collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Grudzień 02, 2017, 17:11:02 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 7498 | Komentarze: 0


"Morze nie jest naszym wrogiem! To te przebrzydłe olbrzymie szczury, które przegryzły się przez kadłub i poczęstowały się naszym rumem! To one są naszymi jedynymi prawdziwymi wrogami." - Sir Nimoy w dokach.


Witajcie.
W tym tygodniu news będzie krótki i przyjemny, gdyż zajęci jesteśmy pracami nad kapturami i trwającymi dyskusjami, jest kilka rzeczy, które się pojawiło i jeszcze nie zdecydowaliśmy co z nimi zrobić, ale mimo wszystko mam co przekazać!

Ale najpierw...
Lista zmian
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,788.0.html

Rekrutacja na Community Assistant
Podania na CA są teraz otwarte! Szukamy ludzi z wiedzą i entuzjazmem dla graczy, by dołączyli do naszej drużyny CA by pomóc nowym i starym graczom, jeśli chcecie dołączyć i spełniacie wymagania - śmiało próbujcie!

Jeśli chcecie dołączyć, ale nie jesteście pewni czy spełniacie wymagania to minimalną ilością przegranego czasu w grze to 30 dni i bierzemy pod uwagę aktywność na czacie CA HELP by upewnić się, że posiadacie niezbędną wiedzę, więc grajcie dalej, odpowiadajcie na pytania i uczcie się!
 
Trwające optymalizacje
Naszym głównym celem teraz jest optymalizacja nowego klienta, a część z tego skupia się na większych grupach graczy (czy to chodzi o podróż, eventy czy PvP). Jednym z naszych rejonów, nad którymi pracujemy to system tekstur graczy używający skompresowanych formatów, które pozwolą na szybsze ładowanie postaci graczy (mniej przycinek, szybsze przełączanie ekwipunku) i mniejsze obciążenie pamięci, gdy w pobliżu jest dużo graczy i płynniejszą grę z innymi graczami.
Nie możemy się doczekać czasu, gdy wprowadzimy te usprawnienia, w samą porę na aktywności świąteczne!

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał to niesamowity plac, na który trafiłem podczas podróży po Release. Zbudowany przez Leifar'a (i może też innych, sorki!). Złożony z wielu rodzajów podłóż układających się w niesamowity wzór, przydatny dla zagubionych (biorąc pod uwagę kiepski stan dróg na Release). Widzieliście podobne wykorzystane tych elementów, umieśćcie je poniżej!
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/047/paving.png

To wszystko na ten tydzień, w następnym tygodniu odwiedzimy WU betę i mam nadzieję, że zbliżymy się do wypuszczenia pojemników na siodła i klatkom na stworzenia (zaciskamy kciuki!), więc miejcie oczy otwarte na nie! A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Grudzień 02, 2017, 16:09:11 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 509 | Komentarze: 0

Zmiany ogólne:
-Wire (kable) mogą być wkładane do pojemników masowych.
-Dodano informację wyjaśniającą do Manage Role dla "May Place NPCs" by upewnić się, że fragment odpowiedzialny za furmanów jest dla mieszkańców.
-Lurker in the woods rzucony na pendulums będzie pokazywać nazwę championa zamiast "presence".
-Lurder in the woods i Lurker in the deep rzucony na pendulum będzie się skalować według rozmiaru serwera:
2048 tile serwra / 100 x 64 = promień w tile'ach.
4096 100 x 128 = promień w tile'ach.
8192  tile serwra / 100 x 256 = promień w tile'ach.


Zmiany dla misji i poprawki
-Jeśli misje nie są ukończone w 33% po połowie czasu ich trwania, wygasną po 12 godzinach.
-Luder in the Dark na pendulum będzie mógł wyszukiwać zdrajców z misji.
-Poprawka: stworzenia dla misji z głębokich wód nie powinny się już dłużej pojawiać w płytkich wodach.
-Poprawka: drzewa dla misji powinny się poprawnie pojawiać w promieniu deed'ów zamiast w dużych odległościach od nich.
-Poprawka: nazwy zdrajców i blask na stworzeniach nie powinny znikać po restarcie serwera jeśli misja jest nadal aktywna.

Ogólne poprawki
-Poprawka: poprawiono problem z dodawaniem/usuwaniem nowych grup rasowych pokazywanych w historii jako "Unknown". Teraz powinny prawidłowo się wyświetlać z nazwą "Brand Group".
-Poprawka: poprawiono "That item is already busy" podczas przesuwania masowych pojemników po uprzednim ich opróżnieniu.
-Poprawka: połączone fragmenty zbrój powinny teraz mieć poprawny rodzaj materiału.


Listopad 27, 2017, 22:12:37 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 145 | Komentarze: 0


“Ciągle powtarzają mi, że drzewa w tym lesie potrafią mówić, ale ja chciałbym wiedzieć co zrobić żeby cholery się zamknęły!” - Sir Harold głęboko w szepczących lasach

Witajcie wszyscy!
Mija kolejny tydzień i mamy nadzieję, że nasi amerykańscy wurmianie mile spędzili swój dzień dziękczynienia wczoraj, mam nadzieję, że mają za co być wdzięczni!

Prócz tego, Święta się zbliżają wraz z kolędami, drzewkami i jemiołą wypełniającą każdą wystawę sklepową, no i coroczne zakupy na ostatnią minutę (moje już zaliczyłem... chyba).

Różności misyjne
Znalezienie zdrajców może być ciężkim zadaniem, więc jedną ze zmian dla misji jest dodanie możliwości widzenia zdrajców przy użyciu czaru lurker in the dark. To nie wszystko, bo biorąc pod uwagę rozmiary Xanadu i Independence kontra mniejsze serwery, zasięg pendulum'ów będzie się skalować do serwera na jakim się znajdujesz.

Czar o sile 80 na Deliverance będzie dzielony na 2 (dając zasięg widzenia na 40 tile w każdym kierunku) ale czar o sile 80 na Independence da wam zasięg 80 tile, a na Xanadu aż 160. Zrobiono tak by łowienie zdrajców było łatwiejsze, a czar lurker in the woods będzie w stanie znajdować stworzenia typu champion, dzięki tym zaklęciom widać nazwę istot w przeciwieństwie do tego co było poprzednio czyli nazywania ich tajemniczymi "obecnościami".
 
Przedłużone misje dla Freedom
By pomóc w zawodach, misje Freedom zostały przedłużone o 7 dni zanim wygasną (przeoczyłem listę zmian do tego, sorki!). Jednakże, jeśli misja nie przekroczyła 33% po 3 i pół dniach, wszystko wygaśnie po 12 godzinach od tej pory, to oznacza, że nieukończone misje nie będą się przeciągać w nieskończoność.
 
Nowość
Wpadliśmy na genialny pomysł, aż dziw, że nikt na to nie wpadł prędzej! Poraziła nas genialność tego pomysłu, że w mig postaraliśmy się ją wprowadzić do gry, dziękując sobie nawzajem, że sami na to wpadliśmy bez waszej pomocy, zobaczcie sami! http://content.wurmunlimited.com/News/2017/046/saddlebags.jpg

Żartuję przecież! Dawno oczekiwany element wreszcie dotarł do waszego pobliskiego konia, a wyglądają niesamowicie!
Wiemy, że wasze propozycje czasem długo czekają na wprowadzenie z forum do gry, ale w imieniu drużyny developerów, chciałbym podziękować wszystkim, którzy poświęcili swój czas by powiedzieć co by chcieli zobaczyć w grze, lub komentowali inne propozycje. Wiele dobrych pomysłów dotarło do gry z forum, a wypowiedzi na każdy temat mają ogromny wpływ na efekt końcowy, więc oby tak dalej!

Materiał od społeczności
W tym tygodniu to film, stworzony trailer przez gracza Wurm Unlimited z serwera World Of Wonders, który jest wyjątkowym podejściem do serwerów WU. To bardzo ciekawy trailer i z pewnością pokazuje nietuzinkowe pomysły! Na jakim serwerze WU chcielibyście zagrać? Co sprawia, że jest on wyjątkowy dla Ciebie?
 
To wszystko na ten tydzień, będziemy wypuszczać dalej aktualizacje wraz ze zmianami i poprawkami prawdopodobnie w następnym tygodniu, więc bądźcie czujni.

A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Listopad 19, 2017, 19:20:02 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 321 | Komentarze: 0


"Nigdy nie wiadomo co znajdziesz w jaskini, więc lepiej wysłać kogoś innego najpierw."
Sir Baggins przy wejściu opuszczonej jaskini.

Witajcie!
Kolejny tydzień minął, nieco spóźniłem się z newsem dziś przez trwające aktualizacje i poprawki, jak również masy wypowiedzi od graczy i innych ciekawych rzeczy, które niesie ze sobą ta wielka aktualizacja.
 
Ale najpierw...
Lista poprawek
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,783.0.html

WSA Rasowe
W dzisiejszej aktualizacji wprowadziliśmy nową grupę uprawnień dla rasowych zwierząt, grupujące każdego z uprawnieniami na rasowe stworzenia na deed'zie. Do tej pory były one indywidualnie dodawane, czego skutkiem było to, że w wypadku odejścia z wioski, uprawnienia pozostawały. Dzięki tej aktualizacji, każdy kto opuści wioskę zostanie pozbawiony tych uprawnień. Można też zabronić dostępu dla tej grupy jak np. posiada się osobistego wierzchowca.

W.S.A. Obecnie ta grupa nie działa na zwłokach tych stworzeń, więc nie będzie możliwe uzyskanie przedmiotów z nich. To zostanie poprawione wraz z następną aktualizacją. Jeśli obawiasz się o swoje wyposażenie prosimy o użycie stosownych nazw dla zwierząt.
Nie dopisali tego, ale pewnie chodzi o to by nazwy wskazywały właścicieli tych stworzeń, by ewentualnie później mogli łatwiej zwrócić przedmioty?

Discord!
Kilka tygodni temu uruchomiliśmy własny Oficjalny Kanał Discrod'a, a w tym tygodniu zostaliśmy zaakceptowani! Nasz serwer posiada własny link dla zaproszeń i kanały głosowe na serwerach o wyższym priorytecie. To nie tylko oznacza, że jest on absolutnie oficjalny, ale też zajefajny (mówię poważnie)! Jeśli nie jesteś obyty z Discord'em, jest on naprawdę wart wypróbowania, to świetny sposób by mieć kontakt z wszystkimi Wurmianami poza grą, a także można dołączać do własnych małych społeczności. Jest już kilka takich społeczności potworzonych, więc je wypróbujcie! Ale przede wszystkim zerknijcie na nasz oficjalny discord, do którego zaproszenie znajdziecie tu:
https://discord.gg/wurm

WU Beta
Wiem, że wraz z wyjściem Archeologii, Restoration i wszystkich innych cudów wielu graczy WU obgryza paznokcie z niecierpliwości za nimi by wziąć się za nie. Obecnie naszym celem jest wypracowanie wszystkiego by działało gładko na WO, będziemy kontynuować prace nad poprawkami i waszymi opiniami na ich temat, dopóki nie osiągniemy zadowalającego efektu, dopiero wtedy wypuścimy betę.

Nie ma daty wyznaczonej na betę, ale pracujemy nad tym, więc bądźcie czujni w nadchodzących tygodniach!
 
Creature Crates
Przy każdym cotygodniowym newsie jest słusznie zadawane pytanie "ale co z klatkami na stworzenia?!". Wiem, czekanie na nie może być nieznośne. Prace nad nimi trwają, tylko że powoli z powodu wielu innych prac, które jednocześnie mają miejsce. W wielu przypadkach jesteśmy zmuszeni przerobić systemy, których nie zamierzaliśmy ruszać by przenoszenie stworzeń było możliwe. To długotrwały proces i mamy nadzieję, że w przyszłości unikniemy dzięki niemu innych problemów. Póki co nie mamy daty wyjścia dla nich.

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał od społeczności to weteran Ondar, który zdradza swoje sposoby grindu, a także co go motywuje. Nadal nie potrafię pojąć jednego z jego zdań "Ta... stary dobry WS. Za trzecim razem jest o wiele łatwiej go wytrenować." bez wątpienia znak wypaczonego stanu umysłu! Ondar stworzył niezwykły blog gdzie dzieli się swoimi doświadczeniami ze swoich przygód, a także powodami dla których grinduje, co grindujesz i po co?
http://unrealondar.blogspot.com.au/2017/11/grindity-grind-burnity-burn.html

To wszystko z wiadomości na dziś, zaczynamy planować przyszłe aktualizacje na rok 2018, uwierzcie dużo się dzieje! Co to może być? Będziecie musieli poczekać...
A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Listopad 19, 2017, 18:32:27 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 356 | Komentarze: 0

Poprawki 12/11/17
Transfery skilli z Epic do Freedom
Dojdzie do jednorazowego transferu skilli kont z Epic tak jak to miało miejsce 2 listopada w tej aktualizacji. Usuniemy podwójny przyrost skilli i przeliczymy skille Epic do równowartości tych z Freedom. Skille z Freedom będą maksymalnie mieć poziom tych z oryginalnie z Epic i będą mieć potrójny przelicznik, który jest dostępny na Freedom.

UWAGA: TO DOTYCZY TYLKO SKILLI EPIC JEŚLI SĄ WYŻSZE OD TYCH Z FREEDOM. JEŚLI TWÓJ SKILL Z FREEDOM JEST WYŻSZY, SKILL Z EPIC NIE PRZEJDZIE.

Cechy postaci i skille Medytacji będą przechodzić w stosunku 1:1.
Faith, Favour i Alignment nie będą przenoszone.
Więcej informacji na ten temat można zleźć tu:
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/158305-some-epic-things/
Dodatkowo, wszystkie konta premium, których dotyczyły transfery otrzymają dodatkowe 10 dni premium za opóźnienie w transferach.

Ogólne zmiany
-Dodatno uprawnienie "May plant"(Może przytwierdzać) do ról w wiosce
-Umieszczanie kontenera dla furmana (wagoner container) wymaga uprawnienia "May plant"
-Umieszczanie furmana teraz wymaga uprawnienia “May place merchants” (Może umieszczać handlarzy)

Poprawki
-Różne literówki.
-Ikony dla mostów  Rounded stone mają teraz poprawne obrazy.
-Przepis na czekoladowe mleko nie powinien się już wyświetlać jako pod-przepis gdy mleko jest wymagane.
-Budowanie nad przytwierdzonymi przedmiotami pod ziemią powinno umożliwiać opcję zbierania, tak jak to działa na powierzchni.
-Pasek akcji powinien teraz prawidłowo identyfikować co zbierasz (kelp, reed lub grass) na podstawie rodzaju tile.
-Poprawiono wiadomość podczas przeglądania historii rasowych zwierząt przy pomocy opcji "permiossions".
-Pulp i papier teraz poprawnie wyświetlają rodzaj drewna.

Poprawki dla klienta
-Poprawiono blokowanie deszczu na niektórych sterownikach graficznych w Linuxach, które powodowały crash'e.
-Blokowanie deszczu jest połączone z opcją Detailed Weather w ustawieniach.
-Poprawiono problem pojawiania się płaskich drzwi do kopalni.
-Ogólna poprawa wydajności.
-Poprawa dla problemów z pamięcią.

 
Poprawki 15/11/17
Poprawki dla transferów Epic do Freedom
Postacie, które miały wyższy niezmodyfikowany skill z Epic, ale niższy po modyfikacji powinny mieć już właściwą wartość na Freedom.

Poprawki dla misji
-Nieukończone struktury epic nie będą już dłużej generować misji rytualnych.
-Poprawiono teksty opisów misji.
-Poprawiono pojawianie się stworzeń wodnych (misyjnych) na lądzie.
-Trudności misji zostały dopasowane.
-Nagrody z misji zostały nieco podwyższone.

Poprawki dla Archeologii
-Zmieniono czas opuszczonych deed'ów podczas badań na czas z gry.
-Zaklęcia na narzędziach teraz powinny działać prawidłowo z akcjami badań i identyfikacji.
-Poprawiono wagę dużych i małych amphorae złożonych z fragmentów.
-Wszystkie fragmenty będą tworzyć kupki na ziemi.
-Uszkodzone fragmenty nie mogą być naprawione.
-Zmniejszono prędkość psucia fragmentów.
-Usunięto podwójną opcję Identyfikacji w ekwipunku.

Ogólne poprawki
-Poprawka: Gracze dołączający do PMK z portalu powinni prawidłowo pojawiać się na liście członków.
-Poprawka: Poprawiono tekst podczas badania żyły soli kamiennej.
-Poprawka: Znak zdrajcy (Mark of the traitor) nie powinien się pojawiać w wiadomości po opcji "examine" dla stworzeń nie związanych z misją.
-Poprawk: Masowe przenoszenie zapamiętuj ilość przedmiotów, jeśli jest zakolejkowane.

 
Poprawki 17/11/17
-5 godzin sleep bonusu dodano wszystkim kontom w związku z rollbackiem (cofnięciem danych do stanu sprzed określonego przedziału czasowego).
-Misje graczy-bogów nie powinny się już dłużej pojawiać na Freedom.
-Stworzenia zamiast bycia indywidualnie dodawanych wraz z nabyciem statusu rasowego będą teraz otrzymywać specjalną rolę dla mieszkańców, którzy posiadają uprawnienia związane z "brand" na deed'zie. To oznaczna, że w momencie odejścia z wioski wszystkie uprawnienia na stworzeniach rasowych zostaną cofnięte.

Ogólne poprawki
-Poprawka: Okno uprawnień dla bizonów powinno teraz prawidłowo wyświetlać "Can Lead" zamiast "Can Ride".
-Poprawka: Usunięto problem z misjami typu "zabij championa", w których postęp się nie zmieniał.
-Poprawka: Misje z ofiarami ze zwierząt dla Libilii zostały usunięte z Freedom.

Poprawki 19/11/17
-Uprawnienia grupy dla rasowych stworzeń teraz powinny prawidłowo działać po ich śmierci, pozwalając graczom w tej grupie na odzyskiwanie przedmiotów z trupów.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Sojusz na Independence wysłana przez Syirian
[Grudzień 10, 2017, 10:51:50 am ]


Polowanie na PVP wysłana przez Votip
[Grudzień 09, 2017, 22:48:27 pm ]


Awaria serwerów - 02.12.2017 wysłana przez Warlander
[Grudzień 08, 2017, 20:22:34 pm ]


[Xanadu] Nowe Wszczniesz wysłana przez Warlander
[Grudzień 07, 2017, 02:24:15 am ]


Valrei International 047 wysłana przez Marcando
[Grudzień 02, 2017, 17:11:02 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 11
  • Kropka Roboty: 1
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 666
  • stats Wiadomości w sumie: 3301
  • stats Wątków w sumie: 679
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98