Reklama

* Shoutbox

Autor Wątek: Witam!  (Przeczytany 3343 razy)

AH1N1

• Podróżnik

• 4
Witam!
« dnia: Lipiec 27, 2013, 15:19:48 pm »
Witam jestem nowy W Wurm Online pytanie mam odnośnie serwera na którym chiałbym się sprawdzić, który serwer byłby najlepszy dla "pierwszoklasisty", a także w jaki sposób można zmienić serwer. Dziękuje za odpowiedź.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2013, 15:26:58 pm wysłana przez AH1N1 »

Sosna

• Mieszczanin

• **

• 30
Odp: Witam!
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2013, 17:43:39 pm »
Co do połączeń przytoczę użyty w innym temacie przez Warlandera link http://blackburrow.s3-external-3.amazonaws.com/overmap/wurm_overmap.html Na początek polecam Freedom - Deliverance, a dokładnie wioskę Zbuczyn. :)

AH1N1

• Podróżnik

• 4
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 27, 2013, 18:01:22 pm »
jestem na Deliverance mój nick to Fanabell nie wiem tylko jak mogę dostać się do wioski, czy macie jakiś komunikator? Nie wiem też w jaki sposób można komunikować się z innymi graczami  w grze z chęci przyjme porady...

Janep

• Przyjaciel forum
  • Mieszczanin

• 29
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 27, 2013, 20:37:20 pm »
 Nie polecam na początek żadnych wiosek, znajdź ogarniętego kompana i sobie z nim graj, korzystaj z wurmpedii itd. Co do serwerów spójrz na ich mapy dokładniej i wybierz jaki teren by ci najbardziej odpowiadał.

AH1N1

• Podróżnik

• 4
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 27, 2013, 20:46:10 pm »
Widzę różnorodność zdań i wezmę to pod uwagę w każdym bądź razie dziękuje za szybkie podpowiedzi.

Sosna

• Mieszczanin

• **

• 30
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2013, 20:54:15 pm »
Janep widać nie byłeś w Zbuczynie. W kilka dni nauczyłem się tam gry. Dostałem zwierzęta, sprzęt itd. Zarabiam już na poważnie i rozwijam się wg mojego własnego widzi mi się. :) Jest nas tam już około 30 osób i nikt nie narzeka.

Benegesserit

• Gość
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 28, 2013, 18:51:25 pm »