Reklama

* Shoutbox

Polubienia

Przejrzyj stronę ulubionych postów oraz otrzymanych polubień za posty użytkownika.


Posty polubione przez innych

Strony: [1] 2 3
Wiadomości Liczba polubień
News 46# Czas na przedstawienie! (prawie)

Rozdarci między zbieraniem mięsa na nową aktualizację, a wyciągniętym wózkiem, niektórzy wurmianie zdecydowali się na kompromis..

Idziemy pełną parą ku aktualizacji 1.3, odprawiliśmy nasze chomiki do pracy, odpowiednie ofiary zostały złożone do Valrei i jesteśmy tuż tuż! Powinniście już teraz dostać kopię newslettera (lub ich dziesięć, jeśli jesteście jak gracze, których znam) więc powinniście mniej więcej wiedzieć już co nadchodzi, ale zagłębimy się w parę szczegółów, którymi chcemy się podzielić.

Jeśli nie czytaliście newslettera, oto i on!

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,607.0.html
 
Inspektor ds. owoców
Parę miesięcy temu, pewien gracz o nicku Noizhead zadał pytanie na temat działania jakości zbieranych owoców, gdzie trudność owocu czyli twojego skilla jest dzielony przez 2 co oznaczało, że z biegiem czasu twoje wyniki się pogarszają! W tej aktualizacji odniesiemy się do tej mechaniki, a także:
- owoce zbierane z zarówno foraging i botanizig będą bliższe jakości twojego skilla
- wielkość zbioru z drzew i krzaków będzie rosnąć na podstawie umiejętności i wieku drzewa (czy też jakości kratownicy)
Dwie wielkie zmiany dla zbierania owoców i krzaków, czas naostrzyć sierpy!


Dekoruj na dłużej!
Przedtem ogłosiliśmy, że dekoracyjne przedmioty na terenie deed'ów z ponad 30 dni upkeepu nie będą się psuć. Osobiście poszperałem (marudnie) i otrzymałem listę! Może nie do końca może to być jasne, ale wygląda na to, że jeśli przedmiot ten nie tworzy stosu po wyrzuceniu i nie może być podpalony to nie będzie on się psuć (spokojnie to nie znaczy, że lampy będą się psuć jeśli będą postawione).

Lista:
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

Książka z przepisami!
Cookbook, jak już przedtem wspomniałem doznał poważnej serii poprawek, a w aktualizacji 1.3 będzie się ona różnić nieco od tej wersji w jakiej ją widzieliście podczas testów. Będzie ona dostępna poprzez quickbar! Będziecie mogli dodawać notatki do każdego przepisu, zaznaczając z których kombinacji otrzymujecie affinity i zaznaczyć ulubione przepisy!

Do wtorku będziemy mieć przygotowany poradnik o gotowaniu, wraz z pełną listą zmian nadchodzących w 1.3, więc czeka nas mnóstwo pracy, ale jesteśmy bardzo podekscytowani i Wy pewnie też!
 
Materiał od społeczności dla społeczności
W tym tygodniu materiał pochodzi z poza Strongboxu, na Epickim serwerze Serenity. Nosi nazwę Skymart! Ten niesamowity budynek nosi kolory Jenn-Kellon, wraz z połączonymi mostami wygląda niesamowicie. Kolos po prawej oddaje cześć graczowi PaulTRW, który zmarł jakiś czas temu.


To wszystko na dziś, będziemy zajęci i upewnimy się, że wszystko będzie gotowe na wtorek.
 
A póki co, wurmujcie dalej!

Translated by Marcu, all rights reserved. ®

Listopad 18, 2016, 23:30:55 pm
1
Newsletter : Bzycząc ku 1.3 No i teraz możemy pogotooować! Wurm w wersji 1.3 tzw. "Cooking Update" jest zaplanowany na 22 listopada. Jest mnóstwo nowości, w tym: nowe rośliny uprawne, nowy system złożoności receptur meal'i, a także...pszczoły! Wejdzie również nowy system run, tworzonych z dziwnych surowców pozostawionych po riftach, dających różne bonusy i efekty dla wszystkich rodzajów przedmiotów!



Wielkie gotowarcie
Z ponad 500 przepisami, możecie teraz gotować do woli. Złożone meal'e chronią przed zużyciem statystyk najedzenia/napojenia/zmęczenia, jak również tymczasowe bonusy, inne dla każdego gracza. Nowy system destylacji i fermentacji pozwoli wam warzyć wino, piwo i inne rodzaje spirytusów.



Pszczoły!
Od dawna oczekiwana aktualizacja, w której zawrzemy pszczoły i miód! Znajdź dzikie ule by schwytać pszczelą królową i wyhodować własny ul. Z czasem pszczoły zaczną produkować miód i wosk pszczeli, które będą miały wiele zastosowań a w tym przy tworzeniu gotowego miodu i zestawów pokryw do naczyń. Jednakże bądźcie ostrożni, otwierając ul bez zadymienia prosicie się o ukłucie, a w czasie zimy pszczoły wymagają miodu i cukru by przeżyć.



Powrót do Natury.
Wraz z nowymi 7 rodzajami roślin upranych, ziół i przypraw, pomyśleć można by, że to wielki krok w rozwoju Wurma, ale to nie koniec! Przedstawiamy również drzewo Pomarańczy jako drzewo, z którego można zbierać owoce, okratowanie do chmielu pozwalające na uprawę i zbieranie chmielu do warzenia piwa! Istniejące kratownice od winogron i róż również pozwolą na zbiory podczas ich sezonów!



Runy Jackala!
Stworzone z tajemniczych surowców pozostałych po inwazjach. Runy użyte z innymi przedmiotami mogą dać silne i unikalne efekty, a w tym:
- zwiększenie jakości przy impowaniu
- zwiększenie jakości zbieranych surowców
- zwiększoną prędkość pojazdów
- zwiększoną pojemność
- zmniejszony czas psucia
- Są również runa, które znikają po użyciu. Czary: Goat shape, Mole Senses lub Reveal Creatures.
- losowe zmiany kolorów przedmiotów!
- zlokalizowanie trupa
- i wiele innych
 
Ale to nie jest wszystko, pozostają jeszcze inne zmiany:
- przedmioty dekoracyjne na terenie deed'a nie będą się dłużej psuć
- ulepszony system skilla Shield
- dopracowanie misji Valrei
- usunięcie magicznych efektów związanych z płcią

Nadal będziemy pracować nad zmianami do Wurma, a plany na przyszłość zawierają zmiany w interfejsie, nowy tutorial i wiele innych rzeczy.

Zaplanujcie sobie czas wolny 22 listopada by sprawdzić to, co wam tak bardzo brakowało w Wurmie!
 
Translated by Marcu, all rights reserved. ®

Listopad 18, 2016, 23:46:04 pm
3
Zmiany w ofiarach dla Nahjo i Libila w 1.3

Witajcie!

Wiem, że wielu z was uważało podwójny favour od Nahjo i Libilii za ofiary za niezbalansowany odkąd został udostępniony dla priestów Libilii, wtedy gdy ich podwójny przyrost favouru (mięso/ciała) został zmieniony na przedmioty alchemiczne. Oryginalnym zamiarem było zachowanie zgodności co do historii Libilii, wymagającej części zwierzęcych ciał ofiarowanych bogowi nienawiści dla favouru, ale to było do czasu.
 
Z aktualizacją 1.3 odniesiemy się też do paru innych niepokojących aspektów, a oto i on:
 
Zasada, która dotyczyć będzie wszystkich priestów to możliwość ofiarowania pociętych warzyw w 1.3 jako uniwersalne źródło wysokiego favouru. Pocięcie nadaje trudność poziomu 5 i wykorzystuje umiejętność cooking, wraz z warzywami o jakości 100 daje łącznie 5 favouru ale może to ulec późniejszym poprawkom po wprowadzeniu 1.3.
 
Obecna sytuacja z ofiarami ze zbóż dla uzyskania ekstrmalnego favouru będzie niedostępna, ale niezmienne zostaną dla healing coverów jako podwójny favour.
 
Robiąc to wszystko pozbędziemy się wszystkich przedmiotów o wartości potencji 1 z bonusami, jak również przedmiotów o małej lub średniej wartości odżywczej ostatecznie pozostawiając przedmioty z martwych zwierząt jako najsłabsze. Poza tym, zwiększymy zdobycie favouru odpowiedniego dla potencji:
 

Jak widać, potencja 4 i 5 będą wyższe od obecnego systemu, a 3 będą nieco mniejsze.

Jesteśmy świadomi, że wielu z was wybrało Nahjo dla łatwego favouru a zmiana ta oczekiwała na wprowadzenie od dawna, ale celem naszym jest wyrównanie szans dla reszty priestów i zmniejszenie potencjalnego wplywu bogów o podobnym affinity.
 
Zmiany dotyczą jedynie tego jak działa system ofiar, nie obejmuje on zmian listy czarów ani zdolności jakie posiadają priestowie więc zmiana wiary bez kar nie będzie możliwa.
 
Oczywiście będziemy monitorować sytuację po aktualizacji 1.3 by ocenić jak zmiany zostały przyjęte.
 
Translated by Marcu, all rights reserved. ®

Listopad 20, 2016, 10:56:06 am
2
1.3 Hotfix - Drobne poprawki po aktualizacji + 24.11 1.3 Hotfix
- Opcja ‘Take’ została poprawiona i nie jest jedynie ograniczona do Mind Logic.
- Konie ponownie mogą być oswojone przy użyciu mixed grass.
- Stworzenia zabite nie będą już dłużej zostawiać gotowanego mięsa by można było je umieścić do FSB.
- Poprawiono minusową jakość przedmiotów z forage'ingu.
- Zmniejszono rozrzut jakości przy zbieraniu i farmieniu by był bliższy skill'om. Obecna formuła: jakość = skill + (100 – skill) * (power / 500))  gdzie power jest losową na którą wpływa skill i jakość wykonywanej akcji od -100 do 100.
- Zmieniono efekt Runy Libilii z Serylu, gdyż posiadał ten sam jak runa Magranona z Seryllu.

Hotfix: 1.3 24/11/16
- Status Fresh zostanie usunięty jeśli zebrany przedmiot z forage/botanize zostanie uszkodzony podczas zbierania.
- Zmieniono dźwięk inspiracji przy zbieraniu surowców z riftu
- Żywopłoty już dłużej nie będą mogły rosnąć w jaskiniach
- Peg może być już właściwie użyty do odkorkowania beczki wina
- Usunięto błędy związane ze zbieraniem krzaków
- Usunięto błąd powodujący zbieranie drzew woodcutting'iem powyżej 100 jakości z użytą runą.
- Usunięto błąd z redukcją run na wszystkich serwerach.

Listopad 23, 2016, 17:05:12 pm
1
News 47# Ciąg dalszy
Zamglone słońce, screen zrobiony przez wilczan.

Witajcie!
Ten tydzień był wielki dla nas wszystkich wraz z wejściem 1.3! Zrobiłem sobie przerwę od kuchenki (no dobra... możliwe, że jeszcze trochę na zewnątrz szukałem pszczół) by przekazać wam wieści o 1.3, a więc zaczynajmy!

Dzielenie się przepisami
Jak już niektórzy zauważyli, wspomniałem niedawno o katalogowaniu przepisów na forum. Na tą chwilę, nie chcemy tworzyć żadnych publicznych zbiorów przepisów dostępnych dla każdego. Powodem jest fakt, że wielu pragnie samemu odkrywać przepisy i pragniemy im dać tą szansę.
 
Jeśli chcecie używać stron jak Reddit by zbierać i dyskutować to nikt wam nie zabroni, ale proszę Was byście nie dzielili się przepisami w sposób otwarty na czatach/forach dopóki ta aktualizacja nie wyjdzie do Wurm Unlimited. Dla jasności - jeśli ktoś chce przepisu na konkretny meal, podzielić się nim nie będzie niczym złym, ale zbiory i całe arkusze przepisów lepiej jest trzymać do użytku własnego.

Publiczne dzielenie się listami lub zbiorami przepisów może doprowadzić do interwencji ze strony administracji, więc proszę o bycie rozsądnym. Gdy aktualizacja pojawi się na WU pozwolimy na udostępnianie tych informacji pod warunkiem oznaczenia takich tematów jako spoiler.
 
Trening Shield skill'a
Trening uległ zmianie po tej aktualizacji i otrzymujemy mieszane wypowiedzi na temat zmian. By stworzyć pomocną dla nas ocenę prosimy o uwzględnienie:
-Combat log - powie nam jak często parujecie tarczą, a także jak walczycie
-Skill log - to pozwala nam na śledzenie tempa ataków, ich długości, jak również poziomów i skilli tarczy jakie trenujecie.
-Shield quality - dzięki temu wiemy jaki sprzęt używacie i czy robicie to prawidłowo
-Stance - to nam mówi jak efektywnie zyskujecie doświadczenie
 
Oczywiście zmiany w obecnym systemie są nieuniknione. Walka ze słabszymi potworami nie pozwoli na efektywny trening, ale z mocniejszymi już tak, agresywny stance nie blokuje zbyt często, więc otrzymujecie mniej okazji by zdobyć doświadczenie w tym skill'u, więc miejcie to na uwadze!

Wurm Unlimited
Wiem, że nasi kuzyni z Wurm Unlimited są zniecierpliwieni za tą aktualizacją. Wiedząć o tym w nadchodzących tygodniach pracować będziemy nad betą aktualizacji, wraz z informacjami dla administratorów serwera jak można tworzyć ich listę przepisów. WU jest obecnie na wyprzedaży, więc jeśli zależy Wam na szybkim dołączeniu, to świetny moment! Rozdamy kilka kopii WU by uczcić tą aktualizację, więc pilnujcie wiadomości na naszym Twitter'rze i Facebook'u!

Nagrody Steam
Steam rozpoczyna sezon nagradzania gier, i wszyscy wiemy, że Wurm kwalifikuje się do kategorii "Myślałem, że ta gierka jest świetna jeszcze zanim dostała nagrodę" i na pewno ją otrzyma!
 
Powoli zbliżając się do końca, przypominam, że chcemy znać Wasze opinie! Co Wam się spodobało najbardziej w 1.3, i za czym nie możecie się doczekać? Dajcie nam znać!
 
Materiał od społeczności dla społeczności
W tym tygodniu materiał pochodzi od NAS! Oto zrzuty map z 1 listopada, które stały się tak popularne, godzinami się w nie wpatrywałem myśląc jak każdy piksel mapy wygląda w grze. Pracujemy obecnie nad wersją automatyczną, która - mam nadzieję - niebawem wyjdzie!
Zerknijcie na to:

https://drive.google.com/open?id=0B6J_aGQ6URL8UURFN2VadWxtSWs

To wszystko jeśli chodzi o ten tydzień, będziemy monitorować wszystkie zmiany i wasze opinie, zarówno te zły i dobre! Jeśli uważacie, że coś nie działa dość efektywnie albo działa ZA dobrze, proszę podzielcie się tym z wszystkimi możliwymi informacjami na ten temat. Wszystko po to by zmiany zachodziły szybko i by uniknąć problemów w przyszłości.
 
A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.

Translated by Marcu, all rights reserved. ®

Listopad 25, 2016, 18:10:51 pm
1
Poprawki 28/11/16 - Bonus z kalorii został zmieniony by dawać 33% redukcji staminy zamiast równych 33pkt przy pełnym pasku.
- Usunięto skrzynie z algorytmu podliczającego ilość dekoracji na tile. Od teraz może być ich maksymalnie 100 na tile. Skrzynie nadal będą się liczyć jako dekoracja przy aktualizacjach zepsucia.

Usunięte bugi:
- Wioskowe tablice ogłoszeń mogą być zmieniane poprzez menu "permissions" bez potrzeby używania zamka.
- Dodano okienko potwierdzenia dla pojemników, które mogą pomieścić więcej niż jeden płyn.
- Nazwy przedmiotów z gliny pozostaną nie zmienione po tym jak zostaną wypalone w naczynia.
- Rozwiązano problem bonusu tworzenia z runy w oparciu o Twoje bóstwo.
- Rozwiązano problem użycia niektórych trupów szczurów, owiec i świń przed użyciem do niektórych przepisów.
- Rozwiązano problem niewłaściwego wyglądu niektórych lamp po aktualizacji z gotowaniem.
- Poprawiono rośliny doniczkowe, które okazjonalnie nie rodziły zbiorów.
- Poprawiono dodatkowe uszkodzenia przy nieudanych próbach botanize i forage

Listopad 28, 2016, 23:35:40 pm
1
News 48# Na stojaki!

Witajcie!
Kolejny tydzień przeleciał, a my kontynuujemy nasze prace nad problemami z 1.3, a także przygotowujemy aktualizację na Wurm Unlimited. Staramy się usunąć wszystkie błędy w WO zanim przejdzie do bety, ale przewidujemy, że będzie to za kilka tygodni!

Ale najpierw..
-Patch Notes 1/DEC/16
-Patch Notes 28/NOV/16

Przepisy
Keenan nieco uszczknął rąbka tajemnicy na forum WU, ale spojrzymy na nie tak czy siak. Pominęliśmy fakt, jak działa system tworzenia przepisów w kodzie.
{
    "name":"casserole (herb)",
    "recipeid":"1367",
    "known":true,
    "skill":"hot food cooking",
    "trigger":"heat",
    "cookers":[
      {"id":"oven"},
      {"id":"campfire","difficulty":5},
      {"id":"forge","difficulty":10}
    ],
    "containers":[
      {"id":"pottery bowl"}
    ],
    "ingredients":{
      "oneormore":[
        {
          "list":[
            {"id":"any herb"}
          ]
        },
        {
          "list":[
            {"id":"any fruit","cstate":"raw","difficulty":5},
            {"id":"any cereal","difficulty":5},
            {"id":"any veg","difficulty":5},
            {"id":"any berry","cstate":"raw","difficulty":5},
            {"id":"any nut","difficulty":5},
            {"id":"any mushroom","difficulty":5}
          ]
        }
      ],
      "optional":[
        {"id":"salt","difficulty":5}
      ]
    },
    "result":{
      "id":"casserole",
      "name":"herb casserole",
      "difficulty":11,
      "description":"A tasty casserole with a nice herb smell."
    }
}

Sam kod bezpośrednio może być niezrozumiały dla niektórych, więc rozbijmy go na części pierwsze:
- Tak wygląda pojedynczy przepis,
- Każdy przepis jest oddzielnym plikiem (rozszerzenie JSON dla ciekawskich), które jest przechowywane w folderze z przepisami na serwerze.
- Gdy Twój serwer startuje albo się restartuje, dokonywane jest sprawdzenie folderów i dodaje wszystkie obecne przepisy w tym folderze. To znaczy, że system ten jest wyjątkowo elastyczny i prosty restart pozwoli na dodanie nowych przepisów!

Tworzenie przepisu jest bardzo proste, wystarczy wybrać składniki, pojemnik, rodzaj paleniska, opis, model i podzielić się plikiem z innymi adminami!
 
Wurm Unlimited otrzyma listę znanych już przepisów by mieć dostęp do podstawowych dań, wraz z możliwością dodawania i modyfikowania istniejących dla administratorów.
 
Ci, którzy będą chcieli stworzyć własne przepisy, nie będą zostawieni sami sobie, niebawem wypuścimy samouczek jak tworzyć takie pliki i o wszystkich zmiennych. Jestem pewien, że ktoś już tylko czeka na swoją szansę i wynajdzie jakiś fajny program do tworzenia przepisów z łatwością.

Pyszności!
Minusem sprawdzania jakie affinity dają meal'e to stan pełności! By zapobiec temu, dodamy opcję "taste" (posmakuj) w przyszłej aktualizacji, pozwalając na smakowanie meal'a by dowiedzieć się jakiego typu affinity się po nim dostaje, a to tylko kolejny powód by zabrać się do gotowania!

Redukcja w trenowaniu HFC jest obecnie pod naszą lupą, jak tylko wyizolujemy problem - zostanie on usunięty.
 
Zmiany w Nutrition
Jakby ktoś przegapił news o poprawkach - usunęliśmy resetowanie CCFP po restarcie i pozwalamy na wypełnianie food/water/nutrition do 99, minusem jednak jest fakt, że paski CCFP będą spadać bez jedzenia. Zwiększymy też wartość nutrition dla meal'i powyżej średniej jakości za podanie ich w idealnej temperaturze (nikt nie lubi sałatki na ciepło).

Na stojaki!
Największą atrakcją tego tygodnia było wprowadzenie stojaków na beczki wina i zwykłe beczki. Mogą one pomieścić do 30 beczek tego samego typu i pozwala na zbieractwo dziesiątek beczek jakby nigdy nie miały wyjść z mody!

Materiał od społeczności dla społeczności
W tym tygodniu materiał jest nieco związany z PvP, wraz z trzema nowymi PMK na Chaos'ie, które pojawiły się w ciągu ostatniego miesiąca. Ciężko pracowali i wyprodukowali niezwykłe herby królestw, nie wiem który najbardziej mi się podoba (ale jestem otwarty na dotacje by mi pomóc w wyborze!). Który Tobie się podoba?
 
Pandemonium:
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

The Crusaders:
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

Dreadnought Dynasty:
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

To wszystko na ten tydzień! Będziemy mieli oko na wszystko do nadchodzącej aktualizacji do WU, a póki co...

Wurmujecie dalej!
Retrograde i Wurm team.

Translated by Marcu, all rights reserved.

Grudzień 03, 2016, 00:12:27 am
1
Poprawki 8/12/16 Zmiany w zamykanych pojemnikach:
- Od teraz można zamykać pojemniki, gdy te stoją na ziemi.
- Zamknięcia (peg) mogą zostać użyte do małych beczek.
- Beczki do wina i małe beczki mogą być zamknięte gdy są już na stojaku.
- Używanie opcji "taste" na zamkniętych beczkach z winem poda dokładniejszy opis przebiegu dojrzewania wina (poprzez jakość)
-Gdy otworzysz zamknięcie na pojemniku, który był zamknięty przy pomocy wax sealing kit - ten zostanie ci zwrócony z pomniejszoną jakością, aż do momentu gdy ulegnie całkowitemu zniszczeniu w procesie otwierania.
- Po przeczytaniu przepisu, który dodał się do Twojej książki przepisów, w oknie event pojawi się adekwatna wiadomość.
- Minimalne obrażenia tarcz od blokowania ataków zostały zmniejszone z 0.1 do 0.01.
- Zmieniono szansę otrzymania wosku (wax) na nieco wyższą o ile otoczenie dostarcza dość nektaru.
- Opcja "taste" została dodana do jedzenia i napojów do otrzymywania podstawowych informacji na ich temat jak również o affinity jakie one dają.
- Budowane ule nie będą powodować wyświetlania się wiadomości o ulu w pobliżu. Wiadomość nadal będzie widoczna w oknie event, dopóki nie zostanie wprowadzony lepszy sposób informowania o tym.
- Usunięto limit wiadomości z okna poczty.
- Bonus z umiejętności Shield of the Gone zmieniono tak by działał od poziomu 7 w następujący sposób:
6% DR (redukcji obrażeń) na poziomie 7
12% DR na poziomie 8
18% DR na poziomie 9
24% DR na poziomie 10
30% DR na poziomie 11

Dodano możliwość zabezpieczenia stawianych przedmiotów na ziemi.
- Osoby z odpowiednimi uprawnieniami, będą mogły nadać przedmiotom status "planted" (przytwierdzony do ziemi)
- Opcję tą poszerzono o następujące przedmioty:
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

Dodatkowo, następujące przedmioty można uszkodzić powyżej 70 by straciły status planted:
Spoiler (kliknij żeby zobaczyć/ukryć)

Przedmioty, które mogą zostać zniszczone przez właściciela:
- colossus
- bee hive
- bow rack
- armour stand
- coffer

Poprawki błędów:
- Możliwa poprawka dla ścian z solą kamienną, które po restarcie serwera pojawiały się ponownie.
- Gracze non-premium od teraz powinni otrzymywać tymczasowe affinity od jedzenia.
- Usunięto błąd, który powodował usuwanie pojemników używanych w przepisach w oknie craftu
- Poprawiono prospecting na sufitach nad wzmocnionymi fragmentami by nie pokazywał informacji o podłożu.
- Poprawka dla wyniku z przepisu orzechów laskowych w czekoladzie.
- Od teraz wszystkie produkty, które dawały 99% nutrition będą dawać go na odpowiednim poziomie w zależności od jakości i wartości odżywczych.
- Nie można już wytapiać glimmersteel ore.
- Opcja "examine" użyta na still'u w sposób właściwy wskaże czy został on przytwierdzony i przez kogo.
- Dopasowano zdobywanie doświadczenia za gotowanie ciepłych posiłków na podstawie trudności i ilości składników.
- Czar Wild Growth od teraz będzie działać popranie. Zwiększony zbiór z bonusu Wild Growth jest oparty na sile czaru.
- Zamknięte beczki z winem od teraz będą dojrzewać poprawnie na stojakach.
- Opcja plant użyta na ulu w plecaku powinna teraz działać jak zamierzono.
- Rzadkie materiały otrzymane przy używaniu fruit press zostały usunięcie całkowicie w związku z wieloma problemami związanymi z rzadkimi olejami i sokami.
- Możliwa poprawa dla misji nie pojawiających się dla niektórych bogów.
- Pszczoły nie powinny już uciekać ze zbudowanego ula podczas transportów.
- Możliwa poprawa dla złotej Runy Fo i zbioru z farmingu.
- Opcja "harvest" jest permanentnie widoczna w menu od prawego przycisku myszy na polach uprawnych.
- Poprawiono błąd podczas próby ustalenia ceny na spisanym przepisie.
- Poprawiono bonusy przy tworzeniu run od Twojego boga na niższych poziomach.
- Usunięto błąd pozwalający na zbieraniu/sadzeniu ziół na deedzie, do którego potrzeba odpowiednich uprawnień.
- Poprawka dla niektórych płynów, które nie chciały się łączyć ze sobą (np. milk, cream).
To nie poprawi obecnych płynów, które nie chcą się łączyć. Przerzucanie części istniejących płynów do nowych pojemników (nie całości) pozwoli im na połączenie, resztki płynów nie będą mogły być połączone. To jest możliwe do wykonania przy użyciu measuring jug do 1g zostawionego starego płynu w pojemniku (czyli najmniejszej możliwej ilości).
- Poprawka dla ostatnich problemów przy tworzeniu tuneli, które otwierały pustki w przestrzeni prowadzące do serii przypadkowych śmierci.
- Poprawki literówek i błędów w tekstach.


Translated by Marcu, all rights reserved.

Grudzień 08, 2016, 15:29:56 pm
1
News 50# Shrimpalogia!

Enki w gościnie.

Dodano/zmieniono:
- Amphora rack'i i Pottery Planter rack'i zostały dodane.
- Applesauce (i inne "białe" sosy) są jadalne.
- Zbieranie zasadzonych ziół i przypraw wewnątrz budynku zależy teraz od uprawnień dla danej struktury.
- Plant/secure opcje są teraz dostępne dla wszystkich przedmiotów wymienionych przy ostatnim patchu.
- Usunięto szansę otrzymania rare'owych płynów z gotowania, gdyż przenoszenie ich sprawiało problemy.
- Od teraz można ładować/wyładować przedmioty, które nie są puste jak również przenosić je z pojazdu na pojazd, dopóki się mieszczą.

Zmiany dla Epic:
- Tytuły legendarne dostępne są teraz na Epic, dla tych, którzy osiągną 100 poziom.
- Sermony na Epic będą resetować prayer counter.
- Ograniczenie czasowe dotyczące używania portalu zostało usunięte.
- Używanie czaru Vessel będzie nabijać umiejętność.

Usunięte błędy:
- Poprawka dla +10% do runy zbieractwa na kilofie.
- Poprawka dla przepełnienia still condenser'a.
- Usunięto błąd, który pozwalał na przenoszenie skrzyń do plecaka.
- Usunięto błąd w którym przytwierdzony pusty planter to podłoża traci swój status "planted" i zostaje w nim zasadzone zioło lub przyprawa. Sprawdźcie swoje planter'y jeśli w taki sposób je postawiliście by mieć pewność, że są przytwierdzone.
- Poprawiono wiele wiadomości pojawiających się przy opcji "examine" i innych informacji dotyczących przepisów.
- Zabieranie tomów z unikatów wymaga teraz uprawnień z deed'a.
- Od teraz stojaki mogą zawierać tylko przedmioty, do których zostały zbudowane. 
- Wiadomość o affinity z niskiej jakości pożywienia zostało usunięte, bo zbyt często się wkradało.
- Nowe plony będą otrzymywać obrażenia od leżenia na ziemi.
- Możliwe jest stanie się chempionem swojego boga jeśli Twoje królestwo znajduje się w łasce.
- Usunięto problem nieoczekiwanych wyników przy otwieraniu zamknięć.
- Poprawiono podpowiedzi z opcji "lore" dla niektórych przepisów, gdzie były one zbyt długie albo niejasne.
- Fog spider'y nie powinny się respawn'ować już na deed'ach.
- Miód i wosk nie powinny otrzymywać obrażeń w dzikich ulach. Miód będzie się starzeć tylko na ziemi.
- Poprawiono wiele literówek i opisów.
- Nie można przytwierdzać beczek do podłoża, które znajdowały się na stojaku, gdyż powodowało pojawianie się ich na ziemi.
- Od teraz można w sposób właściwy zamknąć (używając opcji create -> drink) beczkę znajdującą się na stojaku z winem.
- Dodano niektóre przedmioty do listy dekoracji i dodano status dekoracji, które starzeją się na terenie deed'a.
- Pnie drzew i truchła będą się starzeć na deed'ach opłaconych powyżej 30 dni wprzód.
- Range pole, Rod of Eruption i Wand of the Seas będą zaliczane jako przedmioty dekoracyjne.
- Wax sealing kit'y będą otrzymywać obrażenia w stanie otwartym zamiast tracić na jakości.
- Stworzenie Unfinished wine barrel'a sprawia, że zostaje on automatycznie rzucony na ziemię i musi być on kontynuowany na niej.
- Usunięto powtarzający się zwrot w opisie dla forge'ów i oven'ów.
- Misje powinny się odświeżać prawidłowo.

Zmiany w kliencie:
- Usunięto spację w nazwach przy ich zmianie dla planter'ów i trelis'ów
- Zmieniono rozmiar płomienia w brass oil lamp.
- Skrót klawiszowy dla opcji "harvest" działa od teraz poprawnie na trelis'ach.
- Skrót klawiszowy do podnoszenia działa dla zasadzonych ziół i przypraw w planter'ach.
- Informacje o zasadzonych ziołach/przyprawach jest widoczna z odległości. Widoczność jest zależna od umiejętności. To samo się tyczy trelis'ów.

Translated by Marcu, all rights reserved.

Grudzień 17, 2016, 01:56:52 am
1
News: Edycja Świąteczna

Merry Christmas from Wurm Online!
- Święty Mikołaj od dziś czeka z prezentami w początkowych wioskach dla graczy premium!
- Julbord został uzupełniony w niezwykle odżywcze jedzenie (wypełnia CCFP!) i jest dostępny w wioskach początkowych.
- Gracze premium mogą sprawdzić swoje prezenty pod Choinką.
- Święta potrwają do 31 grudnia i 11 godziny czasu polskiego. 
- Nowy pojemnik został dodany - więcej informacji podamy później.

Poprawki:
- Poprawiono błąd, który uniemożliwiał załadowanie niedokończonej łodzi na ship transpoter po ostatniej aktualizacji.
- Poprawiono kilka problemów ze zbieraniem śnieżek. Więcej można zebrać z tiles'ów z długą trawą, śnieżki mogą być zbierane z trawników (lawn).
- Transportowane pożywienie między serwerami nie powinno już tracić efektów affinity po restarcie serwera.
- Kolejna poprawka dla przepisów związanych z biscuits'ami.
- Poprawka dla nie działających firework'ów.

Zmiany dla klienta.
Nowe keybind'y zostały dodane:
- COLLECT = zbieranie śniegu
- BOTANIZE_SPICES - botanize dla przypraw
- SECURE - przytwierdzanie
- PLANT_LEFT
- PLANT_RIGHT

Hotfix: 23/12/16
- Menu "Nature" powinno znów być dostępne na tiles'ach z trawą z przedmiotem aktywowanym.
- Dosyć z płonącymi prezentami świątecznymi, proszę wysłać zgłoszenie do supportu jeśli swoje straciliście.

Grudzień 24, 2016, 10:36:50 am
1