Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Lista zmian 05/06/18 - Rocznica  (Przeczytany 451 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Lista zmian 05/06/18 - Rocznica
« dnia: Czerwiec 07, 2018, 09:01:12 am »

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
- Gracze premium od teraz mogą przeszukiwać tile w poszukiwaniu "specjalnych fragmentów" event będzie trać przez tydzień.
- Znajdź i zidentyfikuj je wszystkie, by dostać jeden z prezentów z okazji rocznicy Wurma.
- Szansa na znalezienie kolejnych fragmentów jest jak 1 do 15.
- Gdy je połączysz, nie będziesz w stanie połączyć kolejnych, ani wyszukać nowych.
- Szukanie i łączenie ich będzie dostępne od 6 do 13 czerwca.

Zmieniono i/lub dodano
Zmiany dla archeologii:
Przedmioty w archeologii można znaleźć we wszystkich rodzajach metalu:
- Jeśli zbadasz metalowy fragment, który nie jest ore ani lump'em, będzie on wykonany z materiału "metal".
- Jeśli znajdziesz fragment, który miał stalowy materiał (zamiast żelaznego), będzie on z materiału "alloy".
- Wszystkie istniejące żelazne fragmenty można połączyć z fragmentami metalowymi (zostaną przekonwertowane w "metal" po połączeniu).
- To samo dotyczy stali i innych fragmentów z "alloy".
- Gdy skompletujesz przedmiot z fragmentów metalowych, przedmiot ostateczny będzie mieć szansę stania się jednym z metalowych rodzajów (iron, tin, lead, gold, silver, copper, zinc) w zależności od tego jak dobrze zidentyfikowane zostały fragmenty - z naciskiem na żelażo.
- Gdy skompletujesz przedmiot z fragmentów z alloy, przedmiot ostateczny będzie mieć szansę stania się jednym ze stopów metali (steel, brass, bronze) w zależności od tego jak dobrze zidentyfikowane zostały fragmenty - z naciskiem na stal.
- Jeśli fragmenty z alloy będą wyjątkowo dobrze zidentyfikowane, podczas połączenia będą mieć małą szansę stania się jednym z rodzajów moonmetal (seryll, glimmersteel, adamantine) i tu ponownie, największe szanse są na stal.
- "metal" fragmenty mogą być połączone z innymi "metal" fragmentami, a "alloy" fragmenty z innymi "alloy" fragmentami.

Nowość: możesz teraz stworzyć archeologiczny dziennik, który pomoże w twoich badaniach (podziękowania dla moddera Bdew z Wurm Unlimited za wykorzystane pomysły!)
- Dodaj strony do dziennika poprzez aktywację papieru lub papirusu i wybraniu opcji z menu na dzienniku "Add report".
- 22 reporty mogą mieszczą się do dziennika.
- Dane będą dodawane do twoich raportów wraz z rozwojem twoich badań i zbieraniem informacji.
- Gdy uzbierasz dość informacji w jednym raporcie, będziesz w stanie wykorzystać go do odnalezienia tego deed'a ponownie, gdy tylko zechcesz.

Zmiany:
- Dodano nowe posążki.
- Rzadkości i zaklęcia/runa na złożonych broniach i głowach narzędzi będą przechodzić na skompletowany przedmiot.

Poprawki:
- Usunięto błąd pozwalający na badanie pomijające maksymalny udźwig.
- Tile, na których użyto opcji "pave" powinny teraz mieć zresetowane informacje o badaniach.

Umieszczanie przedmiotów:
- Od teraz można układać przedmioty na stołach i innych przedmiotach.
- Aby umieścić przedmiot, użyj opcji na nim drop -> place. Możesz ustawić go przy pomocy myszy na stole, przedmiot powinien się pojawić dokładnie tam, gdzie chcesz.
- Przedmioty można umieścić na wybranych powierzchniach:
  • square table
  • round table
  • dining table
  • bed
  • bench (stone)
  • bedside table
  • open fireplace
  • canopy bed
  • tripod table
  • high bookshelf
  • low bookshelf
  • round marble table
  • rectangular marble table
Dodano nowe przedmioty, na których można umieszczać itemy:
  • Empty High Bookshelf
  • Empty Low Bookshelf
  • Bar Table

Zmiany dla stworzeń:
- Nowość: Creature cage (klatka na stworzenia) - wymaga 60 Carpentry by ją zacząć i kontynuować.
- Nowość: Creature Transporter - wymaga 25 Fine Carpentry by ją zbudować.
- wymagane 23 body strength by załadować klatkę na pojazd.
- Nie można załadować stworzeń w ciąży.
- Nie można załadować rannych stworzeń.
- Nie można załadować stworzeń z przedmiotami.
- Stworzono modele dla zamkniętych stworzeń: bison, sheep, ram, cow, bull, horse, foal, hell horse. Reszta zwierząt będzie mieć wspólną grafikę zamkniętej klatki.
- Na jednym tile mogą się znajdować maksymalnie 4 klatki.
- Zamknięte stworzenie będzie chodzić w klatce uszkadzając ją.
- Gdy klatka osiągnie 80 obrażeń, stworzenie ucieknie.
- Jeśli stworzenie ucieknie z klatki na łodzi, zwierzę trafi do wody i zacznie otrzymywać obrażenia jeśli nie jest stworzeniem pływającym. Jeśli stworzenie będzie agresywne i nie nieoswojone, nie będziesz w stanie go ponownie oswoić.
- Nie można naprawić ani zimpować klatki ze stworzeniem w środku.
- Ilość klatek jaką można przenosić w pojazdach:
  • Caravel – 8
  • Cog – 6
  • Corbita – 5
  • Knarr – 4
  • Sailing boat – 0
  • Rowing boat – 0
  • Creature transporter – 4
  • Wagon – 2
  • Large cart – 0

Zmiany dla celi osobistych:
- Pojedynki na serwerach PvE będą uruchamiać cel ‘defeat another player xxx’.
- Niektóre z trudniejszych celi zostały przeładowane na inne (np. cele do których potrzebne były tomy lub stworzenia z pvp lub inne mechaniki)

Poprawki:
- Opis dla celu ‘Sysyphos Says Hello’ został zmieniony by poprawnie wyświetlał ilość wymaganych napraw na 6250 zamiast 6000 napraw dla płotów, ścian i podłóg.
- Cel  ‘pilot a xxx boat’ powinien się uruchamiać poprawnie, nawet jeśli był u was zbuggowany przedtem. Spróbujcie ponownie po tej aktualizacji.
- Cel na zniszczenie struktury przy pomocy katapulty, powinien również działać prawidłowo.
- Cel na włamanie się do 5 łodzi powinien działać.
- Cele, w których bierze udział fermentacja wina, powinny się uruchamiać nawet gdy gracz jest offline.
- Poprawiono osiągnięcie na wykopywanie kamieni szlachetnych.
- Poprawiono opisy w celach osobistych.
- Epic Finalizer (osoba, która zaliczy misję Epic) powinien działać prawidłowo.
- Operation Cleanup (wkładanie przedmiotów do śmietnika) powinno działać prawidłowo, nawet gdy do zniszczenia dochodzi, gdy gracz jest offline.
- Nowość: można teraz bezpośrednio otwierać saddlebags/saddlesacks używając skrótu klawiszowego OPEN lub używając menu na pod prawym przyciskiem myszy na koniu lub jednorożcu.
- Nowość: dodano możliwość tworzenia książek.
- Zmieniono: przepis na stworzenie almanac'a wraz z dodaniem książek.
- Kings robes będzie wyglądać jak zbroja łuskowa, póki co.

Zmiany w kliencie gry:
- Pozycje okien i statusów zostają teraz zapamiętane dla plecaka, kołczanu i innych grup wyposażenia. Przedtem to działało dla okien pojemników.
- Poprawka: usunięto problem przedmiotów blokujących umieszczanie.
- Poprawka: Blokada okna jest zapisywana na wszystkich oknach, których pozycje są zapamiętywane, z obecnej i poprzednich gier.
- Dodano skrót klawiszowy dla włączania plecaka i kołczanu.

Poprawki:
- Dla misji: więcej warunków, by uniknąć błędnych misji na struktury.
- Usunięto błąd pozwalający na noszenie nieprawidłowych przedmiotów/zbrój na nieprawidłowych stworzeniach.
- Kolejny warunek sprawdzający, czy nowe misje pojawiają się poprawnie po ukończeniu lub niepowodzeniu poprzedniej misji.
- Misje rytualne powinny się kończyć po 84 godzinach (3 i pół dnia) jeśli nie były ukończone w 33%.
- Poprawka: Dodano komunikat mówiący o tym, że dany przedmiot nie może być włożony do pojemnika, skrzynki pocztowej itd. by było wiadomo, że jest tak celowo.

Translated by Marcu, all rights reserved.