Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Nowy mod - Naramienniki  (Przeczytany 560 razy)

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 185
    • Zobacz profil
Nowy mod - Naramienniki
« dnia: Listopad 12, 2017, 16:28:45 pm »
Cześć.
link do moda - https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/144128-released-craftable-pauldrons/
Na innych serwerach są mody dotyczące naramienników, tam można robić wszystkie.  Jako iż u nas od początku serwera naramienniki były z rożnych bić, eventów itp, to proponuję żeby część naramienników była do scraftowania, a część do dropu z mobów/unikatów/skrzynek ( np. human skull shoulder pad mógłby dropić z goblinów z małym procentem, poniewaz ta czaszka jest podobna do czaszki goba).
Naramienniki - https://www.wurmpedia.com/index.php/Category:Shoulders

Najważniejsze to mieć wspólne hobby

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 185
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 12, 2017, 17:25:22 pm »
Proszę by osoby głosujące na nie wypowiedziały się, dlaczego ten mod to zły pomysł, chciałbym poznać ich opinie i spojrzeć na to z perspektywy innego gracza.

Najważniejsze to mieć wspólne hobby

WESTOR

  • Podróżnik

  • Offline

  • 1
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 13, 2017, 15:41:30 pm »
Jak najbardziej za tym, a jeżeli mowa już o eq to sądze że fajnie by było mieć możliwość dowolnego ubarwienia części zbroi, broni itd.

Lorak

  • Podróżnik

  • Offline

  • 1
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 13, 2017, 19:28:05 pm »
Moim zdaniem to zły pomysł, dlatego że naramienniki dają tylko wygląd, i są odzwierciedleniem statusu graczy. Jak damy możliwość tworzenia naramienników to stracimy radość z ich posiadania, i staną się bardzo powszechne.

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 185
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 13, 2017, 21:33:05 pm »
Moim zdaniem to zły pomysł, dlatego że naramienniki dają tylko wygląd, i są odzwierciedleniem statusu graczy. Jak damy możliwość tworzenia naramienników to stracimy radość z ich posiadania, i staną się bardzo powszechne.
Dlatego chcę by tylko kilka naramienników, tych "brzydszych" dało się zrobić, a część dalej by była do zdobycia tylko w określonych warunkach typu eventy itp.

Najważniejsze to mieć wspólne hobby

Krivak

  • Osadnik

  • Offline
  • *

  • 21
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 13, 2017, 22:46:33 pm »
to zależy czy da się w ten sposób ustawić by część była tylko z dropa. A na to musiałby się wypowiedzieć  Warlander.

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 185
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 13, 2017, 22:51:31 pm »
to zależy czy da się w ten sposób ustawić by część była tylko z dropa. A na to musiałby się wypowiedzieć  Warlander.
Szewo mówi że się da, ustawić difficulty w taki sposób żeby nie dało się scraftowac, wymagania skilla itp.

Najważniejsze to mieć wspólne hobby

akkadyjczyk

  • Donator
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 144
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 13, 2017, 23:25:11 pm »
Radosci z polowani na unikaty juz nie bedzie jak widze, ewenty przestana byc tak interesujace i jeszcze troche to bedziemy prosic o kraft rare bone :(

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 185
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 13, 2017, 23:30:50 pm »
Radosci z polowani na unikaty juz nie bedzie jak widze, ewenty przestana byc tak interesujace i jeszcze troche to bedziemy prosic o kraft rare bone :(
Po 1. - Nie proszę o dodanie do craftingu wszystkich naramienników, tylko niektóre.
Druga sprawa jest taka, że w ciągu mojej 11 miesięcznej gry na tym serwerze, tylko 2 sytuacje pamiętam gdzie dropnął naramiennik, czy to z eventu czy czegokolwiek, przy czym to Warlander sztucznie musi je spawnować. A gracze przychodzą i odchodzą.
Trzecia rzecz - WO ma naramienniki z riftów, tam jest to naturalne i nie są drogie. U nas nie ma czegoś takiego, to niech chociaż da się je jakoś zdobyć - dlaczego mamy być stratni wobec Online'a?

Najważniejsze to mieć wspólne hobby

Karabars

  • Osadnik

  • Offline
  • *

  • 12
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 14, 2017, 13:57:49 pm »
Ja myśle by zamiast do craftingu dodac losowom szanse do mobow typu goblin leader, troll king, gaiant etc % ze zespawni ktorys naramienik w locie, do kraftingu jak juz to dodac tylko 1 albo 2 rodzaje naramienikow


Ember

  • Podróżnik

  • Offline

  • 2
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 16, 2017, 13:23:53 pm »
Cytuj
Moim zdaniem to zły pomysł, dlatego że naramienniki dają tylko wygląd, i są odzwierciedleniem statusu graczy.

Statusu graczy? Nie to nie jest odzwierciedlenie statusu, to jest odzwierciedlenie tego kto miał więcej szczęścia w losowaniach ;) Jeżeli wygrana w lotka zrobi z Ciebie szanowanego milionera to życzę szczęścia dalej

Jak dla mnie może być, każdy nowy chciał mieć naramienniki a nawet te brzydkie do studded leather czyli Elaborate wyglądają i cieszą.

Cytuj
Radosci z polowani na unikaty juz nie bedzie jak widze, ewenty przestana byc tak interesujace i jeszcze troche to bedziemy prosic o kraft rare bone :(

Na ostatnim polowaniu widziałem Twoją radośc euforie i szczęście, wiecznie wkurzony krwiożerczy akko. Z udziałem graczy którzy mają 2500h+ żaden event nie jest interesujący bo się nowi (tacy jak ja i nowsi) czują zbędni a o kościach tutaj nikt nie wspomniał, to Twoja inwencja :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 13:36:44 pm wysłana przez Ember »

akkadyjczyk

  • Donator
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 144
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #11 dnia: Dzisiaj o 12:04:01 »
Zly jestem jak gina ludzie na polowaniach i to tylko dlatego ze nie sluchaja tego co sie mowi a co do lotu to zrezygnowalem z niego zeby nowi mieli wieksze szanse na to co ja juz mam :)

DonPeytero

  • Podróżnik

  • Offline

  • 1
  • Tekst osobisty
    Zjedz mięso, ziemniaki zostaw.
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #12 dnia: Dzisiaj o 13:10:06 »
No dobra. Załóżmy, że mod wszedł do gry. Jakie konkretnie naramienniki mogłyby być wytworzone przez graczy? Na razie padło tylko ogólne "tylko te brzydsze". Przyznam, że mi to nic nie mówi, bo cóż znaczy "te brzydsze"? Dla jednego najlepiej będzie się nosić smocze, inny z kolei dałby wiele za "Chain shoulder pad". Pomysł na moda nie jest zły, tylko wymaga doprecyzowania. Może wystarczy tylko zwiększyć szansę na otrzymanie tego pancerza z ubitej maszkary.

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 185
    • Zobacz profil
Odp: Nowy mod - Naramienniki
« Odpowiedź #13 dnia: Dzisiaj o 15:36:55 »
No dobra. Załóżmy, że mod wszedł do gry. Jakie konkretnie naramienniki mogłyby być wytworzone przez graczy? Na razie padło tylko ogólne "tylko te brzydsze". Przyznam, że mi to nic nie mówi, bo cóż znaczy "te brzydsze"? Dla jednego najlepiej będzie się nosić smocze, inny z kolei dałby wiele za "Chain shoulder pad". Pomysł na moda nie jest zły, tylko wymaga doprecyzowania. Może wystarczy tylko zwiększyć szansę na otrzymanie tego pancerza z ubitej maszkary.
Chciałbym aby nie dało się stworzyć naramienników które są w posiadaniu graczy + może jakieś jeszcze, nie wiem do końca jakie mają inni.
A co do zwiększenia szansy, to raczej dodać szansę, bo nie da się bez sztucznego wkładania do moba przez admina naramiennika go aktualnie zdobyc (na 99%)

Najważniejsze to mieć wspólne hobby