Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Lista zmian 26/04/18  (Przeczytany 515 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 131
    • Zobacz profil
Lista zmian 26/04/18
« dnia: Kwiecień 28, 2018, 12:39:41 pm »
Affinity z PvP i zmiana rang:

Rangi w PvP:
-Ranga jest teraz rozkładana równomiernie między atakującymi. Ranga zyskana/stracona zależy od średniej wszystkich rang kontra zabity gracz.
-Jeśli ilość atakujących przekracza dwukrotność wartości rangi do podziału, połowa zostanie równo rozłożona a druga rozdana na podstawie rangi każdego z atakujących (atakujący z mniejszą rangą otrzymują jej więcej od atakujących z wyższą rangą).
-Jeśli rangi jest dosyć by była podzielona po równo, żadne bonusy nie będą brane pod uwagę.
-Jeśli rangi nie ma dosyć, by została podzielona na równo, będzie ona podzielona na podstawie rangi atakującego.
-Zabity gracz traci 75% rangi zdobytej przez atakujących, zamiast 100%.

Na przykład: 20 rangi zostaje podzielone na 5 atakujących, każdy z nich zyska podstawę w wysokości 2 rang. Pozostałe 10 rang będzie podzielone na podstawie ich indywidualnych rang - najniższy rangą może otrzymać bonus wysokości 3 (łącznie 5), następny 2 (łącznie 4), a atakujący z najwyższą rangą 1 (łącznie 3). Zabity grac trafi 15 rang, zamiast 20.

Affinity z PvP:
-Affinity będzie trafiać do jednego z atakujących, zamiast to atakującego, który zadał najwięcej obrażeń.
-Zmieniono szansę dla affinity by zostało utracone bez transferu: jeśli wylosowany atakujący już ma więcej niż 2 affinity w danych umiejętnościach jak zabity gracz (zanim affinity zostało utracone), będą oni mieć tylko 50% szans za zyskanie affinity. Jeśli on nie otrzyma affinity, inny atakujący otrzyma szansę na affinity. Jeśli affinity nie otrzyma żaden z atakujących, losowy atakujący otrzyma affinity na tydzień. Zabity gracz nadal traci affinity.
-Wszyscy atakujący zdobędą affinity, które będzie trwać od 1 do 2 dni w umiejętności, jaką straciła te affinity.
-Chempioni będą teraz tracić affinity podczas śmierci, nawet jeśli to będzie ich jedyne affinity.
-Jeśli zabity gracz nie oddaje affinity (posiada tylko jedno, albo żadne przy chempionie), otrzymane zostanie losowe affinity dla wszystkich atakujących trwające od 3 do 6 godzin.

Zmiany dla misji PvP:
-Spełnienie warunku właściwego regionu przy budowie struktur dla misji w pvp.
-Zmniejszono ilość gracy wymaganych do misji pvp.
-Poprawiono listę nagród za misje z budową.
-Zmieniono misje typu stwórz/poświęć by lepiej brały pod uwagę większe ilości przedmiotów (na przykład: bell tower liczy się więcej niż dwa razy)
-Serwery PvP powinny teraz otrzymywać mniej misji "wymagane jest x graczy" przy wyższych stopniach trudności.

Zmiany ogólne
-Zmiana: Poprawki dla trwających zmian w poruszaniu się stworzeń, by nie wchodziły na góry i trzymały się z dala o płotów jeśli są w obrębie deed'a. Stworzenia będą wolały chodzić po płaskich powierzchniach, niż po stromych zboczach.
-Zmiana: Icony dla kołków, masztów i czopków zostały dodane.
-Zmiana: Można teraz wyrównywać teren z łodzi, a wykopany piach/ziemia będzie trafiać na pokład, o ile jest na nie miejsce.
-Zmiana: Teraz podczas ujeżdżania/powożenia można używać opcji: yoyo, prune, pick sprout i harvest.
-Zmiana: Kopie kluczy zrobione z miedzi będą się od teraz nazywać: key copy, copper by łatwiej było je odróżnić od innych miedzianych kluczy zrobionych z miedzianymi zamkami.
-Zmiana: W czacie event pojawi się wiadomość o nabyciu affinity poprzez używanie umiejętności.

Poprawiono:
-Poprawka: Kiln'y z powrotem mają działającą opcję bash.
-Poprawka: Poprawiono wiele tekstów i opisów.
-Poprawka: Małe dzwonki powinny wychodzić tego samego rodzaju metalu, z jakiego było wykonane ich serce, zamiast zawsze wychodzić jako mosiężne.
-Poprawka: Rodzaj metalu przy wytrychach powinien teraz działać prawidłowo dając bonusy do włamań.
-Poprawka: Adamantowa runa jackal'a powinna prawidłowo zmieniać drugorzędny kolor dla zbrój drake/scale zamiast ich kolor bazowy.
-Poprawka: Poprawiono test na głębokość przy wyrównywaniu terenu w płytkiej wodzie.
-Poprawka: Kolejkowanie akcji zostaje przerwane podczas budowy płotu, gdy stoisz w miejscu ukończenia go.
-Poprawka: Poprawiono test dla wzmocnionych podłóg w niektórych przypadkach, gdy kopie się krawędzie tile.
-Poprawka: Usunięto sadzonkę winorośli z misji na przedmioty.
-Poprawka: Poprawiono akcje pogłębiania, która czasem powodowała zmniejszenie nachylenia o 1 dirt nawet przy pełnym pogłębieniu.
-Poprawka: Rasowe i hodowlane stworzenia na deed'zie stracą aggro jeśli odejdziesz od nich i wybierzesz brak celu (no target).
-Poprawka: Poprawiono problem przy przeciąganiu przedmiotów z rasowego/oswojonego konia na nierasowego/nieoswojonego konia.
-Poprawka: Poprawiono problemy przy wybieraniu i otwieraniu stert razem z pojemnikami.
-Poprawka: Poprawiono potencjalny problem ze stworzeniami unikalnymi, które wcześnie umierały.
-Poprawka: Mosiężne lampy olejne można już poprawnie impować.

Zmiany w kliencie:
-Zmiana: Dodano nowe kolory stworzeniom, które znajdują się pod wpływem środowiska.
-Zmiana: Dalekie tekstury terenów będą lepiej pasować do pobliskich.
-Zmiana: Dodano ustawienie Very High do ustawień Terrain/Shadow Detail (Teren/Szczegóły cieni)
-Zmiana: Poprawiono brzydkie tło, które było widoczne przy wyłączonej opcji distant terrain (dalekich terenów)
-Zmiana: Zredukowano migotanie światła.
-Zmiana: Nowe kamienne płoty powinny się prawidłowo exportować do Deed Plannera 2.8+
-Zmiana: Podłoże slate i marble brick powinny się prawidłowo exportować do Deed Plannera 2.8+
-Zmiana: Ustawienie rozmiaru tekstur powinno teraz prawidłowo działać dla wszystkich obiektów.