Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Valrei International 054  (Przeczytany 762 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Valrei International 054
« dnia: Marzec 05, 2018, 20:29:02 pm »

Czapka w czacie - Emoo

 
Witajcie!
Dwa kolejne tygodnie za nami, a my już mamy nasze oczy skupione na astępnej ogromnej aktualizacji do wurma, rzeczy ułatwiające grę, poszerzające horyzonty i ogólnie ułatwiające życie w grze, więc wskakujmy!

WU Beta
Ostatnim razem pisałem, że WU Beta powinna wyjść niebawem, niestety okazało się, że potrzeba więcej czasu na to, przepraszamy za to. Było kilka technicznych problemów, związanych z tym, że WU i WO działają w odmienny sposób, niektóre nasze systemy nie chcą przechodzić na drugą stronę, musimy sobie radzić z konfliktami. Wiemy, że czekanie jest frustrujące, jak również dla nas, bo musimy poradzić sobie z trudnościami. Mam nadzieję, że niebawem beta się pojawi, a póki co w ostatnim czasie zająłem się kręceniem po serwerach i obserwowaniem prac, nie mogę się doczekać kiedy wejdą shadery dla drewna do gry.

Przenieś do kontenera
Jestem pewien, że absolutnie każdy przenosił już przedmioty między pojemnikami, więc nie muszę wchodzić w szczegóły jak irytujące jest zarządzanie dużymi oknami. Redukcja ilości okien potrzebnych do tej czynności jest naszym celem wraz z nowym interfejsem. Wkrótce wprowadzimy nową funkcję wraz z następną aktualizacją.
 
By normalnie przenosić przedmioty między dwoma pojemnikami, trzeba mieć otwarte jednocześnie dwa okna z każdego z nich. Dzięki tej nowej funkcji będzie możliwe przerzucanie przedmiotów bezpośrednio z okna kontenera z przedmiotami do docelowego pojemnika.
 
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/005/dragtocontainer.gif

To powinno ułatwić przerzucanie przedmiotów i mniej okienek będzie zasłaniać widok!

Rodzaje metali
Wraz z pracami związanymi z kolorami drewna, zaczęliśmy poszerzać nasze horyzonty i myśleć nad innym zastosowaniem shaderów, jak również innymi długoterminowymi projektami, które chcemy wprowadzić od jakiegoś czasu, przy następnej aktualizacji się pojawią!

Wprowadzimy shadery do obiektów metalowych, srebro, złoto, stal, brąz, metalowe bronie, tarcze i narzędzia będą mieć własne kolory metalu, z których zostały zrobione.

Jednakże jest pewien problem... Większość metalowych przedmiotów ogranicza się do żelaza lub stali, niewiele z nich może być wyprodukowana z innych metali, co sprawa, że nowy system shaderów były mało efektywny... ale to będzie należeć do przeszłości.

W następnej aktualizacji, wprowadzimy możliwość tworzenia przedmiotów z różnych rodzajów metali, niż jak do tej pory było z żelaża lub stali. Możesz mieć siekierę z brązu, mosiężne grabie, miedzianą halabardę lub ołowiany wielki hełm, będziecie mogli tworzyć przedmioty według uznania! Przedmioty takie jak gwoździe i pasy, jak również ołtarze będą wyłącznie wytwarzane przy użyciu obecnych przepisów.
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/005/pickaxe.png
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/005/armour.png
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/005/swords.png

Nie wszystkie metale są sobie równe, brąz i stal są naturalnie lepsze od miękkich metali jak miedź lub złoto, z tym systemem każdy rodzaj metalu będzie dawać określone efekty, pozytywne i negatywne, od zmniejszenia obrażeń, bycia łatwiejszym do naprawy i innych efektów. Szczegóły zmian wyjawimy wraz z aktualizacją, ale jesteśmy otwarci na wasze pomysły jak metale powinny działać, więc piszcie śmiało i zostawcie swoje pomysły jeśli coś przeoczyliśmy!

Poprawki dla misji
Obserwowaliśmy jak często misje są kończone w ciągu ostatnich kilku miesięcy i będziemy wprowadzać zmiany na tej podstawie. Po pierwsze zauważyliśmy, że misje o wysokim stopniu trudności (6/7) nie są tak często kończone jak misje o średniej trudności (3/5) więc zmniejszymy ilość przedmiotów i wymaganej ilości graczy. Zmniejszymy też szansę na awansowanie misji na wyższy poziom przy jej pomyślnym zakończeniu, co sprawi, że łatwiejsze misje będą częstsze, a gdy już wejdą na wyższy poziom będą łatwiejsze do ukończenia.

Zwiększymy również ilość stworzeń do zabicia do misji na polowanie, dokładniej chodzi o championów, te stworzenia będą starzeć się i umierać w przyspieszonym tempie po przedawnieniu misji, by uniknąć hord championów na lądzie, ale zawsze może się ktoś nimi zaopiekować i przygarnąć je *ekhm*.

Obiecujemy przyjrzeć się problemowi z misjami na freedom, które nie wygasają po 4 dniach jeśli misja nie jest ukończona poniżej 33%. Proszę mieć na uwadze, że to dotyczy misji złożonych, misje na drzewa lub zdrajców nadal będą ważne przez 7 dni.

Poprawki do skilli Epic
Monitorowaliśmy Epic i jasne dla nas jest, że przyrost statystyk jest nadal za mały, w następnej aktualizacji zwiększymy przyrost by PvP było mniej czasochłonne. Wiem, że to nie jest tak szybko jak obiecywaliśmy, ale nadal pracujemy nad kilkoma aspektami by nowi gracze byli gotowi do PvP szybciej, jak również zachęcać graczy do gry na serwerach Epic. To nie jest łatwy proces, wielu z was z pewnością jest niezadowolonych jak błędy w grze dotkliwie bolą szczególnie w PvP. Będziemy pracować nad tym w ciągu następnych miesięcy.

Hej-ho!
Odkąd wprowadzono system przytwierdzania, wielu graczy było ciekawych przytwierdzania większych obiektów, to również trafi na aktualizację. Będzie to działać nieco inaczej niż przy mniejszych przedmiotach, gdyż można je podnieść schować do ekwipunku i rzucić w dowolnej chwili. Przy przytwierdzaniu większych przedmiotów, rozpoczynać się będzie odliczanie, w jego obrębie można dowolnie przesuwać przedmioty by ustawić je dokładnie tam gdzie je chcemy. Mimo, że jest to nieco bardziej czasochłonne niż przy małych przedmiotach, nadal będziemy mogli umieszczać je z taką samą precyzją.

Poprawki shaderów
W nadchodzącej aktualizacji będziemy poprawiać to, jak kolory wpływają na przedmioty drewniane, jeśli jakikolwiek przedmiot jest pomalowany, nie można rozpoznać rodzaju tego drewna, co oznacza, że wózek z drewna dębowego pomalowany na niebiesko będzie wyglądać identycznie jak wózek wykonany z drewna pomarańczowego o tym samym kolorze. To powinno pomóc w powrocie kolorów i będzie łatwiej je dopasować!

Prace nad klientem preview
Dziękujemy wszystkim, którzy wypróbowali nasz klient Preview i zgłosili problemy. Zidentyfikowaliśmy kilka problemów z nowymi bibliotekami na systemach Linux/Mac, i będziemy z nimi walczyć zanim klient będzie oficjalny. W międzyczasie, używajcie go dalej i zgłaszajcie wszystkie problemy!
 
Wszystko to ma wejść w następnej aktualizacji, planowana na 8 marca, mam nadzieję, że jesteście gotowi na to!

Póki co zbierajcie metale, tnijcie deski i nie zapomnijcie nam powiedzieć jak rodzaj metalu powinien wpływać na przedmioty.
Jak zawsze wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2018, 15:23:21 pm wysłana przez Marcando »

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 207
    • Zobacz profil
Odp: Valrei International 054
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2018, 21:14:55 pm »
Metale spoko opcja, bo takie jak lead praktycznie nie były używanie i zalegały :P

Najważniejsze to mieć wspólne hobby

Vomusu

  • Osadnik

  • Offline
  • *

  • 5
    • Zobacz profil
Odp: Valrei International 054
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 06, 2018, 08:55:45 am »
Swietne tłumaczenie jak zawsze

Votip

  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 207
    • Zobacz profil
Odp: Valrei International 054
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2018, 17:08:45 pm »
Swietne tłumaczenie jak zawsze
w końcu mieszkaniec Arrr :)

Najważniejsze to mieć wspólne hobby