Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Valrei International 66  (Przeczytany 534 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Valrei International 66
« dnia: Sierpień 17, 2018, 12:49:04 pm »

Calico nocą - Pristine - Joelle

Cóż, aktualizacja uprzedziła news, więc przyjrzymy się temu, co wyszło (to miałem w planach!) no i rzucimy okiem na projekty, które wyjdą w przyszłości.

Ale najpierw...
Lista zmian

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,845.0.html
 
Aktualizacja zbrój
Dzisiejszej nocy wyszła aktualizacja zmieniająca to, w jaki sposób działają zbroje - zbalansowaliśmy redukcję obrażeń dla różnych rodzai obrażeń. To zwiększyło efektywność zbrój studded leather i chain, przy okazji plate też dostało lekkiego buffa, zmniejszyliśmy karę do prędkości ruchu. Nie zapominajcie, że wartości wymienione w liście zmian są tylko dla części z żelaza, co oznacza, że plate i chain mogą zyskać dodatkową redukcję obrażeń z innych rodzai metali, a studded już nie.

Dzięki tym zmianom zwiększyliśmy przeżywalność dla wszystkich rodzai zbrój, daliśmy wam większy wybór, więcej pracy i więcej zabawy.

Sindusk podzielił się obrazkiem ze swojego kalkulatora zbrój, który zrobił dla swojego serwera na WU, miejcie na uwadze, że podane wartości są dla części z 100 jakości, rzeczywiste wartości mogą się różnić!

https://i.imgur.com/2jVvxkI.png

WU beta
Z tą aktualizacją wyszło trochę poprawek, dzięki którym będziemy mogli wypuścić betę WU, możemy teraz zacząć pracę nad nową betą z wszystkimi nowościami z poprzednich kilku aktualizacji! Dorzucimy również kilka opcji wyłącznie dla WU, żeby zarządzanie serwerem było nieco łatwiejsze, bądźcie czujni!

Coś dla kapłanów
Spędziłem dziś sporo czasu z Buddą, obrywając mocno podczas testów wewnętrznych systemu kapłanów i czarów. Poświęcono mu ogromną ilość czasu, a zespół developerów ciężko pracował nad jego wprowadzeniem, poprawkami i usuwaniem błędów, a balansowanie ma jeszcze potrwać do końca tego tygodnia.
 
Po testach wewnętrznych, podzielimy się informacjami o tym co się zmieniło i czego oczekiwać, damy wam możliwość wzięcia udziału na serwerze testowym, by wszystko wypróbować, znaleźć błędy i dowiedzieć się jak fajnie wszystko działa.

A co to za radocha jeśli nie mam się czym podzielić? Wykradłem kilka tajnych informacji z ich notatek i będę mógł się nimi podzielić przed wypuszczeniem nowego systemu!

Przeróbka Demise
Istnieją dwa rodaje demise: demise bez bóstw, i demise bóstw i protekcji.
Animal’s Demise, Dragon’s Demise, Human’s Demise, i Selfhealer’s Demise pozostają zaklęciami na broniach. Nie będą dawać zwiększonej celności i szans na obrażenia krytyczne. Zamiast tego będą oferować niewielki bonus do obrażeń. Dragon’s Demise będzie miał zmianę nazwy na Legendary Demise i będzie działać na wszystkie legendarne (unique) stworzenia. Selfhealer’s Demise zostanie zmieniony na Monster’s Demise i będzie działać na wszystkie potwory.

Te zmiany powinny otworzyć nowe możliwości. Do tej pory efekty Dragon’s Demise i Selfhealer’s Demise pokrywały się częściowo i dzięki tym zmianom nie będzie dochodzić już do konfliktów. Zmiana z szans na krytyczne obrażenia na zwiększone obrażenia została wprowadzona, by efekt był bardziej widoczny. Do tej pory wyjątkowo trudno było oszacować o ile Demise zwiększało twoje szanse na uderzenie, nowa wersja daje wam dokładną ilość siły, którą łatwo jest porównać z innymi opcjami.

Protekcje
Demise bóstw i protekcje, jak Fo's Demise i Libila's Shielding, zostały zmienione na zaklęcia do biżuterii. Zwiększają i zmniejszają obrażenia od konkretnych rodzajów obrażeń. Każde bóstwo daje jeden ofensywny i jeden defensywny bonus z nowych zaklęć. Od teraz macie wyraźną konkurencję między bóstwami Fo vs Libila i Magranon vs Vynora

Fo: zwiększa zatrucie, zmniejsza kwas
Libila: zwiększa kwas, zmniejsza zatrucie
Magranon: zwiększa ogień, zmniejsza lód
Vynora: zwiększa lód, zmniejsza ogień

Nowe zaklęcia dla biżuterii rywalizują ze sobą nawzajem. Gracze na PvE mogą dzięki nim zdobyć przydatne bonusy do konkretnych sytuacji, a gracze PvP muszą dokonać wyboru między zwiększoną skutecznością broni, a osłabieniem w obronie.

Zmiany do zaklęć biżuterii zostały wprowadzone, bo poprzednie wydawały się słabe i archaiczne. Stary system nie pasował dobrze do gry i poczuliśmy, że to będzie świetna okazja by, upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Jesteśmy ciekawi, jakich kombinacji zaczną używać gracze, by zwiększyć swoje szanse w walce.

Zagadkowy labirynt!
Bracia z Factional Fight powracają ze swoim ukończonym labiryntem!
Wpadłem do nich zwiedzić ten labirynt i podjąłem się próby przejścia go. To zagmatwana łamigłówka, która pokazuje jakich niezwykłych rzeczy można dokonać w naszej grze, mam nadzieję, że bracia są dumni ze swojego dzieła! By uczcić jego zakończenie oferujemy wyjątkową nagrodę za przejście go! Poprosiłem ich, by napisali o nim co nieco, dorzucę odnośnik do tematu, gdy tylko się pojawi! Mam nadzieję, że wkrótce się tam zobaczymy!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/164836-you-are-invited-to-a-puzzle-labyrinth-adventure/

Przeróbka Newspring
Czas najwyższy wziąć się za kolejną przeróbkę deed'a, tym razem to Newspring! To kamienista wyspa znajdująca się na Xanadu, jest domem fok, fok i jeszcze raz fok!

Szukamy projektu na deed startowy na Newspring, dajemy wam okazję zaprojektowania własnego deed'a startowego, o którym marzyliście! Jak zwykle zajmiemy się materiałami, wy zbieracie drużynę, plan budowy i zostawiacie trwały ślad po sobie w grze!

Poniżej znajduje się temat ze szczegółowymi informacjami i projektem do deedplanera:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/164817-newspring-more-like-a-better-view-spring-im-sorry/

To wszystko na ten tydzień, wkrótce będziemy siebie razić, zamrażać, palić i robić inne paskudne rzeczy nawzajem. Muszę się odegrać na Buddzie i odzyskać swój tytuł mistrza, spodziewajcie się wielu krzyków agonii(mam nadzieję).

A póki co, wurmujcie dalej!
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.