collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Wrzesień 08, 2018, 09:59:09 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 88 | Komentarze: 0


Fo - Theodin

 
Witajcie wurmanie! Czas leci szybko, gdy się dobrze bawimy, a wciągu tych dwóch tygodni wyjątkowo szybko zleciał! Pracowaliśmy w pocie czoła podczas testów i poprawek najnowszego systemu czarów i zmian dla duchownych przed oficjalnym wprowadzeniem. Niestety, póki co trwają testy wewnętrzne z racji ogromnej ilości materiału, który należy sprawdzić. Nowy system nie jest jeszcze gotowy, by trafić do otwartych testów, ale prócz tego mamy kilka ciekawych rzeczy, którymi mogę się dziś podzielić. Ale najpierw...
 

Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,847.0.html

 Piekielnie uroczy
https://i.imgur.com/KdibQkL.jpg

Zgadza się! Wraz z nowym modelem źrebaków, dochodzi ich odpowiednik dla piekielnych koni! Zachowany zostanie ich kolor oryginalny kolor. Oczekujcie ich przy następnej aktualizacji.

Nowy renderer
Chciałbym podziękować wszystkim za ich wsparcie przy testowaniu nowego renderera. Usunęliśmy kilka problemów związanych z jego stabilnością i zużyciem pamięci (z klientem - nie jestem pewien czy to samo można powiedzieć o nas). Od najbliższej aktualizacji, nowy renderer będzie ustawiony jako standardowy. Jego poprzednik nadal będzie dostępny przy użyciu ustawień, ale i on z czasem zniknie na dobre.

Discord i Twitter!
Dzięki jednemu z naszych bywalców na discordzie, a dokładniej Capi, zintegrowaliśmy naszego twittera z naszym discordem! Dzięki temu, będziecie na bieżąco jak: zakładaniem nowych deedów, pojawianiem się legendarnych istot i HoTA!

Odwiedźcie nas, by to wszystko przetestować!
https://Discord.gg/wurm

Opieranie się!
Od dawna pada pytanie, jak odporności będą działać przeciwko czarom, gdy możliwości w ataku i AOE są coraz większe. Chcielibyśmy uniknąć sytuacji, że czary mogą być nadużywane i zwiększyć tym samym ich różnorodność rzucania. Wprowadziliśmy system, który będzie brać pod uwagę indywidualne odporności, każdy biorący pod uwagę konkretny czar.

To daje nam możliwość wyrównania odporności przeciwko efektom czarów, bez wpływania na same rzucanie czarów. Odporność na czary będzie trwać od 2 do 5 minut przy odporności na 100% i będzie widoczna w efektach i ikonach czarów.
 
Nie mogę się doczekać, mam nadzieję, że wy też!

Lepsza strona spring
Temat przeróbki Newspring miał dwie zgłoszone propozycje, teraz czas na wasz wybór. Odwiedźcie forum, jeśli chcecie wziąć udział w głosowaniu:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/165079-newspring-starter-deed-voting/

To wszystko na ten tydzień. Prace nad nowym systemem dla duchownych powinny przebiegać do następnego tygodnia i może wtedy przejdziemy do fazy otwartych testów. Nadal nasz zespół developerów pracuje pod maską, by mechanika była sprawna. Po tym będziemy oczekiwać was i waszych opinii podczas kilku eventów. Będziemy symulować złożone walki i słuchać waszych opinii na temat każdego czaru, a gdy poczujecie, że dany czar jest zbyt potężny lub za słaby - również nas o tym informujcie.

A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Sierpień 26, 2018, 06:38:42 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 213 | Komentarze: 0

- Poprawiono zarządzanie pamięcią i zmniejszono jej zużycie.
- Skrót klawiszowy do aktywacji powinien działać w otwartych oknach pojemników.
- Usunięto problem sklonowanych postaci i stworzeń.
- Poprawiono problem przedmiotów, które stawały się niewidzialne, gdy były kładzione na obiektach.
- Poprawiono niepoprawne ładowanie tekstur w jaskiniach.
- Modele przedmiotów nie powinny już być widoczne przez drzewa.
- Nie powinno już dochodzić do kolizji z niewidzialnym drzewem po przejściu na inny serwer.
- Usunięto niewidzialne/migające postacie i obiekty.
Sierpień 17, 2018, 12:49:04 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 232 | Komentarze: 0


Calico nocą - Pristine - Joelle

Cóż, aktualizacja uprzedziła news, więc przyjrzymy się temu, co wyszło (to miałem w planach!) no i rzucimy okiem na projekty, które wyjdą w przyszłości.

Ale najpierw...
Lista zmian

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,845.0.html
 
Aktualizacja zbrój
Dzisiejszej nocy wyszła aktualizacja zmieniająca to, w jaki sposób działają zbroje - zbalansowaliśmy redukcję obrażeń dla różnych rodzai obrażeń. To zwiększyło efektywność zbrój studded leather i chain, przy okazji plate też dostało lekkiego buffa, zmniejszyliśmy karę do prędkości ruchu. Nie zapominajcie, że wartości wymienione w liście zmian są tylko dla części z żelaza, co oznacza, że plate i chain mogą zyskać dodatkową redukcję obrażeń z innych rodzai metali, a studded już nie.

Dzięki tym zmianom zwiększyliśmy przeżywalność dla wszystkich rodzai zbrój, daliśmy wam większy wybór, więcej pracy i więcej zabawy.

Sindusk podzielił się obrazkiem ze swojego kalkulatora zbrój, który zrobił dla swojego serwera na WU, miejcie na uwadze, że podane wartości są dla części z 100 jakości, rzeczywiste wartości mogą się różnić!

https://i.imgur.com/2jVvxkI.png

WU beta
Z tą aktualizacją wyszło trochę poprawek, dzięki którym będziemy mogli wypuścić betę WU, możemy teraz zacząć pracę nad nową betą z wszystkimi nowościami z poprzednich kilku aktualizacji! Dorzucimy również kilka opcji wyłącznie dla WU, żeby zarządzanie serwerem było nieco łatwiejsze, bądźcie czujni!

Coś dla kapłanów
Spędziłem dziś sporo czasu z Buddą, obrywając mocno podczas testów wewnętrznych systemu kapłanów i czarów. Poświęcono mu ogromną ilość czasu, a zespół developerów ciężko pracował nad jego wprowadzeniem, poprawkami i usuwaniem błędów, a balansowanie ma jeszcze potrwać do końca tego tygodnia.
 
Po testach wewnętrznych, podzielimy się informacjami o tym co się zmieniło i czego oczekiwać, damy wam możliwość wzięcia udziału na serwerze testowym, by wszystko wypróbować, znaleźć błędy i dowiedzieć się jak fajnie wszystko działa.

A co to za radocha jeśli nie mam się czym podzielić? Wykradłem kilka tajnych informacji z ich notatek i będę mógł się nimi podzielić przed wypuszczeniem nowego systemu!

Przeróbka Demise
Istnieją dwa rodaje demise: demise bez bóstw, i demise bóstw i protekcji.
Animal’s Demise, Dragon’s Demise, Human’s Demise, i Selfhealer’s Demise pozostają zaklęciami na broniach. Nie będą dawać zwiększonej celności i szans na obrażenia krytyczne. Zamiast tego będą oferować niewielki bonus do obrażeń. Dragon’s Demise będzie miał zmianę nazwy na Legendary Demise i będzie działać na wszystkie legendarne (unique) stworzenia. Selfhealer’s Demise zostanie zmieniony na Monster’s Demise i będzie działać na wszystkie potwory.

Te zmiany powinny otworzyć nowe możliwości. Do tej pory efekty Dragon’s Demise i Selfhealer’s Demise pokrywały się częściowo i dzięki tym zmianom nie będzie dochodzić już do konfliktów. Zmiana z szans na krytyczne obrażenia na zwiększone obrażenia została wprowadzona, by efekt był bardziej widoczny. Do tej pory wyjątkowo trudno było oszacować o ile Demise zwiększało twoje szanse na uderzenie, nowa wersja daje wam dokładną ilość siły, którą łatwo jest porównać z innymi opcjami.

Protekcje
Demise bóstw i protekcje, jak Fo's Demise i Libila's Shielding, zostały zmienione na zaklęcia do biżuterii. Zwiększają i zmniejszają obrażenia od konkretnych rodzajów obrażeń. Każde bóstwo daje jeden ofensywny i jeden defensywny bonus z nowych zaklęć. Od teraz macie wyraźną konkurencję między bóstwami Fo vs Libila i Magranon vs Vynora

Fo: zwiększa zatrucie, zmniejsza kwas
Libila: zwiększa kwas, zmniejsza zatrucie
Magranon: zwiększa ogień, zmniejsza lód
Vynora: zwiększa lód, zmniejsza ogień

Nowe zaklęcia dla biżuterii rywalizują ze sobą nawzajem. Gracze na PvE mogą dzięki nim zdobyć przydatne bonusy do konkretnych sytuacji, a gracze PvP muszą dokonać wyboru między zwiększoną skutecznością broni, a osłabieniem w obronie.

Zmiany do zaklęć biżuterii zostały wprowadzone, bo poprzednie wydawały się słabe i archaiczne. Stary system nie pasował dobrze do gry i poczuliśmy, że to będzie świetna okazja by, upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Jesteśmy ciekawi, jakich kombinacji zaczną używać gracze, by zwiększyć swoje szanse w walce.

Zagadkowy labirynt!
Bracia z Factional Fight powracają ze swoim ukończonym labiryntem!
Wpadłem do nich zwiedzić ten labirynt i podjąłem się próby przejścia go. To zagmatwana łamigłówka, która pokazuje jakich niezwykłych rzeczy można dokonać w naszej grze, mam nadzieję, że bracia są dumni ze swojego dzieła! By uczcić jego zakończenie oferujemy wyjątkową nagrodę za przejście go! Poprosiłem ich, by napisali o nim co nieco, dorzucę odnośnik do tematu, gdy tylko się pojawi! Mam nadzieję, że wkrótce się tam zobaczymy!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/164836-you-are-invited-to-a-puzzle-labyrinth-adventure/

Przeróbka Newspring
Czas najwyższy wziąć się za kolejną przeróbkę deed'a, tym razem to Newspring! To kamienista wyspa znajdująca się na Xanadu, jest domem fok, fok i jeszcze raz fok!

Szukamy projektu na deed startowy na Newspring, dajemy wam okazję zaprojektowania własnego deed'a startowego, o którym marzyliście! Jak zwykle zajmiemy się materiałami, wy zbieracie drużynę, plan budowy i zostawiacie trwały ślad po sobie w grze!

Poniżej znajduje się temat ze szczegółowymi informacjami i projektem do deedplanera:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/164817-newspring-more-like-a-better-view-spring-im-sorry/

To wszystko na ten tydzień, wkrótce będziemy siebie razić, zamrażać, palić i robić inne paskudne rzeczy nawzajem. Muszę się odegrać na Buddzie i odzyskać swój tytuł mistrza, spodziewajcie się wielu krzyków agonii(mam nadzieję).

A póki co, wurmujcie dalej!
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Sierpień 17, 2018, 11:32:41 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 256 | Komentarze: 0

Aktualizacja klienta 11/08/18
- Trawa powinna się teraz ładować z płynnym przejściem, zamiast zwyczajnie się pojawiać kratka po kratce, jak to było do tej pory.
- Mapowanie normalne zostało dodane do budynków i jaskiń.
- Poprawiono problem nowego renderera z kartami graficznymi Intela. Uwaga: żeby nowy renderer działał z dowolną kartą graficzną, w ustawieniach grafiki (zakładka compatibility) wszystko musi być ustawione na "core".
- Poprawiono błąd graficzny z czarem Oakshell rzuconym na graczach.
- Poprawiono ryby, które pojawiały się nad wodą.
- Poprawiono przerośnięty ogień w niektórych lampach wiszących.
- Poprawiono błędy związane z dużymi rozdzielczościami.

Lista zmian 14/08/18
- Nowość: umiejętności na poziomie lub wyżej są chronione przed utratą przy śmierci, pomijając skille walki i cechy postaci.
- Zmiana: ilość rasowych zwierząt w wiosce będzie widoczna w oknie informacji o wiosce.
- Zmiana: zamarzanie powierzchni przy użyciu Path of Power również zamarza tile w jaskini.
- Zmiana: przy identyfikacji krwi ze stworzeń legendarnych pojawi się informacja, z którego stworzenia ona pochodzi, tak samo przy przesyłaniu wiadomości z krwią informacja będzie widoczna po najechaniu na nią kursorem.
- Zmiana:  “Kingdom of” kategoria uprawnień do pojazdów została dodana.
- Zmiana: Dodano opcję przytwierdzania kwiatów bezpośrednio na tile z trawą bez konieczności przygotowania podłoża.
- Zmiana: nowy system zbrój używany do tej pory na Epic funkcjonuje już na wszystkich serwerach. Zmiany do podstawowych redukcji obrażeń:
  • Leather od 45% do 60%
  • Studded od 50% do 62.5%
  • Chain od 55% do 62.5%
  • Cloth od 35% do 40%
  • Drake, Scale i Plate bez zmian (65%, 70%, 65%)
- Zmiana: modyfikatory ruchu dla noszonych zbrój:
  • W zbrojach płytowych powinno się teraz poruszać nieco szybciej
  • Zmniejszono redukcję ruchu z wszystkich hełmów.
  • Glimmersteel i Seryll posiadają dają teraz 10% bonusu do prędkości ruchu.
  • Zbroje z Adamantine mają teraz 5% bonusu do prędkości ruchu.
- Zmiana: redukcja różnych typów obrażeń dla zbrój (mniejszy % oznacza mniejszą efektywność zbroi przeciwko temu rodzajowi obrażeń, 100% to brak modyfikatora):
  • Leather: 90% vs gryzione, przebicie i kwas; 110% vs cięte i od ognia; 100% vs inne.
  • Studded: 90% vs cięte i kwas; 105% vs gryzione; 110% vs przebicie i zimno; 100% vs inne.
  • Chain: 92.5% vs przebicie i zimno; 107.5% vs gryzione, miażdżone i ognia; 100% vs inne
  • Plate: 95% vs miażdżone i ognia; 105% vs gryzione, cięte i kwas; 100% vs inne.
  • Cloth: 80% vs gryzione, cięte i ognia; 120% vs miażdżone i zimno; 100% vs inne.
  • Drake: 95% vs cięte i kwas; 105% vs miażdżone i zimno; 100% vs inne.
  • Scale: 95% vs miażdżone i zimna; 105% vs przebicie i ognień; 100% vs inne.
- Zmiana w PvP: akcje specjalne pojawiają się jako wielokolorowy tekst w zakładce z walką. Dodatkowo zostanie wyświetlona wiadomość na środku ekranu na obu klientach.
- Zmiana w PvP: okno z uprawnieniami dla zwierząt jest dostępne w menu body. Zawiera ono wszystkie uprawnienia na freedom, łącznie z uprawnieniami dla wrogich królestw (członkowie wrogich królestw mogą robić wszystko).
- Zmiana w PvP: poprawiono okno Królestwa:
  • Pokazuje % ziem do dwóch miejsc po przecinku.
  • Ma teraz znak %
  • Użyto dużych liter w nagłówkach każdej kolumny.
  • Pokazuje teraz szansę na powodzenie w procentach.
  • W przypadku resetu królestwa, posiadana ziemia królestwa stanie się jego bazową ilością ziemi.

Poprawki
- Poprawka PvP: zombie przyzwane przez czary religijne nie będą już atakować graczy z tego samego królestwa.
- Poprawka PvP: Wyjście z PMK poprzez opcję "Change Kingdom" nie będzie wymagać 14 dni odnowienia.
- Poprawka PvP: stworzenia Valrei bez królestwa mogą już być atakowane przez strażników z deed'ów.
- Poprawka PvP: Deed'y pod atakiem, które posiadają równo 10 strażników, powinny ich przyzywać prawidłowo w falach zamiast po 1 na raz.
- Poprawka PvP: Odliczanie czasu przy włamywaniu nie będzie resetowane przy zamykaniu/otwieraniu drzwi/bram przez broniących się.
- Można już impować metalowe drzwi do kopalni jeszcze przed umieszczeniem ich.
- Żeby bash'ować drzwi od kopalni, musisz znajdować się 1 tile od nich.
- Można teraz usuwać grupy/podgrupy z ekwipunku z przedmiotem aktywowanym lub bez.
- Poprawiono ustawienia wiadomości w profilu tak by były bardziej przejrzyste co do pokazywania/chowania powiadomień o śmierci.
- Wszystkie bronie dwuręczne powinny teraz wykorzystywać animację walki dwuręcznej.
- Zakładka śmierci PvE powinna teraz wyświetlać statusy stworzeń. Na przykład: stary wściekły Large rat, stary czempion Black wolf zamiast stary duży rat i stary Black wolf.
- Opcja Unequip ignoruje przedmioty założone w pojemnikach.
- Musisz znajdować się na tym samym poziomie, by móc naprawić ściany/płoty.
- Walka powinna teraz przerywać naprawy i czynności związane z budową.
- Summer hat powinny teraz mieć swoje stare wartości obronne jako zbroja.
- Zbroje skórzane posiadają bonus 30% do łucznictwa i rzucania czarów, tak jak powinno być.
- Prowadzenie stworzenia, które nie umie pływać do wody pozwala teraz na odprowadzenie go na ląd. Jeśli stworzenie utknie w wodzie, automatycznie przestanie podążać za tobą.
- Opcje otwierania i zamykania pojemników na ziemi, powinny teraz być dostępne jeśli masz te opcje do wyboru w menu po prawym przyciskiem myszy.
- Nie można już budować/kontynuować budowy płotu lub wejścia do kopalni z jej wnętrza.
- Biżuteria z riftów nie będzie pobierać ładunków z identycznych przedmiotów, które znajdują się w ekwipunku.
- Modlitwa nie zostaje zaliczona na poczet 5 dziennych prób jeśli nie zdobędziesz z niej faith, zdarza się tak jeśli jest się graczem bez premium.
- Poprawiono błąd tracenia kapłaństwa przy dokładnie 30 faith przy przechodzeniu na inny serwer.
- Poprawiono problem, który uniemożliwiał podnoszenie własnego ciała na deed'zie jeśli nosiłeś ciało stworzenia w momencie śmierci.
- Nie można poświęcać dowolnego stworzenia, dopóki nie ma na nie misji.
- Ciała będą zapamiętywać informacje o ostatnim właścicielu, by mogły być podniesione ponownie, jeśli zostaną wyrzucone.
Sierpień 02, 2018, 02:08:01 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 320 | Komentarze: 0


Witajcie wszyscy!
Wracamy z kolejnym Valrei International, pokażę wam co mamy w planach i co się dzieje, więc przejdźmy do konkretów!

Atak na błędy
Przez ostatnie kilka tygodni walczyliśmy z ogromną ilością błędów, ale też mamy inne sprawy, którymi również trzeba się zająć.

Sprawy związane z PvP
Wielu z was mogło zauważyć temat na forum o PvP i wiem, że trwa wiele dyskusji o tym, co może być zmienione lub co musi być. Spędziliśmy mnóstwo czasu na rozmowach wewnętrznych jak również na forum, uważnie czytaliśmy wszystko co pisaliście (i tak, widzimy też ukryte posty). Chcemy popracować nad kilkoma mechanikami do następnej aktualizacji, a wtedy zaczniemy prace nad poważniejszymi elementami. Będziemy liczyć na bliską współpracę z wami, bądźcie na to gotowi niebawem!

Prace nad rendererem
Samool był wyjątkowo zajęty poprawianiem i optymalizacją nowoczesnego renderera, który ma wyjść niebawem. Nie da się ukryć, jego cel jest prosty, drastycznie zwiększyć wydajność i wyeliminować potrzebę używania GLSL shader'ów dla zwiększonej ilości klatek! Udało mi się wyciągnąć kilka fotek od niego (są całkiem ładne).

https://i.imgur.com/wF8Wk5j.jpg
https://i.imgur.com/3co5OPP.jpg


Gdy błędy stają się częścią gry
Zawsze żartujemy sobie, że błędy w grze są jej elementem stałym, ale czasem, faktycznie dochodzi do zabawnych sytuacji. Od strony developerów widzimy wiele zapisów z serwerów, ci którzy byli GM'ami na serwerach WU będą wiedzieć o czym mowa, ale ostatnio napotkaliśmy na następujący błąd...

[10:26:28] <Archaed> zmarł z powodu otrzymanych obrażeń. Atakujących=8 Nieznane. Nieznane. Nieznane. Nieznane. Nieznane. Nieznane. Nieznane. Nieznane.

Z tego powodu zaczęła się dyskusja na wiele tematów, ostatecznie dzięki temu błędowi zawdzięczać będziemy nową opcję w grze, zakładke śmierci PvE!

Bądźcie spokojni, ci którzy wstydzą się umierać przez lwa górskiego albo spaść z góry idąc na automacie, będziecie mieli opcję w swoim profilu by tego nie widzieć, gracze o niskich umiejętnościach nie będą się pojawiać w tej zakładce by uniknąć spamu. Zakładkę również można zamknąć w opcjach profilu, ale spodziewam się, że będę celem do żartów przy najbliższej okazji, gdy umrę!

Wyjątkowa krew
W następnej aktualizacji dojdzie do zmian dla krwi, nie będę wchodzić w szczegóły, ale chciałem was uprzedzić, pewnie niektórzy z was mają spore jej zapasy. Mieszanie krwi po aktualizacji będzie skutkować w otrzymaniu innego rodzaju mikstury. (Mam nadzieję, że to wszyscy zrozumieli.) Więc jeśli chcecie mieć więcej obecnych mikstur, to jest teraz najlepszy czas by ich naprodukować!

Przy okazji chciałem was poinformować, że nie będziemy usuwać żadnych rodzai, zwyczajnie zmienimy te, które się powtarzają.

Wystrój wnętrz w Wurmie
Zajęło to trochę dłużej niż się spodziewaliśmy, ale to z powodu wprowadzenia drugiego etapu umieszczania itemów na przedmiotach. Całą winę zrzucam na to.
 
Zostaliśmy oszołomieni tym, jak ludzie wykorzystali nowe możliwości umieszczania przedmiotów. Czuć tą różnicę w tworzeniu domu o jakim marzysz. Mamy pięciu zwycięzców do ogłoszenia, wybór nie był łatwy, każdy z developerów miał swojego ulubieńca. Z przyjemnością ogłaszam ich:

1 miesjce: Seriphina oprowadza nas po Lorewood Gardens i swojej pięknej bibliotece!
https://i.imgur.com/YQvLRqQ.jpg

2 miejsce: Rhea ze swoim nakrytym stołem, świetne wykorzystanie elementów w grze, by napisać zagadkę! Spodziewałem się opowieści o trzech niedźwiadkach, na szczęście to nie było to.
http://i67.tinypic.com/10h3lnr.jpg

3 miejsce: Aniceset oprowadza nas po Amish Paradise, ten bar jest niezwykły.
https://i.imgur.com/bXLTqYL.jpg

4 miejsce: Kasumi ze swoją zupą z trolla. (Tak, sprawdzałem zawartość).
http://i.imgur.com/I20UQe9.jpg?1

5 miejsce: Jakerivers za swój stół, nadal wygląda schludniej od mojego w pracy!
https://i.imgur.com/Fwjx3MR.jpg

No i (nie)honorowe miejsce należy do cenotaph za swój nowy luksusowy hotel dla graczy, znaczy się, za klatkę na niewolnika.
https://i.gyazo.com/29c48a35dc82a9d2eb37548a7ac61385.jpg


Skontaktujemy się w sprawie nagród w ciągu tego weekendu!

Friendalong!
Zapraszamy do siebie przyjaznych graczy do impowania, wydarzeń, walki z GM'ami (co będzie zabawniejsze z zakładką śmierci) i rozmowami z wszystkimi. Znalazłem chwilę w ciągu dnia i wpadłem do VirusMD i pomarudziłem mu:

<Retrograde> Opowiedz mi trochę o sobie i lokacji, nieco historii z tym związanej
<Virusmd> Gram jakoś od 2013 roku, do gry wróciłem na dobre dwa lata temu. Zawsze chciałem mieć deed w stylu targu, ale nigdy nie posiadałem umiejętności itd.
<Virusmd> Wraz z kolegą chcieliśmy lokację, która wymagała ogromnej pracy z terraformowaniem, która z czasem stała by się idealna
<Virusmd> więc wybraliśmy klif i ocean wypełniony gliną
<Retrograde> i to jest południowa część pristine, zgadza się?
<Virusmd> z czasem rejon rozrósł się wokół, ożył
<Virusmd> ta
(Prywatne spostrzeżenie: W tym momencie zauważyłem 200k czosnku)
<Retrograde> to... sporo czosnku...
<Virusmd> połączyliśmy ze sobą wyspę, drogi, znudziliśmy się tym i zaczęliśmy rozmawiać o letnim impalongu w listopadzie czy jakoś tak
<Virusmd> pomyślałem, że łatwo da się to zorganizować, dzięki działającemu targowi, który otworzyłem kilka miesięcy później
<Virusmd> nasz sojusz wykonuje wiele projektów społecznościowych tutaj
<Retrograde> Myślę, że takie projekty są najlepszym elementem wurma
<Virusmd> Wybrałem te miejsce, bo było blisko mojej miejscówki no i łatwo dostępne dla innych
<Retrograde> to znaczy, że ten deed został stworzony specjalnie pod ten event?
<Virusmd> tak
<Virusmd> nie chciałem go mieć na terenie deeda w trakcie budowy
<Retrograde> Zrozumiałe
<Retrograde> W takim razie skąd taki wybór nazwy?
<Virusmd> Dokładnie sam nie pamiętam, zaczęliśmy wymyślać nazwy na czacie i na tym stanęło
<Virusmd> no i wtedy serraphine zaczęła to nazywać friend-a-longiem i tak już zostało
<Retrograde> Dobra nazwa, masz moje poparcie w tym
<Virusmd> świetnie
<Virusmd> W tym roku zaczniemy skromnie, ale mamy zamiar to powtórzyć za rok
<Virusmd> może to będzie kolejna tradycja w wurmie, kto wie
<Retrograde> oooo, nie mogę się tego doczekać!
<Retrograde> A więc czego mogą się spodziewać goście, oprócz impowania?
<Virusmd> Tego co zwykle, mnóstwo materiałów, by wykorzystać nowe zastosowania metali. Może stację na barwniki? Mieszanie krwi, turniej pvp, wyścigi koni i może coś jeszcze
<Virusmd> narazie niewiele tego
<Virusmd> górne piętro karczmy jest wypełnione setkami beczek z alkoholem, kilka z nich jest wypełnione rzadkościami i innymi rzeczami do rozdania
<Virusmd> z czarami jest teraz łatwiej zarządzać niż w poprzednich eventach, mamy większy dostęp do ołtarzy i posortowałem sobie kapłanów/czary w grupy pod konkretne wydarzenia
<Virusmd> miejsca^
<Virusmd> to powinno pomóc nieco, z tym zawsze miałem problem przy organizowaniu poprzednich eventów
<Virusmd> potykając się o innych graczy przy ołtarzach
<Retrograde> Pamiętam, że nawet ktoś spisał to w formie opowiadania
<Virusmd> sprawdź górne piętro tego budynku przeznaczonego do robienia ceramiki
<Retrograde> Zadbamy o wlekące się hordy zombie i krwiożercze nogumpy
<Virusmd> och, no tak
<Virusmd> zawsze powtarzam "jeśli GM nie chciał ciebie zabić, to znaczy, że coś robisz nie tak"
<Retrograde> Dokładnie, ograniczyliśmy się do mordu na graczach jedynie w dni eventowe, tak się szczęśliwie składa, że warunek będzie spełniony
<Virusmd> lol
<Retrograde> Jest coś, czego nie możesz się doczekać?
<Virusmd> hmmm, muszę przestać ścinać drewno, żeby móc pomyśleć o tym co myślę
<Virusmd> myślę, że to cel socjalny, pomaganie nowym graczom przede wszystkim, tak uważam
<Virusmd> chciałbym mieć dość czasu żeby nazbierać mnóstwo electrum, ale nie ma szans
<Retrograde> masz mnóstwo czasu!
<Virusmd> pewnie, jakbym wcale nie spał
<Retrograde> Hahaha
<Retrograde> Jeszcze jedna rzecz, chciałbyś coś napisać do ludzi, którzy będą czytać newsa?
<Virusmd> Bierzcie wszystko ze sobą!
<Retrograde> Hahaha
<Retrograde> Jest coś szczególnego, co by ci się przydało?
<Virusmd> głównie pocięte warzywa, dotacje na nagrody zawsze mile widziane no i mamy za mało kapłanów na całą imprezę, z pewnością przydałoby się ich więcej
<Virusmd>  szkoda by było nie wykorzystać tych ponad 200tys warzyw
<Retrograde> Haha
<Retrograde> Cóż, postaram się przekazać to wszystko!


Wydarzenie odbędzie się w weekend 27-30 lipca, bądźcie albo skończycie bez przyjaciół!
* No dobra, nadal będziecie mieć przyjaciół, nawet jeśli nie przyjdziecie, tylko będzie im smutno.

To wszystko co przygotowaliśmy dla was na ten tydzień, będziemy dopracowywać nasze aktualizacje. Powinna ona być w następnym tygodniu. A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Ascalon Serwer:"Sklotopolis wysłana przez Hershel
[Październik 11, 2018, 20:30:26 pm ]


Valrei International 67 wysłana przez Marcando
[Wrzesień 08, 2018, 09:59:09 am ]


Lista zmian 22/08/18 wysłana przez Marcando
[Sierpień 26, 2018, 06:38:42 am ]


Valrei International 66 wysłana przez Marcando
[Sierpień 17, 2018, 12:49:04 pm ]


Lista zmian 11 i 14/08/18 wysłana przez Marcando
[Sierpień 17, 2018, 11:32:41 am ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 5
  • Kropka Roboty: 2
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 678
  • stats Wiadomości w sumie: 3460
  • stats Wątków w sumie: 733
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98