Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Lista zmian 19 i 26 lipca  (Przeczytany 268 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Lista zmian 19 i 26 lipca
« dnia: Sierpień 01, 2018, 22:23:22 pm »
Lista zmian 19/07/18
- Wykładane drogi na mostach powinny posiadać sezonowe tekstury i normalne mapy.
- Poprawiono znikające przedmioty za bramami.
- Poprawiono niewidzialny opad śniegu.
- Usunięto niektóre przypadki migotania świateł.

Lista zmian 26/07/18
Dodano:
- Dodano możliwość wyświetlana mieszanych tytułów. W menu tytułów możesz wybrać dwa tytuły, które będą wyświetlane razem.
- Nazwa wioski i rola w niej pojawi się po najechaniu kursorem na gracza.
- Dodano opcje do profilu, by móc modyfikować poniższe:
Show Other Player Titles – Pozwala na pokazanie/ukrycie tytułów innych graczy z umiejętności, medytacji i magii.
Show Other Player Villages –  Pozwala na pokazanie/ukrycie roli w wiosce innych graczy.
Show Own Village Titles – Pozwala na pokazanie/ukrycie przed innymi graczami roli w wiosce, ta opcja ma wyższy priorytet od powyższej. Rola w wiosce nie będzie pokazana innemu graczowi, nawet jeśli będzie chciał ją zobaczyć.
- Zakładka śmieci w PvE została dodana, będzie rejestrować śmierci graczy na twoim serwerze. Śmierć będzie rejestrowana dla graczy, którzy posiadają przynajmniej 1.5 body i są premium. Podgląd swoich śmierci można wyłączyć w opcjach profilu. W profilu można wyłączyć podgląd zakładki śmierci.
- Opcja Unequip jest teraz dostępna pod prawym przyciskiem myszy na twoim ciele, zdejmuje całą zbroję.
- Można teraz tworzyć podgrupy w grupach w twoim plecaku.
- Get Price będzie wyświetlać przybliżoną wartość przedmiotu w punktach favor przy ich poświęceniu.
- Młode jednorożców będą posiadać własne imiona.
- Dodano nowe tytuły.

Zmiany:
- Wymagana ilość soli potrzebna do tworzenia mikstur z krwi została zwiększona z 0.001 do 0.01.
- Nie można niszczyć tile przy wejściach do jaskini.
- Bonus do dezintegracji będzie działać na wszystkich bogów wojny, są nimi: Magranon, Smeagain i Nathan
- Zwiększono szansę na magiczne przedmioty ze smoków, tomy będą mieć pojedynczy ładunek.
- Propozycja zmiany celu osobistego "Wydobądź gwiezdny kamień szlachetny" został zamieniony na "Odbuduj posąg z fragmentów". Jeśli już zaliczyłeś zadanie z gwiezdnym kamieniem, to nie ulegnie on zmianie. Jeśli wydobędziesz kamień szybciej niż złożysz posąg, wyloguj się i zadanie na kamień będzie zaliczone (zielone).
- Mikstury z różnych rodzajów krwi (czarna, czerwona, błękitna) będą tworzyć nowe rodzaje mikstur. Istniejąca już krew również będzie podlegać tej zmianie.
- Stoiska targowe będą otrzymywać większe obrażenia od bash'owania.
- Sea Serpents nie są już na wymarciu i powinny być widywane częściej.
- Siła alkoholu i picie:
Alkohol daje teraz od 100 do 150% efektywności w zależności od jego jakości.
Gracze mogą pić alkohol niezależnie od poziomu pragnienia, tak jak to było kiedyś.
Konsumpcja ilości mniejszej niż 0.2kg będzie skalować jego efekt do ilości jaką spożyto.

- Oil of the Weaponsmith będzie teraz działać na umiejętność Weaponsmithing zamiast tylko na weaponsmithing i umiejętności powiązane.
- Handlarze, którzy wynieśli się z powodu małej ilości transakcji, będą odsyłać przedmioty, które nie pomieściły się w ich plecakach.
- Test na odległość w wysokości od przedmiotów i pojemników będzie działać tylko w budynkach.

Prace nad PvP
- Serwer Chaos ma teraz zasięg Locate Soul na 500 tile.
- Rodzaj materiału z którego jest zrobiony królewskie szaty został zmieniony i pozwalać będzie na leczenie.
- Opcja Królestwa: opcja Change Kingdom (zmień królestwo) pod prawym przyciskiem myszy na ciele, powinna działać prawidłowo. Opcja jest przewidziana na przyszłość, by pozwolić graczom PMK dołaczyć do standardowego królestwa. Na Chaosie białe małe PMK dołączać będą do Freedom Isles, bo szablon MR i JK zostały usunięte. Opcji nie będzie widać, gdy gracz nie znajduje się w PMK.
- Królowie nie mogą wyrzucać czempionów ze swoich królestw.
- PMK powinny teraz mieć opcję bash'owania swoich standardowych królewskich wież.
- Usunięto problem nie pozwalający posągowi HotA na zmianę materiału w wyniku ilości zwycięstw.
- Boscy czempioni powinni mieć teraz możliwość niszczenia wyłożonych dróg.
- Mycelium teraz powinno zatrzymywać redukcję CCFP dla wyznawców Libilii.
- Artefakty nie powinny się już gubić w podłogach i sufitach jeśli wyrzucono je przy wychodzeniu z gry.
- Posągi HotA będą posiadać różne kolory poza czerwonym dla souszy, które mają więcej niż 30 zwycięstw.
- Poprawka dla Scale of Libila, która staje się nieposłuszna gdy nie jest założona i nie została wyrzucona.
- Fungus Trap powinien teraz prawidłowo podlegać ranom trującym zamiast ranom miażdżącym.

Poprawki
- Naszyjnik Soul Stealer teraz powinien prawidłowo działać.
- Opis wyskakujący podczas badania włóczni został zmieniony, by nie wspominał o stalowej włóczni, zamiast tego pojawi się opis ‘A sturdy spear’.
- Porozmawialiśmy z krasnalami ogrodowymi i zgodziły się być bardziej posłuszne w swoich aktywnościach (Będą kraść mniej przedmiotów).
- Handlarze nie przyjmują już kontraktów z handlarzami.
- Poprawiono problem, pojawiającej się misji rytualnej w menu tokena.
- Otrzymasz wiadomość z błędem, gdy kapłan Vynory spróbuje rzucić Wisdom of Vynora na kapłana Nathana, zamiast niczego, jak było do tej pory.
- Przytwierdzanie banerów, banerów królestw, flag i flag królestw będzie ograniczone do 4 na tile, zamiast 1.
- Poprawiono niespójność przedmiotów przy łączeniu ich w pojemnikach.
- Zaklinanie large anvil powinno teraz być możliwe.
- Poprawiono zróżnicowanie tekstu w misjach.
- Poprawiono błąd dla maksymalnej wysokości tile do medytacji.
- Poprawiono zużycie wytrzymałości przy kopaniu w odstępach równo co 5 sekund.
- Przejście z Nathana i Tosiek na Fo powinno teraz ignorować alignment i odbyć się prawidłowo.
- Pasażerowie pojazdu, który prowadzi kapłan Fo powinni być poddawani testom na atak od stworzeń.
- Akcje zaliczające osiągnięcia powinny działać prawidłowo.
- Drewniane ławki powinny teraz zmieniać ostatniego właściciela przy załadowaniu i wyładowaniu.
- Kolejna próba poprawienia problemu z oswojeniem innego stworzenia, gdy twoje oswojone stworzenie w klatce opuści serwer.
- Przedmioty unikalne nie powinny się pojawiać na deed'zie.
- Poprawiono łóżka uniemożliwiały użycia ich menu i błąd dla gości w domu, w którym nie ma jednej ściany.
- Znormalizowano zużycie wytrzymałości z uprawy roślin.
- Kłody wszystkich rodzajów powinny teraz tworzyć kupy kłód zamiast pojawiać się jako skrzynka z narzędziami.
- Poprawki w tekstach.
- Cel osobisty "Bądź premium przez 3 miesiące" powinien teraz prawidłowo się zaliczać, jeśli spełniłeś wymagania.
- Okno do tworzenia przedmiotów nie będzie wyświetlać przedmiotu z listy. Wyjątki znajdują się poniżej.
  • Jeśli jeden przedmiot może być wykonany, pojawi się on z automatu.
  • Jeśli miałeś otwarte okno tworzenia przedmiotów podczas tej samej sesji z przedmiotem stworzonym, w oknie pojawi się ponownie ten sam przedmiot.
- Nieukończone przedmioty muszą być naprawione, zanim będzie możliwe ich ukończenie.
- Przedmioty zostawione na ołtarzach nie będą złożone w ofierze wraz z przedmiotami w ołtarzu.
- Gracze w ukryciu nie są już niewidoczni dla list graczy z wioski i sojuszu.
- Codzienny reset faith nie jest już opóźniony o 5 minut.
- Przedmioty, które znajdowały się na zniszczonym moście powinny pojawić się pod nim.
- Poprawka dla boskiej ochrony przedmiotów przy śmierci i ochrony przed śmiercią (umiejętność) dla graczy-bogów. Zobacz listę bóstw, których dotyczy ta zmiana.
  • Przed wprowadzeniem tej poprawki, gracze-bogowie z atrybutem "ochrony przed śmiercią" posiadali ochronę przedmiotów i szansę na ochronę przed śmiercią, a gracze-bogowie z atrybutem "ochrony przedmiotów" nie otrzymywali żadnych korzyści. Te atrybuty działają teraz, tak jak powinny, część graczy-bogów może utracić swoją ochronę przedmiotów przy śmierci. Inni gracze "odzyskają" swoją ochronę przed utratą przedmiotów przy śmierci.
  • Tosiek traci zdolność do zachowywania przedmiotów.
  • Nahjo traci zdolność do zachowywania przedmiotów.
  • Nathan odzyskuje zdolność do zachowywania przedmiotów.
  • Paaweelr pozostaje bez zmian.
  • Smeagain pozostaje bez zmian.
  • Gary odzyskuje zdolność do zachowywania przedmiotów.
- Nieco zmniejszono ilość pojawiających się jednorożców.
- Imbue na przedmiotach teraz ignoruje zasadę "musi być na ziemi". To pozwala na użycie imbue na large anvil, co do tej pory nie działało.
- Kontrakty z wagonerem mogą być przenoszone, jeśli nie zostały one przytwierdzone.
- Nieukończone klatki na stworzenia będą teraz prawidłowo wyświetlać [Empty], gdy zostaną ukończone.
- Nie można już pozbywać się ziemi wyrzucając ją nad wejściem do jaskini.
- Rozmieszczenie handlarzy i mechaniki dla mieszkańców zostały dopasowane, by pojawiały się w momencie powstania wioski, zamiast do czasu resetu serwera. Handlarze staną się mieszkańcami deed'a w momencie gdy się pojawią, zamiast po resecie serwera. Handlarze umieszczeni w dziczy nie zostaną powiązani z deed'em i nie będą generować zwiększonych kosztów utrzymania dla właściciela. Jeśli deed został postawiony w miejscu gdzie stał handlarz w dziczy, handlarz z automatu stanie się mieszkańcem wioski.
- Posągi z archeologii można impować.
- Drewniany lewy łuk, prawy łuk i łuk w kształcie T powinny wskazywać poprawne ilości pozostałych materiałów do ukończenia w oknie tworzenia.
- Gdy transportowane stworzenie umiera, zostanie ono usunięte z wszystkich serwerów, by nie zostało na twojej liście stworzeń.

Zmiany w kliencie
Opcja nowoczesnego renderowania jest dostępna. By ją włączyć, wystarczy wejść w ustawienia launchera (nie w grze), zakładka grafika, pod opcją renderer wybierz Modern, legacy to stary rodzaj. Nowoczesny renderer posiada ogromną ilość zmian i poprawek, a w tym:
- Wyświetlania nieograniczonej ilości źródeł światła na ekranie (usuwa migotanie).
- Trawa i drzewa nie powinny zwalniać działania klienta na starszych maszynach.
- Ogólna wydajność zwiększona w porównaniu z rendererem Legacy.
- Tradycyjny antialiasing nie działa z nim, użyj opcji postprocesowania FXAA.
- Nowe (w przyszłości) opcje graficzne i zmiany będą często pojawiać się dla tego renderera.

Zmiany dla nowoczesnego renderera:
- Poprawiono problemy z teksturami na kartach graficznych AMD.
- Poprawiono lśniące materiały, które wychodziły matowe.
- Poprawiono "cienkie" tekstury drzew.
- Poprawki do zwiększenia ilości FPS.
Translated by Marcu, all rights reserved.