Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Valrei International 67  (Przeczytany 392 razy)

Marcando

  • Tłumacz newsów
  • Kupiec

  • Offline
  • ****

  • 133
    • Zobacz profil
Valrei International 67
« dnia: Wrzesień 08, 2018, 09:59:09 am »

Fo - Theodin

 
Witajcie wurmanie! Czas leci szybko, gdy się dobrze bawimy, a wciągu tych dwóch tygodni wyjątkowo szybko zleciał! Pracowaliśmy w pocie czoła podczas testów i poprawek najnowszego systemu czarów i zmian dla duchownych przed oficjalnym wprowadzeniem. Niestety, póki co trwają testy wewnętrzne z racji ogromnej ilości materiału, który należy sprawdzić. Nowy system nie jest jeszcze gotowy, by trafić do otwartych testów, ale prócz tego mamy kilka ciekawych rzeczy, którymi mogę się dziś podzielić. Ale najpierw...
 

Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,847.0.html

 Piekielnie uroczy
https://i.imgur.com/KdibQkL.jpg

Zgadza się! Wraz z nowym modelem źrebaków, dochodzi ich odpowiednik dla piekielnych koni! Zachowany zostanie ich kolor oryginalny kolor. Oczekujcie ich przy następnej aktualizacji.

Nowy renderer
Chciałbym podziękować wszystkim za ich wsparcie przy testowaniu nowego renderera. Usunęliśmy kilka problemów związanych z jego stabilnością i zużyciem pamięci (z klientem - nie jestem pewien czy to samo można powiedzieć o nas). Od najbliższej aktualizacji, nowy renderer będzie ustawiony jako standardowy. Jego poprzednik nadal będzie dostępny przy użyciu ustawień, ale i on z czasem zniknie na dobre.

Discord i Twitter!
Dzięki jednemu z naszych bywalców na discordzie, a dokładniej Capi, zintegrowaliśmy naszego twittera z naszym discordem! Dzięki temu, będziecie na bieżąco jak: zakładaniem nowych deedów, pojawianiem się legendarnych istot i HoTA!

Odwiedźcie nas, by to wszystko przetestować!
https://Discord.gg/wurm

Opieranie się!
Od dawna pada pytanie, jak odporności będą działać przeciwko czarom, gdy możliwości w ataku i AOE są coraz większe. Chcielibyśmy uniknąć sytuacji, że czary mogą być nadużywane i zwiększyć tym samym ich różnorodność rzucania. Wprowadziliśmy system, który będzie brać pod uwagę indywidualne odporności, każdy biorący pod uwagę konkretny czar.

To daje nam możliwość wyrównania odporności przeciwko efektom czarów, bez wpływania na same rzucanie czarów. Odporność na czary będzie trwać od 2 do 5 minut przy odporności na 100% i będzie widoczna w efektach i ikonach czarów.
 
Nie mogę się doczekać, mam nadzieję, że wy też!

Lepsza strona spring
Temat przeróbki Newspring miał dwie zgłoszone propozycje, teraz czas na wasz wybór. Odwiedźcie forum, jeśli chcecie wziąć udział w głosowaniu:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/165079-newspring-starter-deed-voting/

To wszystko na ten tydzień. Prace nad nowym systemem dla duchownych powinny przebiegać do następnego tygodnia i może wtedy przejdziemy do fazy otwartych testów. Nadal nasz zespół developerów pracuje pod maską, by mechanika była sprawna. Po tym będziemy oczekiwać was i waszych opinii podczas kilku eventów. Będziemy symulować złożone walki i słuchać waszych opinii na temat każdego czaru, a gdy poczujecie, że dany czar jest zbyt potężny lub za słaby - również nas o tym informujcie.

A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2018, 16:10:34 pm wysłana przez Marcando »