Zmieniono i dodano:-Czar leczenia będzie teraz leczyć minimum 30% życia i będzie się skalować do 100% w zależności od mocy czaru (cast power).
-Szansa na złożenie ofiary ze stworzenia dla misji będzie teraz brać pod uwagę FS gracza i CR stworzenia:
- słabsze stworzenia będzie można ofiarować przy większej ilości życia
- istniejący wymóg 50% lub mniej życia stworzenia pozostaje bez zmian
- opisy misji będą pokazywać zmianę pozostałego czasu do ukończenia misji
Poprawki:-Nie można już umieszczać artefaktów w saddlebag/saddlesack.
-Nie można już ściągać cięciwy z łuku, dopóki nie znajduje się on w ekwipunku.
-Można teraz wykopywać klify bez otrzymywania błędów.
-Poprawiono wiele literówek i błędów w tekstach.
-Przy otwieraniu prezentu w pojemniku, jego zawartość trafi do ekwipunku gracza.
-Piece hutnicze (smelter) i piece (kiln) nie powinny już otrzymywać obrażeń na deed'ach, gdy deed jest opłacony na dłużej niż 30 dni.
-Pnie po drzewach powinny teraz pasować do rodzaju drewna ściętego drzewa.
-Tworzenie parapetów z sandstone powinno teraz wymagać właściwej ilości cegieł z sandstone.
-Akcja dokończania płotu będzie teraz przerywana, jeśli gracz stoi w miejscu płotu.
-Czary globalne rzucane przez graczy-bogów będą teraz prawidłowo ogłaszać imię osoby rzucającej go.
-Misje będą wyświetlać prawidłową wartość karmy na przedmiot, gdy wymagane są wieloczęściowe przedmioty.
-Misje rytualne guard tower powinny się prawidłowo pojawiać i wyświetlać nazwę wieży jak również przynależność do królestwa.