Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Lista zmian 18/01/18  (Przeczytany 535 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 131
    • Zobacz profil
Lista zmian 18/01/18
« dnia: Styczeń 21, 2018, 11:10:53 am »

Zmieniono lub dodano
-Dopracowaliśmy wymagania na pojawianie się stworzeń na tile'ach, by zapobiec zbyt dużym koloniom fok na kamiennych plażach. Szczury nie mogą się pojawiać na kamieniu blisko wody, a foki mogą się pojawiać na plażach. Będziemy nadal obserwować lokacje dużych kolonii fok.
-Opcja kopania ziemi do sterty lub surowców na stertę została dodana. Skrót klawiszowy dig_to_pile pozwala na kopanie ziemi i innych surowców do sterty pod waszymi stopami. Kiedy sterta się wypełni, surowce będą trafiać do waszego plecaka. To jest możliwe tylko poprzez ustawienie klawisza skrótu, który można ustawić w konsoli lub w na stronie ustawień gry.
-Piekielne konie posiadają teraz nowe nazwy odzwierciedlające ich barwę, by łatwiej było je odróżnić od koni.
Brown > Cinder
Gold > Envious
Black > Shadow
White > Pestilential
Grey > Ash
Ebony Black > Molten
Piebald Pinto > Nightshade
Blood bay > Incandescent
-Identyfikacja żywego konia lub piekielnego konia wskaże jego kolor w wiadomości.
-Dodano tytuł za poziom 100 masontry - Another Brick In The Wall  (Kolejna cegła w murze)
-Zapieczętowane pojemniki mogą być teraz wystawianie u kupców.
-Zapieczętowane pojemniki będą pokazywały ich kolor w ich nazwie.

Zmiany zasad nagłych śmierci:
(Zasady nagłej śmierci to mechaniki, które powstrzymują wzrost skilli, affinity, bonusów od rang i innych od zabijania gracza zbyt często)
-Ograniczenie czasowe 3 godzin między zabójstwami na innym graczu (po zabiciu go przynajmniej 3 razy) został zwiększony do 6 godzin.
-Naliczanie śmierci na danym graczu od teraz jest śledzone i będzie liczyć się do mechaniki nagłej śmieci jeśli został zabity więcej niż 3 razy przez innych graczy w krótkim czasie.
-Jeśli gracz zostaje zabity w PvP jego licznik śmierci zostaje powiększony 1 i uruchomi się odliczanie czasu do 3 godzin.
-Jeśli gracz zostanie zabity w trakcie odliczania tego czasu, jego licznik śmierci ponownie zostanie zwiększony o 1, a odliczanie zostanie zresetowane do 3 godzin i od nowa zacznie być odliczane.
-Po skończeniu odliczania tego czasu, śmierć jest usuwana z jego licznika śmierci, a odliczanie czasu się zeruje do czasu kolejnej śmierci.
-Jeśli licznik śmierci przekroczy 3, wtedy każda śmierć w PvP przeciwko niemu będzie liczona według mechaniki nagłej śmierci dopóki jego licznik nie znajdzie się poniżej 3.

Zmiany dla Affinity
-Używanie konta premium będzie teraz dawać małą szansę na zdobycie affinity w skillu, przy udanej akcji.
-Średnio raz na 2 godziny, postać będzie miała okno o długości 15 sekund, w którym będzie miało szansę na zdobycie affinity w danym skillu (na przykład podczas używania mining skill'a możecie zdobyć affinity do mining, pickaxe, miscellaneous items, body stamina, body strength, mind logic, mind, soul lub body).
-Szansa na zdobycie affinity wynosi 1/500 jeśli nie posiadacie żadnych w tym skillu, 1/1000 jeśli macie jedno w nim, 1/1500 jeśli macie już dwa, 1/2000 jeśli macie 3 affinity i 1/2500 jeśli macie już w nim 4 affinity.
-Jeśli affinity zostaje zdobyte w ciągu tego 15 sekundowego okna, okno zostaje zresetowane i niemożliwe będzie zdobycie kolejnego affinity do pojawienia się kolejnego okna na tej postaci.
-Okno pozostaje otwarte na wszelkie przyrosty w skillu, dopóki affinity nie zostanie zdobyte lub skończy się czas okna.
-Będziemy monitorować te szanse i wprowadzać zmiany jeśli będzie to konieczne.

Wykradanie affinity poprzez zabijanie graczy w PvP zostało zmienione:
-Jeśli zabity gracz posiadał tylko jedno affinity, nie straci go a zabójca nie zdobędzie żadnego affinity.
-Jeśli zabity gracz posiadał więcej niż jedno affinity, traci jedno losowe z nich i przechodzi ono na zabójcę.
-Jeśli zabity gracz posiadał więcej affinity od zabójcy w danym skillu, zabójca będzie otrzymywał te affinity cały czas.
-W przeciwnym wypadku szansa dla zabójcy na zdobycie affinity będzie zależało od różnicy między liczbą affinity w danym skillu na gracza (przed śmiercią gracza).
-Jeśli różnica wynosi 0, szanse wynoszą 50% dla zabójcy by zdobyć affinity. Różnica wynosi 1 daje 25% szans, różnica wynosi 2 daje 12,5% szans i różnica 3 daje 6,25% szans.
-Jeśli affinity nie zostaje stracone przez zabitego gracza, a zabójca nie zyskuje żadnego, zabójca otrzyma czasowe affinity w danym skillu, które trwać będzie przez tydzień.

Zmiany w kliencie:
-Poprawka: różne przedmioty nie powinny się pojawiać w złych miejscach po odbyciu podróży.
-Poprawka: skróty klawiszowe dla GRAVE powinny się teraz prawidłowo zapisywać.

Poprawki:
-Problem wywołujący nieustanny lag na Elevation od wyjścia 1.6 został odnaleziony i usunięty. Będziemy nadal monitorować server pod kątem podobnych sytuacji.
-Nie powinno być możliwe branie ponad 100 przedmiotów w saddlebag'u lub saddle sack'ach.
-2017 Saddle sack gifts nie powinny już się psuć.
-Dach na południowej lub wschodniej granicy budowy nie powinien już blokować planów budowy ścian.
-Poprawiono skrót klawiszowy odpowiedzialny za łączenie fragmentów.
-Filety ryb i mięsa nie powinny zamieniać się na zwykłe filety ryb/mięsa podczas przerzucania do pojemników masowych.
-Runa zmniejszające wagę na głowach narzędzi i broni będą ignorowane, by mogły być używane przy tworzeniu, by wiadomość o zbyt małej ilości materiału się nie wyświetlała.
-Poprawiono wiele wiadomości tekstowych.
-Poprawiono nagrody za misje scenariuszowe Valrei.
-Teraz nie można zmieniać rozmiaru deed'a jeśli w pobliżu znajduje się wróg.
-Usunięto powtarzające się opcje "taste" i "drink" na zapieczętowanych kontenerach jeśli miało się coś aktywowanego w plecaku.
-Poprawiono problem z przesuwaniem pojemników wewnątrz innych pojemników.
-Można teraz przesuwać przedmioty bezpośrednio do pojemników wewnątrz założonych saddle sack/bag'ów.
-Zabronione ataki PvP na innych graczy na serwerach PvE, prócz sparingów/pojedynków.
-Usunięto podwójny bloodthrist dla archery na Epic.