Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Lista zmian 11 i 14/08/18  (Przeczytany 535 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Lista zmian 11 i 14/08/18
« dnia: Sierpień 17, 2018, 11:32:41 am »
Aktualizacja klienta 11/08/18
- Trawa powinna się teraz ładować z płynnym przejściem, zamiast zwyczajnie się pojawiać kratka po kratce, jak to było do tej pory.
- Mapowanie normalne zostało dodane do budynków i jaskiń.
- Poprawiono problem nowego renderera z kartami graficznymi Intela. Uwaga: żeby nowy renderer działał z dowolną kartą graficzną, w ustawieniach grafiki (zakładka compatibility) wszystko musi być ustawione na "core".
- Poprawiono błąd graficzny z czarem Oakshell rzuconym na graczach.
- Poprawiono ryby, które pojawiały się nad wodą.
- Poprawiono przerośnięty ogień w niektórych lampach wiszących.
- Poprawiono błędy związane z dużymi rozdzielczościami.

Lista zmian 14/08/18
- Nowość: umiejętności na poziomie lub wyżej są chronione przed utratą przy śmierci, pomijając skille walki i cechy postaci.
- Zmiana: ilość rasowych zwierząt w wiosce będzie widoczna w oknie informacji o wiosce.
- Zmiana: zamarzanie powierzchni przy użyciu Path of Power również zamarza tile w jaskini.
- Zmiana: przy identyfikacji krwi ze stworzeń legendarnych pojawi się informacja, z którego stworzenia ona pochodzi, tak samo przy przesyłaniu wiadomości z krwią informacja będzie widoczna po najechaniu na nią kursorem.
- Zmiana:  “Kingdom of” kategoria uprawnień do pojazdów została dodana.
- Zmiana: Dodano opcję przytwierdzania kwiatów bezpośrednio na tile z trawą bez konieczności przygotowania podłoża.
- Zmiana: nowy system zbrój używany do tej pory na Epic funkcjonuje już na wszystkich serwerach. Zmiany do podstawowych redukcji obrażeń:
  • Leather od 45% do 60%
  • Studded od 50% do 62.5%
  • Chain od 55% do 62.5%
  • Cloth od 35% do 40%
  • Drake, Scale i Plate bez zmian (65%, 70%, 65%)
- Zmiana: modyfikatory ruchu dla noszonych zbrój:
  • W zbrojach płytowych powinno się teraz poruszać nieco szybciej
  • Zmniejszono redukcję ruchu z wszystkich hełmów.
  • Glimmersteel i Seryll posiadają dają teraz 10% bonusu do prędkości ruchu.
  • Zbroje z Adamantine mają teraz 5% bonusu do prędkości ruchu.
- Zmiana: redukcja różnych typów obrażeń dla zbrój (mniejszy % oznacza mniejszą efektywność zbroi przeciwko temu rodzajowi obrażeń, 100% to brak modyfikatora):
  • Leather: 90% vs gryzione, przebicie i kwas; 110% vs cięte i od ognia; 100% vs inne.
  • Studded: 90% vs cięte i kwas; 105% vs gryzione; 110% vs przebicie i zimno; 100% vs inne.
  • Chain: 92.5% vs przebicie i zimno; 107.5% vs gryzione, miażdżone i ognia; 100% vs inne
  • Plate: 95% vs miażdżone i ognia; 105% vs gryzione, cięte i kwas; 100% vs inne.
  • Cloth: 80% vs gryzione, cięte i ognia; 120% vs miażdżone i zimno; 100% vs inne.
  • Drake: 95% vs cięte i kwas; 105% vs miażdżone i zimno; 100% vs inne.
  • Scale: 95% vs miażdżone i zimna; 105% vs przebicie i ognień; 100% vs inne.
- Zmiana w PvP: akcje specjalne pojawiają się jako wielokolorowy tekst w zakładce z walką. Dodatkowo zostanie wyświetlona wiadomość na środku ekranu na obu klientach.
- Zmiana w PvP: okno z uprawnieniami dla zwierząt jest dostępne w menu body. Zawiera ono wszystkie uprawnienia na freedom, łącznie z uprawnieniami dla wrogich królestw (członkowie wrogich królestw mogą robić wszystko).
- Zmiana w PvP: poprawiono okno Królestwa:
  • Pokazuje % ziem do dwóch miejsc po przecinku.
  • Ma teraz znak %
  • Użyto dużych liter w nagłówkach każdej kolumny.
  • Pokazuje teraz szansę na powodzenie w procentach.
  • W przypadku resetu królestwa, posiadana ziemia królestwa stanie się jego bazową ilością ziemi.

Poprawki
- Poprawka PvP: zombie przyzwane przez czary religijne nie będą już atakować graczy z tego samego królestwa.
- Poprawka PvP: Wyjście z PMK poprzez opcję "Change Kingdom" nie będzie wymagać 14 dni odnowienia.
- Poprawka PvP: stworzenia Valrei bez królestwa mogą już być atakowane przez strażników z deed'ów.
- Poprawka PvP: Deed'y pod atakiem, które posiadają równo 10 strażników, powinny ich przyzywać prawidłowo w falach zamiast po 1 na raz.
- Poprawka PvP: Odliczanie czasu przy włamywaniu nie będzie resetowane przy zamykaniu/otwieraniu drzwi/bram przez broniących się.
- Można już impować metalowe drzwi do kopalni jeszcze przed umieszczeniem ich.
- Żeby bash'ować drzwi od kopalni, musisz znajdować się 1 tile od nich.
- Można teraz usuwać grupy/podgrupy z ekwipunku z przedmiotem aktywowanym lub bez.
- Poprawiono ustawienia wiadomości w profilu tak by były bardziej przejrzyste co do pokazywania/chowania powiadomień o śmierci.
- Wszystkie bronie dwuręczne powinny teraz wykorzystywać animację walki dwuręcznej.
- Zakładka śmierci PvE powinna teraz wyświetlać statusy stworzeń. Na przykład: stary wściekły Large rat, stary czempion Black wolf zamiast stary duży rat i stary Black wolf.
- Opcja Unequip ignoruje przedmioty założone w pojemnikach.
- Musisz znajdować się na tym samym poziomie, by móc naprawić ściany/płoty.
- Walka powinna teraz przerywać naprawy i czynności związane z budową.
- Summer hat powinny teraz mieć swoje stare wartości obronne jako zbroja.
- Zbroje skórzane posiadają bonus 30% do łucznictwa i rzucania czarów, tak jak powinno być.
- Prowadzenie stworzenia, które nie umie pływać do wody pozwala teraz na odprowadzenie go na ląd. Jeśli stworzenie utknie w wodzie, automatycznie przestanie podążać za tobą.
- Opcje otwierania i zamykania pojemników na ziemi, powinny teraz być dostępne jeśli masz te opcje do wyboru w menu po prawym przyciskiem myszy.
- Nie można już budować/kontynuować budowy płotu lub wejścia do kopalni z jej wnętrza.
- Biżuteria z riftów nie będzie pobierać ładunków z identycznych przedmiotów, które znajdują się w ekwipunku.
- Modlitwa nie zostaje zaliczona na poczet 5 dziennych prób jeśli nie zdobędziesz z niej faith, zdarza się tak jeśli jest się graczem bez premium.
- Poprawiono błąd tracenia kapłaństwa przy dokładnie 30 faith przy przechodzeniu na inny serwer.
- Poprawiono problem, który uniemożliwiał podnoszenie własnego ciała na deed'zie jeśli nosiłeś ciało stworzenia w momencie śmierci.
- Nie można poświęcać dowolnego stworzenia, dopóki nie ma na nie misji.
- Ciała będą zapamiętywać informacje o ostatnim właścicielu, by mogły być podniesione ponownie, jeśli zostaną wyrzucone.