdobywania skilli i statystyk. Jest kilka kluczowych kwestii w nowym systemie, które należy zrozumieć, ale temat jest dla ludzi by dzielić się logami, doświadczeniami i zadawać pytania i by pozwolić nam dopracować ten system.

Zmiany w misjach i poprawki
Wprowadzaliśmy zmiany i poprawki dla systemu misji, celowaliśmy w bugi, gdy się pojawiały i zwiększyliśmy sleep bonus na uczestnika upewniając się, że skalują/balansują się prawidłowo.

Jeśli natraficie na jakiekolwiek problemy z misjami Valrei prosimy o zgłaszanie ich, by zostały one usunięte z najbliższą aktualizacją!
 
Dachu z liści przepadnij!
Ostatnia aktualizacja to dawno oczekiwana opcja, jedna z korzyści nowego klienta, blokowanie deszczu! To znaczy, że deszczu nie będzie widać w budynkach! To był powód frustracji wielu wurmian, dach wykonany z liści prowadził do kiepskiego snu, różnych malarii i innych ameb, ale to już koniec.

Jeśli doświadczacie spadku wydajności lub klatkowania po ostatniej aktualizacji, wyłączenie GLSL shaderów powinno poprawić wydajność chwilowo dopóki nie uporamy się z innymi problemami. Tylko pamiętajcie je włączyć z powrotem!

Materiał od społeczności
Zapraszamy! Summerholt Fall Festival, prowadzony przez NEXA się zaczął! Pokaż się, weź udział w wyścigach koni, impowaniu, grach i sermonach, a także poznaj ludzi żyjących w północno-wschodniej części Xanadu jak również podróżników z dala!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/157911-summerholt-fall-festival-november-10-12-2017-by-nexa/

To wszystko na ten tydzień, będziemy ciężko pracować nad problemami z transferami przez ten weekend i na początku następnego tygodnia, więc zgłaszajcie błędy jakie znajdziecie, wypowiedzcie się w tematach na forum!

Do następnego razu, wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.