Reklama

* Shoutbox

Polubienia

Przejrzyj stronę ulubionych postów oraz otrzymanych polubień za posty użytkownika.


Polubione

Strony: 1 2 [3] 4
Wiadomości Liczba polubień
Odp: Valrei International 017 Ten kalendarz to fajny pomysł, szanuje mocno.
Maj 05, 2017, 23:53:14 pm
1
Odp: Gniazdo - polski serwer WU Serwer już działa ponownie. :)
Maj 17, 2017, 14:18:05 pm
1
Problemy z DNS na Wurmie Online W związku z pojawiającymi się dzisiaj problemami z DNS znaleziono tymczasowy sposób na połączenie się z wurmem. Po naprawieniu problemu przez Developerów należy wrócić do domyślnych ustawień. A oto rozwiązanie:

http://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/154583-dns-quick-fix/

UWAGA! NIE DLA KAŻDEGO BĘDIE TO DZIAŁAŁO


Maj 30, 2017, 07:31:30 am
1
Odp: Sestra[7xSkill,6xAction,Mods] Od teraz utrzymanie deeda nic nie kosztuje.
Raz zakładasz i nie przejmujesz się opłatami. :)

Czerwiec 06, 2017, 21:38:56 pm
1
Valrei International 025

Strongbox, Serenity - Blart

Baczność wurmianie! Kolejny tydzień za nami i kolejne wieści dla was wszystkich, więc nie czekajmy dłużej!
 
Letnie szaleństwo
To był niezwykły tydzień z event'em, wielu z was się zgubiło, przestraszyło a nawet oszalało, czyli to co zwykle się dzieje podczas naszych event'ów! Chciałem podziękować wszystkim, którzy brali w nim udział i dobrze się bawili. Będzie on trwać do końca lipca po czym zostanie on usunięty, więc nie czekajcie i przyjdźcie odebrać swoją maskę!
 
Aktualizacja forum
Wielu z was zauważyło problemy z wydajnością forum, na szczęście problemy z podwójnymi postami i tematami zostały rozwiązane. Wprowadziliśmy również dwustopniowe zabezpieczenie konta oferując jeszcze większe bezpieczeństwo kont na forum w przyszłości. Najpoważniejsze problemy zostały usunięte i będziemy nadal pracować nad poprawkami forum by było ono przyjemne i łatwe w obsłudze dla wszystkich (pomijając posty!).

WU Beta
Oto Wurm Unlimited 1.4.0.0! Wraz z teksturami mostów i zmianami podziemnymi, to kolejny kamień milowy dla gry. Beta będzie otwarta przez ten tydzień i będziemy mieć na oku wszelkie nieprawidłowości przy jej działaniu, zanim wersja ostateczna wejdzie do wersji oryginalnej!

Wyjścia jaskiń
Niektórzy gracze pytali o możliwość wykładania dróg na wyjściach z jaskiń, mimo, że odpowiedź brzmiała "raczej nie" samo pytanie niewątpliwie poszyło kilka zębatek. Przy odrobinie (dużej) pracy, miło mi oznajmić, że wkrótce pojawią się one w grze! Jeszcze parę rzeczy jest w trakcie wykończeń, ale wyjścia z jaskiń będą mogły mieć tekstury dróg!
 

 
Affinit'ies i rzadkości z cooking
Jak wiecie już, odbyło się głosowanie o affinity z gotowania, wyniki były ekstremalnie wyrównane. Z różnicą mniejszą niż 1% całości głosów.
Z tak wyrównanym wynikiem głosowania zdecydowaliśmy pozostawić rzadkości z affinity dla obu systemów gotowania. Wybór ten jest pocieszający, bo oszczędza czas tym, którzy poświęcili go na szukaniu swoich affinity na rzadkich narzędziach.
Doceniamy udział wszystkich, którzy podzielili się swoją opinią w tym temacie, nadal będziemy używać głosowań w grze dla rozwiązywania ważnych problemów tak jak było w tym wypadku.

Materiał od społeczności
Sporo swojego czasu spędzam na YouTube oglądając filmy z Wurm'a i trafiłem na ten, Riddle eksploruje Wurm Online. To ciekawa seria, mam nadzieję, że będzie ją kontynuować, bo spodobały mi się pierwsze trzy części, pierwsza jest tu:
 
https://youtu.be/QxXD9j-V5yo

To wszystko na ten tydzień, mam nadzieję, że weekend dla wszystkich będzie udany no i jak zwykle wurmujcie dalej!

 
Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.

Lipiec 01, 2017, 20:24:26 pm
1
Valrei International 035

Odbicie - Shmeric

Kolejny tydzień minął pomijając fakt, że pewien niesforny developer wypuścił nowe zabawki do gry nie dając mi szansy zapowiedzenia ich... wprowadzona została najnowsza aktualizacja!
 
Wiem, że to nieco stare wiadomości dotyczące pojemników i poprawki dla zaklętych przedmiotów, ale najpierw...

Lista poprawek
http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,743.0.html

Bulk Container Unit
Bulk Container Unit to kolejny poziom technologii bsb (chciałem go nazwać bsb 2000). Jednostka ta ma pojemność 4 bsb'ów, mieści je w półkach co oznacza, że można nimi zarządzać według uznania.
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/035/bcu.png

Taka funkcjonalność ma swoją cenę, niedość, że wykonanie go wymaga poświęcenia 4 bsb, ale również poziomu 50 w fine carpentry. Jest też dosyć złożona w budowie, więc przygotujcie sobie części wysokiej jakości zanim zaczniecie próbować!

Stojak na puste bsb
Stojak na puste bsb również wyszedł w tej aktualizacji. Wraz z wszystkimi nowymi stojakami i pojemnikami tylko bsb leżały na ziemi, porzucone i zaniedbane.  Z porzuceniem niewiele możemy zrobić, ale możemy znaleźć miejsce, by nie były rzucone jeden na drugim (i poprawimy wydajność gry, bo nie trzeba ich renderować!).
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/035/reb.png

Stojak na puste bsb jest łatwiejszy od jednostki przechowującej bsb, i chęcią przyjmuje do 30 bsb.

Zmiany do zaklęć przeciwko psuciu (decay)
Wraz z tą aktualizacją wprowadzono kilka zmian na to jak zaklinanie przeciwko psuciu działa, zaraz je wszystkie omówimy.
Przedtem, co każde 5 sekund akcji zaklęcie miało małą szansę być obniżone o 1, to oznaczało, że jeśli ktoś był ekstremalnie pechowy to mógł tracić nawet więcej niż 1 punkt na akcję.
Nowy system daje taką szansę tylko raz w ciągu wykonywania akcji, gdzie długość akcji wpływa jedynie za szansę jego wystąpienia.
Ta zmiana również zmniejsza szansę utraty tych efektów dla akcji poniżej 10 sekund, w niektórych wypadkach szanse na stratę zaklęcia spadły o 30% niż do tej pory.
To oczywiście nawarstwia się w siłą zaklęcia, przy 100 siły zaklęcia zmniejsza szansę na utratę jego mocy o połowę, rzadkość: przy rare szansa jest pięciokrotnie mniejsza, supreme dające dziesięciokrotnie mniejsze szanse i fantastic piętnastokrotnie zmniejszający szansę.
Poprawimy nieco akcje związane z dirt'em, ale zaklęcia nie wpływają na wyrównywanie, więc nie używajcie swoich zaklętych narzędzi!

Odsłona gobelinów
Oczywiście stworzone gobeliny przez graczy miały swoich zasłużonych trzech zwycięzców, a Saroman ciężko pracował nad dodaniem ich do gry. Udało mi się wykraść wynik jego prac i pokazać wam wersje gobelinów, więc bez owijania w bawełnę:
http://content.wurmunlimited.com/News/2017/035/tapestry.png
Myślę, że wszystkie wyglądają świetnie, i mamy trzy stojaki na gobeliny, który z nich zrobicie pierwszy?

Klatki na zwierzęta
Widziałem kilka próśb o informacje na ich temat, więc zdecydowałem, że podzielę się odrobiną informacji. Nadal są w trakcie prac z mnóstwem zawiłości związanych z przemieszczaniem przez serwery, których nie da się uniknąć bez składania klatek na nowo przy użyciu sporego garnka kleju przez Enki.

Na pocieszenie dodam, że Enki wynalazł ośmionożnego konia, który z pewnością wygrałby derby Kentucky, ale póki co nic nie wiadomo o tym, kiedy miałyby być dodane do gry (klatki, nie ośmionożny koń rzecz jasna). Z czasem wyjawię wszystkie szczegóły dotyczące ich.

Materiał od społeczności
W tym tygodniu materiał to pechowy złodziej! Unlucky burglar to mała karczma na Celebration, na prawo od krawędzi pól łownych i innych wygód. Jeśli znajdziecie się w okolicy, albo chcecie odwiedzić Celebration by zobaczyć co ma do zaoferowania, koniecznie musicie sobie zarezerwować pokój!
https://forum.wurmonline.com/index.php?/topic/157305-the-unlucky-burglar-is-now-open-for-business/

To wszystko na ten tydzień, wiem, że wielu z was już jest zajętych robieniem nowych pojemników, a także ciekawi jesteście nowej umiejętności i tym co jeszcze dodamy do Wurma. Będziecie musieli poczekać i zobaczycie! A póki co wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.

Wrzesień 09, 2017, 20:47:07 pm
1
Wurm Unlimited w Humble Bundle

Wurm Unlimited jest obecnie dostępny w Humble Endless RPG Lands Bundle
Za 1 dolara otrzymujemy Wurm Unlimited, The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut oraz Borderlands.
Promocja trwa do 24.10.2017

Październik 10, 2017, 21:22:01 pm
1
Odp: Mod na kopanie z wozu Aby zamknąć sprawę... Mod jest już od kilku dni na serwerze i wszystko wygląda na to, że jest w pełni sprawny. :)

Temat zostawię otwarty w razie, jakby sytuacja się powtórzyła.

Październik 25, 2017, 15:55:29 pm
1
Lista zmian 7/12/17 -Dodano opcję "anchor" w oknie skilli do blokowania dolnej lewej krawędzi lub górnej lewej przydatnej podczas dodawana/usuwania skilli.
-Znacznie ograniczono zużycie pamięci w sytuacjach, gdy w pobliżu znajdowali się gracze. Związane jest to z pobraniem sporej paczki grafik, ale zredukuje ogólny rozmiar i zużycie pamięci tej paczki.
-Poprawiono problem nie pasujących kolorów głowy i tułowia.
-Szereg optymalizacji ogólnych.



Grudzień 11, 2017, 14:15:14 pm
1
Valrei International 057
Magranon's Run - Jakerivers


Witajcie!

Wracam z kolejną porcją wiadomości po tym jak podczas stream'a Emoos'a pokonałem noobka, który szukał guza ode mnie. Mam dla was najświeższe informacje od naszych developerów (a przynajmniej te, o których mogę powiedzieć). Zaczynajmy!

Ale najpierw...

Lista zmian

http://www.wurmonline.pl/forum/index.php/topic,823.0.html
 
Kompatybilność z Mac'ami
Użytkownicy mac'ów doświadczyli wielu problemów w ostatnim czasie z klientem na ich system operacyjny,  a teraz mamy przyjemność ogłosić zmianę klienta, a problemy powinny ustać. Jak już było wspomniane, zmiany ustawień nie będą prawidłowo działać z włączonym klientem, ale będą działać po dokonaniu zmian przed uruchomieniem gry, więc korzystajcie! Pracujemy nad lepszym rozwiązaniem, ale może to trochę potrwać, więc wyczekujcie kolejnych informacji na ten temat.

Nowy dev na dzielni
W poprzednim newsie wspomnieliśmy, że naszym celem jest usuwanie błędów, które istnieją w grze od dawna i planujemy rozjechać te całe robactwo. Będziemy ubijać bugi z każdą aktualizacją, celem wszystkich gier jest usuwanie ich, ile się da, a my od innych gier się nie różnimy. Przy okazji, ktoś kto jest znany z forum, Darklords dołączył do naszego zespołu!

Darklords będzie pracować nad usuwaniem błędów i testowaniem większych zmian do gry, od dawna był graczem Epic i Chaos. Liczymy na udaną współpracę z nim i gratulujemy! (albo może składamy kondolencje)

Poprawki do oprawy wizualnej
Jedną z większych rzeczy jakie mamy zamiar dodać to mapowanie tekstur specular i normal. Dla tych, którzy nie znają tych definicji (jak ja, Saroman prawie osiwiał próbując mi to wytłumaczyć) pokrótce wytłumaczę je.
 
Normalne mapy: to warstwa nakładana na istniejący model, symuluje grudki i guzki, pozwalając na renderowanie cieni i światła bez konieczności używania złożonych obliczeń oświetlenia lub bardzo szczegółowych modeli, co oznacza, że tekstury nie będą już takie płaskie.

Mapy specular: to sposób na podyktowanie jak model lub tekstura "lśni" w określonych miejscach np. sprawia, że złoty element modelu świeci się, a kamienny element już nie.

Oba rodzaje mapowania znacznie zmienią odczucia z gry. Ich wprowadzenie potrwa, gdyż wymaga to od nas stworzenia map normalnych i specular dla każdej tekstury, więc będą one wypuszczane paczkami z biegiem czasu, a gdy do tego dojdzie z pewnością damy wam o tym znać!

Odcienie zieleni, czerwieni, żółci i błękitu
W poprzednim newsie umieszczona była zagadka, którą wielu z was próbowało odgadnąć, a niektórym nawet się udało! W tym tygodniu pokażemy wam stworzenia, których barwy zmieniają się w zależności od warunków!

Wiem, teraz pewnie sobie wszyscy myślą, że kolory wyglądały jakby wyszły prosto z mojej pracowni, umazane od barwnika (lub wydmuchane z nosa), ale bez obaw! Saroman ciężko pracował (razem z Samool'em) i jest w trakcie zmian kolorów zależnych od warunków dla tych stworzeń!
http://content.wurmunlimited.com/News/2018/008/conditions.jpg
Macie oto zestaw uroczych robaczków jaskiniowych, przy których użyto mapowania normalnego i specular, jak widać ich pancerzyki wyglądają zdecydowanie inaczej (i nie tylko z powodu zmiany koloru!)

Stream'owanie Wurma i tworzenie zawartości
My (ja) obecnie jesteśmy w trakcie tworzenia programu wspierania, tych, którzy poświęcają swój czas na pokazywanie innym tego co robią w wurmie. Streamują albo wrzucają filmiki na youtube, sprawiają, że miło się ogląda te materiały i przyjemniej się gra. Chcemy te osoby wesprzeć na różne sposoby, w tym promowanie ich w naszych mediach socjalnych i umożliwienie udziału na niektórych naszych stream'ach! Oczywiście będziemy mieć wymogi, które te osoby będą musiały spełnić, więcej informacji już wkrótce!

Znacznie więcej prac jest w trakcie i niebawem będę mógł się nimi z wami podzielić jak tylko będziemy wiedzieć, że zmiany będą gotowe do publicznych testów (ciekawe co to może być?)

A póki co, wurmujcie dalej!

Retrograde i zespół Wurm'a.
Translated by Marcu, all rights reserved.

Kwiecień 15, 2018, 12:39:30 pm
1