collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Luty 08, 2018, 11:52:08 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 115 | Komentarze: 1

Dodano i/lub zmieniono
-Nowość: można teraz dodawać notatki do listy przyjaciół.
-Nowość: można teraz czyścić forge po ich wykorzystaniu i zebrać z nich ash, który jest potrzebny do tworzenia innych przedmiotów. Po tym jak forge zgaśnie, lub palił się przez minimum 30 minut i został zgaszony - można zebrać ash przy pomocy opcji "clean" i aktywowaniu łopaty w ekwipunku. Akcja ta zaliczać się będzie pod umiejętność firemaking. Otrzymana jakość popiołu zależna będzie od umiejętności firemaking i jakości pieca.
-Nowość: próba zafarbowania przedmiotu z za małą ilością barwnika da informację, ile potrzeba barwnika.
-Nowość: można teraz kolorować drewno i materiał innymi kolorami. Barwnik jest usuwany z drewna przy pomocy wire brush. Barwnik jest usuwany z materiałów drugorzędnych przy pomocy lye równej połowie wagi barwnika, którą trzeba wykorzystać do ich zabarwienia. Uwaga: przedmioty, które są obecnie pomalowane będą miały obie sekcje pomalowane.
-Nowość: dodano shadery do rodzajów drewna, więc wiele przedmiotów ponownie będzie pokazywać swój rodzaj drewna. Dotyczyć to również będzie nowych rodzajów drzew, które do tej pory nie miały swoich barw: Orange, Linden, Oleander, Fir, Chestnut, Walnut.
-Zmiana: w związku z dodaniem drugorzędnego koloru do niektórych przedmiotów, wymagane ilości barwników do pomalowania zostały przejrzane i dopasowane.
-Zmiana: zwiększono szanse na zdobycie affinity do skilli favour bardziej niż do characeristic. Zmiany wprowadzono by uniknąć większości affinity dochodzących do characteristic, by nie były one zbyt częste dla skilli. Będziemy monitorować sytuację i wprowadzać zmiany dla affinity w dalszych aktualizacjach jeśli będzie ku temu potrzeba.
-Zmiana: umiejętności z medytacji, które działają tylko na ciebie, nie są już ograniczane uprawnieniami deed'a.
-Zmiana: zwiększony czas ochrony przed psuciem się dla red catseye i waystone z jednym połączeniem.

Klient

  • Możliwość dokładnego umieszczania przedmiotów przy pomocy myszki została dodana:
-By umieścić przedmiot, musi on znajdować się w plecaku, nie mogą to być ciężkie przedmioty ani pojazdy.
-Klikamy prawym myszy na przedmiot i wybieramy opcję "place".
-Standardowo przedmiot zacznie poruszać się za ruchem myszki.
-Trzymanie CTRL będzie wyrównywać ruch przedmiotu do siatki 8x8 na tile (to jest 64 kratek na tile).
-Trzymanie ALT będzie wyrównywać ruch przedmiotu do siatki 4x4 na tile (to jest 16 kratek na tile).
-Obracanie kółka myszki będzie obracać przedmiot.
-Trzymanie shift podczas kręcenia kółkiem myszki zmniejszy prędkość obrotu przedmiotu.
  • Poprawiono czas ładowania okna ustawień.
  • Rodzaj drewna będzie widoczny na przedmiotach drewnianych takich jak: mallet, łuki i tarcze.

Usunięte błędy
-Usunięto wiele literówek i problemów z tekstami.
-Rzadkie miejsca do połowu ryb będą zmieniać miejsce gdy sezon (jak również typ ryb) się zmienia.
-PvP - wyłączenie trybu lawful pozwala na pominięcie uprawnień anti-archery i daje karę za zrobienie tego.
-Usunięto problem z kopaniem na tile granicznym ze zbyt dużej odległości.
-Zwłoki koni i piekielnych koni powinny pasować do ich koloru z przed śmierci.
-Poprawka dla pojemników masowych pobierających 5% podatku, gdy są przemieszczane poza deed.
-Dodawanie filetów do pojemników masowych nie powinno już usuwać ich całkowitej wagi. Filety nadal będą mieć wagę zredukowaną do 0.3 wagi, ale ilość będzie zwiększona by odwzorować ich wagę zanim zostały włożone do pojemnika.
-Pnie po ściętych drzewach, które rosły w środku tile, również będą wyśrodkowane.
-Usunięto problem, który powodował, że sadzenie ziół w plecaku wyrzucało donice na ziemię i pojawiał się komunikat, że nie pasują do stojaka na donice.
-Poprawiono błąd, który pozwalał na otwieranie wejścia do kopalni na most.
-Furmani zostali poinstruowani by trzymali swoje wagony naprawione.
Luty 08, 2018, 10:56:08 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 141 | Komentarze: 1


Witajcie!
Witam was w specjalnej odsłonie Valrei International, pojawia się w niej MNÓSTWO nowych rzeczy i nie bez powodu, wszystko wejdzie do gry za tydzień!

Żeby wyciągnąć te informacje od naszych developerów musiałem wziąć udział w trzech konkursach na picie, dwóch na siłę i napisać rozprawkę o "Les Miserables", czego ja nie robię by dać wam newsa...
 
Zbaczam z tematu, jest mnóstwo rzeczy, a tak bardzo chcę wam to wszystko pokazać, że zaraz zacznę się zachowywać jak nastolatka na prochach, więc może lepiej przejdę do rzeczy!

Samool dołącza do drużyny
Jak wielu z was może kojarzyć, Samool dołączył w zeszłym roku jako wolontariusz do rozwoju klienta mając na swoim celu dążenie do klienta 4.0. Gdy to się powiodło, zaczął pracę nad innymi aspektami gry i wprowadził nowe zachwycające możliwości, jak również pozbył się paru paskudnych problemów z klientem.
Dziś mam okazję ogłosić, że dołączył on do zespołu Wurma zatrudniony na umowę o pracę i będzie pracować dalej dodając niezwykłe rzeczy do klienta, w tym wersję preview i coś co jeszcze, co dziś wyjawię!
 
Nieco w lewo
Jeśli kiedykolwiek próbowaliście ustawić przedmiot w konkretnym miejscu, z pewnością doznaliście niewygody ustawiania go za pomocą pchania, ciągnięcia, delikatnego pchania i ciągnięcia, przeklinania, płakania i rzucania kolbami kukurydzy w nie, ale to wkrótce się zmieni.

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/place.png
Witać wszystko przez przedmiot? Czyżbym oszalał?

W następnej aktualizacji, będzie nam dana opcja stawiania przedmiotów w wybranym miejscu! Wystarczy wybrać opcję prawym przyciskiem myszy na przedmiocie i można przesuwać jeszcze nie postawiony przedmiot po podłodze. Trzymanie ctrl podczas ruszania będzie wyrównywać ruch przedmiotu do mniejszej siatki a trzymanie klawisza alt wyrównywać będzie do większej. Kręcenie kółkiem myszy będzie obracać przedmiot. Gdy już ustawicie sobie przedmiot w idealnym miejscu, wystarczy kliknąć lewym myszy i przedmiot pojawi się dokładnie tam gdzie chcieliście!
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/place.gif
Tajemnica rozwikłana, puść w końcu tą beczkę!

Taki sposób stawiania działa tylko z plecaka, więc nie da się tak rozstawić pieców i kuchenek, ale na pewno pomoże wszystkim pedantom w porządkowaniu swoich deed'ów w samą porę na coś innego.

A to ci... drewno!
Dawno, dawno temu każda łódź miała własną teksturę drewna, pozwalało to graczom pokazanie swojego stylu i dokonanego wyboru, wiśniowe łodzie miały czerwony kolor, wierzbowe były szare, a najlepszy typ, oliwny, miał ciepły żółty kolor.
Wraz z wprowadzeniem nowych modeli okrętów, aby zmniejszyć ograniczenia dla rozwoju i zwiększyć wydajność wykorzystywaliśmy tylko jeden typ tekstury na wszystkich okrętach, ale niebawem...

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/boats.png
Uwielbiam wielkie łodzie i nie wstydzę się tego.

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/boats.jpg
"sail away, sail away" [ "odpłyń w siną dal" - fragment piosenki] Enya może nam pozazdrościć.

Jak widać powyżej, następna aktualizacja zmieni barwy łodzi przywracając im ich własne tekstury! Wybór drewna zmieni kolor kadłuba, a dzięki Saroman'owi i pracy Samool'a, nie będzie to wymagać ładowania dziesiątek tekstur! Oczywiście to nie wszystko...

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/wagons.png
Całe wagony piękności.

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/carts.png
Nie do wiary, tylko się wozić!

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/bees.png
Co za ule, że klękajcie pszczoły!
 
Dokładnie, efekty rodzajów drewna wracają i to z potrojoną siłą! Od uli, krzeseł, wiader, pojemników masowych, wózków, stojaków, katapult i wszystkiego innego, Saroman ciężko pracował nad dodawaniem tych efektów do wszystkich drewnianych modeli. Jego pracownia to jeden wielki drewniany bajzel, a nad wszystkim sprawuje pieczę jego przyjaciel zarządca.
 
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/supervisor.png
Przerwy obiadowe są ściśle monitorowane i wydawane jedynie co pięć dni.

W związku z tym, że to ogromna ilość zmian, obecnie planujemy wprowadzać je stopniowo, z każdym razem dodając coś nowego z każdą fazą, więc bądźcie czujni na kolejne wieści.

Stawianie przedmiotów, powrót kolorowych tekstur drewna, już wiecie skąd bierze się moje podniecenie w tym newsie, ale JESZCZE muszę wam coś pokazać!

Przedstawiam wam...

Łaskoczący fiolet
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/pink.png
Pasuje ten tytuł?

Nie, to nie jest Photoshop! Ci, którzy są na tyle dociekliwi i wybadali pixelki w w obrazku powyżej, mogli zauważyć, że żagiel ma inny kolor od reszty łodzi, ale to również ma wejść! Przedstawimy wam możliwość kolorowania żagli, co będzie wymagało mniejszej ilości barwnika i pozwoli na popisywanie się, kolory są żywe i nie musisz kolorować całej łodzi na jeden kolor, więc możesz się popisać kolorami i rodzajem twojego ulubionego drewna.

Również...
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/bed.png
Może też znajdą się fioletowe kołdry.

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/bookcase.png
Co za wieści, teraz wszyscy wurmianie kombinują jak wyjąć wszystkie książki przed malowaniem!

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/chairs.png
Wybierz krzesło, jakie chcesz!

http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/fsb.png
Uchwyty są nie pokolorowane? No i to się nazywa postęp.
 
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/003/spiderboat.png
Imprezowy knarr spidermana.

Dokładnie, personalizowanie nie kończy się na żaglach, dodaliśmy lepsze systemy kolorowania do innych rzeczy, pozwalając wam wybrać kolory poduszek w krzesłach, kołdry w łóżkach i co ważniejsze bannery!

Klient Preview
Prace nad klientem 4.1 trwają, usuwamy problemy, które wyszukano dzięki wstępnym testom publicznym, wraz z tą wersją wejdą te wszystkie nowinki do gry, zaplanowane wstępnie na następny czwartek 8 lutego.

Mam nadzieję, że wszyscy się nakręciliście jak ja na to wszystko co ma wejść, a co ma dojść do sklepu (słyszałem BARDZO interesujące plotki na ten temat), robi się coraz ciekawiej!
 
Więc zapnijcie pasy, przygotujcie zapasy drewna i jak zwykle wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a!
Translated by Marcu, all rights reserved.
Styczeń 26, 2018, 14:06:08 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 236 | Komentarze: 1


Jackal - Icbash

Witajcie wszyscy!

Retrograde powraca w kolejnym Valrei International, dziś przedstawię wam kilka zapowiedzi, więc przejdźmy do rzeczy!
Ale najpierw...

Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,805.0.html

Przegląd Affinity
Minął tydzień od wprowadzenia zmian do systemu Affinity. Śledziliśmy efekty affinity przez ostatnie dni i doszło do prawie 200 przyznań affinity łącznie na wszystkich serwerach.

Będziemy nadal obserwować sytuację i wprowadzać na ich postawie zmiany, a także dzięki waszym wypowiedziom i tym jak wszystko przebiega, ale jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z tego jak nowy system działa. Gratulacje dla wszystkich, którzy otrzymali w ten sposób affinity i powodzenia dla reszty! (Łącznie ze mną, tak bardzo potrzebuję affinity na PAS!)

Klient preview i LWJGL (na zdrowie)
Wraz z pracami przebiegającymi na nowym kliencie z zawrotną prędkością uruchomimy nowego klienta developerskiego, którego nazwiemy preview. Klient preview będzie używany do uruchamiania wczesnych wersji większych aktualizacji, jak to było z fazą testową klienta 4.0 i wkrótce zostanie on wykorzystany przy kolejnej większej aktualizacji.

Pierwsza wersja klienta preview będzie działać na bibliotece LWJGL 3 (stabilny klient obecnie chodzi na bibliotece LWJGL 2) więc to ogromny skok na przód.

Wraz z nim dojdzie lepsze wykorzystanie pamięci podręcznej, więcej nowszych systemów renderujących i będzie to pierwszy krok do wprowadzenia nowego UI (gdyż ten będzie się opierać na zaktualizowanym LWJGL 3).

Klient preview był mocno ograniczony w jego fazie testowej, będziemy gorąco zachęcać wszystkich do wypróbowania go, by wszelkie problemy zostały zgłoszone i usunięte zanim aktualizacje wejdą do klienta obecnego.

Czyszczenie pieców
Dawno oczekiwana prośba, by móc wykorzystać piece do generowania popiołu, w następnej aktualizacji dodamy możliwość zbierania popiołu z wygaszonych forge'ów.

Akcja ta będzie brała kilka czynników pod uwagę, w tym umiejętność firemaking, więcej szczegółów znajdzie się w liście zmian.

Być na bieżąco
Kolejna zmiana to dodanie opcji zostawiania małych notatek dla waszych przyjaciół. Przypominajki jak: od kogo skupujecie masowo surowce, albo na jakim deed'zie ktoś jest - z pewnością bardzo pomoże wszystkim być na bieżąco, szczególnie jak ktoś jest społecznym motylkiem latającym z kwiatka na kwiatek!

Nadchodzące prace
Wiele się tu dzieje, dużo mamrotania, stukania i triumfalnych okrzyków dochodzących od czasu do czasu z kwater developerów, opowiedziano mi co nieco o nadchodzących zmianach i muszę przyznać, że nie mogę się już doczekać by się nimi z wami podzielić, ale... niestety muszę poczekać!

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiałów będzie kilka!

Wurm Unlimited eSports!
Uruchomiony przez Darklords, to konkurs PvP grup graczy 3vs3, który odbył się dwa tygodnie temu. Mający na celu uczyć graczy zasad PvP, w środowisku gdzie nie można było stracić przedmiotów ani skilli, nagroda wysokości 2 złotych monet przyciągnęła graczy, by pokazali na co ich stać.
 
Walki były zacięte, ale zespół "The Abusement Park" zabrał do domu tytuł zwycięzców i nagrodę!
Więcej informacji i filmów z walkami można znaleźć tu:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/159891-competitive-wu-3v3-league-season-12-gold-prize-pool/

Q&Emoo
W zeszłą środę, Wurmowy miłośnik picia Foster'ów wpadł na streama by pojeździć, zabić parę koni, zebrać trochę monet i zaprosił kilka osób na Discorda by pogadać, ja byłem wśród nich i nieco porozmawialiśmy na temat gry, jak również planów na rok 2018. Emoo wraca ze swoimi streamami w każdą środę, z pewnością w tym czasie impując moją płytową zbroje posłucham go jak próbuje zaprzeczyć, że wcale nie ma tatuażu Fosters na prawym ramieniu.

Sprawdźcie ten temat by dowiedzieć się więcej:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/160693-wurm-wednesday-a-wurm-twitch-stream/

Nagi i przerażony
Zaczynanie gry w Wurmie bywa straszne, wilki chcą ciebie zjeść, świnie się ślinią na twój widok, a o wieśniakach to lepiej już nie wspominać, co kiedyś robili. Nasz Yaga bardzo ciężko pracował nad zrobieniem zaktualizowanego samouczka wiki o tym jak zacząć grę w Wurmie, wraz z informacjami o staminie, znajdowaniu innych graczy, a także temu, czemu tak wiele akcji kończy się niepowodzeniem.

Jakie informacje byście chcieli tam zobaczyć?
Sprawdźcie samouczek (i odeślijcie do niego każdego nowicjusza, jakiego spotkacie) tutaj!
https://www.wurmpedia.com/index.php/Your_first_days_in_Wurm_Online

To wszystko na dziś, wrócę za dwa tygodnie z większą dawką informacji o tym co nadchodzi, co doszło i co Keenan miał na śniadanie.
A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Styczeń 21, 2018, 11:17:12 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 197 | Komentarze: 0

Wprowadzono zmiany do systemu Affinity:
-Wprowadziliśmy zmiany do systemu affinity by poprawić jak one działają. Będziemy nadal obserwować jak są zdobywane affinity i reagować jeśli będzie potrzeba.
Styczeń 21, 2018, 11:10:53 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 221 | Komentarze: 0


Zmieniono lub dodano
-Dopracowaliśmy wymagania na pojawianie się stworzeń na tile'ach, by zapobiec zbyt dużym koloniom fok na kamiennych plażach. Szczury nie mogą się pojawiać na kamieniu blisko wody, a foki mogą się pojawiać na plażach. Będziemy nadal obserwować lokacje dużych kolonii fok.
-Opcja kopania ziemi do sterty lub surowców na stertę została dodana. Skrót klawiszowy dig_to_pile pozwala na kopanie ziemi i innych surowców do sterty pod waszymi stopami. Kiedy sterta się wypełni, surowce będą trafiać do waszego plecaka. To jest możliwe tylko poprzez ustawienie klawisza skrótu, który można ustawić w konsoli lub w na stronie ustawień gry.
-Piekielne konie posiadają teraz nowe nazwy odzwierciedlające ich barwę, by łatwiej było je odróżnić od koni.
Brown > Cinder
Gold > Envious
Black > Shadow
White > Pestilential
Grey > Ash
Ebony Black > Molten
Piebald Pinto > Nightshade
Blood bay > Incandescent
-Identyfikacja żywego konia lub piekielnego konia wskaże jego kolor w wiadomości.
-Dodano tytuł za poziom 100 masontry - Another Brick In The Wall  (Kolejna cegła w murze)
-Zapieczętowane pojemniki mogą być teraz wystawianie u kupców.
-Zapieczętowane pojemniki będą pokazywały ich kolor w ich nazwie.

Zmiany zasad nagłych śmierci:
(Zasady nagłej śmierci to mechaniki, które powstrzymują wzrost skilli, affinity, bonusów od rang i innych od zabijania gracza zbyt często)
-Ograniczenie czasowe 3 godzin między zabójstwami na innym graczu (po zabiciu go przynajmniej 3 razy) został zwiększony do 6 godzin.
-Naliczanie śmierci na danym graczu od teraz jest śledzone i będzie liczyć się do mechaniki nagłej śmieci jeśli został zabity więcej niż 3 razy przez innych graczy w krótkim czasie.
-Jeśli gracz zostaje zabity w PvP jego licznik śmierci zostaje powiększony 1 i uruchomi się odliczanie czasu do 3 godzin.
-Jeśli gracz zostanie zabity w trakcie odliczania tego czasu, jego licznik śmierci ponownie zostanie zwiększony o 1, a odliczanie zostanie zresetowane do 3 godzin i od nowa zacznie być odliczane.
-Po skończeniu odliczania tego czasu, śmierć jest usuwana z jego licznika śmierci, a odliczanie czasu się zeruje do czasu kolejnej śmierci.
-Jeśli licznik śmierci przekroczy 3, wtedy każda śmierć w PvP przeciwko niemu będzie liczona według mechaniki nagłej śmierci dopóki jego licznik nie znajdzie się poniżej 3.

Zmiany dla Affinity
-Używanie konta premium będzie teraz dawać małą szansę na zdobycie affinity w skillu, przy udanej akcji.
-Średnio raz na 2 godziny, postać będzie miała okno o długości 15 sekund, w którym będzie miało szansę na zdobycie affinity w danym skillu (na przykład podczas używania mining skill'a możecie zdobyć affinity do mining, pickaxe, miscellaneous items, body stamina, body strength, mind logic, mind, soul lub body).
-Szansa na zdobycie affinity wynosi 1/500 jeśli nie posiadacie żadnych w tym skillu, 1/1000 jeśli macie jedno w nim, 1/1500 jeśli macie już dwa, 1/2000 jeśli macie 3 affinity i 1/2500 jeśli macie już w nim 4 affinity.
-Jeśli affinity zostaje zdobyte w ciągu tego 15 sekundowego okna, okno zostaje zresetowane i niemożliwe będzie zdobycie kolejnego affinity do pojawienia się kolejnego okna na tej postaci.
-Okno pozostaje otwarte na wszelkie przyrosty w skillu, dopóki affinity nie zostanie zdobyte lub skończy się czas okna.
-Będziemy monitorować te szanse i wprowadzać zmiany jeśli będzie to konieczne.

Wykradanie affinity poprzez zabijanie graczy w PvP zostało zmienione:
-Jeśli zabity gracz posiadał tylko jedno affinity, nie straci go a zabójca nie zdobędzie żadnego affinity.
-Jeśli zabity gracz posiadał więcej niż jedno affinity, traci jedno losowe z nich i przechodzi ono na zabójcę.
-Jeśli zabity gracz posiadał więcej affinity od zabójcy w danym skillu, zabójca będzie otrzymywał te affinity cały czas.
-W przeciwnym wypadku szansa dla zabójcy na zdobycie affinity będzie zależało od różnicy między liczbą affinity w danym skillu na gracza (przed śmiercią gracza).
-Jeśli różnica wynosi 0, szanse wynoszą 50% dla zabójcy by zdobyć affinity. Różnica wynosi 1 daje 25% szans, różnica wynosi 2 daje 12,5% szans i różnica 3 daje 6,25% szans.
-Jeśli affinity nie zostaje stracone przez zabitego gracza, a zabójca nie zyskuje żadnego, zabójca otrzyma czasowe affinity w danym skillu, które trwać będzie przez tydzień.

Zmiany w kliencie:
-Poprawka: różne przedmioty nie powinny się pojawiać w złych miejscach po odbyciu podróży.
-Poprawka: skróty klawiszowe dla GRAVE powinny się teraz prawidłowo zapisywać.

Poprawki:
-Problem wywołujący nieustanny lag na Elevation od wyjścia 1.6 został odnaleziony i usunięty. Będziemy nadal monitorować server pod kątem podobnych sytuacji.
-Nie powinno być możliwe branie ponad 100 przedmiotów w saddlebag'u lub saddle sack'ach.
-2017 Saddle sack gifts nie powinny już się psuć.
-Dach na południowej lub wschodniej granicy budowy nie powinien już blokować planów budowy ścian.
-Poprawiono skrót klawiszowy odpowiedzialny za łączenie fragmentów.
-Filety ryb i mięsa nie powinny zamieniać się na zwykłe filety ryb/mięsa podczas przerzucania do pojemników masowych.
-Runa zmniejszające wagę na głowach narzędzi i broni będą ignorowane, by mogły być używane przy tworzeniu, by wiadomość o zbyt małej ilości materiału się nie wyświetlała.
-Poprawiono wiele wiadomości tekstowych.
-Poprawiono nagrody za misje scenariuszowe Valrei.
-Teraz nie można zmieniać rozmiaru deed'a jeśli w pobliżu znajduje się wróg.
-Usunięto powtarzające się opcje "taste" i "drink" na zapieczętowanych kontenerach jeśli miało się coś aktywowanego w plecaku.
-Poprawiono problem z przesuwaniem pojemników wewnątrz innych pojemników.
-Można teraz przesuwać przedmioty bezpośrednio do pojemników wewnątrz założonych saddle sack/bag'ów.
-Zabronione ataki PvP na innych graczy na serwerach PvE, prócz sparingów/pojedynków.
-Usunięto podwójny bloodthrist dla archery na Epic.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Problem z grą wysłana przez Warlander
[Luty 13, 2018, 20:50:09 pm ]


Valrei International 051 wysłana przez Votip
[Luty 11, 2018, 13:33:59 pm ]


Valrei International: niesamowite wieści! wysłana przez Votip
[Luty 11, 2018, 13:32:44 pm ]


Lista zmian 7/02/18 wysłana przez Votip
[Luty 11, 2018, 13:32:04 pm ]


Spotkanie poza Wurmem wysłana przez Syirian
[Styczeń 30, 2018, 12:23:41 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 15
  • Kropka Roboty: 5
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 671
  • stats Wiadomości w sumie: 3396
  • stats Wątków w sumie: 698
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98