Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Valrei International 65  (Przeczytany 407 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Valrei International 65
« dnia: Sierpień 01, 2018, 23:26:00 pm »

<Fabricant> Keenan tworzy swoje deed'y jak aktualizacje. Będzie potrzebować trzech prób.


Witajcie!
Niezwykły weekend za nami dzięki friendalong na Pristine, mam nadzieję, ze wszyscy wzięli w nim udział i dobrze się bawili! GM'owie i ja zaliczyliśmy sporo zabójstw i czerpaliśmy przyjemność terroryzując was.

Przez ostatnie dwa tygodnie nie pojawiło się zbyt wiele rzeczy, które można by omówić, więc omówimy to co już mamy.

Ale najpierw...
Lista zmian:

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,842.0.html

Tytuły i więcej
Wraz z ostatnią aktualizacją doszły nowe, podwójne tytuły i widoczne role z wioski! Mamy nadzieję, że wielu z was ucieszyło się na wieść o tym. Chętnie patrzyłem na was, jak próbujecie wyczaić jakie tytuły podchodzą pod jakie umiejętności, jak również pokazywanie swoich najlepszych kombinacji (jestem fanem Tima, narzędziowego krawca). Zawsze lubię obserwować ludzi, gdy pracują wspólnie nad czymś (dopóki niewiedza nie przysparza kłopotów). Nadal pracuję nad tytułem Wytrwały lekki bastion!

Friendalong
https://i.imgur.com/wWeSn4G.jpg
Vynora sprawuje pieczę nad źrebakiem białym niczym mleko.

Przyjazne przyjęcie w zatoce, inaczej friendalong odbył się w zeszły weekend, było fajnie! Wpadłem tam kilka razy i udało mi się zaliczyć 9 morderstw! (Wybacz elsa i tomatoes). Miło jest patrzeć jak wszyscy pracują wspólnie i pomagają sobie nawzajem, niektóre z walk były naprawdę fajne! Pozwoliłem by pingpong wygrał w walce ze mną, gdy spróbowałem się z nim na serio, zdecydowaliśmy, że remis będzie lepszym wyjściem, zanim zamienię go w pingpongową papkę.

Otrzymałem podarek od naszego nowego członka VEN, streamera Fabricanta!

Kapłani i przeróbka zaklęć
Po tym jak wypuściliśmy aktualizację dla PvP, Sindusk oświadczył, że pracuje nad długoczekiwaną aktualizacją dla kapłanów. Prace się dopiero zaczęły, ale celem jest zmiana praktycznie wszystkiego z nimi związanego, łącznie z tym jak oni wpasowują się do gry.

Niebawem aktualizacja przejdzie do etapu testów wewnętrznych, gdzie skupimy się ba balansowaniu i działaniu mechanik, zanim przejdziemy do publicznej bety, by gracze mogli skoczyć i przetestować wszystko. Będziemy was informować o przebiegu prac, a w międzyczasie dzielcie się swoimi przemyśleniami na temat zaklęć tutaj:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/164474-rite-spell-improvements/

Nowoczesny renderer
Nowy renderer jest w grze, a jaką różnicę on potrafi zrobić! Największą obecnie jest oświetlenie, znacząco poprawione systemy pozwalają na zwiększą ilość źródeł światła i wydajność klienta! Ale to nie koniec zalet nowego renderera, będziemy ciężko pracować by za jego pomocą osiągać nasze cele, zmieniając wizualny aspekt Wurma w znaczącym stopniu. Prócz tego dochodzi praca Saromana w mapowaniem normalnym i specular, jak również wiele innych projektów, które skupione są nie tylko nad aktualizacją naszego systemu renderowania, ale również wizualnych odczuć z gry.

By go włączyć, wystarczy wejść w ustawienia launchera (nie w grze), zakładka grafika, pod opcją renderer wybierz Modern, legacy to stary rodzaj. Nowy renderer zostanie użyty wraz z uruchomieniem gry.

Ja tu tylko na chwilę
Jako część trwających prac nad wizualnym aspektem gry, Samool pracował nad zredukowaniem efektu "wyskakiwania" drzew i przedmiotów. Ma to miejsce, gdy przedmioty z dużej odległości renderują się (np. z obrazków 2-wymiarowych drzew) na 3-wymiarowe modele, dochodzi do tego dosyć gwałtownie i boleśnie oczywiste jest co się dzieje.

By pomóc wyeliminować ten efekt, wprowadzimy efekt zanikania, który nie jest tak nagły i może mniej będzie się rzucać w oczy.
https://thumbs.gfycat.com/GlaringUnfitDuckling-mobile.mp4

To wszystko na ten tydzień, wiem, że tym razem pozostawiam was z dużym niedosytem, ale będę ciężko pracować z zespołem developerów by mnóstwo nowości mogło wyjść w przyszłości, więc bądźcie cierpliwi, czujni i jak zwykle wurmujcie dalej!

Och, moment, jest coś co chcę wam pokazać:
https://i.imgur.com/DNd2M1A.png

Do następnego razu!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.