Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Listy zmian 5, 10 i 12 07/18  (Przeczytany 309 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Listy zmian 5, 10 i 12 07/18
« dnia: Lipiec 16, 2018, 16:18:13 pm »
05/07
Zmieniono lub dodano:
- Nowość: Rift bracelet można teraz zakładać. Wchodzą one w slot od ramion i wymagają dwóch takich samych, by otrzymać bonus. Dla przypomnienia jak biżuteria z riftów działa zerknijcie na https://www.wurmpedia.com/index.php/Rift_Jewelry
- Nowość: od teraz można przenosić raporty archeologiczne z dziennika do innego. Aktywuj raport, kliknij prawym na dziennik, do którego chcesz przenieść stronę i użyj opcji "move report".
- Nowość: noża można użyć do cięcia porcji o wadze 2kg przygotowanego pożywienia.
- Nowość: dodano nowy rodzaj pojemnika, pustą szufladę.
- Nowość: Przedmioty można umieszczać na nowych powierzchniach i pojemnikach. Uwaga: jeśli dany przedmiot jest pojemnikiem, to położone przedmioty na nim spadną na ziemię jeśli zostanie on podniesiony, w oknie event pojawi się komunikat o tym.

-large anvil
-large barrel
-tub
-empty shelf
-small barrel
-stone altar
-wood altar
-silver altar
-gold altar
-coffin
-well
-large magic chest
-small magic chest
-oil barrel
-wine barrel
-coffer
-cupboard

Wymienione powierzchnie będą nagrzewać przedmioty, które się na nich umieści (nie kładźcie na nie przedmiotów palnych!):
-Oven
-Forge
-Hota statue
-Smelter
-Still
- Nowość: Stop elektrum został odkryty!
Elektrum to nowy stop metalu uzyskany ze złota i srebra przy użyciu umiejętności metallurgy. Może być wykorzystany do wyrabiania metalowych przedmiotów jak biżuteria, zbroje dla koni lub podkowy. Poniżej pełna lista modyfikatorów:

Zbroje
.5% bonus do redukcji obrażeń
+2% szans na osunięcie
-1% kara do prędkości poruszania się

Bronie
-2.5% do prędkości ataku
-1% do zadawanych obrażeń
+5% bonusu do obrażeń przeciwko zwierzętom łownym

Ogólne
-10% otrzymywanych uszkodzeń
9x wartości u NPC
-20% obrażeń od psucia
+2.5% do napraw
+7.5% bonusu do efektu pendulum
+10% bonusu do obrażeń z bash'a
Można robić z niego posągi.
Można z niego robić podkowy dla jednorożców.

- Nowość: Electrum rune of Fo: może być wykorzystane do odmłodnienia stworzeń o % obecnego wieku. Runa nie może być użyta na stworzenia w ciąży. Wiek minimalny dla stworzeń jest Aged (12 miesięcy) (Na przykład Aged hell horse jest w wieku 29 miesięcy)
- Zmiana: usunięto plan na old copper needle. Przed zmianami na wszystkie rodzaje metali, igły mogły być robione z żelaza i miedzi, ale miedź nie mogła być użyta do impowania. Wraz z wejściem możliwości wyrabiania przedmiotów z wszystkich rodzai metali, ta igła stała się niepotrzebna, stare wersje mogą istnieć, więc jeśli nie możesz zimpować kawałka tkaniny to pewnie stary rodzaj igły.
- Zmiana: surowce jakie zdobywasz z kopania zależne są od tile, na którym stoisz. Nie musisz już kopać północno-zachodniego narożnika.
- Zmiana: zaklęcia używane na narzędzia poprawiają jakość przedmiotu końcowego. Poza tym poprawiono błędy związane z tworzeniem i zaklęciami.
- Zmiana: zmieniono wiele tekstów odnoszących się do opisów części ciała.
- Zmiana: od teraz można wykładać drogę na istniejącej drodze poza deed'ami bez konieczności usuwania starej, dopóki nie jest to oficjalna, zarejestrowana ścieżka.
- Zmiana: Halter rope może teraz zostać użyty do wciągania przedmiotów po drabinach.
- Zmiana: gracze mogą odmawiać i/lub usuwać tytuły z królestw.
- Zmiana: szanse na pojawienie się jednorożców i lava friends zostały zwiększone. Jednorożce pojawiają się na trawie, stepie i mycelium. Lava fiend będą się pojawiać w jaskiniach i będą mieć niewielką szansę na pojawienie się na kamiennym tile.
- Zmiany dla osiągnięć, dodano i poprawiono:
  • Cele osobiste powinny się teraz prawidłowo aktualizować przy zmianie serwerów.
  • Cel wydobycia wyjątkowego kamienia szlachetnego został zmieniony z 99 jakości na star gem.
  • Cel na wykonanie 100000 akcji posiada widoczny licznik.
  • Cel na włamanie się do pięciu drzwi, zostało zmienione na włamanie się do 5 zamków by prawidłowo odzwierciedlać wymóg spełnienia zadania.
  • Waga dla celu "Giant Fish" został zredukowany ze 190kg na 175kg.
Aby załagodzić obawy graczy przed ludźmi, którzy wykorzystują wiele odpalonych kont do zaliczania swoich celów, dodaliśmy cel ogólny "Survived" dla graczy, którzy mieli status premium przez 3 miesiące. Wybraliśmy trzy miesiące jako limit, bo ogranicza to zmasowany atak altów na proste misje bez karania graczy, którzy w sposób legalny zaliczają swoje cele i daje nam czas na przygotowanie nowego systemu celi. Będziemy obserwować sytuację i wprowadzać zmiany w razie potrzeby.

Poprawki
- Usunięto wiele literówek i błędów w tekście.
- Stworzenia nie będą zachowywać swojego ID królestwa po przejściu na inny serwer.
- Kotwice i kotwice cumujące można wykonać z dowolnego rodzaju metalu.
- Nie można już używać teleportacji z medytacji w strefie HoTA.
- Okno od saddlebag teraz prawidłowo się zamyka, gdy jesteś poza jego zasięgiem.
- Pojemniki masowe prawidłowo pokazują objętość zamiast wagi.
- Poprawka dla logowania się na moście, gdy jego już tam nie ma.
- Żyły rud stworzone przy pomocy Rod of Transmutation powinny teraz wskazywać prawidłowe informacje podczas korzystania z prospecting, a ruda będzie posiadać prawidłową jakość przy użyciu granite wand.
- Stworzenia nie mogą już przekazywać swojej lojalności przy zmianach serwerów, doprowadzało to do problemu z oswajaniem innych stworzeń.
- Przedmioty z misji Valrei zostały usunięte z listy możliwych przedmiotów potrzebnych do zaliczenia misji rytualnych.
- Poprawiono tworzenie mąki wewnątrz pojemnika, gdzie wynik akcji znikał, gdy w pojemniku zabrakło miejsca. Nadmiar surowca trafi do plecaka.
- Poprawiono błąd nie pozwalający pić z pojemników na deed'zie. Jeśli posiadasz uprawnienia na otwieranie, możesz użyć opcji pod prawym przyciskiem myszy "drink".
- Poprawiono mylące ostrzeżenie podczas wydobycia, które pojawiało się podczas próby otwarcia podwójnego tunelu, jeśli zbocza były zbyt strome. Wiadomość brzmiała:  Another tunnel is too close. It would collapse. (Inny tunel jest za blisko. Mógłby się zawalić.) Poprawiono wiadomość: The mountainside would risk crumbling. You cannot tunnel here. (Zbocze góry może się zasypać. Nie możesz kopać tutaj tunelu.) Rozwiązanie: Kopanie w dół by zmniejszyć nachylenia.
- Tytuł za 100 Faith powinien teraz prawidłowo działać.
- Poprawiono błąd, w którym przejście na inną wiarę nie działało jeśli jeden z graczy był ranny.
- Wieloosobowa zabawa pacynkami znów działa.
- Poprawiono błąd powodujący wyświetlanie się komunikatu "‘The water is too deep the creature would drown in the cage." (Woda w tym miejscu jest zbyt głęboka, stworzenie mogłoby zatonąć), gdy woda wcale nie była w tym miejscu głęboka.
- Igły zostały usunięte z listy przedmiotów na misje.
- Ikona efektu z naszyjnika riftu będzie odnosić się do naszyjnika zamiast do bransoletki, gdy jest noszona.
- Próba zaklęcia krzaku lingonberry będzie wyświetlać komunikat o błędzie i nie będzie zużywać twojej umiejętności do zaklinania na ten dzień.
- Poprawiono problem, który sprawiał, że przedmioty wypadały na ziemię podczas zakopywania ciała gracza z plecaka.
- Poprawiono pozycję skorpiona i krokodyla na pojazdach, by nie wsiąkały w podłoże.
- Usunięto błąd pozwalający na sprzedaż przedmiotów śmieciowych w tokenie przy użyciu klawisza skrótu sprzedaży.
- Poprawiono opcję budowy płotów w miejscach, gdzie nie można ich postawić, doprowadzało to do błędów.
- Możliwa poprawa dla niewyjaśnionych drewnianych przedmiotów lub cegieł tworzących się przy pomocy okna tworzenia.
- Od teraz założone pojemniki wyrzucają swoją zawartość, jeśli zostaną zniszczone.
- Przedmioty do naprawy będą pokazywać wiadomość "crumbles do dust" (obraca się w pył) nawet poza pojemnikami (jak np. twój plecak).
- Spalanie teraz ignoruje "must be on ground"(musi być na ziemi) dla pozbywania się drewnianych przedmiotów
- Ikony bonusów/kar dla zbrój, czasy i efekty powinny się teraz prawidłowo resetować przy każdej zmianie rodzaju zbroi i podczas logowania do gry.
- Akcje na przedmiotach będą brać po uwagę odległość w wysokości by zdefiniować, czy nie jesteś za daleko od niego. To oznacza, że nie będzie możliwe otwieranie skrzyń z wyższych pięter i może wymagać remontu dla uzyskania lepszego dostępu do magazynów.
- Wieżyczki spirit templar nie powinny już zabijać każdego, kto je ztargetuje będąc w walce ze stworzeniem.
- Szkielety przyzwane przez necromancera nie powinny się bić nawzajem i zasypywać okna walki wpisami na pve, ani zabijać się na pvp.
- Dostęp do pojemników znajdujących się na wozach można uzyskać z dowolnego miejsca na tym pojeździe. Zasięg do pojemników znajdujących się na pojazdach, które nie są w ruchu został zwiększony.
- Poprawiono komunikat "You are too busy" (Jesteś za bardzo zajęty) podczas używania wielu opcji w walce.

Zmiany dla klienta:
- Nowość: dodano opcje mapowania tekstur do zaawansowanych ustawień graficznych. Uwaga: te ustawienie standardowo będzie WYŁĄCZONE, musisz je ręcznie włączyć, nie można go zmienić będąc już w grze.
- Poprawiono błędy z przekątnymi drogami.
- Poprawiono problem, w którym przedmioty postawione na powierzchniach znikały po ponownym zalogowaniu.

10/07/18
- Problem powodujący nagłe zatrzymanie działania gry został zażegnany, gdy w okolicy znajdowało się dużo obiektów.
- Z powodu zaistnienia sytuacji, którą gracze mogli by wykorzystać, bonus do jakości tworzenia z zaklętych mikstur został usunięty tymczasowo.
- Tytuł za 100 prospecting został dodany.

12/07/18
Aktualizacja graficzna
- Poprawiono electrum chain coif.
- Poprawiono electrum necklace dla niższych ustawień rozdzielczości.
- Dodano dodatkowe normalne mapy i poprawiono wartości dla map specular.
- Poprawiono opis buffa dla naszyjników.
- Podważanie przy pomocy łomu nie wyświetla już szachownicy na pasku wyboru.
- Stone bench ma teraz model w stanie niekompletnym.
- Optymalizacje tekstur.

Translated by Marcu, all rights reserved.