collapse

Reklama

* Informacje

Witaj na naszej stronie poświęconej grze Wurm Online i Wurm Unlimited!

Zapraszamy na polski serwer Wurm Unlimited - KLIK!
Styczeń 15, 2018, 09:03:43 am wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 59 | Komentarze: 4


Witam was wszystkich w pierwszym Valrei International roku 2018! Mam nadzieję, że miło spędziliście przerwę noworoczną i gotowi jesteście na przejażdżkę jaką z pewnością wam ufundujemy w tym roku.

Zmiany dla Valrei International
W tym roku wprowadzimy zmiany związane z Valrei International. Przede wszystkim, będzie on wypuszczany w czwartki zamiast w piątki (w czasie, gdy wszyscy spoglądają z niecierpliwością w kierunku drzwi), dając nam czas na ewentualne interwencje.

Po drugie, newsy będą wypuszczane co drugi tydzień. Powodem zmiany jest potrzeba dopasowania czasu dla aktualizacji (zazwyczaj co dwa tygodnie) i pozwoli nam wypuszczać tony nowych rzeczy na raz, a także konkursów i giveaway'ów!

Będziemy przyglądać się naszym codwutygodniowym wiadomościom, co... dwa tygodnie, czy aby faktycznie pasują do rozwoju gry i projektów, szczególnie z tymi długoterminowymi planami w trakcie prac (jak nowy interfejs). Możemy też użyć alternatywnego systemu newsów i eventów, byście byli na bieżąco!

Affinities
Jak już wiecie (lub jeszcze nie wiecie) affinities dają 10% do wzrostu danego skill'a. Istniejąca mechanika affinities wygląda następująco: każdy gracz zaczyna grę z jednym affinity (ukrytym lub premium), ale może on być stracony poprzez śmierć z ręki gracza z wrogiego królestwa jeśli gracz ma fight skill powyżej 20 poziomu.

Z następną aktualizacją, zmienimy to, jak affinities można uzyskać i stracić, jak również rozwiniemy przyjaźniejszą mechanikę związaną z PvE.
 
Przede wszystkim wprowadzimy możliwość zyskania nowych affinity poprzez używanie skill'i, podczas używania skilli będzie istniała szansa na uzyskanie affinity do używanej umiejętności, łącznie z cechami z nią związanymi, sub skill'ami i skill'ami macierzystymi.

Po drugie, zdobywanie affinities poprzez PvP będzie zmienione, by brało pod uwagę afinities osoby zabijającej, gdzie z czasem szansa na zyskanie nowych affinities od zabitej osoby będzie spadać w zależności od ilości affinities, które posiada osoba zabijająca w danym skill'u. To oznacza, że ani zabijający ani zabijany nie otrzyma affinity.

Będziemy też wprowadzać zmiany do mechanik szybkich śmierci w PvP, by użycie alt'ów (innych postaci jednego gracza) stało się mniej powszechne. Po pierwsze będzie brana pod uwagę ilość zabójstw na danej postaci, zamiast ogólnej liczby morderstw, po drugie - dopracowujemy czasy istniejących mechanik szybkich śmierci.

Więcej informacji przedstawimy w liście zmian przy aktualizacji.

Inne zmiany
Kilka przydatnych zmian a także, długo oczekiwanych zmian jest już w trakcie prac na nadchodzący patch:

Zapieczętowane kontenery
Wraz z następną aktualizacją zapieczętowane pojemniki będą mogły być wyprzedawane u NPC. Długo czekaliście na tą zmianę, więc jestem pewien, że doczekać się na nią nie możecie!

W 4.12.2015 o 14:13 , Retrograde powiedział:
Cytuj
Kopanie!
Następna zmiana będzie dotyczyć kopania, by działało podobnie jak mining, gdzie dirt będzie się pojawiać na tile, zamiast w plecaku. To będzie działać tylko dla kopania, leveling/flattening pozostaje bez zmian.

Cóż... trochę mi wstyd... W każdym razie tym razem dotrzymam słowa! Po kilku opóźnieniach ta zmiana została odkurzona, zostały z niej zdjęte wszystkie pajęczyny i nadchodzi w następnej aktualizacji!

A żeby pokazać jak poważnie do tego podchodzę:

To będzie tylko skrót klawiszowy, który nie będzie wpływał na leveling i flattening, ale nadal się cieszę że w końcu wyjdzie!

Więcej informacji o zmianach będzie dostępnych w liście zmian po kolejnej aktualizacji.

Materiał od społeczności - Wurmowy base jumping
W tym tygodniu materiałem jest stary filmik, którym podzielono się na naszym Discordzie. Pierwsza rzecz jaką zrobiłem kiedy otrzymałem latające konto, to było wejście i zeskoczenie z góry, a na pewno nie byłem pierwszy, który tak zrobił! To naprawdę jest stary filmik, kiedy jeszcze postacie nosiły zielone tuniki, może pójdę i nagram odświeżoną wersję skoku...
https://youtu.be/EeqeKBRbGfo

To wszystko na ten tydzień, następna aktualizacja powinna uprzedzić news'a, więc wiecie kiedy się jej spodziewać! A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Styczeń 06, 2018, 19:09:03 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 88 | Komentarze: 0


Witajcie!

Jak wspomniano ostatnio, zrzuty map z końca 2017 roku są już dostępne.
 
Jak zwykle, te zrzuty zawierać będą standardowy widok izometryczny, topograficzny i mapy płaskich powierzchni.
Te zrzuty będą również zawierać w sobie obraz istniejących dróg. Będą one tylko pokazywać połączone drogi i będą one pomagać graczom w wyszukaniu połączenia do sieci dróg.

Sprawdźcie te zrzuty lub pobierzcie je tutaj:
https://drive.google.com/open?id=0B6J_aGQ6URL8UURFN2VadWxtSWs

Pozdrowienia
Zespół Wurm'a
Grudzień 25, 2017, 12:07:43 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 204 | Komentarze: 1

Zmieniono lub dodano:
-Dodano small bag - wytwarza się je przy użyciu igły i leather. Small bag nie jest pojemnikiem, jest użyte do tworzenia saddlebag (pojemników do siodeł) .
-Dodano saddlebag - wytwarza się je przy użyciu igły i leather potem dodaje się do nich jeszcze leather belt i small bag by je wykończyć. Cała waga znajdująca się w saddlebag będzie liczona na pół przy przelicznikach prędkości konia. Od teraz siodła są uznawane za rodzaj pojemnika, który może pomieścić saddlebag. Saddlebag umieszcza się w siodle na koniu, można uzyskać do nich dostęp z okna ekwipunku.
-Bezpośrednia opcja dostępu do saddlebag z ekwipunku obecnie jest niedostępna, jest w trakcie prac.
-Dodano skróty klawiszowe PAVE i PAVE_CORNER.

Poprawki:
-Nowi gracze, którzy dołączyli po dzisiejszej aktualizacji będą mieć z góry ustalone Cooking Affinities w swoich profilach. Wszystkie postacie stworzone przed dzisiejszą aktualizacją będą musiały mieć tą opcję przełączoną manualnie, jeśli chcą podlegać zaktualizowanym affinity.
-Poprawiono problem posiadania wielu championów bóstw na królestwo i więcej niż 3.
-Poprawiono nagrody ze scenariuszy.
-Przedmioty do misji Valrei powinny teraz prawidłowo pozwalać na postęp w misjach na składanie ofiar, nawet jeśli ich jakość jest poniżej 30.
-Poprawiono problem znikających notatek do receptur po wylogowaniu. Maksymalna długość notatki to 200 znaków.
-Usunięto opcję picia z menu z zapieczętowanych pojemników.
-Nie można już wypełniać zapieczętowanych pojemników.
-Wymagana ilość fragmentów posągu drake została zredukowana do 127 zamiast 133.
-Części zbroi bez wskazanego rodzaju materiału powinny się teraz prawidłowo łączyć z częściami żelaznymi.

Szybkie poprawki:
-Zaklęcie Wind of Ages powinno już działać na siodłach.
-Poprawiono saddlebag i saddlesack by nie mogły mieścić ponad 100 przedmiotów.
-Tekstury wagonów PMK zostały poprawione.
-Siodła nie mieszczą się w inne siodła by uniknąć "zagnieżdżania".
-Umieszczanie przedmiotów w saddlebag lub saddlesack nie powinno już uszkadzać podków.
-Poprawiono kolory włosów.
-Świadła w jaskiniach zostały poprawione.

Translated by Marcu, all rights reserved.
Grudzień 15, 2017, 22:40:30 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 985 | Komentarze: 0


Targowisko Delish, Deliverance - Jberg i spółka

Witajcie w ostatnim Valrei International roku 2017! Ten rok był przepełniony zmianami i nowościami dla WO. Wszyscy weźmiemy wolne po ostatniej aktualizacji i powinniśmy wrócić gdzieś w połowie stycznia.
Chcieliśmy wszystkim życzyć Wesołych Świąt, byście spędzili je bezpiecznie i radośnie, uważajcie na siebie i bawcie się dobrze z rodzinami!

Oczywiście to nie koniec, jest jeszcze wiele rzeczy, nad którymi będziemy pracować do końca roku, a część z nich wyjdzie już dziś!
 
Następna łatka
Przez kolejne kilka aktualizacji ku nowemu rokowi, będziemy się przyglądać aktualizacjom, które długo czekały na wprowadzenie. Najpierw to będą dwa nowe skróty klawiszowe PAVE i PAVE_CORNER.
Obecnie każdy rodzaj podłoża używa różnych rodzajów materiałów, dodaliśmy te skróty by pomóc tym biednym drogowcom, by nie musieli się męczyć w święta!
Jest więcej w planach, ale wiadomości na ich temat muszą poczekać!

Następna łatka tego roku wyjdzie w czwartek 21 grudnia.

Zrzuty map
Pod koniec roku wypuścimy zrzuty map, wraz z nowym rodzajem zrzutów! Będą to zrzuty dróg dla wszystkich serwerów, pozwolą wam zobaczyć sieć dróg, a także zobaczyć postępy prac wraz z kolejnymi zrzutami.
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/049/markers.png

Niech mnie kule biją
Dawno temu, na serwerze daleko, daleko stąd każda łódź miała własne tekstury: cedar, willow i olive (najlepsza). To wszystko zmieniło się wraz z wprowadzeniem nowych modeli okrętów, pojemników masowych, ale to wszystko może wkrótce ulec zmianie...
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/049/boat.png

Dla niewprawionego oka to wygląda jak zwykła łódź, w rzeczywistości ta łódź posiada własną teksturę drewna! Dokładnie, prace się rozpoczęły nad wprowadzeniem różnych rodzajów drewna z powrotem do łodzi przy użyciu shader'ów, a to nie wszystko, bo wraz z nimi dojdzie możliwość farbowania konkretnych części łodzi!
 
Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiałem jest Nowy Targ Delish w Deliverance!
Trudno jest je przeoczyć przez przytłaczającą ścianę zbudowaną z 15 pięter. Oto informacja, którą można znaleźć na miejscu:

Cytuj
Witamy w Delish.

Wiele ludzi w Deli słyszało jak w kółko marudziłem ostatnio o kopaniu, zbieraniu ziemi, robieniu zaprawy i cegieł... itd... od miesięcy. Projekt miał być ukończony we wrześniu - niestety dopadły mnie sprawy w realu. (Pierońskie obowiązki, na cholerę one komu.)

Teraz W KOŃCU deed znajduje się w stanie, który uznaję  za "styknie na razie". Jest jeszcze sporo drobiazgów, które można dorobić, jak rozszerzenie terenu placu dla graczy, założenie dachów na budynki. Zadań jest od groma i z czasem też się za nie wezmę, ale przyszedł czas by zaprosić was wszystkich - Wurmian - byście przybyli sprzedawać i kupować.

Możecie zapytać: o co chodzi z Delish? Po co kolejny targ?

Proste. Deed został postawiony na krawędzi serwera (dokładniej południowo-wschodni róg, T23 na mapie gry) na najmniejszej możliwie mapie dla ułatwienia podróży przy użyciu mechanik przekraczania granic. Deed również posiada ogromną tablicę, przez którą ciężko jest ją przeoczyć nawet z dużej odległości. (Uwaga, to zależy od ustawień graficznych renderowanej odległości.) 

Motywem przewodnim jest funkcjonalność i łatwość dostępu. Rzecz, której moim zdaniem brakuje wszystkim targowiskom - blokada lądu i/lub bycie na Xandu.

Wkład pracy był ogromny. Nie byłbym w stanie zrobić tego wszystkiego sam. Oto lista osób, którym chciałbym podziękować za pomoc:
Mani
Odynn
Delightfuldee
Darmalus
Mrcoolman
Karidwen
Yaga
Xxxpoisonxxx
Epryss
Garfius

Na targu znajduje się publiczny Furman i mała magiczna skrzynka, w której można znaleźć wysokiej jakości jedzenie za darmo. Znajduje się również skrzynka pocztowa o mocy 99. No i całość jest podłączona do sieci dróg w Deliverance!

Witajcie kupujący. Witajcie sprzedający.
Jberg (Właściciel)

To wszystko na ten tydzień i dla Valrei International w 2017! Wrócimy w nowym roku z wiadomościami od Affliction do Xanadu, więc dbajcie o siebie, nie obżerajcie się za bardzo i jak zwykle wurmujcie dalej!


Obraz bezwstydnie wykradziony od Mclovin.

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Grudzień 11, 2017, 16:11:41 pm wysłana przez Marcando | Wyświetleń: 1748 | Komentarze: 0


Jesienny wieczór w Crystal Bay Estates, Independence - Finndar

Oto kolejny krótki i zarazem słodki news w czasie, gdy przygotowujemy się na koniec roku i ostatnim Valrei International, który wyjdzie w następny piątek. Święta są za rogiem i mamy nadzieję, że już macie zakupy za sobą i nie będziecie ich robić na ostatnią minutę (jak ja!).
 
W każdym razie...
 
Trwające prace
Dwoma głównymi celami naszych obecnych prac są trwające dyskusje i zachowanie równowagi w aktualizacji 1.6 na podstawie waszych wypowiedzi, a między innymi:
-Wymagania misji i nagrody - misje o wysokim poziomie trudności, balansowanie ich, podział nagród, dostępność championów
-Mechaniki archeologii i fragmentów - wysoka szansa niepowodzenia przy wysokim skillu, rzadkość występowania fragmentów
-Wyniki Restoration - moce zaklęć i częstość run zostały zgłoszone jako bardzo słabe
-Wzrost skilli na Epic - zdobywanie statystyk, poziomów poprzez akcje kontra prędkości
Wielu z was poświęciło swój czas na wypowiedziach (i zgłoszeniach problemów) i bardzo to doceniamy. Wiele z tych problemów zostało zgłoszonych przez graczy. Nadal będziemy mieć ba-czne oko nad tymi problemami.

Drugim głównym celem są zapowiedziane pojemniki do siodeł i klatki na zwierzęta. Prace nad nimi trwają (niektórzy pewnie zauważyli jak cichaczem dorzuciliśmy do nich grafiki w poprzedniej aktualizacji) a klatki będą prawdopodobnie otwarte testy przed wypuszczeniem ich, więc miejcie oczy otwarte na nie. Póki co nie znamy daty ich wprowadzenia.

Aktualizacja klienta
Jak wspomniałem parę tygodni temu, wczorajsza aktualizacja wprowadziła nowy system renderowania modeli graczy wraz z ulepszonym wykorzystaniem pamięci i wydajnością, będziemy to monitorować i czekać na wasze reakcje. Jeśli traficie na sytuacje mocno obciążające pamięć w wieloma graczami w jednym rejonie, prosimy o zgłoszenie tego problemu. Każda informacja może być przydatna dla nas!
 
WU Beta
Otrzymaliśmy s-poro pytań o betę WU, póki co nie mamy wyznaczonej daty na nią, ale powoli zbliżamy się do momentu, że obecny system jest stabilny na tyle by mógł być wprowadzony do WU, więc bądźcie czujni!
 
Przerwa świąteczna
Jak już wspomniałem wcześniej, w następnym tygodniu będzie ostatni Valrei International na ten rok. Przez kolejny tydzień będzie trwać przerwa świąteczna, a nadal jest tyle do zrobienia. Czas świąt i nowego roku będzie dla nas czasem odpoczynku, spędzania czasu z rodzinami i przygotowywań na pracę w nowym roku. Tak wiele rzeczy zapowiedzieliśmy, a jeszcze więcej chcemy wprowadzić!

Materiał od społeczności
To kolejny coroczny Shrimpalong! Znany również jako Blackmoor Christmas Impalong, którego gospodarzem jest Shrimpiie (wolę nazwę Shrimpalong), która zaczyna się dziś za 15 godzin i będzie trwać do 17 grudnia. Ten impalong jest doskonałym sposobem na poznanie ludzi z innych serwerów, pracowania razem w grach, impowaniu i dobrej zabawie. Będziemy wpadać od czasu do czasu by wyrżnąć lokalnych graczy lub zamienić Shrimpiie w marchewkę. Do zobaczenia na miejscu! Więcej informacji znajdziecie w temacie poniżej!

https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/158062-blackmoor-christmas-impalong-2017/

To wszystko na ten tydzień, mam nadzieję, że wielu z was spotkam na Shrimpalongu w tym tygodniu i jak zwykle wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.
Strony: [1]

* Dotacje

Pomóż w utrzymaniu forum:

* Użytkownik

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

* Reklama

WSPÓŁPRACA: ZMROŻONY BLOG
PORTAL ZAJAWQA.PL

* Status serwera

* Najnowsze posty

Prezenty Świąteczne wysłana przez Salum
[Dzisiaj o 20:09:28]


Valrei International 050 wysłana przez Snax
[Dzisiaj o 09:13:01]


Co czytacie? wysłana przez Krivak
[Styczeń 14, 2018, 17:26:54 pm ]


Wasze hobby wysłana przez Krivak
[Styczeń 14, 2018, 17:22:55 pm ]


WTB - KUPIE / zamowie / zamienie wysłana przez Kenshi
[Styczeń 13, 2018, 21:33:05 pm ]

* Użytkownicy online

  • Kropka Gości: 7
  • Kropka Roboty: 0
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Brak użytkowników online.

* Statystyki

  • stats Użytkowników w sumie: 670
  • stats Wiadomości w sumie: 3381
  • stats Wątków w sumie: 692
  • stats Kategorii w sumie: 6
  • stats Działów w sumie: 33
  • stats Najwięcej online: 98