collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Lipiec 16, 2018, 16:18:13 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 51 | Komentarze: 0

05/07
Zmieniono lub dodano:
- Nowość: Rift bracelet można teraz zakładać. Wchodzą one w slot od ramion i wymagają dwóch takich samych, by otrzymać bonus. Dla przypomnienia jak biżuteria z riftów działa zerknijcie na https://www.wurmpedia.com/index.php/Rift_Jewelry
- Nowość: od teraz można przenosić raporty archeologiczne z dziennika do innego. Aktywuj raport, kliknij prawym na dziennik, do którego chcesz przenieść stronę i użyj opcji "move report".
- Nowość: noża można użyć do cięcia porcji o wadze 2kg przygotowanego pożywienia.
- Nowość: dodano nowy rodzaj pojemnika, pustą szufladę.
- Nowość: Przedmioty można umieszczać na nowych powierzchniach i pojemnikach. Uwaga: jeśli dany przedmiot jest pojemnikiem, to położone przedmioty na nim spadną na ziemię jeśli zostanie on podniesiony, w oknie event pojawi się komunikat o tym.

-large anvil
-large barrel
-tub
-empty shelf
-small barrel
-stone altar
-wood altar
-silver altar
-gold altar
-coffin
-well
-large magic chest
-small magic chest
-oil barrel
-wine barrel
-coffer
-cupboard

Wymienione powierzchnie będą nagrzewać przedmioty, które się na nich umieści (nie kładźcie na nie przedmiotów palnych!):
-Oven
-Forge
-Hota statue
-Smelter
-Still
- Nowość: Stop elektrum został odkryty!
Elektrum to nowy stop metalu uzyskany ze złota i srebra przy użyciu umiejętności metallurgy. Może być wykorzystany do wyrabiania metalowych przedmiotów jak biżuteria, zbroje dla koni lub podkowy. Poniżej pełna lista modyfikatorów:

Zbroje
.5% bonus do redukcji obrażeń
+2% szans na osunięcie
-1% kara do prędkości poruszania się

Bronie
-2.5% do prędkości ataku
-1% do zadawanych obrażeń
+5% bonusu do obrażeń przeciwko zwierzętom łownym

Ogólne
-10% otrzymywanych uszkodzeń
9x wartości u NPC
-20% obrażeń od psucia
+2.5% do napraw
+7.5% bonusu do efektu pendulum
+10% bonusu do obrażeń z bash'a
Można robić z niego posągi.
Można z niego robić podkowy dla jednorożców.

- Nowość: Electrum rune of Fo: może być wykorzystane do odmłodnienia stworzeń o % obecnego wieku. Runa nie może być użyta na stworzenia w ciąży. Wiek minimalny dla stworzeń jest Aged (12 miesięcy) (Na przykład Aged hell horse jest w wieku 29 miesięcy)
- Zmiana: usunięto plan na old copper needle. Przed zmianami na wszystkie rodzaje metali, igły mogły być robione z żelaza i miedzi, ale miedź nie mogła być użyta do impowania. Wraz z wejściem możliwości wyrabiania przedmiotów z wszystkich rodzai metali, ta igła stała się niepotrzebna, stare wersje mogą istnieć, więc jeśli nie możesz zimpować kawałka tkaniny to pewnie stary rodzaj igły.
- Zmiana: surowce jakie zdobywasz z kopania zależne są od tile, na którym stoisz. Nie musisz już kopać północno-zachodniego narożnika.
- Zmiana: zaklęcia używane na narzędzia poprawiają jakość przedmiotu końcowego. Poza tym poprawiono błędy związane z tworzeniem i zaklęciami.
- Zmiana: zmieniono wiele tekstów odnoszących się do opisów części ciała.
- Zmiana: od teraz można wykładać drogę na istniejącej drodze poza deed'ami bez konieczności usuwania starej, dopóki nie jest to oficjalna, zarejestrowana ścieżka.
- Zmiana: Halter rope może teraz zostać użyty do wciągania przedmiotów po drabinach.
- Zmiana: gracze mogą odmawiać i/lub usuwać tytuły z królestw.
- Zmiana: szanse na pojawienie się jednorożców i lava friends zostały zwiększone. Jednorożce pojawiają się na trawie, stepie i mycelium. Lava fiend będą się pojawiać w jaskiniach i będą mieć niewielką szansę na pojawienie się na kamiennym tile.
- Zmiany dla osiągnięć, dodano i poprawiono:
  • Cele osobiste powinny się teraz prawidłowo aktualizować przy zmianie serwerów.
  • Cel wydobycia wyjątkowego kamienia szlachetnego został zmieniony z 99 jakości na star gem.
  • Cel na wykonanie 100000 akcji posiada widoczny licznik.
  • Cel na włamanie się do pięciu drzwi, zostało zmienione na włamanie się do 5 zamków by prawidłowo odzwierciedlać wymóg spełnienia zadania.
  • Waga dla celu "Giant Fish" został zredukowany ze 190kg na 175kg.
Aby załagodzić obawy graczy przed ludźmi, którzy wykorzystują wiele odpalonych kont do zaliczania swoich celów, dodaliśmy cel ogólny "Survived" dla graczy, którzy mieli status premium przez 3 miesiące. Wybraliśmy trzy miesiące jako limit, bo ogranicza to zmasowany atak altów na proste misje bez karania graczy, którzy w sposób legalny zaliczają swoje cele i daje nam czas na przygotowanie nowego systemu celi. Będziemy obserwować sytuację i wprowadzać zmiany w razie potrzeby.

Poprawki
- Usunięto wiele literówek i błędów w tekście.
- Stworzenia nie będą zachowywać swojego ID królestwa po przejściu na inny serwer.
- Kotwice i kotwice cumujące można wykonać z dowolnego rodzaju metalu.
- Nie można już używać teleportacji z medytacji w strefie HoTA.
- Okno od saddlebag teraz prawidłowo się zamyka, gdy jesteś poza jego zasięgiem.
- Pojemniki masowe prawidłowo pokazują objętość zamiast wagi.
- Poprawka dla logowania się na moście, gdy jego już tam nie ma.
- Żyły rud stworzone przy pomocy Rod of Transmutation powinny teraz wskazywać prawidłowe informacje podczas korzystania z prospecting, a ruda będzie posiadać prawidłową jakość przy użyciu granite wand.
- Stworzenia nie mogą już przekazywać swojej lojalności przy zmianach serwerów, doprowadzało to do problemu z oswajaniem innych stworzeń.
- Przedmioty z misji Valrei zostały usunięte z listy możliwych przedmiotów potrzebnych do zaliczenia misji rytualnych.
- Poprawiono tworzenie mąki wewnątrz pojemnika, gdzie wynik akcji znikał, gdy w pojemniku zabrakło miejsca. Nadmiar surowca trafi do plecaka.
- Poprawiono błąd nie pozwalający pić z pojemników na deed'zie. Jeśli posiadasz uprawnienia na otwieranie, możesz użyć opcji pod prawym przyciskiem myszy "drink".
- Poprawiono mylące ostrzeżenie podczas wydobycia, które pojawiało się podczas próby otwarcia podwójnego tunelu, jeśli zbocza były zbyt strome. Wiadomość brzmiała:  Another tunnel is too close. It would collapse. (Inny tunel jest za blisko. Mógłby się zawalić.) Poprawiono wiadomość: The mountainside would risk crumbling. You cannot tunnel here. (Zbocze góry może się zasypać. Nie możesz kopać tutaj tunelu.) Rozwiązanie: Kopanie w dół by zmniejszyć nachylenia.
- Tytuł za 100 Faith powinien teraz prawidłowo działać.
- Poprawiono błąd, w którym przejście na inną wiarę nie działało jeśli jeden z graczy był ranny.
- Wieloosobowa zabawa pacynkami znów działa.
- Poprawiono błąd powodujący wyświetlanie się komunikatu "‘The water is too deep the creature would drown in the cage." (Woda w tym miejscu jest zbyt głęboka, stworzenie mogłoby zatonąć), gdy woda wcale nie była w tym miejscu głęboka.
- Igły zostały usunięte z listy przedmiotów na misje.
- Ikona efektu z naszyjnika riftu będzie odnosić się do naszyjnika zamiast do bransoletki, gdy jest noszona.
- Próba zaklęcia krzaku lingonberry będzie wyświetlać komunikat o błędzie i nie będzie zużywać twojej umiejętności do zaklinania na ten dzień.
- Poprawiono problem, który sprawiał, że przedmioty wypadały na ziemię podczas zakopywania ciała gracza z plecaka.
- Poprawiono pozycję skorpiona i krokodyla na pojazdach, by nie wsiąkały w podłoże.
- Usunięto błąd pozwalający na sprzedaż przedmiotów śmieciowych w tokenie przy użyciu klawisza skrótu sprzedaży.
- Poprawiono opcję budowy płotów w miejscach, gdzie nie można ich postawić, doprowadzało to do błędów.
- Możliwa poprawa dla niewyjaśnionych drewnianych przedmiotów lub cegieł tworzących się przy pomocy okna tworzenia.
- Od teraz założone pojemniki wyrzucają swoją zawartość, jeśli zostaną zniszczone.
- Przedmioty do naprawy będą pokazywać wiadomość "crumbles do dust" (obraca się w pył) nawet poza pojemnikami (jak np. twój plecak).
- Spalanie teraz ignoruje "must be on ground"(musi być na ziemi) dla pozbywania się drewnianych przedmiotów
- Ikony bonusów/kar dla zbrój, czasy i efekty powinny się teraz prawidłowo resetować przy każdej zmianie rodzaju zbroi i podczas logowania do gry.
- Akcje na przedmiotach będą brać po uwagę odległość w wysokości by zdefiniować, czy nie jesteś za daleko od niego. To oznacza, że nie będzie możliwe otwieranie skrzyń z wyższych pięter i może wymagać remontu dla uzyskania lepszego dostępu do magazynów.
- Wieżyczki spirit templar nie powinny już zabijać każdego, kto je ztargetuje będąc w walce ze stworzeniem.
- Szkielety przyzwane przez necromancera nie powinny się bić nawzajem i zasypywać okna walki wpisami na pve, ani zabijać się na pvp.
- Dostęp do pojemników znajdujących się na wozach można uzyskać z dowolnego miejsca na tym pojeździe. Zasięg do pojemników znajdujących się na pojazdach, które nie są w ruchu został zwiększony.
- Poprawiono komunikat "You are too busy" (Jesteś za bardzo zajęty) podczas używania wielu opcji w walce.

Zmiany dla klienta:
- Nowość: dodano opcje mapowania tekstur do zaawansowanych ustawień graficznych. Uwaga: te ustawienie standardowo będzie WYŁĄCZONE, musisz je ręcznie włączyć, nie można go zmienić będąc już w grze.
- Poprawiono błędy z przekątnymi drogami.
- Poprawiono problem, w którym przedmioty postawione na powierzchniach znikały po ponownym zalogowaniu.

10/07/18
- Problem powodujący nagłe zatrzymanie działania gry został zażegnany, gdy w okolicy znajdowało się dużo obiektów.
- Z powodu zaistnienia sytuacji, którą gracze mogli by wykorzystać, bonus do jakości tworzenia z zaklętych mikstur został usunięty tymczasowo.
- Tytuł za 100 prospecting został dodany.

12/07/18
Aktualizacja graficzna
- Poprawiono electrum chain coif.
- Poprawiono electrum necklace dla niższych ustawień rozdzielczości.
- Dodano dodatkowe normalne mapy i poprawiono wartości dla map specular.
- Poprawiono opis buffa dla naszyjników.
- Podważanie przy pomocy łomu nie wyświetla już szachownicy na pasku wyboru.
- Stone bench ma teraz model w stanie niekompletnym.
- Optymalizacje tekstur.

Translated by Marcu, all rights reserved.
Lipiec 16, 2018, 11:05:08 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 39 | Komentarze: 0


Bogowie czuwają nad nami - User

Witajcie!
Za nami kolejne pracowite tygodnie w kwaterze głównej Wurma, kilka projektów się rozwija, a także czeka nas wyjście WU 1.7, w którym zawarta będzie aktualizacja z układaniem przedmiotów. Zaplanowaliśmy aktualizację na jutro, dodane zostanie mapowanie normalne do tekstur ziemi, a może też coś więcej, a więc przejdźmy do rzeczy!
 
Wygląda normalnie
Jak już wspomniałem, pracujemy nad dużą aktualizacją graficzną związaną z mapowaniem normalnym i specular, pierwsze fragmenty są gotowe do wypuszczenia!

Teren będzie dopiero początkiem dla zmian. Aktualizacja całkowicie zmienia odbiór gry, najlepiej widać to po zdjęciach:

https://i.imgur.com/kZRyTdd.png

https://i.imgur.com/ooRKiGb.jpg

https://i.imgur.com/5dFQ22p.png
Nawet śnieg nieźle wygląda! (Teraz jedyne, o co możecie się martwić to przeziębienie, w sumie one zdarzają się też latem.)

https://i.imgur.com/V5b7haj.jpg

Dalej, zaczniemy prace nad budynkami, gdzie zmiany były potrzebne od dawna, różnicę widać na zdjęciu budynku z cegieł.
To ogromne przedsięwzięcie, więc czas na wprowadzenie zmian może potrwać, ale sami przyznacie, że warto było czekać!

https://i.imgur.com/VhDYn0U.jpg

https://i.imgur.com/IrxfEhL.jpg

Teren w mapowaniu normalnym i specular wejdzie jutro, standardowo będzie to wyłączone, więc jeśli chcecie je wypróbować, to włączcie normalne mapowanie w ustawieniach zaawansowanych grafiki!

Sindusk dołącza do zespołu developerów
Znany modder i gospodarz serwera, Sindusk został wchłonięty przez czeluści mroku i szaleństwa dołączając do naszego zespołu! Prócz prowadzenia swojego serwera (Revenent) będzie pracować z nami nad wieloma zadaniami, usuwając błędy (serio, ogrom już został usunięty) i zaopiekuje się kilkoma potrzebnymi zmianami. Cieszymy się, że mamy go ze sobą na pokładzie i jesteśmy ciekawi co jego pojawienie się zmieni!

Valrei Entertainment Network - nowi członkowie

W tym tygodniu dołącza do nas dwóch członków programu VEN, Neferent i BrimstoneVomit!
Neferent streamuje swoją podróż przez Xanadu, gdzie niemal umiera ze skorpionami i krokodylami w walce o nowe buty:
https://www.twitch.tv/neferent

BrimstoneVomit streamuje swoje przygody w wurmie, a także budowę swojego deed'a i opowiada o dalszych planach:
https://www.twitch.tv/brimstonevomit

Witamy ich serdecznie w programie, jesteśmy ciekawi ich dalszych przygód!

Poza tym mamy w planach wypuszczenie dwóch projektów, możliwe, że one nie wejdą do gry jutro. Wszystko zależy od tego, czy uda nam się wszystko przygotować, ale nie możemy się doczekać, by wam je pokazać!

Rozmieszczanie przedmiotów 2.0
https://i.imgur.com/wrv90fa.png
Ledwo ostatnia wersja systemu ostygła, a wypuszczamy kolejną, nową żarzącą się wraz z nowymi powierzchniami, na których można ustawiać przedmioty! Pełna lista znajduje się poniżej:

-large anvil
-large barrel
-tub
-small barrel
-stone altar
-wood altar
-silver altar
-gold altar
-coffin
-well
-large magic chest
-small magic chest
-oil barrel
-wine barrel
-coffer
-alchemists cupboard
-storage unit
-small amphora
-large amphora

Następujące powierzchnie będą nagrzewać położone przedmioty:
-Oven
-Forge
-Hota statue
-Kiln
-Smelter
-Still
Lepiej, żebyście nie kładli na nie nic drewnianego, inaczej się spalą!

Nowy stop metalu: Electrum
https://i.imgur.com/hHMCkPl.png
Elektrum to nowy stop metalu uzyskany ze złota i srebra. Może być wykorzystany do wyrabiania metalowych przedmiotów jak biżuteria, zbroje dla koni lub podkowy. Poniżej pełna lista modyfikatorów:

Zbroje
.5% bonus do redukcji obrażeń
+2% szans na osunięcie
-1% kara do prędkości poruszania się

Bronie
-2.5% do prędkości ataku
-1% do zadawanych obrażeń
+5% bonusu do obrażeń przeciwko zwierzętom łownym

Ogólne
-10% otrzymywanych uszkodzeń
9x wartości u NPC
-20% obrażeń od psucia
+2.5% do napraw
+7.5% bonusu do efektu pendulum
+10% bonusu do obrażeń z bash'a
Można robić z niego posągi.
Można z niego robić podkowy dla jednorożców.

Wyjście tego stopu pozwala na otrzymanie unikalnego przedmiotu: Eceltrum Rune of Fo. Ta runa może być wykorzystana do redukowania wieku przy udanym użyciu. 

To oznacza, że stworzenia można odmłodnieć, nie można tego wykorzystać na wurmianach, wygląda na to, że muszę się pogodzić ze swoimi zmarszczkami.

Materiał od społeczności, Turniej Wurm Unlimited : Runda druga
Bierz pod pachę swojego partnera i wybierz się na drugą rundę turnieju Darklords’ Competitive League. Tym razem, zamiast walk 3vs3, będą walki 2vs2, by łatwiej można było skoordynować walki drużyn. Kolejną zmianą jest wprowadzenie DUSKombat, nowej modyfikacji do systemu walki w WU, która drastycznie zmienia sposób walki.
 
Cała pula wygranych ma wartość dwóch sztuk złota, 1 za pierwsze miejsce, 50 srebra za drugie miejsce i po 25 srebra 3 i 4 miejsca. Zapisy na turniej trwają do piątku, więc zbierzcie ekipy już teraz!

To będzie wszystko na ten tydzień, jesteśmy bardzo zajęci zmianami, które z każdym tygodniem się nawarstwiają, czytajcie newsy i wypróbujcie nowości, gdy już wyjdą. A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Czerwiec 30, 2018, 15:02:37 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 114 | Komentarze: 0


Kalaheo Escape, P14 Xan - absy

 
Witajcie wurmianie!
Dziś pokażemy kilka nowości, a w tym nowy system renderujący, Valrei Entertainment Network i coś jeszcze, zaczynajmy!

Ale najpierw...
Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,836.0.html
 
Nie wyłączaj światła za sobą
Wielokrotnie mówiliśmy o tym, że chcemy poprawić ogólny odbiór wizualny Wurma, dzięki ostatnim ulepszeniom w wydajności będziemy światkami niezwykłych przemian!

Pracujemy nad nowym redererem dla klienta, którego wydajność z oświetleniem jest znacząco poprawiona, to powinno doprowadzić redukcji migotania i poprawić ilość FPS'ów na większości systemów. Usunie on ograniczenie dynamicznego oświetlenia, gdyż wszystkie światła będą renderowane razem, tworząc jeden spójny świat.

https://i.imgur.com/U1jUfyA.jpg
https://i.imgur.com/WzKSgXZ.jpg
https://i.imgur.com/mU4dfex.jpg
https://i.imgur.com/YlFINHU.jpg
https://i.imgur.com/RvATxUh.jpg

Pewnie zauważyliście, że część zdjęć pochodzi z normalnego serwera, jedno jest z Glasshollow, gdzie wiele potężnych systemów jest testowanych. Testowano na nim znaczące zmiany między klientem stabilnym i preview!

Niestety nowy system nie będzie działać na starych systemach operacyjnych (przed 2010) i Mac'ach. Z tego powodu będzie można wyłączyć nowy i nadal grać na obecnym rendererze.

Valrei Entertainment Network! (VEN)
Muszę wam uszczknąć nieco informacji (dosłownie kilka słów) o tym, co się dzieje z Valrei Entertainment Network! Zaczniemy go z kilkoma wybranymi osobami z czasem powiększając go, by mieć pewność, że rozwija się on w dobrym kierunku. Wsparcie będzie polegało na udziale w mediach społecznościowych, osoby te otrzymają specjalny tytuł w grze (odrzucili wszystkie moje propozycje, bo ponoć były lamerskie) i może coś jeszcze jak informacje, których jeszcze nie ogłoszono albo giveawaye dla was!
 
Pierwszymi członkami systemu wsparcia będą osoby wymienione poniżej, będziemy dorzucać kolejne osoby, tylko musimy się z nimi skontaktować!

Obecnymi członkami są:
-Emoo
-Punishlife
-Fabricant
Będziemy pracować nad stworzeniem tej platformy, by działała jak najlepiej, okażcie swoje wsparcie dla nich!

WU Beta
Gdy kurz po aktualizacji rocznicowej już opadł zaczynamy prace nad betą WU, głównym celem jest stabilność i testy. Spodziewajcie się jej niebawem!

Czas dekoracji
Jak już wspomniałem w ostatnim newsie, zaczynamy konkurs dekoracji wnętrz! Udekoruj swój pokój układając przedmioty (tylko nie unidentified fragmenty!) i zgłoś swój projekt w temacie poniżej, pierwsze miejsce otrzyma dwie supreme archaeology statue własnego wyboru, drugie miejsce otrzyma dwie rare archaeology statue, a trzecie otrzyma jedną rare archaeology statue. Czwarte i piąte miejsce otrzyma rare marble table, więc ruszajcie do dzieła!
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/163365-extreme-makeover-wurm-edition/

Propozycje tytułów
Otrzymaliśmy ogromną ilość pomysłów na tytuły, bardzo mnie to zaskoczyło!
Będziemy przeglądać wasze propozycje i podzielimy je na kategorie, wybierzemy, które z nich użyć i wprowadzimy je do gry! Jeśli nadal nie zgłosiłeś swoich pomysłów, nadal nie jest za późno na to!
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/163364-titles-titles-titles/

Derby 1075
W zeszły weekend odbyły się derby, gracze dołączyli do IRC i wzięli udział w quizach z szansą wygranej na bilet na wyścig w Golden Valley!

W wyścigu wzięli udział: Briwerion, moirai, jaz, joelle, ostentatio, oblivionnreaver, klaa, williamwierd, rocklobstar i Thorakkanath.
Wyścig odbył się, był to bardzo fajny event, a zwycięzcami byli: Moirai, Briwerion i then Jaz.
Obejrzyj cały stream, który nagrywał nasz nowy członek VEN Punishlife, sprawdź film tutaj!:
https://www.twitch.tv/videos/274597607

To będzie wszystko na ten tydzień, będziemy pracować nad paroma rzeczami, poprawiać i dodawać elementy gry na podstawie waszych propozycji (saroman cały tydzień spędził na nauce dobrych manier przy stole!) do nowej listy zmian! A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Czerwiec 30, 2018, 14:07:53 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 126 | Komentarze: 0

- Nowość: dodano obecne tytuły dla skilli occultist i meditiation do menu /titles i usunięto problem znikania/pojawiania się zaraz po ich otwarciu.
- Nowość: dodano możliwość zmiany ziemi na piasek i piasku na ziemię bez konieczności użycia piasku/ziemi na jeden tile. Aby podmienić pełną jednostkę (20kg) materiału, kliknij na tile gdzie leży inny materiał i wybierz "switch tile". To będzie działać na tile z ziemią i piaskiem (tile nie może mieć trawy, ani nie może być packed). Akcja ta nie nabija żadnego skilla. Na deedzie obowiązują uprawnienia z sekcji terraform.
- Nowość: Można teraz usuwać graczy z listy ignorowanych poprzez komendę /ignore, by zobaczyć czy masz "unknown?" na liście, wtedy użyj /ignore ponownie by ich usunąć.
- Zmiana: Aktualizacja opisu osiągnięcia Lord of War, by lepiej odzwierciedlał jakość przedmiotów potrzebnych do zaliczenia.
- Poprawka: Rzadkość, runa i zaklęcia na czubkach włóczni i ostrzy będą przechodzić na kompletny przedmiot.
- Poprawka: Klatki na stworzenia już nie będą zmieniać właściciela, jeśli inna osoba znajdująca się na liście z uprawnieniami załaduje ją na pojazd.
- Poprawka: Artefakty nie będą się pojawiać w rejonach HoTA.
- Poprawka: Poprawiono wiele literówek.
- Poprawka: Poprawiono problem przepełnionych beczek, jeśli próbowałeś je zapieczętować nosząc maksymalny udźwig, a beczka była w stojaku lub stała na ziemi.
- Poprawka: Nie można już przetapiać płynów rodzaju metalicznego.
- Poprawka: Enchanted turrets nie będą się już psuć na deedach w serwerach pve.
- Poprawka: Poprawiono puste okno celi i cele, które były związane z transferem serwerów.
- Poprawka: osoby, które ukończyły swoje cele, ale nie zostały z jakiegoś powodu zarejestrowane przez problem spowodowany transferem epic/freedom otrzymają teraz nagrody ukończenia gry przy logowaniu.
- Poprawka: zmieniono tekst osiągnięcia za wykopanie brilliant gem'a, by wyraźnie wskazywał na to, że trzeba go wykopać łopatą, a nie kilofem.
- Poprawka: poprawka dla niektórych championów z misji, które były malutkie.
- Poprawka: poprawka do problemu przenoszenia twojego dziennika archeologicznego z powrotem do plecaka z innego pojemnika.
- Poprawka: poprawka dla raportów archeologicznych, w których nazwy deedów zawierały apostrofy.
- Poprawka: Troll King nie będzie zatapiać swoich zwierzchników jeśli zaprowadzi ich do wody.
- Poprawka: raporty z papieru/papirusu w książkach i dzienniku archeologicznym będą kosztować po 1i za sztukę (podobnie jak w almanac).
- Poprawka: od teraz kotwice można robić z różnych rodzai metali.
- Poprawka dla klienta: przedmioty nie będą się chować pod terenem.
Czerwiec 30, 2018, 13:05:37 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 114 | Komentarze: 0


Świętujmy!! - Xallo

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
Minął kolejny rok Wurma, to już 12 lat odkąd został wydany! Świętujemy to wypuszczając BARDZO DŁUGĄ listę oczekiwanych zmian i poprawek do gry. Lepiej późno niż wcale!

Ale najpierw...
Lista zmian

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,833.0.html
 
Cele osobiste
Jak już wspomnieliśmy, wprowadzone zostały zmiany i poprawki do celi osobistych wraz z tą aktualizacją. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego powodu. Główną przyczyną naszego wahania we wprowadzaniu zmian było to, że cele były generowane wraz z ponownym uruchomieniem serwera przez co napotkaliśmy na kilka problemów. Dzisiejsza aktualizacja poprawiła cele, które powinny być ponownie wylosowane (tomy, i cele związane z PvP). Przepraszamy za problemy i zamieszanie, do którego doszło, od teraz wszystko powinno dobrze działać.

Mamy w planach całkowicie zmienić ten system, nie jesteśmy na razie w stanie powiedzieć kiedy do tego dojdzie, więc korzystajcie z obecnego!

Świętowanie rocznicy
Będziemy wpadać do gry, opowiadać ciekawostki i organizować eventy przez weekend do kolejny tydzień. Mamy dużo prezentów do rozdawania. Już mi żal nowych graczy zabitych przez 10 wściekłych nogumpów, a także tych, którzy napatoczą się na rozgrywkę "prześladowanego ping-ponga" - dobrze wiecie czyj to pomysł. Wyszukujcie dziwnych cieni w grze i ostrzeżeń w czacie o eventach!

Wystrój wnętrz
Dzięki rozszerzonej opcji dekoracji, chcemy żebyście nam pokazali na co was stać! Zorganizowaliśmy konkurs, do którego możecie zgłaszać swoje wystrojone pokoje! Wyślij screena swojego pokoju w temacie poniżej, będziemy odwiedzać wszystkie zgłoszone pozycje w grze podczas streamu Emoos'a.
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/163365-extreme-makeover-wurm-edition/
 
Masa tytułów!
Jak już pewnie wiecie, tytuły są super, miło jest je zbierać i chwalić się nimi. Niestety nie wszystkie skille posiadają je i chcemy to zmienić. Możecie w tym pomóc podając swoje pomysły, w końcu to wy będziecie je nosić!
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/163364-titles-titles-titles/

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiałem jest kolejna wspaniała praca Absy, mistrza architektury! Z miejsc na serwera Release do Xanady, sprawdźcie jego najnowszą pracę!
https://youtu.be/9Mz1FtJsJT4

To będzie wszystko na ten tydzień, mamy nadzieję, że aktualizacja się spodobała. Czekamy na wasze pomysły z dekoracjami i tytułami, a póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Witam wysłana przez MrLolan
[Lipiec 20, 2018, 21:18:53 pm ]


Listy zmian 5, 10 i 12 07/18 wysłana przez Marcando
[Lipiec 16, 2018, 16:18:13 pm ]


Valrei International 63 - 04/07/18 wysłana przez Marcando
[Lipiec 16, 2018, 11:05:08 am ]


Aktualizacja serwera - 03.07.2018 wysłana przez Warlander
[Lipiec 04, 2018, 18:16:53 pm ]


Sestra[7xSkill,6xAction,Mods] wysłana przez MrLolan
[Lipiec 03, 2018, 22:21:34 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 12
  • Kropka Roboty: 0
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 676
  • stats Wiadomości w sumie: 3463
  • stats Wątków w sumie: 726
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98