Reklama

* Shoutbox

Polubienia

Przejrzyj stronę ulubionych postów oraz otrzymanych polubień za posty użytkownika.


Polubione

Strony: 1 [2] 3 4
Wiadomości Liczba polubień
Labirynt/ The Maze Już w najbliższą niedzielę otwieramy Labirynt! Zapraszamy wszystkich, którzy chcą spróbować swoich sił w przejściu go, ale uwaga w środku czekają na was mniejsze lub większe niespodzianki więc lepiej miejcie oczy dookoła głowy.
Labirynt zostanie otwarty 18.12.2016 o godzinie 20:00 więc bądźcie gotowi już jakieś 15 minut wcześniej.
W związku z tym, że jest to event przedświąteczny każdy otrzyma po wyjściu z niego prezent, a trzy pierwsze osoby będą miały prawo do wyrażenia jednego życzenia (ale bądźcie rozsądni, nie wszystko admini będą chcieli zrealizować).
Do zobaczenia na miejscu!
Salum

The Maze will be opened this sunday! Welcome everyone who want to try his forces, but keep looking around, inside you can find bigger or smaller surprices...
Event starts 18.12.2016 at 8pm, be prepared 15 minutes earlier.
Three first person who cross the maze will have right to say one wish (be reasonable, not everything GM will fulfill)
See you there!
Salum


Grudzień 11, 2016, 19:48:17 pm
1
Screenshots (The Maze Event) Some random screenshots :)

http://imgur.com/a/uvkt1

Grudzień 18, 2016, 21:53:41 pm
1
Ja tu tylko pakuje droge.
Grudzień 18, 2016, 22:08:32 pm
1
Odp: Gniazdo - polski serwer WU
Budujemy z Szewem port :P

Styczeń 10, 2017, 17:30:14 pm
1
Odp: Wasze hobby Troche się zmieniło, moją główną pasją jest to co w sygnaturze, po za tym dalej post-apo, fantasy (Warhammer) i Wurm
Styczeń 11, 2017, 00:15:43 am
1
Odp: A miało być tak spokojnie... Zapowiadało się spokojne klasyczne cotygodniowe bicie unikatów. W tym dniu rozkładówka obejmowała niebieskiego hatchlinga i cyklopa.
Hatchling duzego oporu nie stawił i szybko skapitulował. Przy cyklopie zaczeły się schody.
Pierwsze podejście nieudane. Odczekalismy zrobiliśmy drugie, było lepiej ale nadal porazka.
Zaczeliśmy gromadzić dodatkowe siły, trzecie podejście - kurrrdeee.... o włos ale nie wyszło.
Nic czekamy na jeszcze paru graczy. W międzyczasie powstał ładny kemping.
Dojechały dodatkowe siły, rachu ciachu i po strachu - cyklop ubity.
The venerable starving kyklops has been slain.
No to fajrant - hmmm czy aby na pewno ??
Nagle znikąd dobiegł dźwiek strugania...... OHO to nie wróży nic dobrego.
30 champion rats  sie zjawilo. dooobra co to dla nas jedziemy je.
PADŁY JEEAA, MOC JEST Z NAMI
Dzień dobry czy mozna na imprezę ??  powiedziało 5 deathcrawler minion-ów zjawiających sie z nikąd.
Wszyscy do broniiii !!!
dobra te małpy były cięższe i troche nas wysyłku kosztowały ale spoko leżą
50 Szkieletów stwierdziło że się przyłaczy do zabawy i się zjawiło znikąd.
Zaczyna się robić coraz ciekawszy cyrk
No dobra leżą. trzymamy bezładny ale szyk bojowy i jest dobrze.
4 rift summoner-y stwierdziły że też się przyłaczą do imprezki.
Ledwie padły gdy na localu mozna było przeczytać to:
The aged Alien Invader has arrived.
The aged Alien Invader has arrived.
The aged Alien Invader has arrived.
Cóż miecz, topor, młot w dłoń i hajda na wroga. Wredne dranie stawiły opór zwłaszcza mniej wprawionym w fightingu graczom (do których się zaliczam).
UFFF  leżą.
Ledwie kurz biewny opadł a tu A KUKU !!
The aged champion Marcinek Revenge has arrived.
 The young champion Marcinek Revenge has arrived.
Powoli chaos zaczyna to miejsce ogarniać. Co to kurde ???  Obrona Wizny 1939 ????
The aged champion Marcinek Revenge is dead. R.I.P.
The young champion Marcinek Revenge is dead. R.I.P.

ufff może chwila oddechu ??
szybkie łatanie, reperowanie bo kto wie co zaraz się stanie.
dup
wpada grupa ciutke wzmocnionych hellhoundów
jeju patrzcie na wodę !!!!   3 sea serpenty.  INWAZJA !!!!!

w międzyczasie Akkadyjczyk (o czym nawet nie wiedział przez chwilę) zmienił się w czerwonego smoka czym narobił niezłej paniki.
po chwili zaroiło sie od smoków wszelkiej maści, chodzace drzewa, jezdzące kurczaki na koniach o graczach zamienionych w knarry nie wspomne.
Cyrk na dziesieć fajerek.
A mature sol demon has arrived.
An aged sol demon has arrived.
An old sol demon has arrived.
no fajnie i co jeszcze ????
Coraz wiekszy chaos. wszyscy do lodzi i bic te serpenty !!!
Powalone. UFF, wracamy na brzeg
i znowu jaja jak berety
moby o dziwnych nazwach sie zjawiły (juz nawet nie pamietam co to było bo za duzo się działo)
The old Rock Shard has arrived.
The old Rock Shard has arrived.
The venerable Rock Shard has arrived.
The young Rock Shard has arrived.
The young Rock Shard has arrived.
The adolescent Rock Shard has arrived.
The old Rock Shard has arrived.
The aged Rock Shard has arrived.
The old Rock Shard has arrived.
The venerable Rock Shard has arrived.
The aged Rock Shard has arrived.
The old Rock Shard has arrived.
The old Rock Shard has arrived.
The adolescent Rock Shard has arrived

do tego zawitała grupa lava fiendow by jeszcze bardziej podgrzac atmosferę
Jatka pełną parą, ledwie sie obrobiliśmy gdy:

Dzień dobry zastaliśmy Jolkę ??
The aged champion Troll King has arrived.
The old champion Troll King has arrived.
The aged champion Troll King has arrived.

Jakoś sobie poradzilismy gdy na scenę wpadła cała armia około 80 (lub wiecej)
krabów wspierana przez drugą z około nastepnych 50
Normalnie jatka..
nie minał moment jeszcze sie z tymi krabami lejemy gdy na zabawe wparowało
10 champion scorpionów
Normalnie jatka i rzeźnia ...
An adolescent hell scorpious has arrived.
An adolescent hell scorpious has arrived.
An old hell scorpious has arrived.
An old hell scorpious has arrived.
An adolescent hell scorpious has arrived.
Normalnie jatka rzeźnia i masakra ....
skorpiony wybite a kraby nadal nas podgryzaja
coooo to za kopytooo kolo mnie ???  Patrz w górę !!!   o KUR.... !!!
The mature Juggernaut of Akkadyjczyk has arrived.
PANDEMONIUM ZAPANOWAŁO

Tu naparzamy avatara, tu nas gryzą kraby, tam ktos padł, kogoś z 10 krabów goni,
okrzyki: Medyk !!!, dajcie heala !!!, ma ktoś cotton ??? naparzac avatara zanim zacznie sie leczyć !!!
chaos i burdel jak ta lala.
Koniec końców wygraliśmy to zbyt wzniosłe słowo...  PRZETRWALIŚMY

A imprezę od pokonania cyklopa koordynował Warlander o nieograniczonej wyobraźni i poczuciu humoru...

Styczeń 15, 2017, 11:55:12 am
1
Poprawki 26/01/17 Zmieniono lub dodano:
- Receptury z potworów Riftowych będą bezpośrednio trafiać do plecaka uczestnika zamiast leżeć na ziemi wraz z trupem stworzenia.
- Zmiany wiary dla Nahjo i Libilii, które umożliwiliśmy z patch'em 1.3 skończą się 1 Lutego. Opcja /transfer będzie wyłączona i GM'wie nie będą przyjmować  próśb to transfery.
- Opcja Show Village Plan dostępna z Settlement token'a będzie pokazywać obszar i podwodne tilesy dla każdej wioski w inny sposób by pozwolić właścicielom na łatwiejszą ich identyfikację.

Poprawki i wyrwane chwasty:
- Ukończony barrel rack nie posiada zbędnej opcji "add to crafting" w oknie pod prawym przyciskiem myszy.
- Usunięto szansę na rzadkie materiały podczas dojenia.
- Gracze nie będą atakowani już przez pszczoły przy wsiadaniu na wóz z zapakowanym aktywnym ulem, nawet jeśli nie posiadają aktywnej zadymiarki. Jednakże prowadzący powóz będzie atakowany, gdyż pszczoły nie lubią relokacji.
- Filety z ryb już nie tracą na wadze po umieszczeniu ich w pojemnikach masowych.
- Usunięto kilka problemów z zaznaczaniem i zapisywaniem przepisów.
- Ule już nie mogą być aktywne w kopalniach, nie można ich również przesuwać pod ziemię.
- Usunięto kilka problemów z przepisami na "pasta" (makaron).
- Usunięto problem związany a fajerwerkami, gdzie nie otrzymywało się liczby pozostałych użyć.
- Usunięto kilka problemów z Śpiącymi ulami i mechaniką zadymiarki:
Śpiące ule będą atakować podczas załadunku i wyładunku bez włączonej zadymiarki.
Śpiące ule można otwierać bez włączonej zadymiarki.
Aktywne zbudowane ule będą atakować bez znaczenia czy są otwarte czy zamknięte jeśli nie posiadasz włączonej zadymiarki.
- Poprawka dla dzikich uli, które znajdują się na deed'zie: pszczoły będą ulegać pod działaniem uprawnień deed'a oddając bez walki miód i wosk.
- Poprawki dla achievement'ów, które nie działały w sposób właściwy.
- Nie można już doić krowy przy użyciu zamkniętego pojemnika.
- Poprawka dla dzikich uli, które nie zniknęły na zimę przez co pojawiały się w tym samym miejscu na wiosnę.
- Poprawki z wynagrodzeniem za misje.
- Miód znajdujący się w zbudowanym ulu będzie się adekwatnie uśredniać do jakości ula o ile ten został "zimpowany".
- Poprawka dla pojedynczych pszczelich królowych w zbudowanych ulach, które przechodziły do innych uli - bez znaczenia na jakość.
- Wraz ze zbyt dużą wielkością niektórych warzyw, która uniemożliwia ich wyciśnięcie do pottery jar'ów, można teraz wykorzystać pottery bowl'e dla niektórych z tych przepisów.
- Usunięto niektóre potwory z misji na polowanie i zmieniono ilości dla pozostałych.
- Poprawiono problem z pojawianiem się nowych misji na Freedom gdy misje zostały zakończone lub nie powiodły się. To powinno rozwiązać problem, ale nadal będziemy monitorować misje.
- Poprawka dla kilku przedmiotów, które nie psuły się na deed'zie, a powinny. A w tym: zwierzyna na rożnie, Christmas tree, Snowmen.
- Usunięto możliwość teleportacji przy użyciu artefaktów z plecaka.
- Usunięto linię pod misjami i dodano tytuł "Won the Game" achievement.
- Usunięto problem brakującej opcji "taste" gdy nie miało się nic aktywowanego.
- Poprawka dla receptur na ocet (vinegar) która nie była dodawana w niektórych przypadkach do książki kucharskiej.
- Usunięto goat cheese z wszystkich receptur, które wykorzystywały go jako składnik, gdyż jest on zbyt rzadki (z easter egg'ów).
- Poprawka dla nowych nazwanych receptur, które nie aktualizowały się u niektórych.
- Nie można już wyładowywać ładunku z pojemników załadowanych na pojazdach, gdyż powodowało to tworzenie się pustych pojemników, które tylko zajmowały miejsce.
- Runa zbieractwa, działa teraz poprawnie podczas surface mining'u (wykopów na powierzchni).
- Poprawki dla kilku tekstów i literówek.
- Walka w obronie nie będzie już okazjonalnie dawać agresywnych ataków.
- Przy sadzeniu zioła lub przyprawy w pottery plante'rze, jego jakość będzie spadać przy jego opróżnianiu.
- Poprawka uniemożliwiająca awans w randze z wszystkich misji, battlecamp conqueringu i HotA pillar conquering. Guard tower conquering daje teraz pierwszą rangę, reszta uniemożliwia spadanie w randze.
- Flagi nie powinny się już psuć w plecaku lub u merchantów.
- Nie można już planować mostów nachodzących na teren prywatny, chyba że posiadasz ku temu odpowiednie uprawnienia.
- Problem z timer'em i wiadomościami z conquering battle camps został zgłoszony.
- Zmieniono sposób aktualizowania i przesyłania niektórych receptur do klienta.
- Poprawki dla destylowanych alkoholi, które nie zapisywały się poprawnie w książce kucharskiej.
To oznacza, że niektóre istniejące receptury będą musiały zostać usunięte z cookbook'a z powodu złych danych w recepturze, a są to przepisy owocowe, berry gin'y i brandy.
- Planter rack'i mieszczą 30 planter'ów. Nadwyżkę po wyciągnięciu nie można wstawić ponownie.
- Poprawiono kilka przepisów i problemów ze składnikami:
Cream i butter mają w nazwie rodzaj mleka, z którego są zrobione
Soki z owoców dzielą się na indywidualne przepisy.
Poprawiono zbędne specyfikacje surowych składników.
Usunięto opcjonalne składniki z przepisów, gdyż były one niemożliwe do wykorzystania.

Zmiany graficzne:
Zostały opóźnione z powodu brakujących animacji.

Translated by Marcu, all rights reserved.

Styczeń 27, 2017, 09:24:08 am
1
Valrei International 003 - 29 stycznia 17'

Witajcie wszyscy!
Kolejny tydzień minął i kolejna edycja Valrei International nadeszła!
W tym tygodniu opiszemy kilka rzeczy ale najpierw lista zmian!
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,640.0.html

Bezlistne drzewa!
Długo oczekiwana zmiana, ścięte drzewa mają teraz ładne bezlistne modele, koniec już z chodzeniem po omacku w morzu modeli! Niestabilny klient automatycznie zmieni animację spadającego drzewa na statyczne bezlistne drzewo, ale stabilny klient będzie wymagał podniesienia i wyrzucenia drzewa lub relog'a.
Jeśli napotkacie na błędy lub crash'e z klientem 4.0, upewnijcie się, że użycie obecnego numeru build'a czyli 90ca651 w swoich zgłoszeniach problemów z grą.

Pominięte zmiany
Zapomnieliśmy ująć w ostatniej liście zmian kilka rzeczy z uwagi na to że nie były to błędy/problemy, oto co pominięto:

-Przeszukiwanie Cookbook'a
W tej aktualizacji zawarliśmy zmianę dla cookbook'a dając możliwość przeszukiwania według składników, narzędzia gotowania i uwag!
To powinno ułatwić znalezienie tego przepisu jakiego szukacie. Można też najechać na "Search by" by dowiedzieć się ile przepisów posiadacie, kto ma najwięcej?

-Zmiany larderów
Zmieniono je tak by dawały jeszcze większą ochronę przez zepsuciem przedmiotów w środku, będziemy je obserwować w nadchodzącej zimie w Wurmie i brać pod uwagę wszystkie zgłoszenia dotyczące ich efektywnoci.
 
-Kwiaty i miód
Kwiaty i enchanted grass zostały poprawione by dawać większe bonusy do produkcji miodu podczas wiosny i lata. Wiem, że wielu z was o to pytało już wielokrotnie i jestem pewien, że ta wiadomość was ucieszy.
 
Wyjaśnienie dotyczące Esert
Kilka pytań padło w tym tygodniu na temat Esert'a, wszystkie zgłoszenia można kierować do mnie poprzez prywatną wiadomość lub mail'em, będzie on trwać do 17 lutego. Głosowanie odbywać się będzie w subforum o nazwie Esert. Nie ma ograniczeń co do planów projektu, ale możemy poprosić o zmiany jeśli poczujemy za dany projekt jest zbyt lagujący lub brak mu przystosowania dla nowych graczy.

Materiał od Społeczności
W tym tygodniu materiał to pierwsza rocznica impalong'a na Mythmoor'ze, popularnym serwerze WU! Impalongi są tradycją w WO i pragnę by pojawiły się one również na WU, zabawa będzie trwać do końca weekendu.

To wszystko na ten tydzień, mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić w ten weekend. Zobaczymy się znów w następnym tygodniu wraz z nowymi wieściami! A póki co, wurmujcie dalej!
 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.

Luty 01, 2017, 17:28:37 pm
1
Na ratunek Kedrigernowi/Saving Kedrigern W niedzielę 5.03.17 o godzinie 20:00 CET planowana jest odsiecz dla Rzecznej Puszczy. Jej tereny pustoszy Biały Smok(hatchling). Jedyna droga prowadzi przez morze, zatem zalecam stosownie wcześniej zaplanować podróż na miejsce spotkania.

Jako że Farrun położony na pobliskiej wyspie również jest w niebezpieczeństwie, po wyzwoleniu Rzecznej Puszczy udamy się na zachód, ażeby Przywódcę Goblinów tam osaczyć i wyeliminować.

On Sunday 05/03/17 at 20:00 CET the Rzeczna Puszcza relief is planned. It's areas are being devastated by White Dragon (hatchling). The only way is through the sea, therefore, we recommend appropriate pre-plan your trip to the meeting place.

As the Farrun located on the nearby island also is in danger, after the liberation of the Rzeczna Puszcza we travel west to hunt down and eliminate the Goblin Leader.

Marzec 01, 2017, 23:34:27 pm
1
Odp: Valrei International 012 Gratulacje dla Samoola - pewnie niektórzy z Was to wiedzą, a reszcie o tym wspomnę - jest to już drugi polski developer w zespole.

Jeszcze chwila i zdominujemy Wurma. :)

Marzec 31, 2017, 23:33:53 pm
1